Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Navíc tedka co se dívám na zaklínače 3 tak ty animace obličeje taky nejsou nic extra.
  • A mafia 1 měla grafiku jakou a animace? A jak se prodávala a jaká to byla hra. O animacích to není. Graficky je jinak hra pěkná, takový les atd nikde nenajdeš. A že někdo hrál betu, která je 2 roky stará a ani tam to nebylo na 100% tak podle toho nemůžeš soudit jaké to bude. A vývojáři to přesně říkaly, že pokud by byl zaklínač 3 taky 1 osobě taky by to mohlo vypadat hůř ty animace.
    • 1. Mafie 1 je už historie, to se nezlob *4*
      2. Na animace nas*** pokud by na ně u jiných her "ty víš kdo" nenadával - prostě bumerang funguje....
      • To je jedno že je to historie, ale je to kvalitní hra. A animace tady nevypadají zas tak zle na to, že je to beta stará 2 roky. Ono je dost her, které mají špatné animace, ale jinak jsou to dobré hry. Do roku 2006 nikdo grafiku ani neřešil, řešila se hlavnš hratelnost atd.
        • Vazne porovnavas animace v prvni Mafii s KDC? 16 let stara hra vs CryEngine 3?

          Jaka 2 roky stara beta? Tady se vsichni bavi o vypustenych gameplay videich na YT, ktera jsou mesic stara z "preview build" pro herni weby/casopisy.

          Vazne si myslis, ze by hernim webum davali na preview tu 2 roky starou betu?
          • Vážně hraješ hry jenom podle grafiky? Já tedy ne. Lepší horší grafiku a lepší hratelnost atd. Když má hra skvělou grafiku, ale jinak nic moc tak jsi nezahraješ. Nebo hraješ hry jen podle grafiky? Asi jo.
            A zaklínač 3 taky nemá super animace a jaká to byla hra.
            • Dobra dedukce. Jen dve veci. V celem prostredi jeli na foto-realismus. Jen animace naprosto nezapadaji. To celkem bodne do oci. Druha vec je Vavra a jeho "duvody" 51, 52, atd.
  • Neviem prečo všetci riešia tie trochu zastarané animácie. Aj tak to môže byť dobrá hrá. Mne stačí keď bude mať zábavný gameplay a questy. Fallout 4 má tiež biedne animácie a predaje hry sú obrovské, dokonca je aj celkom zábavný. Persona 5 má grafiku ako keby vyšla na kalkulačky v roku 2002, väčšinu rozhovor nemá ani nadabovaných a ľudia tu plačú že sa nestala hrou roka. Pixelartové somariny dostávajú v recenziách hodnotenie 8-9 (a skutočne je množstvo z nich zábavných a vysoké hodnotenie si zaslúžia). A potom tu ľudia budú nadávať že indie hra s lepšou grafikou ako väčšina AAA titulov minulého roku má trošku blbé animácie tváre...
    • Nemají jen blbé animace tváře, ale blbé animace všeho. Nejen že jsou technicky špatné, jsou špatné i po stránce emotivní, protože nevyjadřují dobře různé situace. "Suspension of disbelief" jde do kytek. Krom toho hra s takřka fotorealistickou grafikou doplácí na špatné animace mnohem více, než hra stylizovaná.

      To říkám jako backer, který vývoj sleduje od samého začátku a přeje hře úspěch. Ty animace jsou ale velká chyba a zbytečně to vytváří lacinější dojem ze hry, než si zaslouží.
      • Tak hlavně že už jste hrál hotovou hru, že dokážete posoudit, jaké tam jsou špatné animace.
        • Chcete říct, že všechny ty marketingové ukázky v posledních týdnech pocházely z X let staré betaverze? Tomu nevěříte...

          Krom toho, kdyby PR tým Warhorse mohl, ukáže záběry ze hry, které na hru nebudou vrhat špatné světlo. Fakt, že ukázali co ukázali svědčí o tom, že evidentně neměli moc na výběr a ta hra tak prostě vypadá. Sice se snažili v posledních ukázkách hodně stříhat v soubojích, aby vytvořili "plynulejší" dojem, tak se jim to stejně moc nepovedlo.

          Sledoval jsem už několik vyvíjených titulů a vždy když titul vypadal chvíli před vydáním blbě, tak taky nakonec dopadl ve finální verzi.

          Jedinou nadějí jsou teď až případné updaty po vydání.
          • Rád bych ještě dodal, abych jen nekritizoval, že i přes špatné animace mě souboje dost bavily a líbí se mi, že jsou taková výzva.
  • Podle tohohle videa bude v soubojich ubejvat zivot az potom co bude na nule stamina
    https://www.youtube.com/watch?v=yqFgvPI4kJE&feature=youtu.be

    Tak tohle doufam pujde vypnout Dane, protoze tohle, znici moji immerzi uplne totalne. *7*
    • ucho
      nejen podle videa, rikali to od sameho zacatku, kdy prezentovali souboje...
    • chod bez brneni a hebnes hned, jestli ti jde o tohle...
      • Co to je zase za nesmyslny kecy? Kdyz dostanu ranu mecem do ramene, tak mam mit snizenou staminu (logicky), poskozenej pohyb ruky a snizeny zdravi. Tomu se rika realita. A na to si KC od zacatku hraje.
        • KC si od začátku hraje na vyvážený mix zábavy, funkčních herních mechanismů a realističnosti. Nic více, nic méně...
  • investor vydelava jinak: dohodne se s uradujicim premierem, koupi hluboko pod cenou nejaky dul (napriklad) a zacne odcerpavat aktiva...

    par fufniku od milenia nemytych milenijalu ho fakt hrozne zajima
    • šušníků?
  • Názvy vesnic v angličtině,hra v angličtině ...všechno v angličtině...hoši jděte do p***** ...moc jsem se na vaši hru těšil, ale tohle je moc...i ten zaklínač byl v češtině...i Tarkov si vývojáři udělají v ruštině, protože se nestydí za svůj jazyk a nevymluvejte se na finance...pokud si dobře pamatuju, tak jste na kickstarteru vybral dost velkou částku, až nad očekávání a jsem přesvědčen,že spousta lidí by vás opět podpořila v tom, aby hra byla ČESKÁ...prozatím tohle pro mě neni ČESKÁ hra
    • ucho
      tak to nehraj v anglictine, ale prepni jazyk na cestinu. to zvladnes, ne?
    • Možná tě to překvapí, ale nechtějí to prodávat jen u nás, proto jde do světa propagace v anglickym jazyce.

      Dabing sice nebude, ale český texty tam normálně mít budeš. V čem je problém?
      • v jeho inteligenci
        • Panove ja miluji nasi historii...nevim kolik jste toho precetli o nasich dejinach, ale me to proste urazi...jako bychom v te americke pr**** nebyli, uz tak dost hluboko...naprosto chapu, ze anglictina je svetovy jazyk a ze neni mozne, aby american hral nasi hru s ceskym dabingem a ze to nebude jenom american, ale co nechapu je to , proc neudelaji cesky dabing, me to strasne urazi a vas pokud jste hrdymi cechy jako ja to musi snad taky stvat ne??
  • MickeyMutant
    Škoda, že třeba ten Karlův portrét je tak mimo. Mohli se pokusit aspoň o trochu realismu, když už se i samotná hra snaží o autentičtější přístup.

    https://technet.idnes.cz/karel-iv-karel-ctvrty-0to-/vojenstvi.aspx?c=A160513_135102_vojenstvi_kuz

    https://www.karel700.cuni.cz/KAREL-46.html
    • Asharak
      Právě si dokázal je se dost podobají? *7*
      • jak se podobaji? :-D Ten od Warhorse vypada uplne jinak... S tim s nim souhlasim.
  • 1.) Drzim palce a dufam, ze to bude hra, na ktoru budeme dlho spominat.
    2.) https://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-57711
    3.) Dufam, ze DV sa k tomu postavi ako chlap. ( s + a - . To by ma najviac potesilo, mimo bodu 1.))
    ps: programoval som iba v Basicu a Pasacale v minulom storoci na PP01 -486..
  • Já jsem ohledně hry hodně skeptický, vysvětlím proč:
    1) NELINEÁRNÍ PŘÍBĚH - Questy má jít řešit mnoha způsoby. Bohužel z videií od WH jsme měli možnost vidět, že to není tak propracované jak tvůrci tvrdili. Ve videu s dopadením banditů jsou asi 3 možnosti jak je zabít...první - zabít je sám, druhá - zabít je s pomocníkem, třetí - nechat NPC udělat špinavou práci za hráče. Jestli jsou stejně pojaty možnosti i u ostatních questů tak neni o co stát. Navíc tam je "penalizace" hráče za časté rychlé ukládání - má to zabránit snadnému odhalení, že možnosti nejsou tak košaté jak vývojáři tvrdili?
    Z počátku jsem si myslel, že příběh se snad vyhne různým klišé. Bohužel se zdá, že příběh bude jedno velké kliše (viz. spoilery v tého diskuzi)
    2) SOUBOJOVÝ SYSTÉM - Jednoduše se špatně ovládá. A s tím souvisí i soubojové animace protivníků, které jsou nepovedené. V bitvě cca 10 vs 10 většinou 7 panáků stojí několik vteřin ve strnulém postoji a čekají. Nemám důvod si myslet, že ve sibovaných velkých bitvách, tomu bude jinak. Ostatně WH za 4 roky neukázali ani jedinou velkou bitvu nebo obléhání hradu. Proč?... bylo to jedno z hlavních lákadel hry...
    3) KRAJINA, PROSTŘEDÍ - Celkově grafika nedosahuje současného standartu jiných studií. Hra velmi výrazně loduje objekty. Věci (domy, kopce...) TROCHU vzdálenější od hráče vypadají velmi nehezky. Srovnejte např. s několik let starým "Vanishing of Ethan Carter".
    4) ANIMACE - Animace vypadají neuměle. Řeč, boj, jízda na koni, dialogy... Prostě vás to práskne do očí.
    • O souboje a animace mám strach také. Ografiku ani tak né, i když je pravda že screenshot vs. vidět to v pohybu je velký rozdíl, často právě kvůli doskakujícím LOD oběktům. O questy se naopak vůbec nebojím, myslím, že jestli bude hra v něčem excelovat, tak právě v úkolech..
    • Tilwaen
      1) Otázkou je, jak moc bude řešení questů skutečně nelineární (zdravím Bioware). Věřím tomu, že zrovna příběh bude jeden ze silnějších aspektů hry. Jestli to bude další herní klišé o záchraně světa, tak mě Vávra dost zklame.

      A penalizace častého ukládání je prostě hovadina. Jestli mi něco dokáže zkazit atmosféru singleplayer hry víc, než její časté načítání, jsou to pomyslné pohlavky od vývojářů ve smyslu "tohle nedělej, takhle se to hrát nemá". Jestli to budu hrát přesně tak, jak vývojáři zamýšleli, nebo si do hry namoduju mašinku Tomáše dštící oheň, po tom vývojářům vůbec nic není.

      2) Ze soubojového systému mám taky obavy. Na papíře vypadá skvěle, ale jestli bude vůbec zábavné to hrát, se ukáže až po vydání.

      3) Krajina a prostředí je zkrátka famózní. Veškerý respekt grafikům. Jestli ve mně něco z téhle hry budí nadšení, je to rozhodně její prostředí. K problémům s LOD v této fázi nezbývá, než dodat otřepané "počkej, jak to bude vypadat po vydání". Možná to bude lepší. Možná ne. Stejně jako další bod:

      4) Možná to bude znít pokrytecky, když to jiným hrám s horší grafikou s mávnutím ruky odpustím, ale animace postav jsou tu pro mě (z dosud prezentovaných videí) fakt zásadním zklamáním. Rozhlížíš se tak po krajině, užíváš si středověkého sluníčka, nasáváš atmosféru krajiny, obdivuješ i pitomé detaily na prašné cestě, pak trochu pootočíš kameru a stojí tam osobně pan Uncanny Valley. Nedejbože, když s ním ještě musíš interagovat.
      Vím, že jestli zrovna tohle ve finální verzi nebude lepší, tak si hru neužiju, a taky vím, že je to jenom můj problém. Stejně by mě to ale po té skvělé Kickstarter hype kampani docela mrzelo.
    • Tak snad trochu objasním.
      1) Stačilo by i poslouchat a ne jen koukat. Ten úkol co si zmínil. Ano jsou 3 možnosti jak je zabít. Ale to je celý úkol? Ani je nemusíš zabít, můžeš ho sledovat kam půjde a zavede tě do tábora. Nebo ty bandity v lese nemusíš ani najít a pak budeš muset tábor hledat sám. A zase je rozdíl v pokračování příběhu jestli ho zabiješ sám nebo ne. Ten svět na to nějakým způsobem má reagovat.
      Jinak nepředpokládám, že odhalili celý příběh. Ale asi nic jiného než klišé bych od středověké hry nečekal. Snad to odvypráví dobře. Popravdě snad každý RPG je už jedno velký klišé. Jde o to jak se to odvypráví.
      2) Asi nesedne každému, ale spousta lidí si ho popravdě chválí. Co se týče AI snad na tom zapracovali od bety. Nejvíc mi asi vadí jak 10 minut drží meč nad hlavou, tak uvidíme. To, že tam občas někdo stojí a čeká? Lepší než MaB, kde se všichni nahrnou na sebe.
      3) Krajina mi přijde nádherná. Jinak srovnávat toto s Vanishing of Ethan Carter? Co mi přijde taky graficky v podstatě dokonalý jsou zbroje, zbraně apod.
      4) Vypadají neuměle? Spíš uměle? Nevím. Snad ještě dostali do hry nějaký animace, ale asi i s tím si hru užiji naplno.
    • Nevim, o jakym standardu to mluvíš, ale grafika krajiny/lesa je jedna z nej, co sem viděl. Co se týče LoD, tak to je věc nastavení a hlavně platformy. Doporučuju např. srovnání MGS5 PC vs konzole. Naprosto nechutnej rozdíl v dohledu objektů včetně trávy atd...
  • Komu tím jako prospěješ?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit