Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Yes, my highness?
  • Tak nejak si nemozem pomoct ale stale mi pride najlepsia povodna JA a JA Deadly Games.Uz JA2 bol podla mna dost odklon ale stale to bola a je super hra. Tie nove reinkarnacie su fakt otraz. Full 3d pri taktickej hre a zvlast povodne na tahy je fakt na nic a vobec to nepridava ani prehladnosti ani zazitku. Ostatne staci sa pozriet aj na najuspesnejsie dnesne rtsky. Vecsinou maju tak isto izometricky pohlad zhora a v niektorych sa da aj locknut. A je fakt ze kreslena grafika tak rychlo nezastarava ako full 3d. Moc vela nadeji do tejto verzie nevkladam.
    Trochu offtopic, by ma celkom zaujimalo ako sa vydavatelia pozeraju na kickstarter a hlavne sumy ake si tam davaju jednotlivy developeri. Asi skripu zubami ked si uvedomia kolko penazi musia oni napumpovat do vyvoju. Je fakt ze Ubi,EA,Activision a dalsie robia top AAA tituly ktore su proste nakladne, ale aj tak su tie ceny na kickstarteri v dost silnom kontraste.
  • Caincz
    Jagged Alliance 2 je hra, ke kterou jsem poprvý hrál v roce 2000 a v různě dlouhých intervalech se k ní vracím dodneška. Mám jí doma v krabici, mám jí z covermountu ve Score a mám ji koupenou na GoGu. A když jsem na začátku toho traileru zaslech tu melodii z laptopu, pochopil jsem, že jim ty prachy prostě musim poslat :) Tak chlapci, ať to je opravdu Jagged Alliance, a ne nějaká zmršenost nehodná toho jména, na jaké jsme zvyklí z poslední doby.
    • Ta melodie z laptopu! MUH DICKKKK

      JA2 1.13 neprekonany mod/titul/patch, cira esence tahovek
  • smajdal
    boring
    • Maddog ? Mooore, mooore, moooore *1*
  • No bude to ve 3D, tak tomu moc šancí nedávám. Což je škoda
    • Paulcz
      jo to je škoda, to dneska nikdo nemá koule na 2D isometrickou hru ?
  • Bez vkusu Sir-techu to už jaksi nemůže být ONO ....
    • A hopsinky nám asi nevrátí když mávají srpem a kladivem .... na tichomořském ostrově ? :(
      Jsem snad sám , komu se dějově zamlouvala víc jednička než dvojka ?
      • Nejsi, ale vic se vracim ke dvojce nez k jednicce. V jednicce hodne delal pro pribeh hlavne pruvodce, dozvedet se neco o kazdym sektoru bylo super a melo to takovou dobrodruznejsi atmosferu.
  • Tushan
    no hlavně aby to nebylo mision based jak novej xcom to by se pak vytratila ta sandbox hratelnost = nebyl by to JA
    • Keyz
      v Xcom to je navíc divný jak tam jsou zdržovat hlavní mise. Dost mně to vadilo. Když člověk našel jak to obejít tak to bylo divný. Neměl jsem pocit, že mně tlačí čas jako v Xenonauts
      • Jak to vubec vypada s Xenonauts ? Nejak jsem o tom dlouho neslysel. Beta ?
        • Keyz
          http://www.xenonauts.com/category/news/
          • Ta beta je trocu nekonecna ne? Za 4-5 tydnu chteji prejit do early bety...nejak se v tom ztracim. Pravda ale je,ze uz to konecne zacina vypadat slibne. Ze zacatku se mi to vubec nelibilo
            • Navic k tomu vydaji demo s tretinou hry, celkem fajn.
            • Keyz
              Dělají to pomalu. Ale pokroky jsou znát.
  • Tak ono by to chtělo nějakou novou JA hru, protože ty nejnovější jako Hired Gun, Jagged Aliance Online, či Back in Action jsou trochu větší zklamání. Myslím, že úspěch JA2 byl hlavně z pocitu realističnosti a uvěřitelnosti, kdy takzvané(sorry za to slovo) harcore prvky zajišťovaly plynulou hratelnost, kdy šlo správnou taktikou a hlavně postupem porazit nepřátelskou jednotku bez nějakých zbytečných loadingů. Hrál jsem na největší obtížnost bez modů.
    • Dobrá taktika v JA2 většinou byla útočit na sektory z více stran, co nepřítele zmátlo a nebyl schopen využít svoji početní převahu. Takže jsem se kryl za budovami, kryl jsem postup svých vojáku v útoku. Postupně jsem zajišťoval části sektoru. Hru jsem si takhle vychutnával. A párkrát se mi stalo, že mi zůstalo jediné místo v sektoru, kde ještě mohla být nepřátelská aktivita, tak jsem tam většinou hodil granát aniž bych věděl jestli tam opravdu je a většinou jsem se nemýlil. :-D Ale v otevřených prostranstvích jsem používal jinou taktiku.
      • hmm ... Dobré. Anebo s jedním maníkem ve stealth. Těžké, ale možné. *3*
        • Nebo jen s vlastní postavou a výběrem z Arulca - když se jim dá prostor tak se z nich stane dobrá parta zabijáků.
  • Mají to v kapse. Nežádají moc a vědí, co chtěji. Jdu přispět.
    • smejki
      "Nežádají moc"
      no právě. aby jim ty drobný nedošly. Ostatně jak se už na KS párkrát stalo.
  • trolo
    DAT MUSIC! omg nostalgia *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit