Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Tohle je chyba Capcom a nikoho jiného ( nebo že by inside man vynesl ven materiál a chtěl pupmnout firmu o prachy i to je možné)

  • TheGGG

    klikám klikám, že třebas ušetřím peníze jako s tlou 2, kde mě hrdinný leak zachránil před totálním failem, ale odkaz už nefunguje. Budu tedy muset věřit že to bude dobré a snad lepší jak RE7. ( že tvůrci nezabijí chrise, či nějaká podobná ovadina).

    • Jack1947

      To by byla pěkná volovina a nedávala by moc smysl !

    • Maxianimal

      Hele tomuhle jsem nikdy nerozuměl. Ty jsi schopný odsoudit hru jen proto, že příběhově nejde tak, jak sis vysnil? Že zabijou fan favorite postavu? Koukáš na seriály? Taky přestaneš, když tam zabijou oblíbenou postavu a hejtuješ to všude možně? Je to přece jen a jen na vývojářích, a ti by se neměli ohlížet na to, co chtějí fanoušci, ale co chtějí sdělit a vytvořit oni. 

      To už je pak skutečně jen kousek od toho, aby vývojáři napsali na diskuzi: "tak nám řekněte, jak to má celý vypadat a my to nějak spíchneme dohromady". Co nějaká autorská vize a záměr?

      Navíc, jak to můžeš dopředu vědět? Ty si cíleně hledáš spoilery, abys věděl, jestli se ti to bude líbit a budeš souhlasit s tím, co se tam stane?

      • TheGGG

        pokud postava umře nějakým stupidním způsobem jen pro vytvoření rádoby shockujícího momentu, nebo protlačení nějaké nudné a nezajímavé nové postavy, tak nemám problém přestat sledovat/hrát.

        Takže jo, pokud by např. Chris umřel v RE8 po prvních 10 minutách a zabil by ho random zombík, tak je to prostě blbost a za mě nemám potřebu to dál sledovat.

        Nebo příklad toho škváru a failů tlou 2, to byla vyloženě ukázka neschopnosti napsat kvalitní příběh a zápletku a snaha o laciný shock moment....

        dobrý příběh je pro mě stejně důležitý jako gameplay a pokud příběh stojí za pendrek, tak nazdar, následuje týden perma hatování po celém internetu... a s tím problém nemám, tomu ten čas věnovat.
        Vývojáři už dávno nemohou hry dělat tak jak by chtěli, ale jak káží normy a současná atmosféra... takže je to jedno

        • Jack1947

          To TLOU2 mě taky rozhodilo, a ano může ta hra být sebelepší ale zabít hlavní postavu na začátku ? Wtf... nehledě na to hrát půlku hry za jinou to není dobrá vize to je prostě nepovedený experiment. Když to srovnám  s Walking dead, tam by to bylo zajímavé kdyby Rick umřel na začátku ( komiks)...

        • já to chápu, jsem zapřísáhlý odpůrce wow efektu, ve všech jeho podobách, upřímně je to pro mě asi nejponižující moment, i v kině, když se zapne epická hudba a je tam záběr na něco velkýho (CGI město, hrad, armádu kryptophasmidů, sice krásnej ale nevkusnej kus přírody..všecko) a celý publikum udělá to "óóóó" - chci se jít rovnou zastřelit. To si vás jako koupili..tímhle laciným šotem, kterej vlastně nemusí mít žádnej smysl, nevyžaduje žádný úsilí na straně diváka? A ve hrách je to vlastně ještě zřetelnější, takže chápu že tě naštve když hrdina umře zbytečně. 

          edit: když nad tim přemýšlím, možná je to taková vypočítavost i z důvodu, že lidi mají lidi potřebu se ztotožňovat s každou kravinou která jim projde rukama, začnou na všem lpět, a tím že jim to vezmu vzbudím nějaký emoce, kterých neumím dosáhnout jinak. hmm moc 

  • Jarisko84

    celkom pekne to je...


Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit