• WortexCZ

No Man's Sky asi nebude pro kazdeho, ale hodlam mluvit jen a jen za sebe. Ta hra byla naprosto DOKONALA!... nez ji ZKUR.... temahle vybrecenejma updatama. Po stopadesati hodinach v puvodni hre a nejakych dalsich stodvaceti hodinach v NEXT verzi musim rict: podelali co se dalo! Tolik bugu sem v zivote v jednom programu pohromade nevidel. Ani Bethesda by tohle nezmakla :( Single player jeste jakz-takz jde, ale multak je definitivne rozesr...j az na pudu. Jen pro predstavu par prikladu - rozhodne ne vsechny. To by bylo na celej clanek.

Portaly na stanicich vedouci do volneho prostoru - SMRT. A ujistuji vas, ze takova tricata smrt za den - aniz by clovek udelal sebemensi chybku a nasledne "nasoukani" inventare skafandru o sestadevadesati slotech do lode s inventarem velkym 12 slotu a to vse za naprosto pravidelneho a predvidatelneho utoku peti piratu je peklo... PEKLO!!! Veci v inventari terminalu, ktere mohou zcela nahodne prodavat a inkasovat za ne vasi spoluhraci - nebo naopak. Doplnovani paliva? Opet zcela nahodnym vyberem doplnim nadrz nejakymu spoluhraci - nebo naopak. Mizejici zakladny. (Ne. Nezapominam je uploadovat na server). Na mape i v prostoru se zobrazujici cerne diry, ktere nikam nevedou, ale pokud se ji pokusite proletet nasledujici "normalni" skok vam rozbije lod stejne jako prulet cernou dirou, ale delka skoku je sotva setinova. Sentinelove uvnitr budov kde clovek nemuze operovat se zbrani (a zahrabani v zemi, zaseknuti v utocnym rezimu a konecne zcela neexistujici sentinelove - at delate brajgl jakej chcete) Dulezite komponenty - pro questy i pro vlastni potrebu - zakopane pod vrstvou "badrocku" kterou neni mozne nijak prohrabat / podhrabat. Strelba do vlastni lodi, ktera v podstate znemoznuje jakoukoli bojovou akci v multiplayeru pro jednoho, nebo i vsecky hrace (projektily se "spawnuji" uvnitr lode). NESKUTECNY!!! zmatek v inventarich kde i po dvou letech je prohozeni dvou item casto neresitelny problem. Jak nemate alespon jednu volnou pozici, tak ste definitivne v riti a je potreba neco z inventare vyhodit. Do minuleho tydne dokonce jeste neslo ani stackovat pouhym pretazenim mysi a clovek potreboval: mys, klavesu X a pak klavesu podle inventare (dalsi 4 az 7 ruznych klaves (ne najednou. Nejakou z nich ;) ) Freightery... Na ty bych malem zapomnel. Privolam si svoji letku a tim jsem vyradil moznost spoluhracum udelat to same. Proste se musi sebrat a odletet do jineho systemu, aby si mohli i oni privolat svuj Freighter. No co to ku...?! Obcas se mi nedari uvnitr krizniku vyvolat konstrukcni menu. Resenim je privolat si Freighter na jine misto. No uzasny! Nektere systemy po umisteni do interieru lodi proste udelaji diru ven a mate krasny okno do vesmiru zcela dokoran! Pan Grygar by byl nadsen! Hrac uz o neco mene... A dalsich xxx "svinstev", ktery "jen" zneprijemuji hrani... jako treba to, ze v Cravlerech nelze zatacet klavesnici, ale pouze mysi, takze nekam jet a nekam jinam mirit kanonem proste NELZE! ...a asi je zbytecny zminovat to, ze na zpatecku Cravler pro jistotu nezataci vubec... Pak je tu dost nepruhledny system vzajemneho boostovani updatu, ktery dokaze zrejme spocitat jen hra sama a nikdo jiny se v tom nema sanci vyznat... ani po pomalu trista hodinach :(

A co je maximalne nejhorsi? ... ta hra me porad silene bavi! Proto jsem z jejiho momentalniho stavu velice smutnej...

• WortexCZ

Ja radsi napisu i neco hezkyho, aby to nevypadalo, ze si musim porad jen stezovat ;)

Ten engine je NESKUTECNEJ! Bezkonkurencne! Bude mi ctyricet, u pocitace sedim od osmibitu a prosel sem si nekolik dekad herniho vyvoje, ale tohle proste nema obdoby! Rad bych se nekomu osobne poklonil za tenhle desetigigovej zazrak a prelestil mu boty. Prosel sem si "volnym tempem" dve galaxie, poridil nekolik stomilionovych - "akovych i eskovych" lodi a dostal se k dvestemilionovymu "ackovymu" Freighteru. Namaxoval skafandr, postavil nekolik zakladen, dokoncil Atlas, Artemis, Travellera, udelal vsecko co se dalo pro Nadu i Pola, vsecky questy pro obsluhu ruznych soucasti zakladny, otevrel vsecky blueprinty a odeslal par set kompletne prozkoumanych systemu a pokazdy se bylo na co koukat, nad cim zasnout. Vsecko co "coudi" je volumetricky. Nikde zadny "textury krizem" - jen a jen particle systems. Dva oblacky pary / dusiku / mraky / plynna mracna nejsou shodny a fps mi pod 60 padne az priblizne po peti hodinach hrani (ani zapomenuty FC5 na pozadi tuhle hru nijak nerozhodilo). A zjevna - naprosto priznana - inspirace StarGate v poslednim updatu mi vyslovene sedla. Jediny co me pri hrani ani jednou nenapadlo je ta "neustale omylana" NUDA! Ale ona tahle hra fakt neni pro kazdyho - chapu ;)

P.S. minuly tyden se rozjel nejakej komunitni quest na sedm dni. Prvnim krokem byla cesta portalem na jinak nedosazitelnou planetu a kdyz sem z nej vylez... padla mi brada! Stovky a stovky vzkazu kolem portalu. Stovky lidi, desitky narodnosti a zemi. Pripadal sem si jak v Orgrimaru, nebo Stormwindu. Oblohu krizovali mraky hraci rizenych lodi a vsude se nekdo motal. Po tolika hodinach "soliterovani" sem cumel jak preo z gauce ;)

• sentinely ide zabit po faze s tym psom, potom je klud...navyse uzivatelske rozhranie mi vyhovuje...nebol som postihnuty marketingom pred vydanim hry, lebo nerad si robim predsudky na zaklade niecoho co este nieje hotove a spravil som dobre...no man sky sa mi velmi paci a dal by som aspon 9/10 navyse zatial na trhu nema konkurenciu, ta hra prisla s niecim novym co sa v dnesnej dobe velmi ceni

• species

Takze v podstate takovy early-access/neearly-access.

No vida, když se chce tak to jde, těch recenzí by mohlo být po roce - dvou i na jiné hry více přeci jenom patche ty hry updatují a pak se kolikrát vymknou originálu !

• KrejciPetr

U této hry patřím asi mezi nejméně zastoupenou skupinu, ale hru jsem miloval při vydání. Jednoduchý relax, který splňoval mé očekávání. Za ničím jsem se nehnal a jen vypnul. Teď mi do toho nacpali prvků, že se to už snaží být komplexní hrou a nefunguje to.

• Když se podíváš na prodeje, tak určitě nejsi v nejméně zastoupené skupině. Jde jen o to, že ta nejméně zastoupená skupina je na fórech nejvíc slyšet. Ostatní si hru zahráli, užili a neměli potřebu se někde prosazovat.

• Za skenování fauny a flóry byly kredity už když hra vyšla ne až ted.

Jasně, ale dvě kila, ne půl mega jak teď s třema S upgradama na skenr =).

(A hlavně nějak moc nebylo za co ty kredity vůbec utrácet, což už teď taktéž neplatí =))

• Já tehdy kupoval za kredity lodě a suroviny. Za určitý počet skenů byl bonus a ten už byl velký docela.

• Tahle hra je na odreagování, skočím k ní když nemám náladu na akci. Ta grafika mě prostě bere.

• jj. Hodně lidí má prostě problém s konceptem open ended her. Pokud hrají lineární hru, kterou dohrají za 8 hodin, pak už nikdy nezapnou, tak jsou nadšení, jak je hra celou dobu bavila. Pokud si koupí něco otevřeného, stráví v tom 20 hodin a pak je to omrzí aniž by se dočkali oficiálního konce (protože tam třeba ani není), tak chodí brblat, jak je to nudné. Přestože jim to za poloviční cenu poskytlo jednou tolik zábavy :-D

Ano NMS nevydrží věčně. Po čase člověk vyzkouší všechny aktivity a přestane ho bait je dělat stále dokola. Ale než se se hrou seznámí, projde si aspoň kus story, postaví menší zákaldnu, vybaví si freigher a sežene menší flotlu, splní pár vedlejších misí, zaexperimentuje s vozítky, trošku zabojuje s piráty,  tak má nahráno víc, než v nějakém Last of Us apod.

• Taronyu

Ale no, to sú kecy. V Elite Dangerous mám už takmer 1000 hodín a neprestávam to hrať. Toto keď vyšlo, tak som to zahodil po dvoch hodinách, pretože to proste nudné bolo.

• Wolfcastle

Stále stejná procedurálně generovaná NUDA😀

• sankuri

Mno je to lepsi nez to bylo ale porad je to neskutecne nudny (a to ja zboznuju tento typ her), k uzoufani repetetivni grind s minimem variaci.

Vzdycky kdyz tuhle hru vidim tak se neubranim srovnani s Astroneerem, kde se vyvojarum do malinke hry podarilo nacpat tolik uzasne zpracovanych mechanik ze I jen s jednim systemem a par vpodstate prazdnyma planetama bavi mnohonasobne vice a dele

• taky jsem to pořídil, ale nějak to není ono, většina věcí co mi vadí je zmíněna v recenzi, příšerné ovládání, design zbraní a vozidel co vypadají jak hračky z kindrvajíček maximálně arkádová fyzika a to že se teď můžete ve hře nudit v multiplayeru to nezachrání; největší problém je u mě ale imerze, tedy spíš její nedostatek, zkrátka se do toho přebarvičkovaného teletubbies vesmíru nedokážu vžít, nedokážu si představit, že by někde něco mohlo existovat, nedokážu mu uvěřit ani jednu z vrstev a to je pro mě u podobného typu her problém