Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já bych si přála aby jednou vyšlo rpg, kde bych mohla mít vlastní dum, sbírat kytky, chodit na lov a pak předávat kožešiny nebo kovat zbrane a pod. (Mám ráda fantasy). Daly by se tam pak vymyslet i ruzne detektivní questy, nebo questy založené na dialozích a prozkoumávání a pod. Vím že rpg je z definice hra na hrdiny, a hrdinové hlavně bojují, ale mně bojování až tak moc nebaví. Nebo ne až natolik když je to hlavní náplň hry.
    V tomhle byl fajn Gothic nebo i TES.
    • RolePlayingGame

      => nema to vubec nic spolecnyho s bojovanim, muzes zcela v klidu hrat za mirumilovneho obchodnika/remeslnika/... jenze v drtivy vetsine her (alespon tech soudobych) je ti to knicemu, protoze vsechny profese jsou tak maximalne soucast systemu achievementu. Proc by totiz nekdo neco kupoval od obchodnika, kdyz mu z prvniho potkana vypadne platova zbroj ... a kazda lepsi vec je bindovana na postavu/acc ...
    • Mozna Vavra tve potreby uspokoji. Nebo zkus Red Dead Redemption, je to sice western, ale lovu a sbirani kytek je tam pozehnane.
      • To uz ro vyslo i na PC? *2*
    • zkus si zahrát Terrarii, to je taková, s přivřenýma očima, odlehčená 2D verze Skyrimu
    • del0
      Vlastní dům, sbírat kytky, chodit na lov? Zkus Morrowind nebo Oblivion.
      • nebo skyrim
        • nebo daggerfall nebo arenu...
  • Prvně bych chtěl říct, že některé z názorů v diskuzi mají opravdu přínosnou hodnotu. Wasteland 2 jsem nehrál, ačkoli jsem původně chtěl, a ani času na hraní her (ani hry samy) už není tolik (nejsou) co dřív. Ale teď už k věci. Ano, dnes už legendární sérii původního Falloutu opravdu udělalo onou legendární sérií něco zcela jiného. Byla to prostě atmosféra. Old time gameři, mezi které sám patřím, prostě na Falloutech 1 a 2 ujeli, byli tím naprosto pohlceni. Nikdo (anebo jen málokdo z nich) neočekával, že by snad následující Fallout 3 mohl dopadnout tak, jak dopadl (tedy vlastně nijak). Ano, zkusil jsem ho, neurazil, ale ani nenadchl. Byla to prostě už jiná hra po všech stránkách. A stačilo přitom tak málo. Kdyby neshody či finanční krize původního studia byly zažehnány a vyšel pravý Fallout 3. Totiž ten ve zcela stejné grafice jako první dva díly, jen s novým příběhem a v podobném světě. Stačilo jen tak málo, ale nestalo se. Bohužel.
    Ale i tak díky aspoň za ty 2 díly, plus Tatctics pro některé z pravověrných, s přivřeným okem... :-) ;-)
    • Kdyby F3 vysel jako "FPS na motivy Fallouta", tak se nikdo zlobit nebude, ale Fallout to proste neni. Ja to zabalil po cca hodince, dosel sem do prvniho mesta, tam sem zakladni pistolkou usutoval supermutanta, sebral mu gatling ... a prestalo me to bavit. To co u F1/2 znamenalo zcela diametralne jinej zpusob hrani (ruzne rozdeleny body do stats...) to bylo u F3 uplne jedno. Tam kde sem v 1/2 moh pouzit silu/vykecat to/ukrast ... podle specializace postavy, tam to u F3 bylo fuk.
  • To zklamání z W2 se mi nějak stále nezdá ... měl bych to asi zkusit. Přece jen jste na tu hru čekali jenom 25 let, tak že by to bylo opravdu až tak hrozný?
    • Je to hrozny, jako kazda podobna hra ve 3D, naprosto nepouzitelny. Jako kkt musis porad hejbat kamerou a zkoumat, jestli si nekde neco neprehlid, a stejne prehlidnes. Proste to nefugovalo nefunguje a nikdy fungovat nebude. Je to presne stejny, jako JA2 a jeji 3D nasledovnici - naprosty sragory. To te prasti po par minutach.

      A dorazi to zbytek - palnou zbran nemuzes pouzit na sousedni "hex" ... proste protoze nemuzes. Tvoji AI demnti ve 100% pripadu picnou nekoho z tymu, proste proto, ze nestoji zanima, ale na 3/9 hodinach ... Jakejkoli system kryti/preruseni ... neexistuje. Protivnici po tobe strilej, ale kdyz je sejmes, tak zbran ani munici nemaj ...
    • zacatek fajn...ale pak me zacaly stvat urcite herni mechaniky a prestalo me to totalne bavit...pritom to neni vubec spatna hra :-/
    • smejki
      hrozný? ne
      jen po všech stránkách notně nedotažený
      • Aaaa pan v kloboucku se ozval. Uz jste tu hru vubec dohral?
        • smejki
          ani že jsem si dnes ráno udělal čaj na mým názoru nic nezměnilo.
          • Hmm, takze nedohral. Aaa caj, byl v kloboucku nebo bez?
  • Kein
    Vzhledem k tomu jak mě zklamal Wasteland 2 od tohoto studia už nic neočekávám..nechám se pouze, snad mile, překvapit
  • Ke značce Fallout jsem se dostal přes (květnový?) Level v roce 2000. Díky češtině jsem si ho už tehdy mohl užít. V průběhu těch mnoha let jsem se k druhému dílu vrátil a dohrál minimálně 4x co si vybavuju. První díl jsem hrál poprvé až předloni (*sype_si_popel_na_hlavu*) a od té doby jsem ho stihl dohrát ještě jednou. Jsou to jediné 2 hry od Black Isle/Bioware které jsem dohrál víc jak jednou a na rozdíl třeba od obou Baldurs Gate nebo Icewind Dale mě bavily hned od začátku až do konce. Ta představa, že takhle nějak by mohl vypadat svět po jaderné válce pro mě byla mnohem zajímavější než představa smyšleného fantasy světa. Fallout Tactics byl taky super, ale první dva Fallouti asi navždy zůstanou mé nejoblíbenější RPG hry. Ani první KOTOR, Mass Effect, Dragon Age, Vampire Bloodlines, Arx Fatalis, Skyrim a další, přestože se jedná o kvalitní hry, mě nebavily tak, jako Fallouti.

    Asi netřeba více onanovat, pokud Fargo skutečně dělá duchovního nástupce isometrického Falloutu, budu házet eura na monitor.
  • Všechny fallouty jsem si užil i když některé jako falout a jiné jen jako fajn hry, přesto každou další rád uvítám ať už bude mít v názvu cokoli.
  • smejki
    Důležitá poznámka, která z toho dělá totální guláš:
    Velká část designu původního Van Burenu se nakonec dostala do Fallout: New Vegas. Ergo nový Van Buren nemůže být stejný jako starý Van Buren. Teda může, ale byl by to New Vegas: Isometric Edition.
    • Dulezita poznamka je take v clanku kde pisou ze nemuzou pouzit svet Falloutu, takze rejpava poznamka o tom ze Van Buren nemuze byt stejny jako puvodni Van Buren, je tim padem lehce zcestna a zbytecna...
      • smejki
        1) rejpavá? jinak doma dobrý?
        2) příběh a design se dají do jiného settingu překlopit poměrně snadno. Kdyby zůstali u postapa, tak, s nadsázkou řečeno, vyndáš nuka-colu, vault boye, pip-boye, supermutanty přejmenuješ na übermutanty a máš vystaráno. I toho Rona Pearlmana si můžeš nechat, jen by žvatlal "Man, man never changes". A budeš za spíš za vola. Bude ale fest čudné, když se něco bude podobat Falloutu, ale nebude to Fallout a bude tam půlka příběhu New Vegas.

        Takže. Nemůžou použít ani svět (pokud nemají smlouvu s marylandskejma), což je řečeno v článku, ani většinu designu původního zrušeného projektu (tady žádný pokud neni), což dodávám já, což je podle tebe hrozný rejpání. Zbejvá jim jméno, za kterým už dneska nestojí nic než pouhá nostalgie. Takže otázka zní: WTFargo?
  • Homola Tobola, misto aby rekl Dobrovskymu, aby se zeptal Farga, co to jako ma znamenat, tak jen prozene clanek google translatorem...
    • Ale rozhodně je to prima kapela!
  • Nestačí zvednout kameru a dát tam archaické ovládání aby z toho vznikla legendární hra jako byl Fallout. Tu hru delalo legendární něco jiného. Škoda že chlapci nepřišli na to co.
    • Mám podobný pocit i u jiných sérií, totiž že časem cosi ztratily.
      • Protoze deticky by prece nepochopili, ze kdyz maji tupyho bijce, nemuzou dvere hackovat, ale musej je vypacit. Stejne tak by nedokazaly prenyst pres srdce, ze nekomu s inteligentnim kecalkem nabidne hra v rozhovorech 2-3 moznosti navrch, a ze tudiz misto pestniho souboje trebas nekoho sbali a ziska totez bez boje.
  • Chudák značka Fallout, prvně znásilněna Bethesdou a teď se chystá druhé kolo... *9* *9* *9*
    • ano možná se chystá hra inspirovaná falloutem a už teď víme, že je špatná.... závidím ti věštecké schopnosti *1* *1* *1*
      • Staci se podivat na wastelanad a nemusi ani moc vestit ...
      • Domnivam se, ze neni treba.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit