Přejít na výpis diskuzí

Nejlepší modifikace pro Command & Conquer: Generals

10.9.2016 17:06
Ladislav Loukota 45 příspěvků

Real-time strategie se dnes nacházejí tak trochu ve stavu klinické smrti - občas se jejich EEG malinko zachvěje, i nové hry však silně čerpají z nostalgie a recyklují staré nápady. Málokdy navíc zůstanou v paměti po delší dobu. Fanouškům žánru proto možná přijde vhod návrat do starých časů - k jedné...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kurňa, mě to na Win 7 nefunguje. Vyhrabal jsem stará CD a stáhl Contru 1.86 z moddb. Nainstalovat to šlo, ale pak se hra odmítala opatchovat a následně mi Zero Hour hlásil, že Generals nemůže najít.
    Je možný, že to je tim, že jsem změnil defaultní cestu C:/Program Files za jiný disk F:?
    • zkus tento soubor
      kód:
      http://www.uloz.to/10322833/command-conquer-ini-rar
      dej ho do složky dokumenty kde si hra po neúspěšným startu vytvoří složku
    • Já to na Windows 7 hraju, ale na 32bit verzi. Četl jsem někde, že na 64bit verzi to dělá problémy, ale i tak to jaksi vyřešili. Já osobně s tím neměl jediný problém. Prý byl taky háček v tom, jakou verzi hry člověk mí. Ta, co byla v paketu se staršími díly Generals prý zlobila. Já mám jen sólo balík C&C + ZH a tam všechno jde. Po chvilce hledání se určitě dá najít řešení.
  • Zlatý voči, zlatý Company of Heroes *14*
  • jeste kdyby se tak ta hra v multiplayeru hejbala vic nez 10 fps, to by byl luxus...
    • Ja myslel, ze vsechno na PC jede v 60 FPS ve 4K.
      • Ne, ale aspoň si to zahraješ, debbilni konzole nemaj kompatibilitu ani vo generaci zpátky
    • jj, to dělaj všechny C&C, i Red Alert se na dnešních kompech seká když postavíš moc velkou armádu
  • Nejlepší modifikace je CONTRA. Proč? Protože oproti ostatním mění také A.I.

    A.I je víc schopná a je to sakra znát.

    Bohužel, hra má špatný engine a časem vždy začne lagovat. Jakmile tam je hodně jednotek apod. Pak se to nedá hrát a řešení není.
    • presne tak, multak treba 4v4 je uplne nehratelnej uz po 15 minutach, jediny hratelny je 2v2 a to se musi dohrat pod hodinu, protoze pak uz je to taky ucpany a nehejbe se to...
  • Škoda ,že poslali k ledu nový díl :(
  • vindalooo
    Zrovna to je v akci za 6dolarů:
    http://www.cdkeys.com/pc/games/command-and-conquer-the-ultimate-edition-pc-download-code-cd-key-origin
  • RTS poslala do stavu klinické smrti hlavně urputná snaha vývojářů dělat je od přelomu tisicíletí komplet ve 3D pro využití 3D graf. akcelerátorů. Výsledkem byly na počátku hnusné hry, které byly navíc nepřehledné a klasickým "malovaným" nesahaly ani po kotníky. Příklad - Age of Empires 1 a 2 byly hry se super hratelností i grafikou (malovanou). Age of Empires III šla do 3D a je to hrůza. Kdo pamatuje RTS War gmes (nějak okolo roku 1999 / 2000) a přirovná k Red Alertu (1996 tuším), tak RA je grafický klenot.
    • Tento komentář bych chápal tak okolo roku 2000 kdy byl i opodstatněný. Tenkrát skutečně výkon nebyl takový aby utáhl strategii, muselo to vypadat hodně hnusně. Stačí se podívat na strategie okolo 2000, které šly do 3D. Dnes je to prakticky nekoukatelné narozdíl od soudobých her ve 2D. Nicméně dnes už jsme někde jinde. Např. CoH1 už ve své době útočila grafikou i na střílečky nebo SupCom:FA je ve 3D a nepřehledný???
      • No ono taky záleželo na hře, rozhodně bych netvrdil, že byly všechny 3D RTS kolem roku 2000 hnusné, například Earth 2150, ačkoliv měl spoustu neduhů, tak i dnes vypadá celkem dobře. A ještě teď si vzpomínám jak jsem čučel, když jsem poprvé spustil Homeworld, a i dnes je i originál celkem koukatelný.
        Problém dle mého je, že pro velká studia je jednoduše v dnešní době RTS hodně velký risk a tak se zaměřují jinam.
        • Tak zrovna Earth neměl koukatelnou grafiku ani tenkrát, ale je to věc názoru.
    • AoE 3 nebyla špatná hra, dodnes nechápu ten hate co schytává
      • Paulcz
        Pokud se odvrátíš od základů a pak se to snažíš opravit, ale už to nestihneš dopadne to jako AoE3 :) - http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-14-age-of-empires-iii-a-huge-mistake
        • KrPa
          me tedy bavil 1 age, ten druhy dil neprivedl nic noveho (jen 50 narodu, kde se zmenily 3 vyzkumy a 1 jednotka, WTF) a u 3 sem stravil nejvice casu
    • KrPa
      to je mi pekna kravina, 3D na to ma malo vlivu, jenze jsou strategie moc narocne na mysleni (dnesni trend vseho zjednodusovani jim proste nesedi) a kazdy hraje sam za sebe (nemuze se vymlouvat na ostatni, ze prohral), i kdyz v dnesni dobe uz fakt nejde o strategie ale o to, kdo rychleji klika, furt vychazeji pekne kousky ale clovek musi hledat, opravdu jsou i jine firmy nez blizzard, westwood a ensemble studios, ale lidi dnes musi hrat jen znackove a cool hry...
      • Bohužel je to pravda. Zavedené zančky degradují ve snaze nalákat masy, ale tím často nezaujmou ani masy, ale navíc ještě naštvou původní fanoušky a jdou do kopru úplně (Superme Commader, Anno, SimCity, Tropico, C&C, Warhammer40k , Stronghold, Age of Empires, Empire Earth...). Přitom trh by byl jak ukazuje paradox, který dělá spíše hardcore hry a evidentně daří se jim. Případně jsou tu ještě chopná menší studia, která ještě nejsou pod plným vedením nekompetentních marketingových specialistů, kteří snad nehráli jedinou hru. Čas od času se vyloupne zajímavá strategie, na které je vidět, že ji dělal někdo, kdy by si ji i chtěl zahrát a ne jen prodat, ale zase už ji neumím prodat ven. Takže tyto poklady se dost špatně hledají a zejména tady o nich často není ani čárka, přitom se to kolikrát recenzuje kde co, ale tyto hry by si propagaci zasloužili narozdíl od miliontého kolnu nějaké pixleové hopsačky nebo kolnu dooma, který by možná před 20 lety někoho oslovil.
      • Ve Starcraftu potřebuješ všechno, strategii, taktiku i rychlé reflexy, to všechno pod časovým tlakem, proto je to na špičkové úrovni jedna z nejtěžších MP her
        • KrPa
          no ja ti nevim, jak nekdo jede nejaky build jednotek, tak nejak odpada ta taktita a strategie, uz je to jen o pozicovani a rychlosti klikani
          • Jj, to je vidět, že moc nevíš, tohle ti vystačí tak v bronze lize, jinak musíš taktiku a strategii neustále měnit a upravovat v závislosti na dění ve hře *4*
            • KrPa
              Prave strategie jsou ty realisticke, vazne jen stavet counter jednotky a klikat v boji dopredu a dozadu, to neni zadna taktika ani strategie, navic kazda jednotka muze zabit kazdou jednotku (marinak s puskou muze upizlat za 3 minuty budovu, wtf!). Tohle je spise (a i spousta jinych modernich strategie) arkada nez strategie.
            • PS: vždycky se jede build jednotek
              PSS: pozicování je právé ta taktika, víš?

              Lol
        • Zagro
          Tak, tak. SC je mezi strategiemi něco jako Quake mezi fps *3*
    • Tilwaen
      Proti větší přehlednosti 2D RTS nemůžu říct ani popel, ale právě úspěch Generals: ZH ukazuje, že 3D určitě není hlavním důvodem, proč jsou RTS na ústupu.
      • Paulcz
        Dle mého zásadní problém je, že hry jsou často dělané pro každého, místo toho, aby strategie byla co nejlepší strategií a docházelo k vylepšováním herních mechanik od výpočtu poškození až po AI nebo třeba dynamickou kampaň. Takže je to špatný přístup toho kdo hru dělá a o dále samozřejmě o schopnosti lidí udělat dobrou hru.

        3D zpracování možná s tím trochu spjaté je, jelikož vývojáře silně limituje v tom co si mohou dovolit. Aby udrželi krok s grafikou FPS apod. jdou spíše cestou detailní grafiky a to má za následek nízký počet jednotek a mizerný výhled na mapu a třeba i zjednodušení některých věcí, které se týkají hratelnosti. Dále 3D obecně klade velké nároky na čas, finance a lidské zdroje, takže se už vývojář nemá čas věnovat jiným věcem a to vše může vést k určité degeneraci. Pro malou firmu to může být zásadní.
  • ShockWave stále hraju. A teda musím říct, že oproti C&C/ZH mi tam některé jednotky přijdou docela dost bizarní *1* Tak či onak se to hraje skvěle, i když to místy dost nedávám. Mimochodem - zrovna nedávno jsem oplakal první instalační CD ZH... prasklo, mrcha *9* Odteď už budu asi muset krást, jinak si originál nezahraju.
    • Z CD platíš výpalné OSA aby sis mohl udělat zálohu. Takže si to někde stáhni a jsi v právně i morálně v cajku...
      • Zatím mám NOCD crack, ale nemám z toho radost *7* Zkusím ten disk prostě někde sehnat. Z nostalgie.
    • Still
      Když je někdo hloupý a neudělá si takj triviální věc, jako je image disku... Takl mu to i patří :)
      • No děkuju, hned mě to zahřálo u srdce.
    • Tilwaen
      Doporučuju počkat na nějakou slevovou akci na Originu, často prodávají celý balík všech Command & Conquer her za celkem přijatelný peníz.
      • Já bych se rád Originu vyhnul. Asi spíš jen tak z nostalgie počkám, jesti se to neobjeví někde v bazaru, nebo jako krabicovka ve nějakém výprodeji. Ale i tak díky za radu.
  • ChyrenCZ
    Na týhle hře jsem strávil stovky hodin. *14* Ale kde ji mám sehnat nyní? Má někdo dobrou radu? A vezmou to W10-ítky? *13*
    • KrPa
      Na Originu je kolekce vsech CaC her (17) za 30 €, ty posledni hry jdou urcite po 10 ale generalsy a nize asi ne, i kdyz pod 7 jedou vsechny.
      • Zero Hour jede na W10 celkem v pohodě, minimálně v Singlu. V MP (hráno cca před měsícem) s modifikovanou hrou (ShockWave), trochu zlobila synchronizace a občas pak klient hru shodil do menu, ale bylo to dost náhodné, 3 hry ok, pak to 2x v průběhu hry spadlo (většinou tak 10-20 min od startu matche). Ale za to asi W10 nemohly.
      • To sem koupil za 150 Kč :)
        • KrPa
          oni se ty hry od RA2 a niz daji sehnat i zadarmo a legalne *3*
  • Tilwaen
    Skvělý článek, hned bych si Generals zase zahrála *4*
    • A nechceš raději protáhnout rošt?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit