Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jsou k tomu i kbeliky? *1*
    • vtipne...
  • Já bych raději vsázel na tohle ... http://cdr.cz/clanek/bryle-avegant-glyph-s-virtualni-realitou-mohly-konkurovat-oculus-rift
    • Tehle ruznejch VR se posledni dobou vyrojilo docela dost, neni treba verit vsemu, co je psano, dokud neco nepredvedou verejnosti, jsou to jen marketingove zvasty...
      • Ne: https://www.reddit.com/r/oculus/comments/1x2jhw/i_just_tried_the_avegant_glyph/
        • To byla reakce na příspěvek výše. Avant Glyph je zkrátka bublina.
      • wenceslaus
        Tak nějak

        https://www.kickstarter.com/projects/2091603040/totem-the-premium-full-featured-virtual-reality-he
  • No koukam ze ani rozsahlejsi clanek neprinesl moc detailu.

    - Sluchatka jsou v prototypu volitelna (na prezentaci rikali "optional"), ne integrovana napevno. Neni jasne jak to bude ve finalni verzi, Palmer rikal ze se nezamerovali na vzhled sluchatek pro tenhle prototyp. Rikal ze maji kvalitni audio drivery a o tom to hlavne bylo. Ale z toho co rikal mam pocit, ze maji zajem kontrolovat audio co nejvic to pujde, na druhou stranu nedovedu si predstavit ze tomu hodi sluchatka co nepujdou odpojit..
    - Vylepsena byla optika, okulary nejsou kruhove ale spis do elipsy. Jake je nove rozliseni nikdo nechce rict, ale pry minimalne jako na Gear VR(ktera ma lepsi rozliseni nez DK2). Jsou jen dohady, jestli za zdani lepsiho rozliseni muze lepsi optika (vyuziti vice pixelu), takze se to jenom jevi nebo jestli je tam i lepsi displej. Nate Mitchell odpovidal ve smyslu ze urcite optika pridava na dojmu ze je tam vyssi rozliseni nez ve skutecnosti je.
    - "Screendoor effect", tj efekt "mrizky" prakticky podle dohadu zmizel, respektive clovek musi "hledat pixely". Neni jasne jestli za to muze optika / nejake filtry / rozliseni, nejspis vsechno dohromady. Nekterym lidem spis pripada ze po zaostreni vidi neco jako vzorek latky :P Zase je to subjektivni, ale jeden clovek psal stupinici screendor effectu: DK2 10, Gear VR 4, Crescent Bay 1.
    - 360 st. tracking uz byl popsany, jen dodam ze dema probihala vsechna ve stoje na podlozce kde se dalo pohybovat. Coz je paradox, protoze Oculus kde muze tak rika ze je "seated experience", kvuli tomu aby je nikdo nemohl zalovat pokud si rozbije hubu :D Lide popisovali jak si klekali, nebo pomahlu lehali a tracking fungoval bez problemu. Jediny problem je kabel.
    - Vaha je podle odhadu minimalne dvakrat mensi nez u DK2.
    - Zadna DK3 zatim nebyla potvrzena, tenhle prototyp na prodej nepujde. Soucasny cil je vydat consumer rift, takze pokud vyjde DK3 bude to spis prekvapeni a zmena toho co uz bylo oznameno(tj. ze DK2 je posledni development kit).
    - Reakce co jsem cetl jsou vesmes od "je to hodne dobry" po hystericke nadseni, vsichni se shoduji ze je to mnohem lepsi nez DK2 a pocit prezence se vyskytuje mnohem casteji. Co se tyka toho ze je nekomu blbe, ten kterej to rikal tak zduraznoval ze je exremni pripad..Me bylo dost blbe u DK1 do cca 20 minut, u DK2 je to mnohem lepsi, treba Euro Truck2 hraju klidne hodinu-hodinu a pul a koncim kvuli vaze riftu(tlaci na nos a oblicej).
    • mas muj maximalni obdiv, protoze vydrzet hrat hru EuroTruck2 vice jak hodinu a pul.. to chce mit opravdu koule
    • Dík za info. Ale nikde jsem se nedozvěděl, jestli nějak vyřešili problém s chromatickou aberací. Úudajně existuje softwarové řešení.
      • Veru ano, problem solved *3*
    • C-BEAM
      díky za info. Ak nijak neutrpela ostrosť obrazu tak muselo dôjsť k navýšeniu rozlíšenia + možno nejaký velmi jemný filter, ktorý nemá až tak výrazný dopad na ostrosť. Mňa hlavne zaujíma či sa aspoň trochu navýšil zorný uhol, nepáči sa mi, že v DK2 je o niečo menší. FOV podľa mňa nie je miesto kde by sa mali robiť kompromisy a musí sa ďalej iba navyšovať, nie znižovať.
      • Jo to jsem zapomnel dodat, co jsem slysel / cetl tak FOV se pry oproti DK2 mirne zvysila. Takze mozna jako DK1.

        Asi souvisi se zmenou tvaru optiky...je to logicky, pokud nejakym trikem v optice zvysi rozliseni/FOV neni to na ukor dalsiho narustu HW pozadavku, ktery uz tak budou drsnejsi.

        Co se tyka chroma, tak stejne, pry se to vyrazne zlepsilo. Jedine co jsem cetl jako podivnost je nejake rozostreni/plavani uplne u kraju ale je to prototyp, takze to snad vyladi.
  • C-BEAM
    sú niekde bližšie informácie v čom všetkom nastali zmeny ? chcelo by to presnejšie údaje...
  • Sluchatka u toho jsou volitelne....vic ctete nez budete psat o pablbech...
  • Ktereho pablba napadlo, k tomu primontovavat jeste sluchatka a mikrofon. Headsetu s mikrofonem je na trhu milion a kazdemu vyhovuji jine. Tento krok by me spis odradil. Snad se jim do finalni verze jeste trochu rozsviti.
    • Jasně, čekali na tebe, až jim poradíš. Měl bys jim to ještě napsat a možná tě ještě najmou místo Carmacka!
    • Ghost47
      Sluchátka by mělo jít odpojit a použít vlastní. To, že půjdou zapojit přímo do Riftu, je krok správným směrem, čím míň kabelů z toho povede do počítače, tím líp se to bude používat.
  • Donatori dostali iba tu nefunkcnu shitoznu prvu verziu ci dostanu az funkcnu vec o 5 rokov?
  • až budou mít tříselní přípojku, to teprve porostou prodeje *2* simulátor osahávání prsou už na oculus je dokonce s "force-feedback" *1* odkaz dávat nebudu páč ho z hlavy nevím a na tu stránku mě komp v práci nepustí, kdo si myslel, že hlavní účel budou letecké a jezdící simulátory je těžce naivní
  • Nevím jestli už přísti rok bude mít cenu to kupovat já bych spíš počkal až padne trochu cena a bude více her třeba takový assassins creed, nějaký co vyjde po unity za rok nebo kdy s oculusem by byla bomba
    • Tak nevím jeslti zrovna uvádět jako příklad Assassin's Creed. Oculus je primárně určen na FP (S) hry - prostě z první osoby. Navozují pocit, že ty tam opravdu jsi a koukáš vlastníma očima a reaguje to i na tvoji hlavu. Leda že by sis představoval u 3rd person akce, že jsi jeho duch sedíc za ním na obláčku :)
      • no kdyby frajeri udelali atmosferickeho aliena za me by to byla totalni pecka. Otazka je jestli bych se u toho nepotentoval strachy ;DD
        • otázka hlavně je, esi by ti stačil 10 litrovej kýbl
          • Aliens anthology uz je funkcni na oculus no nevim zdali bych to dal))

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit