Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dojit, dojit, dojit, to je základ, vydat 4x tu samou hru a ještě víc to podojit skrz DLC, ideálně dokud to nebude mít 15 dílů a 20 spinoffů jako Final Fantasy, z DS se stává takové konzolové Call of Duty, jsem rád, že na PC máme firmy co jdou proti tomuto trendu, například Valve, ti nikdy nevydají nic s číslovkou 3.
    • TheGGG
      ty jsi materiál del0, dovol mě ti připomenout nekonečné série všlijakých simulátorů, které na pc vychází a jsou všechny na jedno brdo...
      BTW: proč mu nedáte ban, mě smažete za jakýkoliv koment u her od blizzardu a ho tu necháte tady svi*it...
      • Jack1947
        Protože si otravný a měl bys mít ban z diskusí o Blizzardu (PLS)

        Nevím proč nemá ban bany se zde dávají hoodně... divně
        • Je vidět, že cenzor neposlouchá rady od vyhlášených trollů jako jste vy dva, navíc netuším, proč bych měl mít ban za slušný příspěvek který není offtopic a neporušuje v čemkoliv pravidla diskusí

          Co se týká nekonečných simů na PC, napadá mě snad jen budgetovka Farming Simulator, ale Japonci si na tomto zkrátka ujíždějí a nevědí kdy přestat, až ty série nakonec uplně zničí
          • Jenže japonci většinou mají ty hry kvalitní a vůbec to nevadí že je hodně dílů viz DS :). A model hra a DLC je tu už hezkých pár let...
            • Jenže většina těch kopírek Demon Souls je přímo od From Software, což je jen potvrzení původního postu. Tím, že Smutný hraje tolik her z tohoto žánru považuju jeho názor za relevantní, ne Smutný, to žánr japonských 3rd person akcňích her v Souls stylu je vyčerpaný, imho to chce zkusit něco jiného, jako CD PROJEKT a jejich Cyberpunk např
            • NejsemDel0: Sorry, ale názor Smutnýho mi může bejt u zadele to že někdo hraje každou kopírku DS a pak si stěžuje že je teda moc her podobných DS není můj problém. Kdyby hrál jen DS může mu to být jedno jako mě a mít radost z každého vydaného dílu, který byl vždy kvalitní.
            • asi jak kdo, už i Smutný si ve FC několikrát stěžoval, že ho to už moc nebaví jak vydávají hodně podobné hry rychle zasebou a že by se mu opravdu další DS teď hrát nechtělo a když si to myslí optimista Smutný, nebude zcela jistě sám
  • Těším se, ale doufám že DLC bude delší jak to první. Jako bylo fajn ale strašně krátký :/
  • niekde som čital članok ktory tvrdil že japonci su dosť velkí vlastenci a do hier,filmov,hudby dávaju nenápadne japonskú vlajku(teda scény ktoré pripomínajú japonsku vlajku,farby sedieť nemusia aby to nevyzeralo moc okato ) najprv som si myslel že to je hlúposť a že to je len náhoda ale ako som si to začal viac všímať tak asi to je pravda.. napríklad vo filme kruh pôvodná scéna so studňou.. alebo v japonských hrách často býva scéna s červeným mesiacom a v tomto videu scéna v 1:02 ktorá tiež pripomína japonsku vlajku.
    tak či tak na toto dlc sa teším a snád Dark Souls sériu nejako zaújimavo zakončia.
    • na druhu stranu su japonci velky eurofili... zoberme si Bloodbourne,final fantasy atd japonci maju cit vystihnúť europsku atmosferu a architekturu lepšie než samotni europania.. tiež v soundtrakoch japonci často používajú organ a pripomína to europsku klasicku hudbu
      • Ano, připomíná. Jako skoro cokoliv co zahraješ na orgán...
      • Jack1947
        To jenom protože jsou kulturou fascinováni stejnšě jako pro nás je neskutečná ta jejich.
    • Jack1947
      Především fanatici a pro císaře by zabili i vlastní matku. ( i když ted jsou víc konzervovanější - stále to v nich dřímá)
      • TheGGG
        japonci jsou to poslední co dnešní svobodný svět ohrožuje jacku...
        • Jack1947
          Netvrdím že ne ale kdyby chtěli zase by se rozepnuli staré rány a oni by se chtěli chopit moci. ( jenže to by musel být pro ně nějaký ten spojenec a to zatím není)
    • presne a proto je škoda že tam hitler nespustil víc jak jen dve atomovky
      • Co věta, to perla.
      • To máš z toho, že v dějepise neposloucháš výklad a místo toho diskutuješ na Games.
      • Tak ty ses mistr dejepisu. Doporucuji jit radsi do skoly místo chozeni na internet a psani nesmyslu, sasku.
  • Jinak ještě k Bloodborne 2. Hodí se k tomu vůbec sequel? Já bych to viděl na prequel. Tam je daleko více prostoru pro Bloodborne 2. Bloodborne podle mě byl hezky ukončen. Co myslíte vy?
    • Viděl bych to spíše na prequel než na sequel. Podle mě je ten návrat prostě risk. Ono dlcčko bylo prostě tak dobrý že uzavřelo valnou většinu věcí a to co nechalo otevřený je právě super pro spekulace.
      Možná bych přivítal prequel kterej by se točil okolo nalezení prvního great one. A klidně to udělat více živý(klidně i existující a normálně fungující města). Jenom přece ani v DS ani v BB jsme neviděli fungující civilizaci. Vždy to bylo až poté co do háje už odešlo. Chtělo by to někdy ten konec zažít v přímým přenosu :)
  • Hnisavec
    Za najtažšieho bossa Souls hier vyhlasujem ohnivého psa v jednom z tých konečných chalice dungeonov v Bloodborne potrebných na platinu. Ani ten Defiled mi tak nedal zabrat ako henten hafan. DLCčko vezmem až v zlave 15 eur je príliš vela za ten obsah, i ked ako vzdy bude asi kvalitny. Skoda že to nepridáva žiadne trofeje
    • TheGGG
      guardian of the old lords? easy peasy lemon squeezy... byli tam těší..
  • Já stále tajně doufám v existenci Bloodborne 2. Bloodborne jako takový byla nejlepší hra od From Software a The Old Hunters je pro mě nejlepší dlc za posledních 10 let(ano ani blood and wine pro mě nebylo tak dobrý)

    Holt nám tu končí jedna éra, která v roce 2011 prakticky změnila pohled na akční rpg a vytvořila vlastní sub žánr. Bohužel nikdo na from software co se týká schopností vytvořit souls-like hru nemá(nioh byl blízko) ale vždycky tomu něco chybí.
    Až to budu v úterý hrát tak asi nejedna slza ukápne, a to přestože pro mě bylo DS3 zklamáním. Ale ne z toho důvodu že to byla špatná souls hra(nebo špatná hra) ale spíše z toho důvodu že pro mě zůstalo Bloodborne nepřekonané.
    Uvidíme jaké bude dlc(4 bossíci z toho údajně 2 z nich na úrovni nameless king a sister friede) takže nás asi čeká fičák.
    BTW: Kolik je tu lidí kterých dalo sister friede solo ? Pro mě je to jedinej boss v soulsborne hrách kterýho jsem nedal sólo. :/
    • Bloodborne 2 ma byt ohlasen na E3, unikl seznam her....
      • Vogon
        Nejen to, v interview pro Gamer.ne.jp(nebo nějaký jiný japonský web), producent ze Sony, co pracoval na Bloodborne, řekl něco na způsob, že letošek ponese ovoce aktivit, které probíhaly ve spojitosti s Bloodborne.
        • to mi hoši neříkejte, mně chcete říct, že si budu muset pořidit Pro. To je snad jediná hra, která by mě přinutila koupit Pro
    • Ten žánr existoval dávno předtím, stejně jako obtížný hry (který byly dřív naprosto běžný - hlavně arkádový hry a dungeony). DS to jen vybrousil a zpopularizoval.
      • Jo jasně to je pravda. Těžký a atmosférický hry existovali vždy. Ale z moderního hlediska za řekněmě posledních 10 let neexistuje hra která by takovýmhle způsobem přivedla i nové hráče k těžkým hrám, vytvořila prakticky jednu z mála posledních komunit která prakticky funguje na principu "honor first, victory later". A vydrželo to do dneška. Podle mě dneska neexistuje hra mimo souls-borne hry kde by se hráči takovýmhle způsobem vžili do postavy kterou ovládají.
        A vyprávění je zase další věc. Hra naprosto geniálně odvypráví příběh kterej má v sobě díry který by u jakýkoliv jiný hry byly neodpustitelný.
        Tím nechci říct že to někde někdo podobným způsobem neudělal. Ale podle mě si to všechno(gameplay, příběh, hudba, atmosféra, komunita) nesedlo jako tady. DS1 a BB naprosto zaslouženě dostávalo 10 out 10 naprosto všude. BB je a bude hrou téhle generace(pokud se zrovna nepovede ND last of us part 2 ale to je úplně jinej žánr).
        Tady existuje opravdu jen pár her který s váma dělá to co soulborne hry.

        Už se mi to nechce rozepisovat dál..myslím že všichni co maj rádi soulsborne hry ví o čem mluvím..
        • Když pominu fakt, že multiplayerovky jsou těžší než prakticky jakákoliv single hra, takže těžký hry tu jsou vlastně pořád, tak to, jak moc se ve hře vžiješ do postavy je individuální. Někdo potřebuje FPS pohled protože pohled na postavu mu kazí immersion, někdo chce tuny dialogů s pocitem, že může ovlivňovat dílčí části příběhu a roleplayovat, někdo chce silný příběhový drive, někdo sympatickou postavu, někdo preferuje určitý art style a jiný ho odradí a nemoužňuje mu se do hry tak dobře vžít a tak dále a tak dále. Je to čistě subjektivní. Říct, že nějaká hra objektivně umožňuje nejlepší vžití se do postavy je holý nesmysl.
          Co se týče deítek a nejlepší hry desetiletí, opět subjektivní. Takový Zaklínač 3 dostával desítky taky všude a navíc má 8x (ano, čtete dobře) tolik GOTY, než Bloodborne. Ono ani nevidím důvod proč by měla být hrou desetiletí proto, že oživila nebo resp. zpopularizovala nějaký old-school koncept. Neřekl bych, že tohle stačí.
        • Škoda tedy, že nejsem jedním z nich...
    • Jen tě opravím, že ta éra začala spíše už v roce 2009, ale je pravda, že až Dark Souls prorazilo. Jinak The Old Hunters je pro mě taky top DLC, co kdy vyšlo. Jinak nejsem si jist, jestli Bloodborne šlo překonat, ale DS3 je pro mě výborná hra, ale nejde pořád vytvářet hry jako první Dark Souls či Bloodborne. Já sestru taky nedal solo, ta treti faze uz byla otravna, tak jsem to ani nejak moc neprogesoval. Ted jsem o vikendu po půl roce konečně udelal fashion set, ktery vypada dobre a to sunset armor, lorian helm, sunset ruce a nameless knight boty
  • Tak nějak mi to bude chybět, je pravda, že Souls her je teď docela hodně, na druhou stranu nikdo neumí vytvořit tak atmosferické fantasy světy a navíc dark fantasy, rád si jen tak procházím ty lokace a kochám se atmosférou a architekturou. Je to fajn styl her.
  • Vogon
    Přesněji by patch 1.12, který zpřístupní DLC, měl být u nás vydán mezi 3:00-5:00 ráno na konzolích a okolo 12:00 na PC. Varoval bych PC hráče, že nedávno byl vydán patch, který obsahoval data DLC a hackeři už mají zbraně z DLC, takže nejen že vám zbraně vyspoilujou, ale pokud si od nich některou zbraň vezmete, hrozí vám ban.
    Ještě bych dodal, že nedávno vydaný patch 1.11 přidal další dvě PvP arény, pro které stačí mít jedno ze dvou DLC, a dost hru přebalancoval. Například vylepšil těžké zbroje, zrychlil těžké zbraně. Zlepšil scaling build upu Bleed/Poison infusion se štěstím. Zhoršil refined a vylepšil sharp/heavy, takže možná člověk potká něco jiného než quality buildy. A mnoho dalších změn. Ale především přidal Ornsteinově helmě CHOCHOL.

    Teď zase pár odhadů k videu, takže možné spoilery.
    Nové záběry začínají v 1:35, kde je možno vidět Gwyna držícího v rukou korunu a Furtive Pygmy.
    Na první pohled to vypadá, jako by ho Gwyn korunoval, když se ale podiváte pořádně uvidíte, že ta koruna je divně otočená a Gwyn mává ruku, takže to spíše vypadá jako by Pygmymu tu korunu bral. Připomenu, že v úvodní ukázce do prvního Dark Souls bylo řečeno, že Pygmy byl zapomenut, což se až moc často stává těm, kteří se Gwynovi znelíbí.
    V 1:45 tam je zajímavé panoráma, které doprovází známý hlas. Na panorámatu můžete vidět poušť z obalu a úvodní ukázky do DS3 a v dálce jde vidět Anor Londo a hrad co vypadá jako Lothric Castle(výrazný most), povšimněte si, že jsou ve stejné nadmořské výšce, což znamená, že svět se zase pohnul. Hlas vypravěče zná každý fanoušek, a každý klerik se ho obává: Je to William Vanderpuye, který daboval Patchese, postavu která se objevila v každé hře od Hidetaky Miyazakiho(i v Armored Core), v každé Souls hře.
    Pak tam je neznámá postava natahující ruku k hráčově postavě. Mohl by to být Gael proměněn vlivem Temné Duše Lidstva. Má na sobě zbroj podobně zlaté barvy a podobně dlouhé fousy. Ovšem drží jinou zbraň, Gael používal Executioner's Sword, kterému se meč ve videu vůbec nepodobá.
    Na konci videa je drak, který by mohl být tím drakem, který je nepřítel Millwood rytířů z předešlého rozšíření.
    • frag.ment
      Tak tomu se teprve říká posedlost.. Myslím, že i sami autoři hry by se divili, co tam nenajdeš za "spojitosti a souvislosti". Ale co už, když neumí pro normální lidi podat příběh, tak šílenci jako Vagon se vyžívají ve spekulacích a stále doufají, že ta rubačka má i nějakou hloubku.
    • residentevilfans
      Shrnuto a podtrzeno. Nekonecny KRUH se opakuje a za par let se uvidime v Dark Souls 4 EVER. *15*
      • Vogon
        Teoreticky ne, protože když se někdo snažil zažehnout první plamen, tak nikdy neměl všechny duše, které z něj velká pětka čtyřka(Gwyn, WoI, Nito, Pygmy) vytáhla. Pak ještě Gwyn rozkouskoval tu svoji a bylo jich šest(přibyli Králové New Londa a Seath). Přičemž vždy, když se někdo pokusil plamen zažehnu tak mu některá duše chyběla. Gwyn, který se o to pokusil jako první, měl jenom kousek té svoji. Všem po Gwynovi chyběla duše Pygmyho. Pokud je Ringed City město Pygmyho, tak by se tohle mohlo vyřešit.
        • očekáváš že trojka po dohráti DLC dostane i třeba východ slunce? Docela by to bylo symbolické, kdyby to dostalo nové nasvícení v podobě sluníčka. Už Bloodborne jsem si strašně chtěl zahrát za denního světla, ve trojce bych rád viděl High Wall of Lotrhic za denního světla :)
          • Vogon
            Vždyť na konci trojky sluníčko tak pěkně svítilo. :)

            Ale vážně, kdyby to skončilo šťastně s východem slunce, tak by to bylo pěkné, ale myslím, ýe to tak nebude.
            Mohli by změnit Rekindle konec, pokud budeš mít ty všechny duše. Na ty dva(tři) tajné konce by to totiž vliv mít nemělo. A koneckonců jeden z nich je docela optimistický, tedy teď možná svět stojí za vyliž, ale s časem se to napraví. Přece jen už teď ty konce trošičku změnili, po patchi 1.11 se změnila hudba v titulcích na konci hry a byli přidáni dabéři z DLC, takže se můžeme nechat překvapit.
            • Tak v Bloodborne jsem měl strašně chuť si projít lokace za toho světla a to hlavně Forbidden Woods. Jestli si ale dobře pamatuji, tak to denní světlo v Bloodborne je snad nejhorší konec, jelikož se vůbec nic nevyřešilo, takže v Dark Souls by mohl být úsvit tentokrát symbolika štasného konce, dle mého by se k této temné a depresivní sérii docela hodil, ale taky si myslím, že je to pouze moje zbožné přání :)

              PS. Dodám, že se mi moc nelíbilo nasvícení hry přitom zatmění. Beru to esteticky, samozřejmě to mělo atmosféru parádní, ale graficky ta hra vypadala lépe při původním světle. Ještě by mohli konečně poladit donačítávaní textur na PS4. To načítaní textur je naprosto otřesné, je zajímavé, že dle mého o dost náročnější a graficky lépe zpracovaný Bloodborne takové problémy neměl. No, jsou to mušky, ale jak jsem psal nahoře, rád si procházím lokace :)
  • MickeyMutant
    Praha na obzoru, když přidá do kroku, do setmění je doma.
    • Tvůj komentář mě přišel až mrazivě poetický z nějakého důvodu.
    • Obávám se, že to do setmění nedá *1*
  • Ta grafika je hodně slabá. Teď sem zrovna hrál Zaklínače 3 na PC a to je úplně jinej level. Nechápu, proč se grafika zhoršuje, nemělo by to být spíš obráceně? Asi tam nemají žádného polského programátora...
    • TheGGG
      očividný troll a ban nedostane... navíc je to del0 co se vydává za Femta... proč toto tolerujete?
      • Ty seš tady ten poslední, kterej by měl kázat o banech, trollingu a kradení nicků...
        • TheGGG
          pls zlato, vystupuji tu jen pod přezdívkou TheGGG a že moje názory nejsou populární neznamená že trolluji, to leda takoví malí wannabíci jako delO...
    • Bravo !

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit