Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hej proc ten sto kilovy asasin muze behat po strese plateneho stanu stejne hladce jako po betonu? A proc jako kdyz zapiska tak ten strazce jde rovnou k nemu? to to jako jinak udelat nejde?ze by se sel podivat treba aj jinde po okoli? a to jako vsechny postavy a predmety se vzdycky zvyrazni? to jako proc? abych vedel, ze sud ma tvar sudu? A ten stealth pohled ve kterem se mi nepratele zobrazi cervenym flekem abych vedel ze to jsou opravdu nepratele? To je jako nejaka verze pro pacienty co se zrovna probrali z komatu? tim si z nich nechci nijak delat srandu ale nejak se mi to nezda. A fakt je tam misto kde kdyz jednou vystrelim tak vybouchne cele nadvori? a kdo navrhoval ty strikance krve? ze jako kdyz nekoho bodnu do bricha tak to na me vysplichne tremi proudy? to tak fakt funguje? to sem nevedel.

    By me zajimalo jakym zpusobem vybiraji lidi, kteri na tom delaji. Ne ted vazne. Dela na tom 500 lidi nebo kolik a nikdo si toho nevsiml? Nikoho nenapadne ze by to mohlo jit lip? Jak ja to vidim, tak tihle vyvojari maji akorat talent tu hru neskutecne jednoduchym a debilnim zpusobem zkazit *1* . Vzdyt to fakt neni mozne. Jenom si predstavte jaka by to byla parada kdyby ta hra v sobe mela jenom trosku realismu, nebo herni mechaniky podobne aspon z 1% Arme. Jako vypada to hezky vsechno lokace animace hudba atd. ale vsechny ty veci co sem vypsal vys to neuveritelne kazi, aspon me teda. Presne diky takovym vecem mam pak pocit, ze vim ze hraju hru a nemuzu se do toho celeho uplne vzit.

    A kecy jako ze lidi to chcou a ze to je cilene na mainstream tak at se nedivim - "lidi nevi co chcou dokud jim to neukazete". Kdyby takove hry nebyly tak by byl mainstream neco jineho, neco lepsiho a lidi by to chteli stejne... Jednou se mi stalo ze sem hral AC 2, a pritelkyne kdyz sla kolem, tak se zacla smat, ze co je to za blbost, proc ta hra neni udelana lip a hraje se za me sama...pritelkyne ktera hry vubec nehraje....tolik k mainstreamu...
    • Já s tím souhlasím. Když je to hra založená na skutečným světě, inspirovaná skutečnou historií a s historickejma postavama tak by mohla být celkově reálnější a kdyby byla tak nemá jedinou chybu. Odehrává se to no na naší planetě a ne na Tatooinu tak by se tak mohla tvářit.
    • ...nerozumiem, prečo nehráš Armu? Ja tiež nechcem, aby boli herné mechanizmy z Assassina prenesené do Army... tak prečo by to malo byť naopak? Je to hra človeče..nie je to simulátor! Toto nieje Gran Turismo alebo Microsoft Flight Simulator. Tak fakt neviem, čo ťa aj s tvojou priateľkou žere. Nebudem hrať Minecraft, lebo je tam nereálne vykreslený svet? Alebo nebudem hrať Borderlands 2, lebo moja priateľka mi povie, že ten svet je podľa nej trapne kreslený? Ak to tak raz bude tak ju pošlem k vode...nie hru...ale priateľku. Spamätaj sa chlapče...sú to hry. Ja som by neriešil realitu v hrách ale výtvarné spracovanie. To by bol iný pohľad. Another world alebo Abe Oddysee sú napríklad pre mňa stále úchvatne spracované hry. A čo? Bude mi sa priateľka smiať za chrbtom, že sa jej to zdá smiešne? Ja sa budem smiať na jej nohách na podpätkoch, keď bude kráčať von z môjho bytu... *16*
    • treba si uvedomit,ze vyvoj hier v takom kolose, ako je Ubisoft, uz nieje ani tak vyvoj, ako skor pasova vyroba, kde ma kazdy zadelene, co ma spravit za svoju zmenu, potom od PC odide a pokracuje tam dalsia zmena, je im uplne jedno, co moze byt lepsie, proste si prisiel odpracovat svoju sichtu a ahoj...takze vsimnut si nieco moze podstatne menej ludi, ako 500, no a preco si to nevsimli uz kompetentny, tak to je otazka.
    • původně na tom dělalo 501 lidí, ale toho jednoco co se zeptal jak je možné že může stokilový assasin běhat po střeše plátěného stanu vyhodili z okna jeho kanceláře v 10. patře a byl klid :D
  • Sérii AC jsem vždy hrál především k vůli hernímu prostředí. S Conorem to bylo nejhorší, alespoň ty lodě táhly... Dodnes si pamatuju na AC 1, kdy jsem byl uchvácen minarety a hradbami :D ...
  • Za toto dostanu hódně mínusů, ale musím některé z Vás nakrmit. Trochu fouknout do uhlíků diskuse.
    1. Někteří netolerují fakt, že je to videohra a ještě taková, která se má zalíbit strašně širokému spektru zákazníků.

    2. Jak už tady bylo psáno stejnokroj ti tvoří značku, jinak u toho to dílu (AC4) to můžete brát, že mu jde o image, aby ho odlišovali od jiných pirátů, jako to dělali jiní třeba John Rackham, Edward Teach...., v té době určitě nebyl Interpol, CIA, FBI, MI6, KGB....atd. Takže celostátní pátrání být nemuselo a určitě stráže si nepamatovali každého jen podle popisu.

    3.Nechápu, proč by mě měla hra nutit, když mi nabízí možnosti, tak je využiji podle mého stylu hraní, chci jít potichoučku, půjdu, chci si hrát na boha války, tak tam naběhnu a vykonám své..
    4. Ano rychlost lodí je pozoruhodná, na druhou stranu, vezmemeli v potaz, že parníky byly rychlejší než plachetnice a pluly rychlostí 25uzlů(46,3km/h) v pokročilé době. To by jeden
    umřel nudou než by se někam dopracoval, pokud byste to chtěli jako simulátor

    Už jsem toho napsal až moc, omlouvám se za dlóuhý příspěvek *1*
    • ...úplne s Tebou súhlasím...a vôbec nechápem, na čo Assassina hrajú ľudia, čo ich hra nebaví. Ja tiež nehrám a ani nebudem FIFA 13 alebo Footbal Manager...ani keby mal hodnotenie 10/10. Nie je to môj obľúbený šport a ani obľúbený herný žáner. Mňa séria Assassin baví...bavila ma aj trojka...a teším sa aj na štvorku. Jedine, čo by som sérii vytkol, a to už od jednotky...bola nasilu vsunutá moderná doba. Desmond Miles bol hrozný ...teda možno práve v treťom diely mi už tak nevadil. Ja neviem...ale fakt mi ta budúcnosť kazila hranie. Čo sa týka prostredia...najviac sa mi páčilo v jednotke...škoda že sa nesnažili zachovať práve toto obdobie. Križiaci...templári a hašašíni.
      V histórii najznámejším vodcom hašašínov bol Rašíd ad Dín Sinan, taktiež známy ako Starec z hôr. Bol veľkým nepriateľom Saladina, ktorého nakoniec donútil k uznaniu asasínov a ich území. Legendy tvrdia, že vraj ovládal aj akýsi druh mágie....telepatiu, telekinézu, prekogníciu atď...Viete si predstaviť ako mohli ďalej vystavať príbeh Altaira? Škoda
    • Rhulad
      Tak od mě máš to mínus a přemýšlím, že si udělám další účet a dám ti další *3*
      • Rhulad ...nehanbíš sa *2*
    • Svatá pravda. Konečně jim to tu někdo napsal. Pořád je to AC, tak ať nikdo nebrečí, že to není pirátský simulátor.
    • kickasl
      vzdycky bude nekdo kdo si bude stezovat i kdyby se to libilo 99% populace, ale 2 hlavni problemi podle me jsou: 1. ta hra je hodne nerealisticka, ale netvari se tak na prvni pohled (vypada zhruba historicky, spousta detailu, grafika), proste u bulletstromu nebo treba unrealu si (skoro) nikdo nestezuje na nerealisticnost protoze je to proste primacara silena sci-fi strilecka,
      2. hra ma/mela velky ambice, mohlo z ni byt neco lepsiho, prvni dil byl skvelej(jasne spousta veci spatne, ale celkove zabava), druhy spoustu veci opravil, vylepsil, posunul pribeh atd a treti dil? pribeh sel do haje, souboje se stali jeste vic k smichu a behem chvilky tu je dalsi dil, u ktereho to nevypada ze to bude lepsi
      • no vidis, ty si myslis,ze bol prvy diel skvely a ja si myslim,ze to bol najhorsi diel zo vsetkych, zabavne boli tak prve tri hodiny, potom si robil tri veci stale dokola, len aby si sa dostal na zaver a vedel ako to skonci, to mi nepride ako zabava a ppravde si myslim,ze prvy diel sa niektorym paci najviac len preto, pretoze tu bol ako prvy a bolo to nieco nove, teraz ked uz to kazdy videl, tak hlada mensie chybky na dalsich dieloch. Trojka ma ale bavi asi najviac, plnim kde ake kraviny, len aby som mal dovod sa v tom svete pohybovat co najdlhsie, Amerika je spracovana uzasne.
      • TheGGG
        Příběh byl ve trojce mnohem zajímavější než v jedničce (která byla dost těžkopádná) AC2 byl nejlepší pokud šlo o boje.
        Pořád ale nechápu co někteří lidi furt kafraj do bojovýho systému. Jednou hraju za zabijáka tak chci mít pocit že jsem skutečný killer a né nějaký sr*č co ani neporazí 6 vojáků.
        • jenže ty se 6 vojáky nikdy nebojuješ, bojuješ s jedním a dalších 5 stojí za ním ve frontě :)
          • je zaujimave,ze malokedy sa mi podari zabit v kombe siestich naraz, vzdy ked to schytava jeden, tak ma dalsi pichne odzadu, pripadne ked niekoho brutalne dorezem, tak ten vedla odskoci, odlozi zbran a chvilu ako by premyslal, ci ma utiect, to mi pride ako fer, urcite enstoja tak, ako vsetci pisu.
            • TheGGG
              hov*o, assassin by měl být řezník který vejde hlavním vchodem. ještě z této skvělé serie udělejte thiefa (mimochodem strašná nuda) a rovnou to můžete zabalit.
              Jinak nevím proč rubeš jednoho panáka půl hodiny, to si asi trochu lamka. Když je zabíjíš rychle a efektivně tak ti ani nepříjde že by nějak čekali ve frontě.
            • no, úplně nejlepší je když tam přidají stealth mechaniky aby se jim šlo vyhnout (trailer v tomhle vypadal nadějně).. assasin by podle mě měl být tichý zabiják, efektivní ale křehký, ne tank s 10.000 hp co kosí nepřatelé po desítkách
            • no dobre, tak na teba pojde vsetkych sest a z Assassina sa stane Devil may cry, to uz bude lepsie,ze?
            • takže tě při "boji" se 6 protivníky jednou za 5 minut píchnul do zad zatímco jsi rubal toho prvního za jásotu těch dalších 4? V tom připadě odovlávám co jsem napsal o retardované AI, HAL 9000 se může jít zahrabat *1*
    • Sam by som to lepsie nenapisal, takze ti vlastne dakujem za vyjadrenie aj svojich myslienok ;)
  • Malkavian
    Mohla to být mnohem lepší čistě pirátská hra s reálně plujícími loděmi bez turbo pohonu. Takovou hru ale neudělají, kdo by taky chtěl pirátský simulátor těch je na trhnu přece strašně hodně! Radši uděláme další díl nesmrtelného řezníka s nepřáteli stojícími v řadě a s pitomou kapucí. Yo Ho, Yo Ho! Ach jo..
  • Žeralt of Caribic: less swords, more rum.
  • Jack1947
    Je patrne ze, to bude byt za pirata , prakticky to same coz neni na skodu a proc si nedat v jinem prostredi podobnou hru ze, Assassin jako Assassin byt snad lepsi a nejaka ta mensi evoluce by taky nebyla od veci. ( Spokojim se s malem takze - hlavni kdyz to nebude takove repete jako v loni ).
  • stealth je tam ako možnosť kto chce môže...
    • Já chcit od prvního dílu a nejde to. Buď dělám něco špatně nebo to mechaniky hry zkrátka dovolí. Protože hra je v tomto blbá. Není to Splinter Cell.
      • Ta hra je stealthová pouze v některých případech. Například proplížit se přes davy a nenápadně zabít někoho, pokud vám to mise dovolí. To bylo časté v AC 2. V AC 3 jste mohli zkoušet stealthovat jak chcete, ale stejně vás vždycky viděli, i když to skoro nebylo možné. V AC IV to vypadá, že budeme konečně moct využít stealth i v nepovinných misích. Sám vývojář při hraní říkal, že za stealth zabití budou peníze navíc.
  • Assassins creed je co se přístupu ke stealthu poměrně bizardní série. V podstatě všechny AC hry se tváří tak, jako že by se měli hrát především plíživým způsobem a akční složka je zde jen jako něco navíc (podobně jako například u hitmana), problém ale je, že systém plížení ve všech zatím vydaných AC hrách absolutně nefungoval nebo tam v podstatě ani nebyl. Jediná AC hra která se tímto způsobem trochu dala hrát byl (díky po mapě rozmístěným křoviskám v níž se mohla postava schovat) AC III, a i zde žádná sláva a valná většina misí se (alespoň v mém případě) chtě nechtě zvrhla v poměrně absurdní akční řežbu při níž jsem byl nucen s Connorem pozabíjet pár tuctů nepřátel (počet enemáků byl naprosto absurdní,kdyby jich tam dali méně s tím že by byly krapet tužší udělali by lépe). Z nového gameplay videa soudím že AC IV v tomto ohledu nebude jinný a evoluce stealthu bude (jestli vůbec nějaká) minimální.
  • Bezva, nejsem fanouskem Asa Creed serie ale tenhle dil si zahraju. Beru to jako hru na piraty se soubojovym systemem propracovanejsim nez v lecktere indie hre. Libi se mi, ze mysleli na vodni tornada, poskozovani lodi v bouri a ztratu posadky, rybolov, ponorny zvon atd. ktera hra tohleto ma?
    • GlaDOS
      1. Kolik indie her, kde byl potřeba soubojový systém, jsi hrál?
      2. Jestli bude soubojový systém podobný jak v AC2, tak to žádné terno nebude (klikej, dokud ho v animačce nepropíchneš).
  • mě přijdou vtipný ty stráže všude na střechách

    "Jose Migueli, právě jsi byl jmenován do nově vytvořené jednotky střešní hlídky, teď potřebuji abys vylezl támhle na tu šikmou střechu, stál tam a hlídal jestli se něco nebude dít, víš že nám tu v Havaně řádí ten gang komínových lupičů"
    • No kdyby gank komínových lupičů, ale ten divný týpek v bílé kapuci je nějak neochotný používat chodník jako ostatní lidi.
    • Na střechy lezli lučištníci, aby měli lepší pozici ke střelbě. Je to čistě taktická věc. Nebo alespoň byla v reálu. Ze shora zamíříš cokoliv na zemi daleko lépe, než kdybys chodil někde dole.
      • Lze polemizovat o tom jakou by měl lučišník šanci na úspěch na střeše nebo kdekoli jinde vezmeme-li v úvahu, že v této době se už hojně používali střelné zbraně :))
        • V této době to samozřejmě mohli být vojáci se střelnými zbraněmi. Já jsem to bral jako AC2. Tam to smysl dávalo.
      • Magister_Peditum
        Jo, takhle normálně hlídkovali vojáci po střechách, aby "lučištníci" někoho nezabili. *1* *1*
        • ale treba tohle by me celkem zajimalo, jakym zpusobem fungovali stredoveky hlidky a jestli to lozeni po strechach je naprostej nesmysl
      • Pete.palis
        já tam třeba žádný lučišníky ale nevidim...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit