Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • CoH je nejlepsi RTS na PC. ..... ale do pytle tahle grafika je snad horsi nez mela puvodni hra ? jezisi......
  • hezky se na to kouká nic víc.Zatim u mne vedou jen Theatre Of War a DR vs AK
  • Stejne to bude hratelne az s blitzkrieg modem, drive ani omylem :-))
  • ta grafika je fakt hrozná. its 2012 goddamit!
  • sugyn
    CoH je skvela strategie, jenom me vadi jedina vec a to ze na pozadi se hazou kostky, je opravdu frustrujici kdyz jednotka ranger sunda 5 tanku.V Singlu to nevadi, je jinak dimenzovany ale v MP je to opravdu peklo.
    • Mně to frustrující nepřijde vůbec. Právě naopak to hře přidává na dramatičnosti. Ve skutečnosti jednotky taky nemívají žádný health bar. V COHu je taky spíš jen orientační.
    • XorxoxTalarius
      Tak to by mne zajimalo proti jakym noobum jsi hral, kdyz si nechali znicit 5 tanku jednou jednotkou rangers :D To ja mam spise opacne zkusenosti kdy jsem jednim trojkovym StuH znicil 5 jednotek rangeru ;)
      A kostky se tam prave ani moc nehazi, maximalne tak pri "trefil/netrefil" coz priznavam je obcas velice frustrujci. Kazdopadne v posledni verzi hry je balanc opravdu dotazen k dokonalosti a nikdo nema OP jednotky. Maximalne je umi lepe pouzivat.
  • Moc pěkný. Ty tanky jak jedou po ledě, kterej se dá prostřelit (naposledy jsem to snad viděl v Tiberian Sun) a vůbec spousta dalších věcí se mi líbila. Jen doufám že tam bude velký výběr jednotek.
    Co si budeme povídat, původní CoH byla opravdu vynikající strategie, ale (aspoň já to tak vidím) trpěla velkým nedostatkem jednotek, takže šlo spíše o to jak naložíte s tím málem co máte, takže nepřítel (pokud nezačal jednat první) čekal pouze na "buď a nebo".
    Při potenciálu jaký ta hra měla (a jak vidím pořád má) mi to přišlo jako velká škoda.

    Aby jste mě nachápali špatně - limit jednotek je naprosto v pořádku, protože to udržuje vyváženost. Jen bych krom doktrín které byly na výběr ještě chtěl větší možnosti ve výběru tanků, pěchoty atd aby to zajistilo větší variabilitu na bojišti a hlavně aby se dal nepřítel vždy něčím překvapit, ať už to je nečekaným uspořádáním jednotek apod.

    Každopádně se těším.
    • XorxoxTalarius
      No nevim, tech sestnact typu jednotek mi prislo az az ... plus jeste jednotky ktere jsi si mohl povolavat. Na ruznorodost dokonale. Prilis mnoho typu by hru silene zkomplikovalo.
      Jedine s cim musim castecne souhlasit je ze styl doktrin byl lepe vyuzit v CoHO, kde kazda doktrina mela 10 moznosti a clovek si pestoval jenom to co mu vyhovovalo.
  • ješte bych dodal že je škoda že rusi nebudou mluvit rusky a nemci nemecky, treba v age of empires tohle nebyl problem nevim proc tady musi vsichni mluvit anglicky jen s prizvukem
    • Já na tohle ve hrách nadávám už několik let, ale evidentně je to každýmu u p*dele...
      • Bohužel je z komerčního hlediska nutné, aby tomu rozuměli i amíci, kteří neznají ani svou vlastní zemi, natož aby měli nějaké povědomí o cizích jazycích. Proto opět parodie na angličtinu s německým a ruským přízvukem. Kdysi to ještě bývalo vtipné, viz "In the evening we'll get some schnapps to ease the pain." ze Soldiers:HOWWII nebo "Not one step [bakvards]" z CoD. Ale jinak je to hnus.
  • Tak jako mohl to být klidně další datadisk do jedničky, ale aspoň budou moci tvůrci více experimentovat když to bude samostatná hra. Jak doexperimentují uvidíme, ale už teď jsem neskutečně natěšený. *4*
  • trocha trapne ze tanky sa obstreluju len par metrov od seba
    • Přesně tak jak říká Popelnice. Na západní i východní frontě se běžně stávaly situace, kdy se tanky vyloženě potkaly. Pochopitelně, existují jednotlivé případy, kdy obvykle německý těžký tank z výhodné pozice rozpůlil T-34 nebo Shermana na kilometr+. Nesrovnatelně častěji nastávala situace, kdy se T-34/Sherman díky pohyblivosti opravdu dostal 50 metrů od německého tanku a pak po sobě stříleli jak na divokém západě. U takové Prochorovky se obě tankové formace za nulové viditelnosti promísily takovým způsobem, že o úspěchu Sovětů rozhodla zřejmě vyšší rychlost otáčení věže. Perličkou těchto "blízkých setkání" na západní frontě je, že nejpočetnější 75mm kanón Shermanu nedokázal prorazit čelní pancíř Tigeru ani z nulové vzdálenosti.
      Ale je třeba si hlavně uvědomit, že drtivá většina tanků za celou válku nepadla v klasickém tankovém souboji. Ničivější pro ně byly poruchy, výpadky zásobování, letectvo, dělostřelectvo i pěchota.

      To, že ti je 8 a nemáš o druhé světové válce nejmenší ponětí tě neomlouvá.
      • ano u Prochorovky jsou známe případy kdy byly tanky doslova připečené ksobě.
    • Mnu a? Víš, jak to vypadalo třeba u Kurska? A co když je tank zajetý ve dvorku/ve stodole?

      Dříve holt nemohli zmáčknout tlačítko a střílet pomalu za kopec.

      A vždyť je to jen hra a oproti super realistickým Battlefieldům, Medalům a nevim čemu všemu ještě to pořád vypadá dost střízlivě.
    • zajimavy ze tohle nikdo neresi ve starcraftu ale tady jo. jak by sis to asi predstvoval? nebo skus jmenovat nejakou hru kde to bylo lépe. a nerikej men of war budgetovky s vyblitou grafikou nehraju
      • Kozy
        Oh.
      • Ten tvuj slavnej starcraft snad ani nemá tanky jako tanky. Navíc německé tanky střílely na velkou dálku u které vynikaly.
        • starcraft ma taky battlecruisery ktere strileji z orbitu ale ve hre jsou par metru nad zemi a resi to nekdo? ne tak ani tady tohle nereste je to trapne. jak bys to asi chtel udelat s takovým zoomem na mape a s takovym poctem jednotek?
          • RUSE ;-) Ale i tam strili z blizke vzdalenosti... zrovna tato zatrollena hra me nuti poridit vetsi monitor s jemnejsim rozlisenim, at "vidim co nejvic" :-)
  • Nejsem zas takovej expert na slovo vzatej, ale byli ty rakety do bm-13 skutečně tak velký a tak jako na tom videu ?
    • ZvacA
      Možná trochu přestřelený v průměru, ale to už jsou nuance.
      • To asi jo, ale ve skutečnosti za letu vypadaly obrovské díky mohutnému tmavému oblaku splodin.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit