Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bylo to jasný prakticky od začátku.

    Mě mrzí jedna věc - že dále nerozpracoval myšlenku Wurm Online, na jehož počátku také stál a který dnes zná jen málo lidí.

    Wurm Online je něco jako Minecraft, akorát vznikl dříve a vypadá v rámci možností více realisticky - žádné kostičky, ale stavíte "reálněji" vypadající domy, vesnice, těžíte stromy, které v podstatě vypadají jako stromy atd. Hráči mohou zcela přeměnit svět - vykopat hluboký důl, stavět cesty, vesnice a třeba i vytěžit celou horu. Mohou se plavit po moři, zakládat kolonie apod. Přitom musí vaše postava jíst a pít a musí si dávat pozor na různé potvory, které mohou hráče zabít. Hráč také může chovat zvířata, která též potřebují potravu a ochranu. To vše jako MMO, z pohled z vlastních očí, s "reálnější" stylizací.

    O Wurm Online dnes ví v porovnání s Minecraftem naprosté minimum lidí. Doplácí především na to, že je psán v nevhodném jazyce a že nejsou prostředky na jeho předělání. Přitom je právě tahle hra tím pokladem, který mnozí hledají. Zároveň ukazuje, že je možné v MMO dělat i něco jiného než jen drtit stovky mobů a odklikávat tuctové questy.
  • Jack1947
    Nakonec bude rad za ten neocekavany uspech MAINCRAFTU. *3* Holt nekdy i jedna hra staci, pro radost. ( nekomu).
  • Ososbně myslím, že úspěch minecraftu je spíš psychologický, něco jako úspěch facebooku. Tohle byla taková snaha udělat to celé super nadupané a trochu jinak, obrovské, v dobré grafice, žádné kotiičky atd. Udělat celý vesmír a pak se v něm pohybovat. Jenže ten úspěch minecraftu už nenebude nikdy moct opakovat, nebo ho udělat větší lepší a modernější. Myslim že to bylo moc velké sousto po úspěchu minecraftu. Myslím, že k tomu tak trochu přišel jako slepej k houslím a teď se to více méně projevilo. Jestli chce zůstat úspěšný, tak už nemůže spoléhat na minecraftí štěstí, ale musí udělat hru, která se bude líbit hlavně ostatním ne jenom jemu.
  • kubi-wan
    Takovej starší Blockland mi teda přijde už od pohledu mnohem zábavnější, než Minecraft...
    http://www.youtube.com/watch?v=S0ubB27Qbe0
    • Proto největší výhra pro jakkýkoliv produkt, je být adoptován určitou pop-kulturní skupinou lidí. Tím se zaručí naprostý boom. Problém je, že dnes je dost těžké to tak zařídit a čím víc se člověk snaží, tím víc to většinou nejde. Ten kdo ovládne jak a kdy nastane boom, ten vyhrál. Je to asi něco jako když se investoři snaží odhadnout, kdy a kam je vhodné investovat. Justin Bieber je produktem stejného typu. Není na něm nic zvláštního, jen v určitém bodě se stal ikonou určité kulturní skupiny (velké skupiny teenagerů) a tím to vyhrál. Mohl to ale být jakýkoliv jiný generický mladý kluk. Dnes je těžké si vydřít respekt a proniknutí do kultůry. Jsou lidé, kteří na tom těžce dřou a pak přijde někdo jiný a díky nějakému štěstí se dostane do boomu. Někdy se však dřina vyplácí, ale začíná to být čím dál tim víc o náhodném bomu.
    • Je to pěkný, celkově víc rozmanitější a člověk má šanci vytvořit něco víc.
    • Úspěch minecraftu podle mě není uplně ve hře samotné ale v tom boomu okolo toho. Je to úspěšné, proto, že se to začlo šířit pop-kulturně. Stalo se to ikonou, stalo se to součástí pop-kultůry. Něco jako facebook, nebo coca-cola proti Pepsi. Jde spíš o psychologický jev. To se mohlo stát i tomu Blocklandu. Někde tam byl okamžik, kdy se minecraft stal "in". A pak už to není o hře samotné, ale spíš o popularitě. Určité skupiny to adoptují jako svou ikonu. Myslím, že paralela s facebookem je jasná. Facebook nebyl jediný svého druhu, ale byl adoptován pop-kultůrou a proto převálcoval ostatní, a to i kdyý nebyl nijak výjimečný.
  • Od čeho je údajně Minecraft obšlehnutý? Já teda o žádné podobné hře před minecraftem nevím. Tím myslím hlavně ten 3D quad voxel svět.
    • Lego
    • Jo, začíná mí to docházet, díky :-)
    • eStar
      Infiniminer
    • 1.Obsah i stylizace z Blocklandu (první verze vyšla 2004)
      2.Obsah z Wurm online, na kterém Notch pracoval jako řadový vývojář, než založil Mojang
    • 5 minut na googlu a zjistíš to
  • Koncept mi byl bližší než Minecraft (nic proti němu) - škoda.
  • je to vul, mel udelat assassins creed 9, to by vyhrál čtenarskou volbu hry roku na tiscali
  • Mel to udelat jako tvurce fappy bird... ted uz je pozde.
    • A proč? To jako, když hra začne být z nějakých důvodů populární a bude vydělávat miliony, tak by jí měl tvůrce hned stáhnout?
      • kdyz je to jen vykradeny napad z jinych her tak proc ne, i dnes se najdou lidi co maji cest....
    • Už žáby si kvákají - Nýýýýmand !
  • Vtipný je, že Mojang je jak Activision. Za celý roky neudělali nic smyslu plného a nikdy schválně nedali slevu, protože jejich paranoia, že by jim utekli zisky jim to nedovolí. Budou pouze opravovat trapnej Java engine, kterej toho obecně moc nezvládne. Vlastně, když něco vymyslí tak to skončí nějakým průserem nebo žalobou. :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit