Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ringmancz
    dělají zároveň i port na PS3
  • 90. léta? Čili přibydou tři masky, Michael Jackson černý, bílý a bez nosu. A samozřejmě special move Moonwalk *1* *1*
  • No mně se to líbilo . Hezky za dveře a rychle než protivníci začnou reagovat jim všem chrstnout olej z pánve do ksichtu a dokopat ... No takový ze života .
    A v přepálené retro grafice aby si nestihli mravokárci stěžovat nad explicitním zobrazením násilí . Pak ty masky zvířat za kterými se schovává hráč , no dokonalá sociální studie ;)
  • Trisska
    Víte co je zajímavý? Jak se u všech her kritizuje, že nejsou dostatečně originální, že mají nedokonalou grafiku, bugy, blbej příběh atd... a tak si nezasloužej vyšší hodnocení než dejme tomu 8, ať jsou jakkoliv zábavný. A pak vyjde nějaký Hotline Miami, kde pouze pobíháte s panáčkem a do zblbnutí masakrujete všechny kolem. To vše za doprovodu otřesné hudby a ohavné, 20 let staré grafiky. A ejhle, desítka! Najednou ta neoriginalita a léty překonaný principy nikomu nevaděj! Důležitý je, že se tam střílí, vraždí a že je v tom milion cákanců krve! Je tedy jasně vidět, že nenávistný hry maj vždycky navrch před hrami o lásce, míru, pomoci a přátelství... A to je opravdu velmi smutné. *9*

    Ještě bych chtěla dodat, že naprosto souhlasím s příspěvkem od 11th_Doctor a TheGGG. Jste fajn kluci. *4*
    • Kolik máš roků je úplně jedno, ale jednou časem možná jako já pochopíš, že lozit na české fóra je těžký druh sadomasochyzmu, v případě, že jako ubohá ovce nepřikyvuješ s davem. A že nejucháš nad hrou, která už podle screenshotů vypadá jak dělaná pro nějaké devianty.
      • GlaDOS
        Hotline Miami se mi líbí a hodně mě bavil. Jestli jsem kvůli tomu v tvých očích ubohá ovce nebo deviant je mi docela jedno. Buď rád, že ty takový nejsi a jako hrdina jdeš proti tupému stádu.
        • vlastik.plaminek
          Nech ho, nějak si to ego namastit musí.
    • SnakePlisken
      Původně jsem tě chtěl pořádně sjet, ale to už udělala řada lidí nademnou a kopat do mrtvoly nebudu. Soudím, že jsi mladá holka bez zkušeností, tak ti jen doporučím nějaké zkušenosti nabrat, než začneš poučovat jiné lidi. *3*
      • No, protože ty musíš být jistě hotové guru.
    • Na hudbu mi nesahej. Ten soundtrack byla dokonalost sama *15*.
    • 13_11
      Trol.diskuzni jede, ale na 10 z 10 zatím nemá.
    • GlaDOS
      Takže jsi Hotline Miami nehrála (soudím podle toho, že nemáš ani páru o herním příběhu ani hratelnosti) a přesto nás tu poučuješ, co nás má bavit a co ne? Smiř se s tím, že HM je zábavná a návyková hra se skvělou hudbou (otřesná, jak tvrdíš, opravdu není). A zábavná není kvůli své brutalitě. Sama tu tvrdíš, že grafika je 20 let stará (evidentně ti nic neříká pixelart), tak by mě zajímalo, jak by mohlo násilí v takové formě vyvolávat uspokojení? To opravdu ne. Hra je zábavná díky své extrémní svižnosti a lehkosti. Přitom připomíná klasické arkády, protože vyžaduje silné reflexy a umírá se tam jako na běžícím páse. Přestaň si prosím pořád stěžovat (i když ti to možná dělá dobře, co já vím).
      • vlastik.plaminek
        Každý máme nějaký druh mentální masturbace, ale u některých je to prostě trochu víc znát.
    • To je holt lidská povaha. Dneska máme krvavé filmy, knížky, hry, předtím to byly zápasy gladiátorů a upalování čarodějnic. Když se to nebere moc vážně, je všecho OK. A navíc - naprogramovat smrt je jednodušší než abstraktní věc jako je např. Journey nebo Portal.
    • smajdal
      Dejme tomu, že je hra dobrovolným pokusem překonat zbytečnou překážku. Proč je tedy hrajeme? Jednak je to forma prokrastinace, kdy dáváme přednost krátkodobému úspěchu před dlouhodobým (studium), ale na druhé straně také jde o způsob mentálního cvičení. Hotline Miami jakožto hra, u které se musí přemýšlet je mnohem přínosnější než hry typu Sims a NFS. Forma (krev, násilí) je druhořadá, ale jako vyústění konfliktu ve hře logická. Hru jsem nehrál a hrát nemám v úmyslu, ale tvoje soudy jsou veskrze úsměvné.
      • Jediný, kdo je tady usměvný jsi ty. Ta řeč, to je z nějaké scény ze seriálu nerdi útočí?
    • Je videt, ze si to nehrala a vubec nevis o co v te hre jde. Zalezi na tom v jakem kontextu je to nasili ve hre prezentovano. A myslim, ze hotline miami je zrovna hrou, ktera hrace donuti se nad zabijenim anonymnich panaku alespin trochu zamyslet, pokud tedy hrac neni vylozeny ignorant. Mimochodem prijde mi, ze trosku podobne tomu je i v novem bioshocku.
    • Genialita nieje tam kde uz neni co pridat, ale tam kde uz neni co ubrat.
      • Dredař? Ta přezdívka mluví za vše. Míň té travky bych doporučoval pseudo filozove. Já jsem si vždycky myslel, že ke geniálnímu výtvoru je velmi velmi obtížné cokoli přidat. Ubrat jde vždy.
        • Mimochodem, vyrok "Dokonalost není, když už nejde nic přidat, ale když už nejde nic ubrat." je od Antoine de Saint-Exupéry. A ja se s tim ztotoznuji, protoze v jednoduchosti je sila.
          Z pohledu pocitacovych her je jednodussi (ne levnejsi) udelat hru s nadupanou grafikou, hromady machinimy a videosekvenci a dat tomu nejaky plytky pribeh, nez pixelartoveho sokobana, kde ovsem nepresouvate bedny, ale zabijite lidi :)
          • Taky je to japonské přísloví, které říká, že nejlépe je zařízený ten pokoj, z nějž už nejde nic ubrat. .)
            • Hmm. V přísloví by měla být národní moudrost, že? Železo se má kout, dokud je žhavé / tak dlouho se chodí s vědrem pro vodu až se ucho utrhne. Co teď ? Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá / co nechceš, aby činili tobě nečiň druhým. Co teď ? A takto bych mohl pokračovat i dále.
          • S heslem v jednoduchosti je dokonalost se ztotožňuji taky, ale to nemá s heslem, co tady padlo vůbec nic společného. To, že to je exuperyho hláška samozřejmě nevím, ale to bych teď asi měl říct, že když to řekl exupery, tak to musí být pravda. Četl jsi někdy malého prince? Hláška od někoho, kdo dal dohromady něco takového musí být fakt jistě pravda. Věděl jsi třeba, že horda einsteinových teorií jsou hovadiny?
            • Maleho prince jsem cetl, ale nejak presne nechapu proc by obsah teto knihy negoval jakykoliv Exuperyho vyrok :)
  • Mart9
    Zrovna jsem si říkal, že o legendární desítkové hře *7* Hotline Miami nebylo dlouho slyšet *1*
  • TheGGG
    nechápu smysl této hry. jen kvůli ní budou obviňovat hry z kde jakého zla na světě. Nesmyslné střílení a krev fakt hnus
    • Kup si to a zahrej si to. Dohraj si do konce, nepreskakuj "dialogy" a mozna pochopis proc ma HM takovy uspech. Ta hra totiz neni o grafice, neni o hudbe a neni vlastne ani o tom nasili. Je vyjimecna tim, ze je velice svizna, chytlava a nabizi spoustu moznosti reseni situace, na rozdil od vetsiny ackove herni produkce, kdy je to jeden naskriptovaný tunel za druhym.
    • Někdo s fotkou Justina B1ebra to nemůže nikdy pochopit :D di si hrát The Sims a tohle přenech někomu jinýmu :)
      • TheGGG
        Ano radši to nechám vám velkým ochlupeným hochům co ukapáváte při pohledu na červený kostičky *5* *5*
    • Ta hra má hlubokou psychologickou zápletku *3*.
  • Slovy klasika: Devadesátá léta plná prosperity. :)
  • kubi-wan
    SUPR! SUPR! SUPR!
    Takže devadesátky, jo? To pánové trefěj moje už druhý nejoblíbenější období *3*
    • Hlavně by mě teda zajímalo co hudba, přece jen devadesátky jsou solidní kytarový odvaz!
    • Edie
      musím reagovat! "trefěj" je výborný slovo! *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit