Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jooo bude to pecka a kdo říká že ne tak at si jde hrat the sims , Mafia 3 by pro me byl jeste interesting
  • applepie_svk
    a napozajtra budete môct stríhať ovcer, step by step...
  • konzole crysis engine neutahnou, mužeme se tešit na osekanou grafiku
    • Co to je? Proč Crysis? Proč Konzole? Proč se můžem těšit na osekanou grafiku? To vychází Crysis 4 nebo co se děje? :-D
    • lol
  • ............tam prec cele realisticke rpg.
  • Náhodou to bude dobré bez fantasmagorie to má dnes každá hra.....Když sem viděl ten propracovaný boj no prostě nádhera...a to že utrhnete pár bylinek uděláte si znich čaj nebo si je namažete na chleba či je vložíte s obvazem na zranění....je mnohem lepší než vařit lektvary a najednou mít 50% brnění, 1 minutu neviditelnost,i nebo přivolání démona :-D Věčina RPG má něco s fantasie vlastně asi všechny co sem hrál...
    Mě spíše dostává že je to Česká hra o který sem čet že se má odehrávat na Českém uzemí že by tam měli být města jako Praha,Kutná Hora,Jihlava a takové historické....Navíc to bude v období Husitů a Přemyslovců to byla Česká Země takovou velmocí středověků...Stačí se podívat co bylo naše uzemí.....Český Rytíři byli ty nejlepší s největším respektem...Pak sem přišly 4 Křížové výpravy které poslal Papež...Ale Husité bránily statečně jenže země byla zničena v troskách a šlo vše zase do hajzlu...
    Furt si nedokážu představit že tuto hru budou hrát Američani,Britové,Rusáci,Japonci či Číňané no nádherný pocit....Skutečný středověk který opravdu byl normalní lidi...bez Elfů,kouzel,démonů,čarodějů,upírů,lektvaru a snad bez ruzných Cechu
    • wenceslaus
      Kdež Přemyslovců... spíš Lucemburků. A Husité tu zemi hodně poničili sami.
      • A jo sorry Lucemburků mě se tyhle pletou oba tam mají Václava to bude tím :-D Ano poničili jelikož to tady vypadalo jako za Anarchie nikdo nic neřešil :-D
    • nj, budou se divit, ze kdyz skoci z hradni veze do kupky sena, ze se rozflakaji na sra...ku
  • a nebyly ty středověké lektvary tak trochu placebo? nepopírám že bylinky mívají i léčívé účinky, ale asi ne takové aby se s nimi doplnily hitpointy po bodné ráně mečem, v takovém případě čekám spíš pomalou smrt na infekci
    • Nic se nemá přehánět. Taky by tvůj hrdina mohl z ničehonic dostat nemoc a během hraní chcípnout, aniž by si na to měl jakýkoli vliv. *3* *1*

      HC hry jsou fajn, ale pořád to jsou jen hry.
      • jo to by bylo super, nebo třeba random epidemie moru co by začla kosit všecky postavy.. děcka by se aspoň naučila, že v životě to vždycky nechodí tak jak si představují a spoustou věcí nic neuděláš *4*
    • tak zalezi jak to pojme, ale tech moznosti tam muze byt celkem dost...od ruznych jedu a protijedu, pres povzbuzujici napoje, dezinfekci, napoje proti bolesti, unave, ruzne masti na srazlivost krve

      vzhledem k tomu, ze souboje budou dost zavisle od ,,vydrze,, tak pokud do sebe predtim kopnu nejaky stredoveky ,,redbull,, tak se to muze celkem realne promitnout na vykonu
    • walltar
      To je nápad... hra ve které umřeš pokaždé, když tě zasáhne protivník. *7*

      Já nevím, ale pořád je to hra, ne simulátor nemocí, gangrén a hnisu.
      • to je zase argument opačnym extremem
      • C-BEAM
        ja osobne nerozumiem prečo sa to nerieši jednoducho cez výstroj, pri zásahu by neubúdalo zdravie ale znižoval by sa stav toho čo by si mal na sebe (nejaké brnenie) až potom by stačil jeden zásah a hráč by bol po smrti. Hráč by si mohol po súboji brnenie opravit alebo vymeniť.

        A tak by to mohlo byť aj v akčných hrách, znižoval by sa stav nepriestrielnej vesty a keby bola už nepoužitelná hráč by si ju vymenil za vestu padlého nepriatela. Tým by sa odstránil aj systém lekárničiek ktorý nemám rád skoro rovnako ako autoheal.
        • vzdyt to tak ve vetsine pripadu je...ze brneni redukuje velikost zraneni

          klidne si vem na hlavu prilbu a ja te majznu kladivem...vsadim se, ze ikdyz prilba vydrzi, ze tobe nejake HPcka ubydou :D
          • C-BEAM
            lenže mne ide o to zbaviť uzdravovania a to je jedno či cez autoheal alebo lekárničky. Pri silnom údere by sa mohla postave krútiť hlava alebo by sa mu na určitú dobu zatmelo, dalo by sa to jednoducho riešiť aj inak ako úbytkom HP ktoré by si musel nejak doplniť, čo sa v hre realisticky urobiť nedá.
            • walltar
              No tak ono si myslím, že je problém udělat realistický systém, který by byl i zábavný. HP jako takové nejsou špatné... je to procentuální vyjádření, které si myslím, hra jako taková potřebuje. I když ho nebudeš hráči zobrazovat, tak ho budeš nějakým způsobem mít vždycky.

              Důležité je si myslím, nějak postavu rozdělit aby se zranění projevilo nějakým způsobem. Třeba pokud máš plátovou zboj, tak ti někdo pořád může obouručním mečem zlomit ruku, kterou potom asi moc nebudeš moct používat. Problém u takového systému je, že někdy bývá dost náhodný. A chce to vybalancovat aby se většina bojů nezměnila na otázku jednoho útoku po kterém je jeden zraněný a nemůže pokračovat. I když to není až tak nerealistické, tak to opět není až tak dobré co se gameplaye týče.

              Já si myslím, že ten jejich systém Zdraví + Stamina by nemusel být špatný. Pokud zranit člověka s plnou staminou bude velice těžké, protože většinu vykryje tak potom by boj mohl být zajímavý i s jedním healthbarem.

              Osobně mě léčení a podobné nevadí... pokud nepůjde uprostřed boje zmáčknout tlačítko a člověku se prostě zničeho nic nedoplní zdraví. Myslím, ideální by bylo dělat tohle přes nějakou interakci, která se nedá dělat v boji. Třeba použít nějaký ten "lektvar" a potom postel, nebo si lehnout u ohníčku v lese. Něco takového je imho dobrý kompromis mezi realitou a hratelností.
      • No a v čem je jako problém? Se snad bojíš výzvy či co? *5* Hry, který se dají dohrát s prstem v nose odmítám hrát.
      • Nemyslím, že je zas tak špatný nápad přemýšlet nad tím, co v tom lese vlastně sbírám + možnost se otrávit. Už s tím pár her experimentovalo. Mezi jinými snad i Skyrim, ne?
      • středověk, neasi *3*

        teda jako já bych tam ty draky klidně dal, ale Dan vykládá jak řeší že nemůžeš držet dlouhý luk napnutý dýl než 4 vteřiny protože by se zlomil a jak tam nedají zaměřovací ukazatel protože by to nebylo realistické, tak předpokládám že se stejným puntičkářstvím přistoupí i k zobrazování zranění a léčení, ne že vypiješ lektvar a doplní ti půlku HP
  • Obavam se ze se tesime, nekdy 2017 koupime, a pak zjistime (az na par HC stredovek fandu) ze je to vlastne nuda bez magie, nemrtvych, artefaktu ci obr pavouku...a radi se jeste vratime k Zaklinacum a Skyrimum.
    • Ty si nehral Mount & Blade?
    • walltar
      Já nevidím k čemu jsou magie a nemrtví, nebo obří pavouci potřeba. Osobně třeba I Skyrim většinou hraju úplně bez použití magie.

      Pokud bude dobrý bojový systém, tak boj s normálním člověkem bude stát dost za to.

      A takový Mount and Blade nikdy magii neměl a nikdy to nebyla nuda.
      • Vsak jo, ja se tesim, chci koupit. Jen vidim jak se vsici tesime, pliveme na Skyrim svorne a kopem kolem sebe.

        A aby to nedopadlo tak ze to vyjde v 2017 konec, bude to stat 1 200, a nabidne to 35h obyc pribehu v obyc stredoveke oblasti. Kde po ozkouseni si vsech vyrob a miniher a vyreseni ukolu typu : vyhubuj tamtomu kovari ci nasbirej sedm okvitku tak zustane jen ne moc dlouha linie, kde Svatopluk bude hledat Vaclava a rod Slavnikovcu bude chystat jatka...

        Za 30h nebude co resit a bude se oprasovat Zaklinac 3 a u toho zustanou jen real fanousci, ktere bude bavit kutani a kovani stale dokola...

        No su zvedvavej pac pan V. se do Skyrimu obul etxremne, tak at se ukaze

        Krom toho i kdyz soubojovy system bude bomba tak stejne nake vetsi bitvy nebudou ?! ne ?!
        • wenceslaus
          Tak Slavníkovce tam rozhodně nečekej :-D

          A co jiného můžeš v ostatních RPG? Ono zabíjení draků taky rychle omrzí.

          Vetších bitev bude málo, i souboj s několika protivníky má být výzva - a to je dobře.
          • Necekam je, byl jako priklad...:)

            To jo, jestli bude vyzva, bude to supr. Se Skyrim srovnavat nebudu...

            Tak snad to bude stat za to. Penez malo na to nemaj
            • @Zetko, původní Zaklínač měl tuším 10 mega USD a v porovnání se Skyrimem je to bomba. Skyrim měl 50 mega USD a nejde to tam vidět. Ta hra je prostě špatná, graficky, systémem, celou svou strukturou, nevyvážeností, nudou, prázdnotou.
              Pamatuju ještě doby, kdy se hry dělaly za zlomky rozpočtů co mají dnes a byly častokrát hratelnější než ty dnešní. Není to jen o rozpočtu.
            • Vývoj Skyrimu stál více jak 50 milionů dolarů. Kolik má Vávra? Přes 2 mega dolarů od fanoušků a něco od investora. Nevím, kolik má ve výsledku, ale 50 mega to nebude. Leda korun. *1*
            • walltar
              Nemají na to kolem 6mil USD? To není moc peněz na AAA hru...
            • tak v 2017 uz snad bude vonku tes6
        • Vávra nemá prachy ani zázemí, jaké má Bethesda. Srovnávat tohle se Skyrimem je naprostý nesmysl. Bude to Mafie 2 ve středověku co do rozsahu atd. Nikdo nemůže čekat nic jiného. Kdo čeká o moc více, je brutálně najivní. Nebude to Skyrim a nebude to ani Zaklínač 3 (možná tak jednička či dvojka, které byly velmi osekané v možnostech).

          Buďme proboha realisté. Já jsem je podpořil a moc se na to těším, ale jsem si vědom toho, co mají k dispozici a co tedy mohou vytvořit.
          • to že Kingdom bude lepší než Skyrim mi nepřijde nijak nereálné, protože Skyrim je crap
  • celoush
    Dan Vávra ještě dělá na Kingdom Come, že se tu mluví hlavně o něm? Já měl dojem, z toho, co píše na twitteru a faceboku, že už má hotovo a tak fundovaně řeší mnohem závažnější témata (gamergate, islamizaci, šmoulí parfémy...) *3*
    • nj az dospejes a budes mit praci, tak zacni vypoustet takova moudra
      • celoush
        Dík, stálou práci už pár let mám, ale na tom zbytku se asi shodneš s mojí ženou *3*

        Jo, a najdi si, co je sarkasmus, pane dospělý...
  • jestli je tohle alfa verze tak ta hra bude hotová tak jaro 2017 *9*
    • spis prosinec
  • Dáriusi : máš pravdu prakticky ve všem ale hudba a film žije většinou reklamou tj že ve filmu zapne třeba Bond Iphone a nosí oblečení od Armaního a jezdí Aston martinem a naposledy myslím že i fordem nebo co to bylo ... porn. průmysl nemá prakticky náklady žádný stačí 2 kamery který fungují x let a pokoj v hotelu na 1 den a taky herci neberou 20-40m dollarů a u her to je tak že kdo chce si to koupí kdo ne tak stáhne a i když to nejde stáhnout nic se neděje, život tím nekončí

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit