Přejít na výpis diskuzí

Nintendo konečně představilo novou verzi Switche – čistě handheldový Lite

10.7.2019 16:54
Patrik Hajda 12 příspěvků

Dlouho spekulovaný menší Switch je konečně oficiální realitou. Nintendo na letošní podzim chystá Switch Lite, ořezanou verzi, které skutečně chybí spousta skvělých funkcí aktuálního Switche. Ale pokud hledáte čistokrevný handheld na hry od Nintenda a další skvělé kousky třetích stran za docela rozumný...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Farnham_The_Drunk

    Baterie bude stejná, delší výdrž je jen díky menšímu displeji. Do kapsy to stejně nedáte. Nedostanete k tomu dock a grip na joy cony. Některé hry budou díky menšímu displeji už těžko hratelné. Cena jen o cca 2 tisíce nižší. 


    Je to nejspíše náhrada za dosluhující 3DS. Ale nevidím důvod proč si místo klasického Switche pořídit tohle. Protože to bude o 2cm kratší a o 30 gramů lehčí? 

    • Které hry například? Nemyslím, že tak malý rozdíl v úhlopříčce by znamenal horší hratelnost některé hry.

  • Jack1947

    paráda tohle je návrat ke klasickému GBA.

  • tomasrippl

    Ani klasicky switch mi nepřijde úplně dostačující. Mito aby udělali nějakou pro verzi s vyšším výkonem a hrama skoro podobnýma co se klasických konzolí týče, udělají ještě okuchanější verzi. Bravo!!

    • Samozřejmě že to bude více než 4500 Kč, je potřeba připočítat daň. JRC už zalistovalo za 5490 Kč, což je odpovídající cena, Alza tradičně přestřelila na 5990 Kč. Co se týká nastavení jasu, převzali jste článek z Verge bez následné aktualizace, jas nastavit lze.


      EDIT: omylem jsem psal jako reakci, měl to být nový příspěvek.

      • tomasrippl

        V pohode 👍🏻

    • Zaho
      Vlastníš switch a nepřijde ti dostačující?
      Ten můj má dostačující výkon na všechny hry které hraju. Na kterou hru konkrétně ti výkon nestačí?
      • tomasrippl

        Nějaké gta, dirt 2, ten wolf je strašný.

  • Za výmysl D-padu by měl někdo dostat facku. Ještě jsem snad neměl v ruce ovladač, který by toto měl a nedocházelo u něj k nechtěným stiskům do dalšího směru. Štvalo mě to už na PS1, kde to sice vypadalo, že šipky jsou dělené, ale ve skutečnosti byly pod krytem spojené.

    • S D-padem na playstation jsem nikdy neměl problém. Spojené jsou schválně, v jaký hře by někdo potřeboval jít doleva i doprava najednou? 

      Problém jsem měl jenom s X360 ovladačem, který byl se svým kolečkem v bojovkách a plošinovkách dost nepřesný a Xone ovladač má D-pad hrozně tuhý, což taky není úplně ideální. 

      • Ono jde spíš o to, že když tlačítko zmáčkneš trošku z boku, tak kvůli tomu spojení to může zaregistrovat i směr o 90stupňů jinam. Fakt by mě zajímalo o kolik by byl gamepad dražší, když by to bylo řešené jako oddělená tlačítka? (protože ono to funkčně oddělené spínače jsou, jen jde o to, že na ně narazíš 4 odoělená tlačítka jako ABXY místo toho aby jsi to pod krytem spojil v jeden plast.)

        • Přesně. Tuším že třeba v GTA 2 mi to bralo občas při zatáčení i šipku nahoru a přepínalo rádio. V THPS jsem kvůli tomu na PS vůbec nedosahoval té preciznosti co na klávesnici.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit