Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ucho
    takže paypal kampaň běží až do konce dubna, je vcelku pravděpodobné, že do té doby by se dotáhne i ten poslední stretch goal...
    • ucho
      "I'm seeing quite a few doubts about the stronghold which I get but I hope one thing is clear: if we didn't feel we could make this work in the game, there is no way we'd offer it as a stretch goal. No matter how well something might sell, if it isn't coherent with our vision, we're not doing it, that's exactly why we're on Kickstarter to begin with.
      There are ways to do the stronghold that are just wrong; your typical cozy home, your classic high fantasy fort, none of that would work. But this is a weird setting and all 'stronghold' really tells you is that it's a place that is yours and serves to protect you from the outside. There are many ways to make that work that work with our theme of legacy. What would those be? Well that I won't comment on but I have seen plenty of interesting ideas pass by already. This setting just offers so many possibilities."

      tak jsem to chápal i já... to jsem rád, že smejki kecal... :)
  • smejki
    Ohohó! Máme kodex a nemáme stronghold! Lepší výsledek jsem si nemohl přát. ^_^

    A zrodil se nám nový fenomén - yellow shirt guy (aka YSG)! *15*
    https://torment.uservoice.com/forums/197950-game-ideas/suggestions/3819374-add-the-guy-with-the-yellow-shirt-at-the-party-to-
    • Viktor_H
      Ty nechceš Stronghold?! Co seš to za dobyvatele...
      • smejki
        Nechci takovou koninu v Tormentu
        • ucho
          předpokládám, že když to nadhodili jako něco, co tam být může, že to tam dokážou i rozumně a inteligentně zakomponovat. nebo vidíš jen jedno slovo a hned bys bojoval proti tomu, aniž bys znal podrobnější vizi tvůrců? ubohost...
          • smejki
            podle všeho to vypadalo následovně:
            - sami tam takovou věc zrovna dvakrát nechtěli
            - po světě běhá spousta spousta milovníků bází (a romancí), říkejme jim výhradní fandové bioware a takyrpgčkaři
            - když už by tam taková věc měla být, tak alespoň za tu cenu, že se vyšponuje rozpočet o další milion

            ergo dáme stronghold jako těžko dosažitelný $4.5mil stretch goal.
            • smejki
              bezvýhradný souhlas
            • Viktor_H
              Ohledně romancí máš pravdu, Bioware je s tím někdy dost otravné. Za zásadní ale považuji, že se tomu člověk může ve walkthrough vyhnout...

              Principiální držkování některých člěnů komunity ale vážně nepobírám. Jakékoliv restrikce jsou mi dost proti srsti, protože ořezávají kreativitu a upřímně doufám, že se InXile ani Obsidian nenechají ovlivnit (a teď to myslím obecně). Pokud někdo píše postavu či zápletku, měl by se nechat vést tím, co tam sedí + jak to udělat co nejnelineárnější... Takže jestli někam ta romance sedí, tak ať tam je. Může to být uděláno vkusně a hře to dost pomoci (např. Safyia z Mas of The Betrayer). Jestli ale bude tvůrce přistupovat k vývoji s tím, že něco nesmí dělat už z principu, omezuje se. Spousta těch haterů nesnáší romance, pevnosti apod. proto, jelikož nic nepřidávají ke gameplyi - prostě nechtějí nic, co ti nenahoní statistiku/nepřinese předmět apod. Takže ryze účelová designová filosofie, což je imho stup*dní ořezání, hlavně pak u příběhové hry...
            • smejki
              "Ohohó, zachytil jsem závan elitářství RPGcodexu. *1* "
              *15*
              Měl jsem to dát do uvozovek. Já to zrovna s těmi biowaráky nemyslím nějak pejorativně, jen že je to celkem jasně definovaná skupina s unikátními nároky (a je velká, co si budem povidat).
            • smejki
              "smejki: aha, takže ho řešili ve stejném duchu? tedy nic o tom nevím, tak na to budu nadávat, protože si pod tím představuji nějaký hrad, o který budu pečovat?"

              Ahoj, dojmologie, tady smejki. Ne, to nebyla teorie, kterou si vytvořili elitáři v uzavřené společnosti svých haterských mozečků. Referovali na výstupy přímo od týmu, které nebyly explicitní (zrovna v romancích byly, nikoliv stran strongholdu), avšak naznačovaly nechuť dělat stronghold a obecně další stejnou hru akorát v zajímavém prostředí.

              A pro úplnost - jako stronghold byla navržena létající pevnost (vzducholoď), kterou by hráč získal a s kterou by cestoval světem.

              "jinak na RPG Codexu je banda zamindrákovaných jedinců, které nelze brát vážně. jsou to blázni."

              Souhlasím, je tam spousta hlušiny a zaprděnosti. Ale stejně jako všude, ta debilní hlasitá banda je ve finále minoritní. Ve finále ta ale člověk naráží na spoustu zajímavého. Akorát se musí prohrabávat hromadama <>hoven.
            • Oficiální postoj z jejich updatu byl takový:

              Player “Stronghold”

              In your struggle to find your legacy, there may come a time when you want someplace more permanent to call home (or perhaps not so permanent or not so much a home). At $4.5M, we will implement a player stronghold that you may come across in your journeys. The stronghold will be a playable area, a personal hub and based of operations, and it may come with its own quests or difficulties. What will it be exactly? We’ll explore further to see what makes the most sense for the game and narrative. Some of the ideas (from us and from you) vary from a personal airship to a hidden location in your mind, to an alternative dimensional pocket. What it won't be is your typical cozy home - it will fit the atmosphere of Torment's story and Numenera's world. We’ll surprise you with what it may be (and perhaps its form will even depend upon your choices within the game).

              Takže podle všeho nad tím asi předtím moc nepřemýšleli a možná že tím fakt chtěli zlákat nějaké "zlé bioweráky", ale kdyby k tomu došlo, tak by to snad žádná katastrofa nebyla. Ostatně podobně by asi šlo napadnout i některé jiné stretch goals.
            • ucho
              já myslím, že pod strongholdem se dá představit i něco duchovního a něco, co do toho světa sedne, nemusí to být typickej stronghold... já netuším, jak to tvůrci zamýšlí a věřím, že to mají promyšlený. jestli smejki tvrdí, že to tam sami tvůrci moc nechtějí, přestávám všemu rozumět a chci zdroj :)
            • Viktor_H
              Možná lidem vaří krev hlavně ten pojem "stronghold", který je, uznávám, docela nešťastně zvolený... Nemusí to nutně znamenat Big Ass castle s armádou sexuálních otroků a patolízalů...

              Hráli jste NWN2? Tam je to např. zakomponováno do příběhu - jsi pověřen výstavbou pevnosti a jejím spravováním za účelem obrany země. Jasně, tohle do konceptu Tormentu nesedí, ale ukazuje to, že fantazii se meze nekladou.

              ucho: Jo i ne. Je tam spousta fakt chytrých nápadů a postřehů. Bohužel i hodně toho, o čem mluvíš...
            • ucho
              jinak na RPG Codexu je banda zamindrákovaných jedinců, které nelze brát vážně. jsou to blázni.
            • ucho
              smejki: aha, takže ho řešili ve stejném duchu? tedy nic o tom nevím, tak na to budu nadávat, protože si pod tím představuji nějaký hrad, o který budu pečovat? jako přijde mi na hlavu, aby dávali za cíl něco, co sami nepovažují za zajímavý nápad. kdyby tam dali něco, co jak ty říkáš nechtějí, tak malinko lituju, že jsem jim včera ty peníze poslal...
            • Viktor_H
              "po světě běhá spousta spousta milovníků bází (a romancí), říkejme jim výhradní fandové bioware a takyrpgčkaři " - Ohohó, zachytil jsem závan elitářství RPGcodexu. *1*

              Jestli je pro nový Torment Stronghold vhodný, závisí IMHO výhradně na tempu vyprávění a rozpoložení postavy. Pokud hlavní hrdina/hrdinka takříkajíc spěchá vyřešit svůj "torment", pak uznávám, pevnost pozbývá smyslu. Pokud půjde spíš o něco ve smyslu "životní cesty", nevidím v pevnosti takový problém...
            • smejki
              bohužel jsem to sám moc netíhal sledovat. takže tady přiznaně fabuluju. Na tuhle sumarizaci jsem narazil na RPG Codexu, kde se stronghold těšil masivnímu odmítání a řešil se právě daný stretch goal.
            • ucho
              jestli někde psali, jak konkrétně si ten stronghold představují a jak vlastně by měl fungovat, tak fajn. já nikde tuto jejich ideu popsanou nezaznamenal... dej alespoň odkaz na to, že ho tam sami zrovna dvakrát nechtěli, rád bych si to přečetl.
  • ucho
    tak 4,25 je tam, ale 250k za 83 minut už asi nedají :)
    • Třeba se do toho bude počítat i těch 300k, co tam mají přidat.
      • ucho
        nebude
        • Ještě není započtený PayPal a na něj se ještě může normálně přispívat, takže je ještě možnost že to bude i nad 4,5M :)
      • Drakens
        Jakých 300K ? Kde si to našel?:)
  • Drakens
    ty vole oni vybrali fakt těch 4 mega.....tak to čumím škoda že to nedošlo na těch 4.25 a( ne za tři hodiny opravdu nevěřím že to doberou) ale i tak ....máme se na co těšit.

    Hlavně je tma alespoň malá jistota a to Chris Avellon....ten by mohl být jistou zárukou že to dopadne dobře :)

    Co se týká Patrick Rothfuse neznám bohužel jeho díla...
    • ucho
      ale jo, na 4,25 se to dostane, to spíš škoda, že těch 4,5 už asi neklapne.
      • Drakens
        Fakt myslíš že za tři hodiny dají těch 180K? Bože ale i tak těším se na to jak malej...když si vzpomínám kolikrát jsem PS hrál a psal i do tipech a trikách poznatky atd....bože to byli bezstarostné časy:)

        Stýská se mě po takovích hrách i hrách tipu Ishar a Wizardry kdy ste si udělali jen partičku kterou jste viděli po stranách a jeli jste sní...Teď v těch 3D nádherách (neříkám že jsou všechny špatné) máte max parťáka jednoho možná dva a konec...A souboje mě tenkrát přišli zábavnější :)
        • ucho
          no +- 100k mají na paypalu (nevím kolik přesně, dnes tam bylo 89k, ale nevím k jaké hodině), takže jim vlastně chybí nějakých 90k-100k...
          • Drakens
            Tak aspon tak...treba tu pevnost pak daji jen jako bonus:)
            • Viktor_H
              Black_Hand: Řešit otázky z PT nemusí nutně jen Bezejmenný2... Jiný typ hrdiny by mi bodl.
            • Black_Hand
              ja po pravde nevim, proc by mela mit hlavni postava z "torment" hry stronghold. osobne si myslim, ze vzhledem k tematu by nemeli mit zadny domov.
  • vidim ze vsetci ste tu mega nadsenci, za seba poviem ze som prvy torment mal rad, ale teraz mam obavu z toho ze tyto chlapici sa snazi vydojit kickstarter kym sa da, pustili sa do troch gigantickych projektov v priebehu 12 mesiacov a to podla mna realne nieje, teda aspon nie v takej kvalite ako vsetci ocakavaju su to dva relativne male tími ktore si medzi sebou vymienaju zvucne mena aby nalakali viacej investorov. Vyvoj kvalitnej RPG trva 3 - 5 rokov, oni chcu vydat za 2 roky - 3 mega tituly, niekto moze povedat ze maju skusenosti, lepsie technologie (Unity) ... ale ja hovorim ze tími ktore robili torment, baldurs gate boli daleko vacsie na pocet, napriek tomu ked si pozriem stretch goaly tak nam slubuju nieco uzasne s terminom dec 2014 moc tomu neverim
    • Viktor_H
      Přečti si nedávné interview s McCombem zde na games, kde vysvětluje, proč to probíhá zrovna tak, jak to probíhá... Stručně, pisálci mají práce na Wastelandu už za sebou a teď by se jen kopali do zadku, což je samozřejmě velmi neefektivní. Takže zatímco programátoři, grafici a spol. makají na Wastelandu, pisálci se mohou přesunout na další projekt a zároveň se na něj později budou moci elegantně přehoupnout i ti, kteří skončí se samotnou realizací Wastelandu... Záměrem tedy není se uštvat na úkot kvalit produktu, ale efektivně zacházet s časem.
      • ten clanok som samozrejme cital, to vyjadrenie muselo prist lebo si to vsimlo viacej ludi ze nam toho slubli az privela v takom kratkom case. Fargo zalozil inXile niekedy v 2002 do dnes to studio nevyprodukovalo nic okrem remaku BardsTale, a ked si na stranke pozres cim sa ohanaju tak su to tituly z cias Interplayu (baldurs gate, icewind dale, stonekeep ...) chcel som len poukazat ze za 11 rokov nevidali nic co by stalo za zmienku a zrazu sa prebudia a idu nam urobit dva megalomanske projekty naraz (resp. nieco vytvorili nejake hry, ale su takej kvality ze sa o nic nedocitas ani na ich vlastnej stranke).
        • Na druhou stranu když se podíváš na historii Black Isle (a třeba i starého Bioware), tak všechny jejich klasiky byly chrleny tempem 1 za rok. Jasně, nejde to takhle srovnávat, nicméně ty kickstarterové hry budou z hlediska náročnosti vývoje blíže těm starým hrám než třeba Mass Effectu.
          • ja budem len rad ked vyjde v tejto dobe konecne nieco zaujimave, lebo fakt od cias BG, tormentu je to dost bieda, ja napr. grafiku moc neriesim, hra ma musi bavit a pribeh zaujat
        • ucho
          ukázali wasteland 2 a rozhodně z toho nemám pocit, že by v tom neuměli chodit. už teď servírujou hudbu k tormentu, která je podle mě vcelku zajímavá. vizi mají slušnou, aby ty hry měly duši a rozhodně prokázali, že během krátkého času umí udělat spoustu práce. takže zatím nemám sebemenších pochyb o jejich hrách. samozřejmě jde i o to, co lidé od těch her očekávají...
          ale jinak po vizuální stránce mě nadchl víc divine divinity original sin než wasteland 2 :)
          • Drakens
            Tak pod tohle se podepíšu :)

            Teda až na tu vizuální stránku mě se líbí:)
            • ucho
              já neříkal, že se mi nelíbí, u wasteland 2 je v poho, ale u DD mě tak nějak příjemně překvapila a přímo zaujala :)
    • ucho
      kdo umí, ten umí... však stačilo, co zvládli ukázat z wasteland 2 za tak krátký čas... a víceméně i z tormentu, co už mají připravené za materiály...
  • smejki
    Nová fošna od Morgana. Fuck yeah!
    https://soundcloud.com/destructoid/sagus-cliffs-by-mark-morgan
    • ucho
      dobrý, jako hodně mě svrbí prsty, že bych podpořil... ale někdo to taky musí kupovat, až to vydají :D
  • Grandhalf
    Co k tomu dodat ... Sen se stal zkutečností !!! Bude novej Planescape *14*
    • Právě, že ne:)
      • Grandhalf
        Né uplně Planescape 2 , ale ty kluci to určo vytvoří perfektně a minimálně v duchu Planescape *3*
  • Och! to je potěšující zpráva po ránu! A já už přestal věřit v zázraky a dobrotu světa. *15* Není mi ani pětadvacet, takže nejsem veteránským konzumentem herního průmyslu, ale OPRAVDU jsem se nejvíce bavil při hraní Baldurů, Ajsvinddejlů, Falloutů, Tormentů i Arcana: Of Steamworks and Magick Obscura. Nad PnPlike klasiku zkrátka nic nemá. Baldura enhanced edition jsem dohrál po Vánocích a teď opět pařím Fallouta, tentokrát s novými patchi i mody. Sem s tím, narvěte to do mě! *14*
    • Baldur52
      Máme teď fakt důvod k optimismu, čeká nás v následujících měsících a letech takové období renesance RPG, jak jsme je znali dříve... Už jsem málem nedoufal, že se toho někdy dočkám. :)

      btw. jestli má někdo ještě nějaké D&D resty... http://www.gog.com/promo/hasbro_stacking_weekend_promo_050413
      • Viktor_H
        Holy Sh*t!!! To házím do bleskovek.
  • Hmm, jak už tu někdo napsal Obsidian InExile, dost hezký nápad řekl bych. Kéž by to byla pravda, to by bylo studio snů.:)
    • Viktor_H
      Pokud budou v praxi spolupracovat, žádnej oficiální merge není nutnej... Ale bylo by to fajn, to určitě.
    • 13_11
      Pokud chlapi nezklamou, určitě je po čase něco podobnýho napadne.
      Black Xile.
  • smejki
    Screenshot v pohybu
    • *8* *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit