Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • JOOOOOOOOOO konečně vyšli screenshoty Mount & Blade Bannerlord. *8* *14*
    • Tikov
      kdy, kde?
      EDIT: Ha mám- https://www.facebook.com/media/set/?set=a.690204374342231.1073741825.108479395848068&type=1
      EDIT2: Postavy vypadají velmi dobře, ale to prostředí je takové... jako ve warbandu
      • Jo určitě jsou tam grafický kompromisi, aby se daly hrát bytvi se stovkami vojáky, když každýz nich má vlastní AI. :) Ale když se koukneš na to prostředí detailněji, tak je tam mnohem víc oblých hran a moderních efektů než u Warbanda. Mají stránku na fejsu (Bannerlord). :)
  • Osobně jsm rád, že v herním byznysu je někdo, kdo ještě klade důraz na detaily jako Dan Vávra. Možná jsem úchyl, ale prostě já řeším úplně ty samé "detaily" jako popisuje on. Navíc se mi líbí, jak popisuje ty nedorozumnění s grafiky a že k tomu ještě dokáže přistoupit objektivně. Přesně takový problém jsem měl se svým bývalým šéfem, který měl určitou vizi, na kterou ale použil špatnou slovní kombinaci, já to udělal přesně podle toho a on mě pak zjebal, že je vše špatně a že já jsem úplně k ničemu - a protože s takovými lidmi nemám trpělivost, tak jsem ho poslal do hajzlu a dal výpověď... Kéž by byli všichni šéfové tak chápaví *1*
    • tak ono je to tak nejak normalne ze jedna strana sa snazi vysvetlit svoj pohlad, myslienku a druha strana, ktora ju ma spracovat a nieco vyrobit, ju pochopi trochu inak a potom z toho nemusi byt , hlavne v prvej iteracii, uplne to co zadavatel chcel. Cele je to len o tom aby sa vedeli obe strany dohodnut a postupne si to vysvetlit. Ostatne toto je bezna "zabava" pri komunikacii s klientom pri sw projektoch ale asi aj inych projektoch.
      Co je ale problem, a zazili sme to asi viaceri, ked ten sef ne nervn*y ko*ot ktory si neda nic vysvetlit, je neomylny, ked sa ho clovek pyta na doplnujuce informacie tak sa mu vynada do neschopnych debilov ktory nechapu zadanie,tak sa snazi si veci domysliet, no a potom ked to clovek spravy tak je zasa za debila lebo to neni tak ako to chcel. Ehm, klasicka zivotna skusenost :-)
    • udelal jsi dobre ale predtim jsi mu mel jeste pochca+ kancelar. to jsem udelal ja kdyz jsem naposled menil zamestnani
      • vlastik.plaminek
        Zvláštní škole se neříká zaměstnání.
        • Když je někdo věčný student...
    • Já, je řeším protože jsem si na to zvykl. Zvykl jsem si na lepší a pak to řeším :)
  • A hlavně ten důraz na dokonalý výsledek. Snad se to povede. Skvělé vidět borce co řeší drobnost aby to vše sedělo jak má. Je pravda, že hodně her na to kašle.
    • Kašlou na to třeba proto, že důležitá je hlavně hratelnost. Samozřejmě to neplatí u všech her.
      • To není tak pravda. Kašlou na to protože mohou. Kde máš u skyrimu hratelnost která by bylo extra odlišná od Oblivionu aby bylo opodstatněné vykašlat se na drobnost? Nemáš. Klidně by mohli udělat více technicky a logicky propracované ale nebylo to potřeba....

        Kdyby hry kašlaly na technickou stránku a snahu po dokonalosti v nějaké oblasti bylo by to super. Vlastně by to bylo jako staré pařby. Tolik jiných her naprosto rozdílných i šílených.. To bylo doba kde se někdo vykašlal na vše udělal něco zcela vybočujícího po stránce příběhu anebo grafiky.Tam to bylo opodstatněné.
        • Nechápu proč všichni stále srovnáváte se Skyrimem. Tam ta hratelnost sice byla, ale jen několik prvních hodin, teda aspoň pro mě. Na druhou stranu, já opravdu nepotřebuju dokonalost, chci aby to bylo dobře hratelné, mělo to příběh (pokud možno dobrý příběh) a bavilo to. Kašlu na to aby ve hře byly kadibudky, aby džbán z té doby opravdu vypadal jako džbán z té doby (to ocení opravdu jen znalci). Já chci hrát. Když budu chtít fakta a dokonalost, přečtu si třeba knihu.
  • Hlavně aby tam bylo poškození těla. Nový Shadow Warrior kde to je sice přehnané mně namlsal :) Škoda, že v hodně hrách to je tak debilní, že nemá cenu mířit jinam než do hlavy a těla.

    - Každopádně skvělé, že takto píše i když to není přímo o hře. Takto se potvrzuje to, že to není žádná sranda...
  • posledne co jsem o tom četl tak jezdili po nejakym veletrhu a shaneli vydavatele. nevite jestli teda uspeli nebo ne?
    • ucho
      jo, někoho sehnali. sice ne podle svých (vávrových) představ, ale dá se to považovat za úspěch.
  • Nj, klasika. Vždycky když je milestone, má se něco odevzdávat, vykazovat nebo ukazovat se všechno maximálně sesere, každý jsme to zažili a ne jenom při vývoji her :D
  • Kdo ještě neměl tu čest vidět menší ukázku ze hry ... http://youtu.be/8L-eKBZrcl0?t=3m36s
  • nejak dlho sa s tým serkajú...podľa Danovej kritiky Skajrímku sa dá podobná hra zbúchať dnes dvoma ľudmi za mesiac za 5000 dolárov.

    Dan ako zarytý kapitalista podmieňuje všetko potrebami trhu, moja prognóza je, že hra o husitoch je kapitalistická smrť...
    • ani ne pokud se bude dat hrat i za krizaky a ty husity zabijet
      • Von_Ljonborg
        Vlastizrádce!
        • Tak ony husitské války nebyli jen boje husité vs křižáci, ale hlavně boje mezi husity a katolíky (kde bojovali také Češi), přičemž husité se ještě rozštěpili do frakcí, které proti sobě bojovali. Osobně si myslím, že právě tahle doba je hodně výhodná pro nelineární děj a možnosti se sám rozhodovat, včetně možnosti si vybrat na čí straně bojovat.
    • nekromant33
      Jeden ze základů úspěchu v podnikání je nalezení a vyplnění díry na trhu... historicky přesné open world rpg bez fantasy prvků tohle docela splňuje. Reakce asi zbytečná na někoho, kdo vynáší prognózy pár slov po spojení dva lidi - jeden měsíc - 5000 dolarů - hra podobná Skyrimu.
      • No, ono je i husitské téma dosti neotřepané, i když je to velmi zajímavé téma a určitě má potenciál. I tím hra může zaujmout. Ostatně, řada her uspěla i díky tomu, že vytáhla nevyužívané téma, které bylo do té doby přehlíženo.
  • Takže bude i křížová výprava, to by mohlo být dobrý.
  • A kandiduje tedy pan Daniel Vavra za ty Svobodny, nebo ne?
    • Inquisitor
      Ne ten bude kandidovat až při dalších prezidentských volbách.
      • Jsem zvědavý na jeho kampaň.
    • spoock
      leda, že by měli pojizdné hajzly
      • Thorar
        mAser: Kdes vzal že za ně kandiduje?
      • MickeyMutant
        Politici před volbami často cestují po mítincích, takže se o nich dá říct, že jsou pojízdní.
        • *15*
        • *15*
        • kickasl
          +42

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit