Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Manga,manga a zase manga. Velebnosti jdu blejt!
  • ®Japanese infantil® *1* *1* *1* *1* *15*
  • koukam ze serie se stala pekna sracka! . kozy ? kde jako ? nejsou videt, jediny viditelny byly v prvnim dile, pak to upadlo. to odrazeni tankem/vrtulnikem/metrem je vic nez k smichu.... hnus. zlatej KI1/2, a SSFIVAE.
  • Aaaa, ninjové... to si vždycky vzpomenu na...

    http://youtu.be/BpzmpUN2jV8

    *1*
    • ZvacA
      Tyhle dabingy - to byla prostě klasika. :D
  • Konečně zase nějaká bojovka už tu dlouho nic pořádnýho nebylo..
  • Díky za připomínku. Dead or Alive 5 rozhodně prozatím vypadá jako hra, která se (na rozdíl od nových dílů Tekkenu) snaží posunout DOA sérii kousek dál v mechanismech. Základem je pořád rychlý boj a důraz na kámen-nůžky-papír styl (chytačky jsou přebity útokem, útoky jsou přebity reversalem, reversaly jsou přebity chytačkami).

    Oproti přechozím dílům je ale přidán sidestep (nic extra, ale v DOA sérii novinka), postavy působí krapet méně komiksově (trochu po stylu Ninja Gaiden) a je víc prohloubena interakce arén, kdy snad každá aréna má buď více pater nebo možnost upravit bojiště vhodným naražením soupeře do překážky popřípadě alespoň nějaké harampádí, které může protivníkovi znepříjemnit život, když jej do něho odpálíte útokem.

    Japonsky šíleně přepálené, ale má to šmrnc.
    • popravde, tie "viacpatrove" areny tam boli od zaciatku, pokial sa nemylim...jednotku som vynechal, tak neviem, ci to tam bolo, ale dvojka a vyssie urcite....
      • Byly to rozhodně. chtěl jsem v příspěvku zvýraznit, že několik už představených arén má nejenom více pater, ale že se mezi "patry" nemusí přecházet klasicky vyražením soupeře přes okraj, ale třeba tím, že soupeře hráč silným útokem pošle do Danger zone.

        Například aréna na voru. Odpálením soupeře do určité Danger zone se dá vor do pohybu, což trochu mění bojové podmínky (kymácení voru má vliv na juggle možnosti). vor se nakonec zastaví na převisu, kde jde boj přesunout do jiné "úrovně" klasicky shozením soupeře přes okraj voru.
  • Magister_Peditum
    Nemyslel jsem, že to řeknu, ale teď mi Mortal Kombat přijde jako docela reálně vyhlížející hra. *15*
    • MK je reálná hra, nebo snad chceš říct že když někoho silně praštíš do hlavy nepraskne mu lebka, nebo když někoho rozsekáš mečem nebude z něj stříkat! krev?

      PS: HAHHA proč je slovo stříkat! mezi blokovanými výrazi?
      Co si ty kurvy! mrdky! bolševické cenzorské myslí? Že když někdo napíše stříkat! tak hnedka myslí na blowjobs hmmm to mě fakt poserte! radši my hned dejte ban nebo to tady celý zaspamuju
  • rami.cz
    O M G *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit