Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • proc se porad herni weby snazi lidem vnutit ze se jedna o povedene rpg? hral jsme to několik hodin a byla to nuda k possrani.Podotykam ze hry hraju přes 20 let takze s timhle typem hry problém nemam, jen to je proste desna nuda.
    • Blue.Shark
      A stejně tak bych se mohl já tebe zeptat, proč se snažíš ostatním vnutit, že je to nudná hra. Že něco jednoho člověka z tisíce nebaví, neznamená, že je to z globálního pohledu nuda. Pokud hraješ 20 let, pak je ti jistě přes třicet a popravdě mě trochu zaráží tvůj velmi jednoduchý pohled na věc.
      • flash789
        problém je ze mam par známých co hrajou priblizne stejne dlouho jako ja a nudi se u toho taky, coz me dost prekvapilo, pac jsou preci jen vice zamereni na pribeh ve hrach a celkove povazuji třeba Baldurs gate 2 za jednu z nejlepších her..a když se Pillars nelibi ani jim, tak člověka pak napadaji věci co pisu vyse. K te jednoduchosti..ono je to tady kolikrat lepsi se moc nerozepisovat...proste games:)
        • říkáš, že tě hra nebaví? tak to je ovšem tragédie, napiš nám o tom prosim víc
        • No já hraju ještě něco málo přes 20 let, Baldur's Gate sága je pro mě dodnes to nejlepší co jsem hrál (i když z velké části určitě i kvůli nostalgii, protože jsem u obou dílů strávil bez přehánění stovky hodin) a Pillars of Eternity mě bavilo.
          Nebyl to žádný zázrak a některé věci mi tam vyloženě vadily (nebo působily jako vtlačené do hry "na sílu" - například ta hrdinova pevnost), ale jinak jsem byl jako kickstarter backer spokojen a dostal jsem, co slíbili - pořádné old-school RPG.
          Pillars mám už dávno dohráno a teď nemám čas se s k němu vracet z důvodu hromady her v zásobě, které jsem ještě ani nenainstaloval :D , ale určitě si jej ještě letos znovu zahraju.
          • "něco málo přes 20 let" .. i když..jak to teď počítám, tak to bude dokonce už asi 25 let, protože první hru jsem hrál u strýce někdy ve 3-4 letech a od té doby u něj prudil dlouhá léta (didaktik, atari, amiga 500, 1200, 486, p133, ...), než jsem měl konečně své PC *1*
  • zaty
    Ja ho měl v seznamu "dohrat až bude kdy", ale nakonec jsem to rozehral, abych hrani po par tydnech prerusil a necham si to na zimu. Neni to hra na 5 hodin tydne. To chce fakt dlouhe zimni vecery, kdy je čas na pořádnou pařbu :)
  • Sr_Lobo
    Slusnej patch, akorat teda to AI mi prijde jako zbytecna zalezitost, protoze to zabiji presne to co me na ty hre bavi - mikromanagement skupiny.
  • Keyz
    Super. Opět borci na tom makají jak se jen dá.
    Tak by to mělo vypadat.

    Dále bude v létě Shadowrun: Hong Kong.
  • zrovna to plížení mi v této hře přišlo na dvě věci (na h. a na nic). V RPGčkách obvykle rád hrávám za zloděje, nebo kombinace zloděj/válečník, zloděj/mág. Tak jsem zloděje rozehrál i tady, než jsem zjistil, že je k ničemu. Vyžaduje obrovskou míru mikromanagementu - jednak spoustu skillů investovaných do stealth, pak se přiblížit a pak dát jednu ránu, pak už mne najdou. Brzy jsem zloděje zavrhl. Nejlepší postavu za kterou hrát je Cipher (de facto kouzelník bez nevýhod kouzelníka a naopak se spoustou výhod). Má konečná party teda nakonec vypadala tak, že hlavní postavu jsem si udělal defenzivního paladina, který měl velkou int/charisma (resolve), abych si odemkl co nejvíc dialogů. V hospodě jsem si vytvořil vlastního ciphera. A 4 postavy jsem našel po světě, protože jsem nechtěl přijít o jejich questy.
    Hra je to příjemná, největším kladem je grafika/dialogy/popisy/příběh, největším záporem jsou ještě nedodělané herní mechaniky se spoustou nevyvážeností, mizernými kouzly atd. Každopádně pro milovníky BG stojí za to si hru zahrát.
  • Nejhorsi Kickstarter. Nesplneni slibu od Obsidianu boli hodne. Ani se nedivim, ze MCA radsi odesel, nez aby jeste s touhle firmou mel neco spolecnyho
    • Trolololololo hohohoho.....
  • a stejně tak grafické znázornění, zda netrefíte své společníky.
    ale ved to je od zaciatku pritomne : cerveny kruh zrani spolocnikov aj prisery, vacsi zlty kruh zrani len prisery
    v podstate ten patch nic nezlepsuje, co by nutne bolo treba vylepsit
    • Ghost47
      V textu to není přesně, ukazuje to šanci na zásah v procentech (takže vidím, že i když je jeden z vlastních v červené zóně, šance, že mu to něco udělá, je malá, takže ten fireball zakouzlit můžu).
      Stealth pro každou postavu zvlášť přidá spoustu zajímavých taktických možností, kdo rád sází nepřátelům kudly do zad, určitě ocení *4*
      • hm, neviem ci sa mi to velmi paci, napriklad mam zlodeja na 5.urovni a on ma mat stale (napr)85% sancu, ze sa hociakemu fireballu vyhne? a v 10.urovni 100perc.?
        v d&d to bolo poriesene lepsie, tam to bolo o nahode, hode kockou
        • Ghost47
          Ale to je to samé - když má zloděj 80% šanci, že uhne, tak v D&D bys házel desetistěnnou kostkou a musel bys hodit 3 a víc...
          • pri 80% ano, ale v d&d mas aj pri vysokych leveloch sancu, ze sa ti nieco pototo, tu to odpada
            Nizkolevelove kuzla budu casom na nic
            • Ghost47
              Tohle není problém nastavit v pravidlech, že ta šance nikdy nepřekročí třeba 90% (takže i na max úrovni budeš mít 10% šanci na neúspěch). Jinak výhoda kouzel prvních 2 úrovní v PoE je, že u postavy na dostatečně vysokém levelu se doplní po každém boji... takže i když budou dávat jen malé poškození, nemusí se s nimi šetřit.
        • nie je aj 85% šanca o náhode? len je namiesto saving throws vyjadrená v percentách aby to pochopili aj tí čo prepadajú z matematiky.
        • Nektere nahody z hlediska her a pocitani pravdepodobnosti byvaji dost na prd. Zarznym pripadem je XCOM, kde pokud mas nejakou spatnou metodu vypoctu pseudonahodnych cisel, tak dojde k nejake rade, kdy i 95% uspesnost znamena neuspech nekolikrat za sebou. Coz se ti pri hodu kostkou stane opravdu vyjimecne, ale XCOM je tim proslavenej.

          Vzhledem k tomu, ze jsem trochu pricichl k vypoctum pseudonahodnych cisel a nebo jinym metodam vypoctu nahodneho cisla, tak slovo nahoda ve hrach ve me neevokuje tu spravnou nahodu/pravdepodobnost, jak by mela fungovat.
          • v XCOMe to bolo o podvadzani, tie cisla nekorespondovali s realitou.
            v podstate si hodil kockou ci trafis alebo nie, hra si to zapamatala, a ani load ti nepomohol
            • Ano, ale to tzv. hozeni kostkou se musi vygenerovat apokud generovani vyuzije spatne sekvence tak se stane ze i sebe lepsi snace 95%, 96%,97%. ti proste nepomuze protoze ti to vygeneruje sekvenci napr. 98,81;99,23;99,49 aj. :)
    • Škoda, že hned ze začátku diskuze jsi tu přítomen ty. díky
      • gtfo
        diky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit