Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja si tam asi prihlasim svuj projekt
  • Hmm, nic moc. Mnohem výhodnější je dostávat peníze za nic, jak to je na kickstarteru *1*
  • tohle je hlavne mazanej napad, to budou tisice lidi, co se to budou snazit prodat a zaspamujou s tim fora od aljasky po australii :D
  • Myslím, že jako úplně první s tím přišlo WMD, respektive Project Cars. Mám takový pocit, že v té době ještě neexistoval kickstarter nebo byl v úplných počátcích a moc se o něm nevědělo. Tvůrci project cars přes poratl WMD vybírali peníze formou investic a každý kdo přispěl měl zajištěno, že poté bude dostávat určité procenta ze zisku podle výše investice. Já jsem přispěl tou nejnižší částkou junior level což tehda tuším bylo cca 10-15 dolarů a do teď mi od nich do 2-3 měsíce chodí na paypal peníze a ta investice se mi vrátila několikrát. Takže toto je určitě super nápad. Ačkoliv tady je minimální hodnota 100 dolarů což už je celkem raketa a bude potřeba hodně uvažovat než do něčeho člověk takto ty pebíze vloží.
    • Mart9
      2500 Kč je tak akorát, aby si z toho člověk nedělal srandu a byly z toho zajímavé peníze, když trefí pěkný projekt.
    • chybička :D mělo tam být: *a do teď mi od nich chodí co 2-3 měsíce*...
      • a kdybys to dal do banky mel bys ted mnohem víc *7*
        • No to bych určitě neměl :D Nevím v jaké zázračné bance máš peníze ty, ale z 200 Kč bych určitě neměl X násobek v žádné bance
        • A nebo by te okradla.
  • Mart9
    To se mi hodně líbí a rád investuju, až se něco objeví. My hráči máme na tohle lepší čuch než trapní vydavatelé.
    • JamesFaith
      A přesto ti hráči hrají i hry od těch trapných vydavatelů, že?

      Hráči žádný speciální čuch nemají, prostě investují do toho, co se jim osobně líbí, i když spoustě dalších hráčů to přijde jako blbost, která si nezaslouží ani floka.
      • Zober si taký Kingdom Come, vývojári doslova nemohli nájsť vydavateľa, nikto ich nechcel, že vraj o takú hru nebudú mať hráči záujem. Po Kickstarter kampani si vývojári asi trhali vlasy, keď videli to nadšenie zo strany hráčov.

        Toto mal Mart na mysli, Veľkí korporátni vydavatelia sa zubami nechtami držia zavedených konceptov, donekonečna na istotu recyklujú zavedené tituly a mechaniky s minimom inovácie či originality a absolútne stratili schopnosť odhadnúť, čo by hráčov mohlo zaujať.
        • Mart9
          přesně tak, díky

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit