Přejít na výpis diskuzí
Nástupce Planescape: Torment jeví první známky života
20.2.2013 | Petr Poláček
27 příspěvků
-
Snad to pojede na Frostbite enginu
-
-
No já doufám v infinity engine. Akorát trošku lepší rozlišení.
-
Doufám v podporu konzolí a kvalitní voice-over!
-
-
Bez Kinectu ani ránu
-
-
Taky to musí vyjít na Ouya.
-
-
taky to musi vyjit
-
-
-
-
-
To nezní špatně. Svět ve kterém se technologie mísí s magií - to by se mi líbilo. Uvidíme, co se z toho vyvrbí.
-
-
nějaké díly FF *7*
-
Kašly kašly... Arcanum... kašly kašly. *4*
-
-
ty sis asi nevšiml, co má za ikonu co ? :)
-
-
Nevšim, já ty ikony moc nezkoumám. *4*
-
-
Huhly huhly... mám... huhly huhly *1*
Arcanum je spíš steampunk, já bych rád něco, kde bude technologie pokročilejší. Implantáty apod. -
-
To už mi ale moc neštymuje s "duchovním nástupcem Planescapu"...
-
-
co by ne? Měli bychom sledovat podobné vzory, nikoliv propriety.
-
-
"Každá dostatečně pokročilá technologie je nerozlišitelná od magie" (A.C.Clarke)
Co záleží na tom, jestli kouzlíte, nebo mácháním rukou a slovními příkazy vyvoláváte kouzlo nebo aktivujete nanoboty... prakticky je to to samé. -
Moc se ti samozřejmě nedivím, nicméně jak i sám Fargo říkal, hlavní jsou narativní postupy, témata a, abych tak řekl, světotvorné struktury. A Numenera je skoro až totožná, jen magii a teismus nahrazuje fantaskní technologií a uspořádáním světa.
A Avellone držkoval hlavně na svazující pravidla deskového D&D, která nemohli měnit, a na soubojový systém. -
Koncept PT je co se týče settingu univerzální, o tom žádná, pro mě je ale PT mimo jiné taky o tom zasazení v temném a bizarním fantasy světě. Planescape je jeden z nejlepších settingů, jaké kdy DnD nabídlo. Mnohem zajímavější než Forgotten Realms. A jo, vím, že Avellone na něj držkoval, ale i tak má pro mě ta hra kouzlo z velké části díky tomu, kde se odehrává. Takže když se řekne nástupce PT, vybaví se mi nahláškovanej Morte, morální Succubus apod., s implantáty a celkovým sci-fi lazením mi to holt nesedí... Ale tak to je jen takovej můj vnitřní iracionální feeling, v zásadě bude samozřejmě rád za cokoliv, co tahle parta vyplodí...
-
-
-
-
-
-
Torment, nejlepší i nejukecanější příběhový RPG má mít nástupce?! Tomu říkám dobrá zpráva; asi si půjdu dát studenou sprchu.
Jen by mě tak zajímalo. V inXile jsou nějaký lidi co makali původním Tormentu?
Na druhou stranu bůhví co z toho nakonec bude.
Přece jenom tehdy se RPG dělali úplně, ale úplně jinak; dneska si nikdo nelajzne udělat dlouhý RPG založený na příběhu a dialozích o rozsahu několika knížek, velice morbidní a navrch tak megaujetý jako byl Torment. -
-
McComb.
-
V inXile sú aj niktorí tvorcovia Planescapu a mimoiné aj tvorca Nemenery na ňom pracoval.
Viac tu -
-
Tak to pak jo! :) Snad se znovu shledám s mojí oblíbenkyní, rozvernou švadlenkou Martou!
-
-
V tomhle je hlavni vyhoda kickstarteru, muzes si dovolit udelat silenou hru podle svych predstav, netlaci te vydavatel. Staci najit podobny blazny mezi fanousky :)
-
-
Trochu by mě zajímalo, jak toho chtějí dosáhnout bez některých lidí momentálně sídlících v Obsidianu...
-
-
No hlavne tam chybi Chris Avellone. Nic proti McCombovi, ale prece jen tam bude chybet :).
-
-
Ved Chris Avellone predsa vypomaha pri vyvoji Wasteland 2, mozno sa bude podielat pri pisani postav, questov, dialogov aj pre Torment. *14*
-
-
-
Pravda, předčasná klinická smrt. O trochu víc se těším na Wasteland, ale na oslavu této zprávy si jdu pustit soundtrack :).
-
Doufejme, ze si neukrojili dve prilis velka sousta naraz *11*