Přejít na výpis diskuzí

Podívejte se na povedený trailer na God of War s Kratem a jeho synem

19.3.2018 16:05
Aleš Smutný 28 příspěvků

Otec se synem by měli mít společné koníčky. Vláčky, čtení, sport nebo zabíjení severských monster. Poslední možnost si kvůli časovému zasazení i otcovým tendencím zvolili Kratos se svým synem Atreem v novém dílu God of War. Právě na takový harmonický vztah otce se synem se zaměřil nový, krátký, ale...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nakonec udělal debila jen dam ze sebe
  • nechápu ucho, proč krmíš takové životní nuly jako eee...
    • Kvaliní kid rage...
      • Jj ten tu predvadis
  • Krate, ty bastarde

    vybavuje se mi Intersonic dabbing akčního Béčka ze začátku 90s
  • https://images-eu.ssl-images-amazon.com/images/G/02/uk-videogames/2014/aplus/EA/Crysis3_img4_lg._V347185320_.jpg

    5 let starej Crysis 3... grafika vypadá stejně tak parádně, ne-li líp. Díky za spolupráci. Pěkně si dokázal, jak to stagnuje...
    • @ucho
  • Celý život žiji v domnění, že jméno Kratos je v 7. pádě "s Kratosem" a teď se na stará kolena dočtu, že je to "s Kratem".
    Správnost rozhodně nerozporuji, nejsem dobrý češtinář a navíc jsem si plně vědom, že pan Smutný je muž velmi vzdělaný. Jsem rád, že jsem se krom informací z článku dověděl i něco nového.
    Děkuji.
    • 1. Kratos
      2. Kratosa
      3. Kratosovi
      4. Kratosa
      5. Kratosu!
      6. Kratosovi
      7. Kratosem
  • Desetiminutovka od Digital Foundry o hře z dema a jejím technickém pozadí.

    https://www.youtube.com/watch?v=LhPKQ_EfCGk

    102 otázek a odpovědí na hlavního vývojáře hry

    https://www.youtube.com/watch?v=uFbeaM0hp_c
  • In-game zábery sa hanbia ukázať? Ale to tak už bolo za čias KillZone 2 (ten podvod s in-game trailerom na E3). PS4 už melie z posledného. Aj PS3 toho vydržala viac.
    • ucho
      s cim budes mit problem ted?
      https://www.youtube.com/watch?v=2e-yAATMjBI
      • Hmm, je skutečně vidět, že mele z posledního. Grafika a animace žádnej zázrak a fyzika vtip. Samozřejmě s grafikou z cutsén a trailerů to nemá nic společnýho, klasika. Kdo chce posun, musí počkat na PS5.
        • "Kdo chce posun, musí počkat na PS5" Posun kam? Lepší grafiky? Vyššího FPS? 8K? Obávám se, že žádný hardware nezaručí jakýkoliv posun vpřed co se týká grafiky a fyziky. Vidíme to v posledních letech, kdy se žádný extrémní posun neuskutečnil a to máme na trhu prosím pěkně GTX 1080Ti, která by při minimálním úsilí o optimalizaci dokázala plynule vykreslit fotorealistické hry s prstem v nose. Místo toho vychází některé hry, které vypadají jako z roku 2012, ale díky neexistující optimalizaci vyžadují HW na úrovni GTX 1070/1080. Vývojáři neoptimalizují, vůbec se s tím neobtěžují. Optimalizaci nahradí hrubým výkonem, hlavně aby se prodávaly nové a nepotřebné GK.
          • Obávám se, že tvůj argument absolutně nedává smysl, protože srovnáváš skok PS4>PS5 s GTX1080Ti. Nesmysl. Samozřejmě, že grafika v PC není využita, protože se hry nedělají primárně na PC. Proto se to posouvá, až když nastoupí nová generace konzole a proto:

            "Vidíme to v posledních letech, kdy se žádný extrémní posun neuskutečnil."

            Neuskutečnil se, protože se pořád vyvyjí primárně na 1 starý hw (který byl už v době uvedení průměr) už 5 let lol a ne proto, že to nejde. Koukám, že je to tady samý pacient.
        • ucho
          co máte pořád s těmi posuny a co pořád od těch her chcete? PS4 má na hry s pěknou grafikou slušný výkon. mám teď rozehraný God of War 2 na PS3 a mezi PS3 a PS4 je v hardwaru obrovský skok. a i tak je ta stará hra v pohodě. na PS4 vypadají hry skvěle. Uncharted 4, Last of Us, remasterovanej God of War 3... já o moc dál grafiku posouvat nepotřebuju, takováhle mi bohatě stačí. hlavně ať se zaměřují na hratelnost.
          • Špatně. Hratelnost a dobrá grafika se nevylučuje, takže doufejme, že mezi PS5 a PS4 bude stejně obrovský skok jako mezi PS3 a PS4.

            Hlavně bacha na to, abys sis za pár let neprotiřečil v tom, jak grafiku netřebuješ, protože mezi PS4 a PS5 je obrovský skok.
            • "Furt si meles jen to svoje.Jiny nazor te nezajima."

              Názory typu "grafika není spása", "hlavní je hratelnost" a "čím lepší grafika, tím dražší" mě an zajímat nemusí, protože to nesouvisí s podstatou debaty. Doporočuji příště aspoň 2 prečíst na co reaguješ ať si ušetříš mimoňské reakce plné záchvatů.

              Jinak to, že grafika stagnuje, je fakt a ne názor, se kterým lze polemizovat, pokud teda nechceš začít popírat realitu.
            • Lol. Skok mezi ps2 a ps3 nemá nic společné s tím, o čem se tu bavíme. Teď si vem prášek a udělej si úkoly, nebo nedostaneš večeři a týden si nezahraješ.
            • Meles tady neco o trollingu,ale kdyby jsi si to radsi po sobe precetl ty trole...Skok ve vykonu nebyl tak markantni,jako mezi ps2 a ps3 trolle (cell procak od IBM ti uz asi nic nerika...).Tady to chce trochu dovzdelat,kdyz se clovek navazi do konzoli.Furt si meles jen to svoje.Jiny nazor te nezajima,Mel jsem mnoho konzoli,nemohu si na ne stezovat.I kdyz mam momentalne muj vysneny rok stary hi-end pc,pomer cena/vykon jsou bezkonkurencni.A exkluzivky jako Horizon a spol,mi moc chybi.
              Jenom ho chytas za slovicka snazis se z nej udelat debila.
              Lidsky a navic dedinsky odpad...
            • ucho, úplně pomíjíš jeden směr vývoje a tím je plynulost obrazu spojená s framerate.

              Stabilních 60fps, nebo i víc se zachováním stejné kvality by byl znatelný krok vpřed.
            • Začínáš zavánět trollingem. Nejdřív tvrdíš, že se to nemá kam posouvat a pak, že na CGI kvalitu si počkám. Takže se to očividně má kam posouvat pane nevím co říkám. Co se týče rizika, opět omýláš prázdnou slámu. Riziko tu bylo vždycky a přesto se hry pořád zlepšujou. To, co tu tvrdíš absolutně nedává smysl. Podle tebe už se hry nikdy v grafice nezlepší, protože už je to moc drahý a už to prostě nejde. Teď perla:

              "no a teď ta grafika. jak jsem psal, vyšší výkon lze použít spíš pro vyšší rozlišení, lepší textury, větší dohled, nějaký další postprocessing. všechny tyhle věci jsou v takové fázi, že už se velmi obtížně posunují."

              potom:

              "takže kam se to posune u další generace konzolí? scéna bude dobře nasvícená a bude mít reálnější stíny. víc od dalšího posunu nečekej ;)"

              Takže nic. Jen textury, dohled, postprocessing a pak vlastně jen stíny a světlo.... ale dohromady se to vlastně už moc neposune. Díky za pobavení. Zakončeno opět irelevantním nesmyslem, že realita není žádná spása, takže vlastně opět popírání toho, že grafika a hratelbost se nevylučuje. Díky za pobavení. Doporučuji změnit dodavatele.
            • ucho
              eee: koukám, že se v tom moc nevyznáš. tak ti to zkusím osvětlit.
              prvně u věcí, kde se můžeme shodnout. AI: zde je opravdu ještě prostor ke zlepšení. tohle může být náročné, jen je otázka využití u her. většina her si totiž vystačí s nějakou základní AI a skripty, protože tím lze lépe kontrolovat hratelnost. takže u AI prostor ke zlepšení je, ale využití je trochu diskutabilní, pokud nebudeš potřebovat rozsáhlé simulace.
              fyzika, tam aktuální funguje vcelku obstojně. opět, pokud nechceš dělat simulace, na hry je zcela dostačující.
              no a teď ta grafika. jak jsem psal, vyšší výkon lze použít spíš pro vyšší rozlišení, lepší textury, větší dohled, nějaký další postprocessing. všechny tyhle věci jsou v takové fázi, že už se velmi obtížně posunují. je to totiž "za hodně peněz málo muziky". co se týče grafiky podobné CGI, o té si můžeš nechat ještě zdát. navíc do her nepraktická věc. namodelovat všechny assety do hry ve vysoké kvalitě není jen tak. chceš se přiblížit realitě, ale realita není pro většinu her žádná spása. ty kompromisi, co se dělají, se nedělají pouze výkonu.

              takže kam se to posune u další generace konzolí? hry budou moct být v takové kvalitě, v jaké bývají prezentované na E3. tedy scéna bude dobře nasvícená a bude mít reálnější stíny. víc od dalšího posunu nečekej ;)

              ano, zlepšují se vývojové nástroje, enginy a technologie, ale skutečnost je taková, že když chceš udělat moderní AAA hru s těmi všemi super technologiemi, vývoj té hry je tak drahý, že je velké riziko, že se hra ani nezaplatí. a pokud tu bude velké riziko, moc lidí to riskovat nebude. až na nějaké výjimky. to je mimochodem další věc, kterou si neuvědomuješ. náklady na vývoj hry a to, aby se vývoj zaplatil. vrať se prosím na zem do reality. mám pocit, že máš hlavu někde v oblacích. možná ti pak dojde, že jsem ti právě vysvětlil, proč je tady to, co ty nazýváš "stagnace" ;)
            • "grafika nestagnuje, grafika je na špici."

              Lol. Doporučuji nastudovat, co znamená stagnace. Grafika je možná na špici, ale hardwarových možností, které se nikam za posledních x let neposunuly (nepočítám vyšsí rozlišení), takže je na té špici už nějaký pátek = stagnace. Rozdíl mezi hrama za posledních pár let je minimální = stagnace. Pokud tu chceš tvrdit, že s jedním kusem hw na 5+ let můžeš dělat tech. revoluci bez stagnace, tak si fakt nasaď tu čepičku...
            • Jinak samozřejmě grafika se má furt kam posouvat, stejně jako fyzika nebo AI. Do CGI to má sakra daleko. Chce to prostě lepší hardware. Že to stačí tobě je možný, ale to na výše uvedeném nic nemění. Argument, že vytvořit takovou hru by bylo příliš náročné je samozřejmě nesmysl, protože to samé jsme mohli tvrdit před 10 lety a přesto tu máme obří hry v mnohem lepší grafice, o kterých jsme si tenkrát mohli myslet, že by to nešlo nikdy vyrobit. On se totiž nezlepšuje jen hw, milý Watsone, ale i vývojové nástroje, enginy, technologie kolem snímání pohybu, 3D skenovaní atd. Zásadní věci urychlující práci. Tohle ti jaksi uniká, mimo jiné teda...
            • ucho
              grafika nestagnuje, grafika je na špici. samozřejmě že hratelnost a dobrá grafika se nevylučuje. jen zjevně každý jinak chápeme pojem "dobrá grafika" a vzhledem k těm tvým výpadům jsi zdá se chytl záchvat ty ;)

              jinak grafika zatím vypadá parádně:
              http://foto.games.tiscali.cz/god-of-war-18211/916385
              http://foto.games.tiscali.cz/god-of-war-18211/916384
            • "ne, grafiku nepotřebuju k tomu, abych si hru užil."

              Opět špatně (pomijím fakt, že to je strawman argument).

              Takže naposled pro tvůj zabedněný procesor: hratelnost a dobrá grafika se nevylučuje. To je fakt se kterým neuděláš nic, i kdyby sis nadadil čepičku a odskákal do země zapadajícího slunce.

              Mimochodem, nevím na čem jedeš, ale nikde sem netvrdil, že mě to omezuje v hraní (strawman č. 2). Jen mám rád technologický pokrok, to je celé. Nemusíš hned kvůli tomu chytat záchvaty a projektovat si do mě svoje omezené myšlení. Mě je celkem ukradený, co ty preferuješ. Já jen komentuju tech. stránku a ta bohužel stagnuje. To je fakt, se kterým tvoje pocity nemají co dělat.
            • ucho
              ne, grafiku nepotřebuju k tomu, abych si hru užil. hry na PS4 mi přijdou nádherný a vím, že to stejně není kam moc posunovat. za cenu krvavějších nároků se vizuál už moc nezmění. budiž ještě nějaká rezerva ve stínech a nějakých efektech, ale jinak se dostáváme do bodu, kdy se lepší grafiku nevyplatí ani dělat, protože vytvořit takovou hru by bylo příliš náročné.
              takže ne, budu šťastnej jak blecha, když hry budou vypadat jako Uncharted 4, Last of Us a podobně.
              stejně tak nemám problém se Source enginem, který je taky už slušný dědeček, ale grafika mi na ty hry přijde dostatečná. i teď bych si užil Half Life 2, Portal 2 a od Left 4 Dead 2 jsem lepší grafiku taky nikdy nepotřeboval, nevidím v tom důvod.
              je hezké, že to chce někdo posunovat dál, ale řekl bych, že teď k tomu prostě není důvod. i ten Kingdom Come Deliverance vypadá na PS4 pěkně.
              jestli vyjde časem PS5, žádný problém, ale k tomu teď podle mě nebude ještě 4-5 let vůbec důvod. kvůli tomu, co jsem právě napsal.
              jestli tebe tohle při hraní omezuje, je to tvoje věc ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit