Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Shaker
    Mohli by pridat treba meneni zbrani za behu postavy, moznost prerusit animace a pak taky moznost udelat ze dvou na pul plnych zasobniku jeden plnej. Proste takovy ty veci, co moderi delaj s jednou rukou mezi pulkama. Misto toho tu mame sniper DLC, helicopter DLC a racing kart DLC, kde kdyz zabiju frajera s temahle potunenyma vecma, tak ani nemam moznost je sebrat z jeho mrtvoly a pouzit jako treba, kdyz se hral Vietcong a na serveru byli i vlastnici Fist Alpha.

    Pro me je to porad Arma 2 v lepsi grafice s oblekatelnym panackem a trochu lepsim (ale stale ne dobrym) ovladanim.

    A co teprve DayZ, takovych prachu z toho vybrali a jediny, co se ted updatama meni je cetnost lootu s tim, ze bud je toho tam tri p*dele nebo uplny ho*no. Damy a panove z BI, WHAT THE F*CK?
    • Souhlasim ze DayZ je jeden velkej pru*er a podvod na lidi, dat to moderum tak je davno hotovo.
      Nektere veci me v Arme3 taky stvou ale beru to tak ze je to nejlepsi valecny simulator na trhu ktery nema konkurenci, ja jsem rad za to ze Arma 3 existuje. U zadny jiny hry nemam 1000h playtime, takze to byla ma nejlepsi herni investice. Arme zdar a hosi z Bohemky, dekujem .)
    • No, anebo třeba možnost udělat ze dvou polovičních zásobníků jeden plnej za běhu postavy. Když už realističnost, tak se vším všudy. *7*
      • Shaker
        Tohle asi melo bejt vtipny... V Arme mas omezenej inventar na pocet veci, co s sebou muzes tahnout a vzhledem k tomu, ze ti nevadi s sebou tahat 10 zasobniku po 5i nabojich misto 2 zasobniku a tim usetrit misto na first aid atd, tak to vidim tak, ze bud Armu vubec nemas nebo ses jeden z tech frajeru, co to hraje jak Battlefield, tzn spawnes se, pokusis se nekoho zabit a nasledne chcipnes, to vsechno behem 5i-10i minut takze te nejaky misto v inventari vubec nezajima.

        Dalsi priklad za vsechny, bud se obvazujes nebo opravujes auto, nalejzas na zebrik,vlastne cokoliv, co ma nejakou delsi animaci a objeví se ti tam nepritel o kterym vis, ale neudelas lautr nic, protoze nasledujicich 5-10 vterin si proste hrajes s hasakem a tvoje postava odmita reagovat.

        Moje stiznost totiz vubec neni ohledne realismu, ale ohledne gameplay, ktery tuhle jinak velice dobrou hru brzdi. Vsechno jsou to veci, ktery uz u jinych starsich her udelal nekdo daleko funkcneji a Bohemka se ne a ne poucit.
        • Anebo to nehraju jako Battlefield a vystačím si s menším množstvím střeliva. (Ale popravdě jsem Battlefield nikdy nehrál, jenom tuším, že ani nechci.) Hele, sorry. V reálu, když budeš něco opravovat nebo polezeš po žebříku a do tý činnosti se ti zjeví voják, taky nic neuděláš, jseš instatně mrtvej. A vo vo vo tom to je. Hry Bohemky nikdy nebyly o vymazleným gameplayi, ale právě o tý realističnosti, o tom strachu, že kulka může přilítnout kdykoliv odkudkoliv. Jejich hry jsou o tom, že válka je vůůůl a naservírujou ti to bez obalu, jestli nechceš akceptovat tuhle podstatu, bude pro tebe lepší Kólof Dutý. *4*

          ----
          Poznámka pro Tiscali. Na slovu vůůůl (psáno s jedním ů) není nic urážlivého, tenhle filtr je naprosto zbytečný. Uvědomte si nejen zcela nekonfliktní způsob, jakým jsem ho užil, tedy "válka je vůůůl", ale berte v potaz i množství her z období středověku, které jsou nyní tak populární a které mohou obsahovat i nějakou tu užitkovou zvěř, například voly. A jak se pak o nich máme bavit. A to se vsadím, že slovo "voly" mi to pustí bez výhrad, takže kdybych tu větší skupinu lidí nazval voly, ten úžasný filtr reagující na slovo "vůůůůl" bude k ničemu. Sakra hlavinkou přemejšlim, když dělám filtry. Obtěžování uživatele, který nic nespáchal, se nenosí.
          • No ja se vetsinou army zastavam, ale zrovna to spojovani zasobniku co Shaker zminuje imho neni uplne spatny napad. Je fakt ze nemoznost spojit poloprazdne zasobniky do jednoho plneho je docela otravna. Idealni by bylo kdyby slo pretahnout jeden zasobnik na druhy, jeden by se doplnil, druhy by zustal prazdny/poloprazdny (podle poctu doplnenych patronu).
            • No nadruhou stranu zrovna to preskakovani o kterem se zminujes podle me neni dobry napad. Souhlasim se stanoviskem BI k teto feature, ze vojak v plne polni s batohem na zadech rozhodne nemuze nikde poskakovat jak duke nukem. To prekracovani prekazek je dobre reseni. Jediny problem je plynulost animace a kolize s prekazkou, kterou prekracujes. Tohle by meli jeste vychytat.
            • Shaker
              v DayZ modu to udelali jednoduse. Kliknes pravym tlacitkem na zasobnik, das "combine" a presklada ti to naboje ze vsech zasobniku toho typu v inventari. To samy kdyz bezis a zmacknes V, tak se postava nezastavi a nezacne prelejzat, ale v behu to preskoci. Je tam toho spousta, fakt staci jen zahrat si par modu a kdyz to zvladnou moderi s celkem obstojnyma animacema, tak proc to neudela Bohemka a tahne se to uz nekolik dilu? Tohle kdyby udelali, tak uz nemam jedinej duvod si na disku nechavat Battlefield a dalsi radoby realisticky strilecky, ktery se ted proste jen lip ovladaji...
          • Shaker
            Majku, vypadas jako inteligentni clovek, nehodlam se s tebou hadat a flejmovat tu. Na tom, kdyz nekoho obvazujes nebo kdyz opravujes nejaky vozidlo a mas vedle sebe pistoli/pusku a nemuzes se na to na chvili vykaslat, capnout tu zbran a nastrelit dotycnyho neni nic realistickyho, to je proste blbej gameplay.

            Arma ma super napad, je to jedinecna serie a i kdyz tu na ni nadavam, tak v ni mam nahrano nekolik stovek hodin a ve spouste veci ji zatim nikdo neprekonal (mozna tak pribehove tebou zminovanym CoD), ale ten gameplay by se s dneska proste mohl udelat o hodne lepsi a je to jen o uprave drobnosti.

            offtopic: Na webu o pocitacovych hrach nemaj hospodarsky zvirata co delat ;) bud rad, ze je redakce tak benevolentni a nebanuje za kazdej naznak sprostyho slova.
            • Jasně, ok, uzavřeme to na "agree on disagree". Určitě bude spousta důležitějších věcí, na kterých se shodnem, i já mám pocit střetnutí s inteligentním člověkem s odlišným názorem na maličkosti. ;-)
            • Jen bych dodal, ze je rozdil mezi kontruktivni opravnenou kritikou a vykriky do tmy ve stylu "arma sux" (neni mysleno na Tebe, spis obecne co tu sleduju ty diskuze).
            • Je fakt, ze arma, byt je imho bezkonkurencne nejlepsim "simulatorem" pechoty trpi na nekolik hloupych neduhu, ktere se vetsinou tykaji UI. To je ovsem vec, ktera je dlouhodobe kritizovana a postupne to BI opravuje.
  • Johnny
    Mě by stačilo kdyby konečně optimalizovali engine. Mam X4 Phenom II 965BE na 3.9Ghz, 8GB Ram a amd R8 280 a at si dam maximální nebo minimální detaily, ve městě v jakykoli misi prostě 25 fps. A všechny Tweaky, processor Lasso atd už jsem zkoušel....
    • 8 giga ramky je dneska na hraní zoufale málo
      • Jo,pokud jsou na taktu 1066 ;) ja mam treba ramky na taktu 2133 a sakra luxusne to bezi vsechno :) takze,myslim ze 8gb neni zoufale malo ale je to o tom umet dobre nakoupit :) amen :D *5*
        • dobře, tak si to hrajte na 4/8 giga ramky, ale pak si nestěžujte, že se vám to seká omg *7*
          • 0011
            Prohlásil někdo, kdo o hardwaru má stejné znalosti jako já o pletení svetrů.... na té sestavě co má by se mu to sekalo i s 64GB RAM kvůli procesoru
            Btw já mám 16GB(dělám i jiný věci než hraní), ale je to úplně jedno, i kdybych měl 8GB tak by to mělo šlapat jak hodinky, ani nemusím vyndavat moduly a testovat to protože vím že mám pravdu, když jsem hrál GTAV tak jsem měl míň ramek(2x4GB) a jeden modul v reklamaci, na plný detaily bez záškubu na 4GB na 2400Mhz, doufám že sis součástky do PC nevybíral sám s přístupem čím víc RAM tím víc Adidas *7*
            • + tohle:
              https://forums.bistudio.com/topic/139592-possible-memory-leak/

              zbytečně si utratil prachy za něco co šlo řešit softwarově, ale budiž, on když výjde zprasený port viz batman tak je úplně jedno kolik máš ram ale po optimalizaci se vlezeš s jakoukoliv hrou do 8GB, protože víc je overkill pokud hru chtějí prodat
            • Ps pravdu mám protože mám SSD....
            • PS: pravdu nemáš
            • zajímavé, já dřív hrál ARMA na PC s 8 giga RAM a dost se to sekalo, pořád to něco dochroustávalo z HDD, pak jsem upgradnul na 16 a jede to jak po másle, ale hlavně, že je tu každý odborník *1*
          • Podívej se někdy na využití paměti, imho jde zapnout i diagnostika, která ti to bude průběžně zaznamenávat. Když nevíš o čem mluvíš, tak raději zatím "mlč" a čti, ať máš o čem "mluvit" přiště.
      • 0011
        Ne to teda fakt není, BF4 v betaverzi žral místy okolo 10, než to optimalizovali ve finální verzi, ale na většinu her stačí 4GB, vyplatí se mít 8 jako rezervu, víc má smysl, pokud to nemáš na práci, např, 3d grafika/projektování mít víc jak 8 giga čistě na hraní je vyhození peněz, než příjdou hry co to doopravdy využijou bude tvůj PC dávno šrot, pokud ovšem nemusíš mít puštěných 5 her najednou, otevřených 300 oken v prohlížeči a při tom převádět video, to pak nemusí stačit ani 32 Gb...
    • 0011
      No ono to jede slušně, ale na Intelech... prostě většina her je optimalizovaná pro Intel/Nvidia, s grafikou by neměl být u A3 problém, ale s procesorem ano, už se to řešilo i na steamu:

      http://steamcommunity.com/app/107410/discussions/0/828935672397053055/?l=english

      Grafiku od AMD proč ne, procesory ale nebrat, šetření na špatném místě, ani FX-9590 není co se týče reálného a ne papírového výkonu žádný zázrak
      • Já pořídil Intel i5 4670K primárně kvůli armě, hra sice jede plynuleji, ale v módech wasteland , altis life , a vůbec na Altisu v MP obecně, se to hrát opět nedá *10* , takže osobně už nějaký ten rok jsem na A3 nesáhnul, stále hraju A2 , která ja na tom s optimalizací o malinký chlu lepší.
        • Ja mam staricky i5 2500k a dnes uz dosti podprumernou grafiku GTX660 a v MP nemam problemy. Na rovinu rikam, ze bych s 30 FPS nikdy nehral. Staci si vybrat spravny vyladeny mod. Napr. Exile, Breaking Point, Sa-Matra Wasteland. Battle Royale. Ve vsech techto modech mam po vetsinu doby okolo 50-60 FPS. Ale pokud se nekomu nechce hledat a zkouset nove mody, no tak nezbyva nez si stezovat v diskuzi a hrat o tridu horsi a 10 let stary druhy dil.
        • Nevim co je tak tezkeho pochopit na tom, ze tezce skriptovane MP mody co tu vyjmenovavas nejsou podporovane. I pres to, ze to opakuje stale dokola tak to zda se nekteri lide ne a ne pochopit - Arma3 ≠ wasteland, Arma3 ≠ altis life. Standartni nemodovana Arma3 MP beha naprosto v pohode.
        • 0011
          Mody jsem netestoval, mám i7 4790K a v pohodě, fps u her většinou neměřím, leda by se to sekalo(páč moje IPS má 60hz, k vánocům si chci udělat radost se 144hz kvůli 3D filmům a monitor poputuje matce nebo bratrovi)
    • Přesně, ten engine stojí za ho*no co se týče optimalizace.
  • Jak mám Army rád, tak zasadit Armu do džungle ...prd výhled, je totální designová blbost. Už vidím jak mne budou AIčka kosit přes pět křoví... :/

    No a co se týče staminy, sice je to supr "realita", ale hratelnost to opět zabíjí ...člověk si musí dát 4x zrychlení, aby někam doběhl. Nehledě na to, že AI staminu nastavenou nemají. .... Prostě bohemka by se mohla ohlédnout o pár let dál, např. na hratelnost Operace Flashpoint a nevymýšlet kraviny ...
    • TheGGG
      tvl, díky bohu za džungly. Další hornatý vyprahlý nic už bych nesnesl. Eště nějaký mody s drogovejma kartelama a bude v editoru zase co robit.
    • ARMA nikdy nebyla o single playeru, tedy alespoň pro mě, no a džungle bude zajímavá minimálně kvůli tomu, že se trochu omezí snipeři, přecijen jak krajina v Arma III i v Takistánu z OA , to je samej (skoro) holej kopec, odkud můžou snipeři střílet na kilometry
      • tomekbobek
        Přesně! Díky džungli a omezení snajprů mě děsně bavil vietkong. Bylo by super kdyby na to nějakým způsobem navázali.
    • Chování AIček v džungli je těžkej, ale ne neřešitelnej problém. Pokud máš za sebou nějakej addon do Army, tak bys tušil, že viditelnost skrz křoví se dá slušně nastavit pomocí view geometrie. Je to jenom o šikovnosti grafiků a programátorů. V BI šikovní jsou a snad to zvládnou se ctí. Těžší je spíš podle mně dobře vyladit pathfinding pro hustě zarostlou džungli. A co se týká AI staminy ... škoda mluvit, když do toho vůbec nevidíš.
      • Tak momentálně to zatím nezvládli ...snad to teda zvládnou. Mě osobně térén typu džungle, k armě vůbec nesedí ... Flashpoint a Army byly vždycky o kombinovaných silách...pěchota, vozidla, vzdušné síly a velkém přehledném bojišti. Pokud mne budou zabíjet AIčka schovaný za každým křovím, tak jde hratelnost do kopru .... Jinak Army jsem hrával s mody, jen teď už na to nemám čas ...a pokud si chci zahrát, nebudu k tomu ještě řešit další nastavení, který možná pomohou, možná ne ...

        Co nevidím se staminou ? ....v nemodované hře únava vypnout nejde. A jak řikám, je to sice více reálné, avšak každýho hráče to akorát sere .... Je to totálně debilní designerský rozhodnutí, které hráče otravuje...
      • Sikovni programatori co jeste nevydali hru, ktera by se dala po vydani hrat? lol A to plati vcetne prvniho flashpointu, kterej jakz takz dohratenej byl rok po vydani. Tehdy se to svadelo na novou technologii. Na co to svadej dneska?
        • "Na co to svadej dneska?". na ty stejny technologie :-P
      • Bohemka a šikovní programátoři... tak jo no.
        • Nojo, dokonce tak šikovní, že jejich engine používají armády pro tréning pijónů. *5*
          • Jestli armády pod vedením lidí jako p. Stropnický, není se o čem bavit. btw http://twitpic.com/show/large/7vfvm7
          • eStar
            To,ale už nemluvíš o Armě, ale o VBS. Na tom dělají jiní vývojáři v jiném studiu které v tuhle chvíli už nemá s Bohemia Interactive nic společného.
            • on jen zapomenul dodat, ze na tom enginu trenuji hlavne orientaci v terenu, tot vse...
            • To nic nemění na tom, že ten engine pochází od kluků z BIS. *4*
          • miker17
            Pšt... Kowalski se může urazit a bude si stěžovat mamince.
            • Tak jestli americká armáda trénovala proti BIS AI, tak se nedivím, že prosrala jak Afgán, Írák, tak Sýrii :D
        • A nejsou snad? V těch pár lidech (oproti velkým studiím) dělají skvělou hru.
          • Upřímně mi je jedno jestli na tom dělá jeden geniální programátor nebo 50 rekvalifikovaných horníků. Pro mě je důležtié, že ten engine stojí za starou belu (kolize, animace, AI, optimalizace). Kdysi to bylo vtipné, ale teď už je to jen k pláči.
            • Lenze oni museli robit postupny vyvoj, pokusy a omyly. Zacinali to robit bez
              skusenosti, zo zaciatku len v dvoch ludoch. Nerobili len engine, ale aj vsetky tie hry.
              Niektore veci prerabali viac krat. A navyse na engine nerobia vsetci programatori len hrstka z nich.

              Mna fascinuje ako si domyslas suvislosti a nie a nie sa trafit. :)
            • Takže tebe samému by trvalo spraviť tú istú prácu, čo celému tímu BI za takmer rovnaký (BI vzniklo v 1999) čas. Ich engine by si zoptimalizoval sám za 1 - 2 roky. O tvojej histórii v BI, viem nič, ale predpokladám, že si tam pracoval. Keďže máš hlboké znalosti o ich práci, jej kvalite a úrovni chalanov a vedenia. Jediné čo ma na tom fascinuje, že sa nesnažili ťa tam udržať, lebo z ekonomického hľadiska si úplne perfektný. Alebo ...
              Inak k tomu: "ak makas viac nez tvoji kolegovia". To môže byť z rôznych dôvodov, najčastejší (ntvrdím, že je to tvoj prípad) je, že človek si nevie zorganizovať svoj čas a potom nestíha, takže logicky trávi v práci viac času. On to samozrejme vníma tak, že pracuje viac ako ostatní.
            • @Ksicht Myslis ako dlho by mne samemu trvalo napisat podobny engine so vsetkymi featurami? S dnesnymi skusenostami tak 10-20 rokov. Zoptimalizovat ich engine? 1-2 roky. Vylepsit kolizny model mozno uz nie je treba, lebo tam davali Bullet.
              K tej priemernosti, ak makas viac nez tvoji kolegovia a dokazes pisat vyrazne lepsie featury, tak ano zacnes byt nadpriemerny.
            • souhlas. je to stary, plny hacku a bez komentu...
            • @Mizu: Hovoríš ako profík, tak sa ťa opýtam ako profíka. Ako dlho by tebe trvalo napísať a odladiť, ten engine do súčasnej podoby? Ako dlho by ti trvalo zoptimalizovať súčasný engine? Ako dlho by ti trvalo vylepšiť kolízny model? Videl si ten engine, tak beriem, že môžeš vychádzať z reálnych "dát". Označil si tých chalanov za priemerných, takže predpokladám, že ty si silno nadpriemerný.
            • Ja sa k tomuto nazoru pridavam. Videl som tie zdrojaky a mozem potvrdit ze to nie je ziadna slava. Engine je to zastaraly a s nulovou optimalizaciou. Nebudem spominat detaily, lebo to by nikto zo zainteresovanych pocut nechcel. Ale na ich obranu, takto to funguje vo velkej vacsine firiem. Vacsina lidrov je priemernych a ti potom prijimaju juniorov, nedokazu ich nic naucit a vytvaraju tak len dalsich a dalsich priemernych vyvojarov. Jednoducho svet je priemerny a vzdy bude. Cest vynimkam.
            • Lukyz
              Oukej, uveď prosím příklad kdy a kdo to zvládnul v podobném rozsahu udělat lépe? Díky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit