Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Opět typ hry než se pořádně začne hrát je třeba nařezat aspon 1000 npc a naučit se na 100% pohyby bosů. "Rinse and repeat" neřikám že špatné ale nic pro mě... navíc PC verze neumí 5.1 zvuk a jede jen stereo. Což je celkem mínus.
  • Dobra hra, mam natoceno.uz.neco pres sto hodin..Je to bohuzel blbe koncipovany neco odehrajete a nezbyva nic nez hrat odehrane abyste ziskali levely (nebo byt hodne dobrej) na dalsi mise ja konkretne level 170 odehranrane mise kolem 300 + a prede mnou cesta demona s misema 450 min. at jdou do hajzlu..Mise kde se objevite v mistnosti a jdou na vas dva nebo tri bossove radsi komentovat nebudu, vo nicem..Pribeh se mi libi, pohyby bojovnika a napad se zmenou postoju a tim i charakter utoku je super. Jestli nekdo ceka ze bude hrat jako pravej samuraj jen s katanama, bez kouzel atd..tak zapomente, nelze..
  • Tahle hra je opravdu výborná a musím přiznat, že trochu závidím Alešovi, že má z tý hry díky znalosti Japonský kultury a historie i něco navíc, já se vůbec nechytám...nicméně jedna věc mi tam dost vadí (a chybí mi o tom zmínka v recenzi, jelikož je to imho dost zásadní problém) a to velmi malá variabilita monster, Yokai furt dokola cca 5 typů plus pořád ti samý zombíci. Docela mě navnadilo, když jsem narazil na mise s pavókama, ale to byl jen takovej výstřel do tmy. Jinak bossáci jsou dost nevyvážený, první dva regulérní mi dali kouř, ale teď dávám většinu na první pokus, což mě štvalo například u DS 3.A zas tak těžký to není, když se člověk přizpůsobí pravidlům a zákonitostem, byť je asi pravda, že pro Soulsborne veterány je to asi přístupnější. BTW Tohle je zatím asi nejlepší období PS4 za celou její existenci, doslova žně, a to teď ještě vyjde novej Nier, kterej vypadá hooodně dobře a na kterej se taky hodně těším...kua jen kdyby toho času bylo víc. *4*
    • Jack1947
      Nier bude i port na pc tak jaký žně lol
  • Recenze měsíc po vydání jednoho ze zásadních titulů na PS4.. fakt mi přijde že redakce games prokrastinuje a chybí jí manažer, který by to vedl a dával řád...všechno je tady pozdě.
    • no a? ponahlas sa niekam?
    • Pozdě jsou i ty blbý překlady ze zahraničních sevrů.. nulová přidaná hodnota.
  • pre mna trocha sklamanie. super hra ale odradilo ma od dalsieho hrania prestrelena obtiaznost bossov. cez cely level prejdem tancujuc v zapale boja s prstom v nose. bossovi nalozim kombo 4-5 uderov doplnim Ki a zoberie mu "vlas" zo zivota nasledne jedna rana a dovidenia je po suboji. tento nepomer obtiaznosti levelu a zaveru levelu mi dost vadil. preto je uz nioh na bazari *16*
    • jnsCZ
      Jak už píše někdo níže: "Jaký si to uděláš..."

      Já taky ze začátku jel takovej trošku paličatej styl: jenom zbraně (oštěp a kusarigama), žádný předměty, living weapon mi přišlo jako cheatování, nezval jsem si ostatní hráče. A taky jsem se divil, že to občas nějak nejde. Ve výsledku jsem zjistil, že čest musí jít stranou a je potřeba využít úplně všechno, co ti hra dá k dispozici - a ano, třeba i ten zpropadenej Sloth talisman, kterej je fakt na hranici cheatování.

      Tím pádem to chce někdy úplně vyměnit zbraně, vykašlat se na to, že se ti aktuální brnění líbí a radši vzít jiný, připravit si jinou sadu talismanů atd. Ono tu hru asi fakt nejde projet s jednou neměnnou strategií - a jestli jo, tak to hodně bolí. Každopádně poslední vedlejší mise, kdy jdeš proti dvěma bossům najednou, to je teprv test nervů.
    • Malleth
      Největší nepoměr byl asi u Yuki Onna. Kvůli ní sem musel nagrindit asi 7 levelů, aby se s ní dalo vůbec něco dělat.
      V takovejch situacích člověku nejvíc dojde jak blbě maj řešenou tu strukturu. Pokud narazíš na něco těžkýho v DS, můžeš jít zatim explorovat jinam a pak se k bossovi bez problému vrátit.

      V Nioh můžeš buď grindit ve stejným levelu nebo jít do jinýho, což ale znamená že po návratu musíš tu úroveň s bossem dělat celou znova. Jakmile totiž v Nioh level opustíš, celej se resetuje včetně zkratek!
      • presne ako píšeš, v dark soul a bloodborne (na platinu) to bolo ošetrené oveľa pristupnejšie.
        Toto pre mňa Nioh uplne zabilo :( škoda. *10*
        • Jaky si to udelas, takovy to mas. V niohu hodne zalezi na buildu. Ja treba final bosse na ng+ dal na jednu ranu a nic jsem negrindil. Staci pouzivat vhodne skilly a equip.
          • ...a to te bavi? taky jsem videl, ze typek polozil paralyzujici past, boss zmrznul, pak stacilo sefika obehnout a vypnout ho sneak atackem...o nicem
            .
          • Malleth
            To je podle mě důvod proč není dobrej nápad míchat ultra precizní akční hru (kde jeden o pět framů blbě načasovanej úskok může znamenat konec souboje) a vývoj postavy. Můžeš tim rozhodit balanc.
          • jasne v tomto mas pravdu ,ale stale je tam ta kontinualna nerovnovaha v danych leveloch (misiach) *13*
  • Příjde mi, že recenzent se tak snažil aby ukázal, že Nioh není kopie DS až mě to přestalo bavit číst,.. Popis mechanik je sice super, ale postrádám v tom nějakou přidanou hodnotu pro čtenáře. Chybí mi tak takové to klasické shrnutí hratelnost/stylizace (grafika)/příběh..
  • Malleth
    Dohráno a za mě tak 7/10.
    Combat je skvělej, stejně tak framerate a loadingy, ale všechno ostatní je downgrade oproti Souls hrám. Nejhorší je jak často se v Nioh dokola opakujou stejný typy monster.
    • Jack1947
      Navíc technická stránka za DS/BB celkem dost zaostává stejný typy základních blbečkůů byli i v DS tak to zas takovej probllém asi nebyl no.
      • Malleth
        Nesmysl, už od Demon's Souls, má každá oblast vlastní set nepřátel, kterej do ní tématicky zapadá. Nioh používá nepřátele plošně.
        • Jack1947
          Jo, ahá tak to je potom jiná já myslel že Ds na tom bylo podobně
  • Dark Souls,Bloodbourne,Nioh najsvätejšia trojica je konečné kompletná... ostatny môžte len poklaknúť
    a sláviť tieto sväté hry ktoré zostúpili z Olympu aby aj bežní smrtelníci videli na vlastné oči dokonalosť a číru hratelnosť... kacíri ktorí by chceli spochybniť najvyššiu svätosť týchto hier budú zatratení a odsúdení na večné muky pri hraní MMORPG hier *16*
    • Bloodbourne, jo? Vždyť to neumíš ani správně napsat....
      • áno máš pravdu spravil som preklep.. aby som odčinil tento svoj ohavny čin a upokojil bohov z From Softvare... tak rozhodol som sa vydať na sväťú púť do Firelink Shrine a Anor Londa
        Anor Londo je nový Vatikán a každý správny hráč by sa mal raz za život vydať na púť aby na tom svätom a dôstojnom mieste sa vyspovedal zo svojich hriechov... ja okrem tohto preklepu budem žiadať odpustenie aj za to že vo svojej hriešnej mladosti som si zahral podpriemerne hry ako Skyrim a Witcher snád mi bude odpustené..
      • On celý ten příspěvek je divoká kombinace fanboysimu, řecké mytologie, Bible, Bourne ságy, slovenského folklóru a špatně odhadnuté dávky halucinogenních hub.
        • Red Dwarf detected :)
  • MickeyMutant
    Děkuji všem za hlasování v diskuzi o kousek níž a omlouvám se za nemožnost reagovat přímo do odpovídajícího vlákna.

    Z relativně malého vzorku čtenářů Games tedy 15 pro tvar "ňijoch" ku 4 pro "ňijó". Bylo by tedy možné považovat za statisticky prokázané, že skoro 80% majorita preferuje výslovnost "ňijoch". Bohužel ale musím tyhle anketní výsledky prohlásit za neplatné, protože jsem hlupák opomněl tu jasně nejpravděpodobnější možnost, že většina čtenářů dává přednost přirozené a logické variantě "ňoch".

    Závěrem musím poděkovat za vaši ohleduplnost a takt, které vám nedovolily mne na podobné zásadní pochybení ohledně kladené anketní otázky upozornit.
    • Já to vyslovuju ŇJOOOoooch, takový ten zvuk, když kolem tebe rychle prosviští někdo na motorce *1*
    • Dal sis stím takovou práci a přitom taková blbost :)
  • Tohle bych bral na PC. PS4 si zase klidně může nechat For Honor...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit