Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nech sa rovno nato vykaslu kazdy co chcel hrat BG2 si vie stiahnut resolution patch pre tych co chcu nieco na ten styl je tu dragon age 1 neni to tak komplexne ale ma to oldschool gameplay v novej grafike.
    • To sice jo ... ale tohle se par bloudum proda ... za $$$.
      • a kde jinde zacit jako prvni hledat slaboduche jedince nez u fandu Applu, ze ano? *1*
  • Absolutne nesouhlasim s panem Polackem, jednicka je skvela, pro me hlavne diky otevrenosti sveta a atmosfere ktera mi pripomina sezeni nad dracakem pred mnoha lety, jen se tak toulat a poznavat mista a postavy D&D (vetsina lokaci ve hre je stejne dobrovolna), k tomu genialni soundtrack (dvojka ho uz jen okopirovala) a hlavne hrat s low level postavami je mnohem vetsi sranda nez parta nabusenych supermanu kensai-magu na levelu 20 :)

    Port do BG:Enhanced se opravdu moc nepovedl, ale to s tim nesouvisi, stare BG je porad skvele
    • Jednicka je dobrodruznejsi, dvojka je epictejsi,ale dohromady je to teprve dokonalost.
      • souhlas, zajimalo by me na kolik hodin vyda dohrani BG1+ToSC + BG+ToB se vsemi questy, ale nekam ke 100 to asi bude, kazdopadne ultimatni RPG parba :)
        • Mně to při posledním hraní vyšlo na 68h BG1+ToSC a 98h BG2+ToB, ale připomínám že už jsem měl celou sérii asi 5x dohranou takže jsem věděl co a jak. Kdybych to hrál poprvé tak to zřejmě pude přes 200.
          • husty, takze okolo 200 hodin ultimatniho RPG orgasmu, to clovek jen tak nekde nenajde
  • Jednou bych chtel mit tolik casu jako panove pode mnou, abych se hadal, jestli kouzelnik muze nebo nemuze nosit helmu =D
    • Viktor_H
      Každý má jiné zájmy. Někdo třeba rád tráví svůj čas tím, že se vysmívá zájmům ostatních, že ano. Už ti stačí jen dodat, že máme jít všichni ven a nesedět u počítače a bude to kompletní...
      • neviem ako v cechach, ale tu je odporucanie ist von dost za trest *1*
        10stupnov a dazd a vietor
        • Viktor_H
          Tady je hezky, slunce svítí a ptáci vesele cvrlikají... Samozřejmě na to koukám z okna, co by taky nerd jako já dělal venku...
          • ja dneska travim venku cely den, napred jsem si sel do pekarny pro koblihy k snidani a ted jsem s notebookem venku na terase :D
            • Viktor_H
              Fuj!
    • nahodou zajímava diskuze od hráču ze zlate ery rpg
    • Gandalfa nebo Sarumana taky v helme neuvidis :D
      • zase, ti su prevteleni polobohovia *15*
        • to tvuj kouzelnik v BG bude taky, kdyz ho budes hrat jako hlavni postavu :)
          • ja radsej skor Edwina(a Edwinu ), ma viac bonusovych kuziel
            *4*
    • kuzelnik(mage) moze nosit helmu len ked je dual alebo multi class, co je na tom nepochopitelne ? *7*
  • co to kecáš ty blbe? jednička je skvělá, dvojka jakbysmet. nechápu co ti na jedničce vadí...
  • MickeyMutant
    Když trochu máknou, tak se i Shakespeare se svejma chabejma 900000 slovama může jít klouzat. A to prosím píšou jen jako vedlejší produkt interaktivní zábavy za pár měsíců vývoje, zatímco ten alžbětínskej čučkař se s tím tehdy patlal celej život a vydával to po kouskách (něco jako DLC).
    • akorát ze shakspeare nikdo nezna
      • ja tuhle nasel shakspear +2 v truhle v ruinach lorda Firkraaga
    • Magister_Peditum
      Po stránce kvantity možná vedou, taky je jich na to víc, ale domnívám se, že po stránce kvality těžce vyhrává Shakespear. *15*
  • Baldur52
    zapomeňte na EE a zkuste raději obě hry s módem Baldur's Gate Trilogy-WeiDU, fixpacky, widescreenem a Unfinished Business opravami... komplet postup zde:

    http://www.gog.com/forum/baldurs_gate_series/baldurs_gate_2_essential_mods/page1

    máte tak BG1 v enginu BG2 a zajištěnu lepší kontinuitu s druhým dílem po systémové i příběhové stránce, opraveno je taky spousta chyb a nedodělků... je třeba si dát trochu práci s instalací, ale opravdu se to vyplatí
    • Skoda, ze muzu dat jen jedno plusko. BGEE je hororova slatanina, je az nepochopitelne, jak v dobe WeiDU modu, Baldur's Gate Trilogy a prakticky vseho s nalepkou Gibberlings 3 mel nekdo tu troufalost neco takoveho vydat.
    • super, neni neco podobnyho i pro planescape?
      • Baldur52
        je..

        https://sites.google.com/site/moddingtweaking/modding/planescape-torment
  • o tech nejlepsich systemech bych radsi pomlcel, hry podle pravidel DaD jsou silene omezene prakticky ve vsem protoze je svazuji pravidla neceho co neni urceno pro pocitacovou hru. Vetsina vyvojaru to uz pochopila a doba kdy tyhle omezene hry vychazeli je uz pryc, a z prostredi DaD vyjde tak maximalne nejaka akcni slatanina jako daggerdale atd.
    • Viktor_H
      Temple of Elemental Evil je důkazem, že celý tvůj příspěvek je žvást. *3*
      • Nejsem si uplne jisty, ze TOEE – nejvernejsi kopie papirovych pravidel do pocitacove hry – je dobrym argumentem proti prispevku, ktery tvrdi, ze pocitacove hry na zaklade D&D jsou svazane papirovymi pravidly. Vzdyt je to prakticky hra temi pravidly nejvice vazana.
        • Viktor_H
          ToEE je jedno z nejtaktičtějších RPG všech dob. A tím myslím opravdovou, komplexní taktiku, nikoliv volnost. Volnost má Skyrim, který ti umožňuje jednou rukou sekat, druhou kouzilt a do toho ještě hulákat dračí řečí; to vše v jakékoliv zbroji, případně trenkách. Přesto jsou jeho taktické možnosti žalostné a není to jen proto, že je pojat mnohem akčněji. A pravidla? Směšná, primitivní a právě proto (paradoxně ve vztahu k pověsti hry, ale přesto naprosto logicky) omezená.

          Takže ne, blekotat něco o svázanosti a nevhodnosti pravidel, přičemž existuje hra, která je na těchto pravidlech postavená a zároveň je považována za jedno z nejpromakanějších RPG v rámci boje, je holý nesmysl.
          • Ale vzdyt to vubec nic nemeni na tom, co jsem napsal. TOEE muze byt pro nekoho paradni hra, ale a zaroven je to jedna ku jedne predelavka papirovych pravidel do pocitacove hry.

            Proto je minimalne zvlastni a asi ne uplne vhodne ji pouzit jako odpoved nekomu, komu se _nelibi_ svazovani pocitacovych her do papirovych pravidel.

            Vyrok ve stylu "nerad hraju sporty, kde je potreba hodne vystroje a nestaci jen micuda a louka" prece neni kontrovan vyrokem "tvuj nazor je zvast, protoze hokej je zabava."
            • Mno..u stolu jsem to nikdy nehral aktivne ale par sezeni ,,dracaku,, jsem se zucastnil.
              Ale ten pocit o kterem mluvis znam, pri hrani tehle her jsem si porad pripadal ze na me nekdo sezhora dozira a rika mi co smim a nesmim, to je pravda:)
              mluvit nekde verejne o tom ze se mi DaD nelibi je jak hon na carodejnice, jeste ze mame moderni dobu a uz se neupaluje..horel bych jak Jan Hus:)
            • no, je videt ze jsi BG moc nenahral

              ale lidem jako ty (aka stiznost na kazdou blbost kazde 2 vteriny) byla ve stolni hre vzdycky hrozna radost delat dungeon mastera *1*
            • dalsi vec co jsem DaD her nemohl rozdychat je omezenej pecet levelu co clovek mohl udelat, prisne svazanej ze zkusenostnim stropem stolnich pravidel. Kolik slo u BG..20? U pozdejsich her 40 nebo 50? nepamatuju se presne. Tohle je ukazkovej priklad proc to nemam rad. Nikdy mi neprislo ze kdyz udelam 20 levelu ze se postava nejak zasadne rozvine a muzu si to moderovat podle svyho, pac na to proste neni prostor.
            • o tom co vlastne je casual gamer by se dalo uspesne pochybovat, pokud jsem to ja tak potes panbuh teda, a melo by se z vyznamem te definice neco delat:)
              Ale jeste k tomu DaD, ja chapu ze treba souboje jsou tam hodne takticke a clovek u nich musi premyslet ale to musel treba u Wizardry 8 taky a presto mo tato hra prisla min omezena nez hry podle DaD(ToEE jsem nehral) , i kdyz taky obsahuje omezeni v podobe ,,ten muze tohle a ten jen tamto,, . Cele to je v tom ze W8 ma zabavnej vyvoj postav kde si clovek sam urcuje do nejmensiho detailu jaka ta postava bude a tohle me zadna hra podle pravidel DaD nikdy neumoznila. Je to jen muj nazor a nikomu neberu to ze BG a dalsi ma rad, ale me ten prevedenej system od stolu vadi. Vim ze hry po BG uz to meli lepsi, hral jsem je, ale porad to nebylo podle mojeho gusta. Hral jsem taky hodne japonskejch RPG kde systemy vyvoje postav jsou tak flexibilni, komplexni a slozity ( nekdy az prasteny), a holt mam o rozvoji postav jiny predstavy, a ver ze nejsem sam.
            • Viktor_H
              Ach jo, reaguji na tohle: "o tech nejlepsich systemech bych radsi pomlcel, hry podle pravidel DaD jsou silene omezene prakticky ve vsem protoze je svazuji pravidla neceho co neni urceno pro pocitacovou hru. " - Omezená pravidla? Omezená pravidla má Skyrim, dokonce i původní Fallout a rozhodně je má omezená třeba Arcanum, jež dodnes platí za jednou z nejvolnějších her. Volnost =/= neomezenost z hlediska pravidel. Volnost, kterou má na mysli autor, je zlomek celku volnosti v rámci potenciálu herních mechanik (jestli je pro někoho ekvivalentem volnosti to, že si může obléct těžkou zbroj, komplexní RPG systémy by měl raději nechat být). Všechny zmíněné hry mají pravidla ve srovnání s DnD primitivní, nevychataná a nevybalancovaná, pročež jsou právě třeba v taktických možnostech naprosto omezená. Tím chci jednoduše říci, že i když ho nikdo neomezuje v nošení zbroje, beztak je škála jeho možností v boji ve srovnání s DnD až směšně omezená. A Temple of Elemntal Evil je toho důkazem. Říkat tak o pravidlech DnD , že jsou jako CELEK omezená (a to autor explicitně prohlásil), je prostě nesmysl, případně výrok osoby, která nevidí v herních mechanikách dál než k nošení zbroje...

              Ale v pohodě, pro takové jsou tu casual RPGéčka. Jen se mi trochu vaří krev, když si očividný casual gamer začne brát do huby něco, o čem ví evidentně prd a o čem moc nepřemýšlel.
    • Robotron3
      Co to meleš? Co je na DaD omezujícího? Každé i současné RPG má v sobě určitá pravidla, co by se dalo připodobnit DaD, a i ty akčnější pořád počítají sílu, útok, obranu, atd. i když už nic nenastavuješ třeba a neřešíš statistiky, ty údaje jsou skryté, ale jsou tam. O tom RPG je.
      • Moje predstava o tomhle je trochu jina, a z mojeho pohledu zabavnejsi, ze si sam rozhodnu jak postavu profilovat. pro priklad, v DaD kouzelnik nemuze nosit treba kozenou zbroj(pac je asi deb*l nebo nevim) ja mam radsi kdyz treba za pomoci nejakyho skillu,featu nebo neceho muzu toho kouzelnika naucit tu kozenou zbroj nosit, treba s nejakejma omezenima...je to jen priklad. A tehle omezeni jsou v DaD tuny. proste to co lidi hrajici nekde u stolu DaD muzou po ruznu okecat a zduvodnit a prijmout pusobi ve hre jak pest na oko.
        • Tushan
          v IW 2 coz jsou pravidla myslím 3.5 muže kouzelník nosit jakoukoliv zbroj ale snizuje se mu sance na uspesne kouzlení a muzes si 3x dat talent co snizuje postih az o 15%
          víš prd a chtěl bys metál
          • A oba díly BG jsou podle 2. edice, kde kouzelník neobleče nic (kromě róby a vychytávek typu bladesinger armour). To je jen technická poznámka pro uklidnění leštění metálů.
        • Hmm ... a stedovekej lucisnik byl taky deb…l, protoze strilel z luku a nemel platovou zbroj. Me zase serou hry, kde zadny pravidla nejsou a vsichni umej vsechno.
        • samo, ze kouzelnik muze kozenou zbroj nosit... ale jsou tam omezeni... nez tu zacnes placat tak si o tom nejdriv neco precti
          • Thorleif_cz
            V BG a ADnD všeobecně nemůže mág používat žádnou zbroj, kromě některých raritních (ty různý elfský nesmysly, různé vyjímky jsou i pro multi- a dual-classy) a různých rób. Novější edice DnD to mají řešený na bázi schopností...
        • Robotron3
          Ja teda neznam novy pravidla DaD, je to uz hodne dlouho, co jsem hral Draci Doupe a tyhle veci, ale podle me i v tech starejch hrach, i v tom papirovem je preci normalni, ze mas nejake rasy a k nim vhodne vlastnosti jak se profilovat, nebo jake nosit obleceni. Je asi logicke, ze kouzelnik ti nebude nosit tezkou zbroj, stejne jako zlodej, protoze by je to omezovalo. A kdyz si ho prece jen vezmes, tak dostanes nejaky body minus k atributum. Nebo tim chces rict neco jineho? Uplne nechapu.
          • Robotron3@tiscali.cz – to, na co si sedm stezuje, je naprosto validni. Papirove AD&D nedovolovalo kouzelnikum brneni, podle papiroveho AD&D jede i pocitacova BG.

            Neni v tom zadne zjednodusovani pro videohru a pokud sedm dostava minusy za to, ze 'ble ble ble to neni pravda v NWN jsi mohl nosit brneni i jako mag!' tak to jen ukazuje na neznalost minusujicich. NWN je jina edice pravidel.
            • Thorleif_cz
              Asi to vyznělo špatně, ale já tím nechtěl říct, že je to tak, protože stejně je to v předloze. Já tím chtěl říct, že povolání jsou přesně a jasně diferenciovaný z logickýho důvodu a z tohodle rozčlenění úloh v rámci družiny vychází vlastně všechny taktický možnosti a principy.

              Tohle rozčlenění úloh jednotlivých povolání a jejich vzájemný doplňování v rámci družiny v jeden funkční celek je dle mého ten největší klad pravidel ADnD a plyne z něj nejvíc zábavy. Samozřejmě, někdo to může vidět jinak. Podle mě je to ale nenaplnění tužeb pramenících z powergamingu. Zloděj v celoplátu, co se pohybuje neslyšně stínama, drsňácky backstabuje draky a když se mu to hodí, tak si stoupne do chumlu slabších nepřátel v bezpečí ochraný svý kovový schránky...

              Omlouvám se, ale tomuhle nerozumím.
              Edit: Rozhodně tím nechci říct, že lidma hrajícíma tímhle stylem opovrhuju, nebo že se jim vysmívám. Jen to jednoduše ze svý pozice vidím jinak. A moderní systémy, který se podbízí tomuto stylu hraní mi osobně nesedí...
            • Ale vzdyt o tom to je. Co spatneho na tom rict, ze nemam rad clovece, ze bych mel radeji hru, kde muzu chodit zkratkou? Navic dvojnasob v okamziku, kdy se jedna o pocitacovou hru – tedy kdyz mam hraci plan, kam by se zkratky snadno daly nakreslit a hra mohla fungovat. Ze to tak je v predloze take neni uplne pevny argument, vzhledem k tomu, ze drivejsi tituly ani sama BG nebyly takrka stoprocentni predelavkou (a do TOEE tusim ji ani zadny titul nebyl).

              BG je hra nekdy z roku 1998, to nejsou zadne drevni doby her na hrdiny. Na pocitaci i v papirove podobe. Takze "ze by nikoho nenapadlo, aby mag nosil zbroj" je poznamka celkem mimo, vzhledem k tomu, ze v te dobe uz se par let na obrazovkach mohli Hammerfellem prohanet obrneni kouzlici supermanove a na stolech uz davno chrastily kostky urcujici, kolik nepratel na predmesti Seattlu zapali myslenkou kouzelnik jednou rukou pilotujici vznasedlo a druhou strilici z raketometu. Fantasy a rpg nejsou jen Forgotten Realms a BG.

              Jinak ani multi- a dualclass neumoznovaly v brneni kouzlit, jen ho nosit.
              • Reakce na příspěvek:

                ad posledny odstavec : slo o helmy :)

                ad predposledny odstavec: toto presne riesili povolania v ad&d, kazdy dokaze nieco, a spolu udelaji vse :) mne sa nepacilo nikdy na Arene, ze som mohol vediet vsetko, to je chobotina ...ale proti gustu ziaden disputat, pravda
            • Thorleif_cz
              Jenže to, že to hra nedovoluje neznamená, že by to byla její chyba. Každá hra má svoje pravidla, stěžuješ si u člobrda na to, že nemůžeš jít zkratkou, nebo že nechceš do domečku, ale do hospy? Nechci, aby to bylo braný jako pošťuchování, ale tohle je naprosto logická a odůvodnitelná součást pravidel, to že se novější edice se vydaly jiným směrem je věc vývoje žánru a vliv pc, mmo.

              Argument od sedm jistým způsobem platný je, ale v kontextu funkční mechaniky danýho systému je to naprostá hloupost. Kdyby si v BG dělaly postav co by chtěly, naprosto by to rozbilo použitej systém.

              Zkrátka bych řekl, že sedm dostává mínusy za to, že peskuje hru za něco co není její chyba. V době, kdy vzniklo a frčelo DnD (1. edice) a ADnD by někoho snad ani nenapadlo to, že by měl mág nosit zbroj.

              Edit: Nehledě na to, že pokud chce v BG nosit zbroj a kouzlit, tak si může založit multi- či dual-class. Přesný podrobnosti toho jak fungujou si nepamatuju, nikdy jsem to nepoužil.
          • Pokud si dobre pamatuju tak v BG kouzelnik nemohl jine zbroje vubec oblect proste to neslo.
            tak samozrejme ze tezka zbroj by zlodeje zpomalovala, ale urcite jsou situace kdy by ji vyuzil, ale proste nemuze, pac pravidla rikaji ze nesmi. Nebo treba helmy, naco byli v BG helmy..vetsina z nich byla jen na to aby kouzelnik nedostal ranu do hlavy a neprerusilo mu to kouzleni, ale tam uz se jaksi neresilo ze ta hlema byla z kovu,asi tezka jak blazen a jeste v ni prd videl. Kovovou helmu nosit mohl..ale kovovy rukavice uz ne, proste nesmysl..a jen proto ze to takhle fungovalo pri hrani u stolu..kde, jak jsme rikal si to mohli odpravedlnit jak chteli.
            • Viktor_H
              Thorlief: 4.edice je zjednodušené zlo pro WoW generaci. *1* Nejlepší edice je 3.5.

              Co změn v Pc hrách týče, týkali se spíš jen úprav kolového systému tak, aby působil real-time. Přesto šlo stále o kola, resp. tahy.
            • Mno v BG to neslo, protoze zrejme si ulehcili praci, ale vsimni si, ze dalsi naslednici uz s tim pocitali a mohl jsi mit na maga kozenou vec, ale pak ti neslo pouzivat poradne kouzla, mel jsi malou sanci na vykouzleni.
            • Thorleif_cz
              sedm:
              V BG byla použita pravidla AD&D, která dneska už dávno v obchodech nenajdeš. Dnešní 4. edice D&D je opravdu někde jinde. V ADnD jsou prostě povolání těmito omezeními rozškálovaný, aby mělo každý povolání svý místo a aby se přirozeně doplňovaly (mě tenhle systém vyhovuje nejvíc).

              Pokud si pustíš Icewind Dale 2, uvidíš jak to +- funguje dnes. Helmy v BG slouží k odvracení kritických zásahů a můžou mít další plusové efekty. Kouzelník v BG na 100% nemůže nosit helmu. Nejsem herní designer, ale myslím si, že by ses divil, jak vypadají herní systémy i nových rpgček. Akorát nejsou tak vidět.

              Robotron: Pravidla nebyla příliš pozměněná. O zjednodušení se snad už vůbec nedá mluvit. Nějaké menší změny tam prý proběhly, ale spíš co se týče některých kouzel, možná vlastností některých bytostí bestíáře.
            • Robotron3
              Ty to mas podle me ale nejak popleteny. Podle me to, cemu rikas omezeni, je prave zjednoduseni pravidel DaD te konkretni hry, ze si to dela po svem. Ale ty skutecny pravidla DaD jsou prave o tech moznostech, ze si muzes vzit i zbroj neodpovidajici tve rase. Skutecny pravidla jsou podle me prave ty hodne propracovany a ty mluvis o hrach, kde to bylo zjednodusene.
            • ja mluvim o baldurs gate, a ne o NWN (coz je asi nejlepsi hra z tohohle sveta, pro me). Je to uz dlouho co jsem ji hral, ale vim ze me tam taky stvaly urcity veci svazany pravidlama DaD.
              mno,radsi to ukoncime nebo mi da do auta nekdo bombu..pa:)
            • Robotron3
              sedm: Ale to prece vubec neni pravda, co rikas. Co si pamatuju, tak bylo docela malo her, o kterych by se dalo rict, ze maji presne stejna pravidla jako nejaka verze DaD. Vzdycky to bylo o nejake inspiraci a vlastni implementaci, jak s temi pravidly hra pracuje po svem a po svem si je prizpusobuje. Vzdyt to same dela dnes i Skyrim, taky to z tech pravidel vychazi, i kdyz uz to vypada jinak, ale pricnipy te hry, principy RPG (programove) zas tak odlisne nejsou.
            • Placas kraviny. Pravidla AD&D jsou daleko promakanejsi nez jakakoli jina, dnes dostupna hra.
              BTW: muzes mit kouzelnika i v kozene zbroji, i ve fulplatu. Viz napr. stary Neverwinter.
            • era rpg ze sveta DaD uz skoncila, a hlavne z toho duvodu ze implemantace pravidel do hry je spatna. Plno fandu tyhle serie by me asi dala po tlame, ale proste uz tyhle hry nikdo nedela..delaj se podobny hry, ale maji svoje pravidla..a ne bezduvodne.
            • Robotron3
              Je to uz davno co jsem hral Baldurs Gate, ale podle me BG nema uplne stejna pravidla DaD, jen se jimi inspiruje? Sem si jistej, ze bylo predtim spousta RPG podle DaD, kde jsi mohl si brat jakou zbroj chces, ale nevhodna ti spis uskodila, ale to uz bylo na tobe. To je proste o implementaci te dane hry, to nemuzes odsuzovat vseobecne.
  • už by konečne mohli vyjít nejake rpg-čka z kickstarteru, at je co hrát
  • Jo a ještě se chystá jedna předělávka BG 2 - http://www.youtube.com/watch?v=b8cvC3utTmY

    Taky se určitě vyplatí sledovat, Baldurs Gate není nikdy dost!
    • Viktor_H
      Sleduju tenhle mód už nějakou dobu a je to neskutečný, co za práci dosud odvedli.
    • co to je za šílenou zpatlaninu? :-DD
      • ale tak, že odvedli spoustu práce....to je sice hezký, ale Baldury snad každej miloval kvůli tý kreslený izometrický grafice. 3 person RPG je na trhu spousta-a mnohem lepších. Ty souboje působěji s počítánim úspěšnosti zásahů komicky, pokud budete mít družinu, tak se to bude chaoticky ovládat a x jinejch. Mě to přijde otřesný, nezlobte se na mě. To radši měli udělat z modderský iniciativy nějakej klasickej datadisk do původní hry. To to žerete jen proto, že se můžete projít po Friendly Arm Inn a Naskhelu jakože v jinym rozměru?
        • reakce na Viktora H
          • Ferdis2
            Budeš sa diviť, ale je kvantum ludí, ktorí túto trinásť rokov starú klasiku nehrali a do tej krásnej 2D izometrickej grafiky sa im nechce...
  • Já jedničku BG hraju už jedine s tímhle modem - http://www.gibberlings3.net/bg1npc/

    Lidi co na tom dělaly mají obrovskej talent, ty dialogy mají ještě vyšší kvalitu než v původní hře a takovaj Xzar je hotový mistrovský dílo. *14*

    A už se chystá předělávka pro EE edici. *3*
    • Baldurs gate ma svoji novelu http://forgottenrealms.wikia.com/wiki/Baldur%27s_Gate_(novel)
      mimochodem hlavni postava je tu zamilovana do bodhi :) coz me potesilo ja mam jeji postavu celkem rad
      • pardon to bylo dolu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit