Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • miker17
    v jednice byl taky autoheal
  • idem spravit mensiu reklamu, snad mi to tu nezmazu :)
    kto ma pochybnosti a nevie ci kupit-nekupit, odporucam cdkeyhouse.com.
    ja som to kupil za 25$, teraz je to tam este o trochu lacnejsie. su to sice russian keys, ale staci napisat ticket na support a aktivuju vam ho. ja som teda poziadal o pripojenie na ich PC s ruskou VPN cez teamviewer a mohol som si aktivovat kluc sam bez toho ze by som im musel poskytovat udaje na steam. za smiesnych 400 KC za taktu novu hru sa to oplati.
  • hodnotenie DeusEx Hr - 9/10. V hodnoteni je zaratane -1 za boss fights a +1 za klasicky stvorcekovy inventar (nie blby Bioware Excel vypis veci)
    .
    btw. momentalne najlepsia hra roka a spolu s Fallout New Vegas najlepsia hra poslednych par rokov.
    • Proč minus za bossfight? Za to, že vy jste nepšiel na řešení za použití věcí v okolí, dáváte mínus bod? A není to spíše chyba hráče? Nebo jste místo Deus Ex chtěl Call of Dury, které Vás vede za ručičku a nenechá si nid udělat po svém?
      • Hehe, ze ma po dvasiatich rokoch hrania hier niekto obvini ze sa chcem nechat vodit za rucicku, tak to by ma teda nenapadlo.
        DeusEx HR som v podstate presiel cely stealth, tak som nepredpokladal ze mi vyvojari hodia pod nohy rovno cely strom. Hanzales to nizsie vysvetlil uplne vystizne.
      • Hanzales
        Já bych se připojil také za mínus pro Boss Fights ;o) Celičkou hru jsem si užíval, momentálně si ji užívám podruhé a to pěkně skrz naskrz. Zatím co jsem první dva bossy zdolal během ani ne 10 vteřin, zbavením se asi 4 výbušných min, což bylo první, co mne napadlo, třetího bosse jsem díky přítomnosti pouze non-leathal zbraní a flashbangů zdolával asi 40x (v obou případech opravdu vzhledem ke zbytku hry "neskutečná zábava") Nezbylo než mrknout o pomoc, neb se zábava již pomalu měnila ve frustraci. Taktiku jsem si v tomto případě nejdříve také našel, ale vždy když už jsem ho skoro měl, jsem jednu líznul a šel k zemi. Což se pak opakovalo neúměrně nespočetněkrát. Btw návod nebo cheat jsem nepoužil už tak 10 let, ale tady jsem se poradit s walkthrough musel a pořídil si "nechtěně" typhoon, který tomu dost pomohl ;o) Takový God of War 3 na tom třeba již při střední obtížnosti stavěl. Zkoušet to znovu a jinak, dokud to neudolám a nepolevit v obtížnosti, i když se 10x nabídne sama. Naopak mám třeba i zákysy (adventury) docela rád. Ale v případě DeusEx a hlavně při jeho hraní stealth/non-leathal to působilo dost nevyváženě a po zdolání třetího bosse se nedostavila radost nad tím, že jsem to "zmáknul" ale spíše úleva, že mám tu zbytečnou pasáž haluzově za sebou a můžu si dále užívat zbytek hry. Řešení ve všech třech případech bylo jistě snadné, ale to neznamená, že to pro mnohé hráče nebylo spíše přítěží, než zábavním prvkem. No a Boss Fighty jsou vytýkány mnoha hráči a nemusí to být nutně všichni "vemena" ;o)
      • Já osobně ty bossfighty taky moc nemusím. Není to tak zlé jako v Alpha Protocolu, ale pro kdyby byl způsob, jak je obejít/vyřešit bez přímé konfrontace (a la jednička) bylo by to pozitivnější.
    • Jn, "excelove" inventare jsou moderni diky zpropadenemu xboxu :/
      • SA-reg
        Neřekl bych, že za to můžou konzole... spíš hloupá volba vývojářů.
        Resident Evil 4, což je jedna z nejlepších konzolových her minulé generace, má stejný inventář jako DE:HR a nikdo si nestěžoval... takže nesváděj to na konzole, ale na vývojáře.
        • Ja jsem nerekl ze zato muzou konzole, ale konkretne Xbox. Resident je puvodne na PS. Vsimni si toho, kolik pokracovani her ktere byli primarne na PC byli predelany primarne pro PS, a kolik pro Xbox. A ano vsimnes si toho ze je to Microsoft se svym xboxem kvuli kterymu se primarne mrvi vsechny dobre PC hry. Zakinac 2, TES (ackoliv sem hon ikdy moc nemusel), ... a kam bych az mohl pokracovat, a kolik z tech her ma inventar jako Deus a kolik jako "excel"...
          • SA-reg
            Ahá, to jsme přehlídl. Souhlasím. Souhlasím 100%. Xbox je ten zlej(ší). Však jsem to taky psal pod diskuze. Třeba pod tu o banování na Xbox Live.
            • Tu sem asi zrovna prehlidl, kazdopadne jsem rád ze nejsem sam kdo tohle vnima :)
          • ty mas riadne obmedzeny nazor :) MS nema s witcherom nic spolocne, oni si chcu "privyrobit" tak to portuju, resp. ani nie privyrobit, ale chcu aby si tu hru uzil kazdy, skratka casy sa menia a nic s tym nespravis, zvolili to takto, tak to tak zvolili, aj ten "excel" je lepsi nez inventar v ME1, to bol grc, teda samotny invetar ani nie ale 30x ten isty item bol na bednu ked to clovek musel vyhadzovat 10x za hru
            • Oidipus:
              Ale to jep resne to co rikam, PC hry nejsou "konzole ready" protože ty hry zniceho nic vyvojari portuji na PS3, ale protoze ty hry delaj i na Xbox.... takze ano neni to jen o inventari, ale i o dohledu a detailech...ale myslim ze zrovna v Zaklinac 2 je engine dost dobrej a ma i velkou optimalizacni rezervu.
            • Ale sam CD projekt uz pri vyvoji druheho zaklinace hlasal, ze je konzole-ready, nevim jak vy, ale ja to vidim treba jen v dohledu vzdalenosti, kdy jsi treba v lese, ale na pozadi mas jen par stromu, hloubka pole, klasicky berlicky pro malo ram. V jednicce ve tretim aktu v obchodni ctvrti, tam i diky trhu bylo v blizkosti cca 60 npc postav a to ti moc konzoli neda, i vykonny komp mel v techto mistech kolisavy FPS, taky port jednicky na konzoli zrusili.
  • Endeavour359
    Nechce se mi to zbytečně stahovat, zkoušel to někdo? Co ej tam navíc? Je tam nějaká upravená grafika a hudba z HR nebo jen ohraničené věci a možnost zabíjet "instatně"?
  • Paul_cz
    Co přesně tam bylo vůči HR nefér? Já HR dohrál a řekl bych že to bylo spot-on.
    • facepalm. Běž zpět na pctuning prosimtě, kvákat kraviny jako obvykle
    • ales.smutny
      Já si půjčím Petrova slova a nebo k nim rovnou odkážu, je tam link na článek ohledně toho videa. Víceméně paroduje a dělá "blbějším" některé věci, které nesouvisí, případně jsou v trojce plně funkční a opodstatněné. Což nic nemění na tom, že to je i tak zábavné.
      • Paul_cz
        V tom Petrově článku není nic konkrétního zmíněno. A např. clusterfuck s DLC video vystihuje výborně.To samé autoheal.
        • Ja porad nevim proc vsichni narazi na autoheal. Mě tam přijde HP naprosto zbytecne, za celou hru sem zabil jen bosse a ty sli vyridit EMPckem, jinak me nikdo ani nevidel => hp nepotrebne.
          • XXDarthVaderXX
            Tak možná s neviditelností, chlape víš že lhát se nemá? *3*
            A jestli si plnil jen pár z těch vedlejších misí, tak tam musíš sem tam někoho zabít, ukopat.
            S hrou zatím nespěchám, zkusil všechno...od Stealthu až přes skákání za texturu *2*
            A v základu ta hra asi moc dlouhá nebude, ale pak to prozkoumávání zabere dost času.

            Kdo tady hrál jen hlavní linii...jak je to asi tak dlouhé, myslím v základu?
            • Mam po prvnim dohrati 85% achievmentu tak bych rekl ze jsem splnil vetsinu vedlejsich misi.
              Pouzival jsem non-lethal takedown, a opravdu se nedostali dal nez do suspicous modu :)

              Dobre vynecham ten konec kde pobihali hordy pomatencu, tema jsem proste problehl nebo po nich hodil plynovej granat, tam uz me nebavilo se plizit.
            • Smazáno, pomatenost :) ale dá se to skutečně projít s tím, že protivníci maximálně přejdou do suspicious módu. Je ale fakt, že když jsem zjistil, že stačí, když AI, nebo hacknutý comuter nespustí alarm, tak jsem se pravda ke konci s tím tak nemazlil a občas došlo i na střelbu, z mé strany vždy ovšem maximálně uspávacách šipek ;o)
          • Hanzales
            Připojím se. Také jsem pustil hned poprvé na nejtěžší obtížnost, všechny zbylé ukazatele povypínal a vlastně jsem ten autoheal vůbec nevnímal. Někdy po dvou zásazích stejně skapanec a při tom stealth hraní, když už došlo na odhalení následoval loading tak jako tak. Akorát jednou jsem spadl ze střechy a zbyl mi 1 HP, tak se to doléčilo no :) V tomto případě je to opět spíše featurka pro casual hráče na lehkou obtížnost, kdy to hrajou rambo stylem a zároveň si na těžkou obtížnost užije i náročnější hráč. Ale taky rád vzpomínám na medi-robůtky z DeusEx1, to né že né :)
            • Že tě někdo viděl či zahlídl, ale není si jistý... tudiz jeste nedoslo k poplachu.
            • Čo je súspičius mód?
          • asi tak.. autoheal je stejně k ničemu.. a je to tam i oduvodněné a popsané ta augmentace auto-healu
            • mozem len suhlasit, ze autoheal je tam skoro zbytocny, ja som to zacal hned prvy krat hrat na najtazsej obtiaznosti, deus ex mi aj tak hrat stylom inym ako stealth aj tak pride divne a na tejto obtiaznosti staci schytat vyslovene par guliek a je po vas. takze komu pripada ze HR je "zkonzolovatele", tupe, jednoduche, nech si to zahra na tej najtazsej obtiaznosti - vypnuty objective highlight a ine somariny a mate genialny zazitok nebojim sa povedat vyrovnavajuci sa originalu s prijemnou grafikou a super zpracovanym prostredim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit