Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ke Starfieldu by mě zajímala spíš, než statistika počtu stažení, tak statistika počtu refundů nebo aktuální počet hráčů na  Gamepassu. I když to bylo přes gamepass "zadarmo" tak jsem to odinstaloval dost rychle a GP následně rušil 😀

  • "V plánu ale zjevně bylo či je i DLC pro Starfield."

    Předpokládám, že je tím myšleno DLC Shattered Space, který by měl být zdarma pro majitele dražších edic.

  • frank.horigan

    Hmm tohle doslova únik dekády.

    A zrovna na ten Oblivion jsem zvědavý, protože netuším co zrovna tahle hra může komu nabídnout. 

    Navíc, pokud se bavíme o remasteru, tak to budou opravdu jen AIčkem vyostřené textury, přidané světla a SSAO, možná trochu optimalizovaný interface, podpora širokých monitorů a fertyk. 



  • At se opovazi zariznout Skyblivion. Ta vec je na mojem seznamu, a chci ji, abych si konecne mohl ten Oblivion trochu uzit.

    • frank.horigan

      To je další zajimavůstka, remake hry z roku 2006 na engine hry z roku 2011 (už v době vydání notně zastaralý pořád DX9c - kvůli PS3/X360) vyvíjen já nevím 12let?

      V roce 2023 stále nedokončen. 

      • To je už u těchto projektů normální. Si vezmi Tamriel Rebuild na TES3 enginu, který není doteď hotový. Takhle dopadnou i ty další. Buď se nedokončí a nebo v době kdy budou hotové, tak budou zajímavé jen pro hrstku publika.

  • Remaster Oblivionu stejného typu, jako byl "remaster" Dark Souls? Neboli připlácnout tam 60 FPS mód, podporu nových rozlišení, poprášit hrstkou nových efektů a tadá, tady máte, za padesát babek je ta hra vaše?

    Protože opravdový remake typu Demon's Souls nebo Shadow of the Colossus asi čekat nemůžeme.

    • JamesFaith

      A proč bychom měli čekat opravdový remake, když to má být remaster?

      • Asi protože "lehké" remastery se většinou dělají z her předchozí konzolové generace, kde ještě ten grafický rozdíl není tak zjevný? Protože u takových her kolikrát klidně stačí to, co jsem popsal, viz The Last of Us 1. (Ačkoli si myslím, že zrovna Dark Souls už chtěla mnohem větší zásah.)

        U starší her jsou takové lehounké remastery dost pofiderní, zvlášť u Oblivionu, který neměl žádnou super duper grafiku ani před těmi sedmnácti lety, kdy vyšel. Tam už by to fakt chtělo úplný remake, leda by Bethesda udělala něco ve stylu remasterů Command&Conquer, Starcrafta 1 nebo Diabla 2, ale tam je ten zásah do grafiky větší, nevím, jestli je něco takového reálné u velkého open-world RPGčka.

  • XXDarthVaderXX

    Krom Oblivionu se dalo počítat snad se vším. To je jak věštění z koule u starý cikánka co vám řekne v 75, že do 15 let umřete. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit