Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lidi MP nechteji hrat predevsim proto, ze je tvurci neumej navrhovat. Koho by totiz bavilo vyrabet 16768 stejnou variantu na tanka/heala/... protoze kdyz si dovoli svoji vybavu poskladat jinak, nikdo ho neveme na raid, protoze ma o 100HP min ...

    Zaroven je jedinym smyslem temer vsech MP grind. A to je proste nuda a vopruz ... Pokud to jeste nekdo porad nechape, rad mu natru hrbet svym rezatym mecem +0, uvidime, jestli pak bude jeste protestovat ...

    Parkrat sem si dokonce hral se scriptovanim, coz se v nekterych hrach a u nekterych povolani da praktikovat uplne vpohode ... pustim si healera, targetnu tanka, sem tam rozhodim nejakej plosnej heal ... a muzu jit do prace ... vecer preberu loot. Psani toho scriptu me bavilo vic, nez to hrat. Nebo treba RIFT - Manugo ... uzasnej dayly/weekly .... 300x klipnete v cca sekundovym intervalu ...

    MoveMouseTo( x1, y1 ) Sleep(100) PressMouseButton(3) Sleep(100) ReleaseMouseButton(3) Sleep(1500) ...

    A takhle se dneska hrajou MMO.
    • proto jsem tenkrat ani nezacal hrat ultimu online, jeden typek na kolejich to tam propagoval a tak jsem se zasel podivat, dokud mi ukazoval, co se tam da vsechno delat, malem me presvedcil, at do toho jdu

      ale pak mi ukazal tezeni a to uz jsem si rikal, ze to je naka uchylarna, kdyz to uzavrel tim, ze to je vopruz a ma na to script, kterej dycky pousti, kdyz se uci a jenom obcas koukne, kdyby ho kontaktoval game master (snad si nepletu oznaceni, je to uz 15 let), ze jako to opravdu hraje, mel jsem jasno, tak tohle urcite ne

      pak jsem jeste potakl typka, co se zivil farmenim v eve online, na nekolika pocitach pusteny boti a on jen kontroloval, jak jim to jde od "ruky"

      mmo jsou ve vetsine pripadu zlo, mp ma smysl tam, kde se pomeruje skill, bohuzel takovy hry z podstaty veci nemuzou bejt masovy (vetsina je lina neco se ucit, chtej rovnou hrat, stejne jako ty, kteri zivili toho eve farmera), tudiz pro investory nepritazlivy
      • Ono to nemusi byt o skilu, o skilu je trebas wot ... a proc od toho kazdej normalni clovek utek? Protoze je to tard play. A nejlepsi je, kdyz ti do noobu zacne v chatu nadavat nekdo, kdo chcipne do 10s, win ma 30% a hitrate jeste mensi.

        Ale je to o tom, proc neco delat. Zrovna trebas v ty ultime si vsechno musel vyrobit. Z zadnyho vlka ti nevypad mec nebo zbroj. Takze profese a vyroba mely smysl. A MMO by mela nativne podporovat prave hrani s ostatnima = ne ze bud musis byt v guilde nebo mas smulu a 1/2 obsahu nikdy neuvidis. Ano, mozna byla tezba materialu vopruz - to je o zpracovani.

        A booti? No to je snadny, kolik hodin si tak myslis ze zvladnes v kuse hazet krumpacem? ;D Implementuju ti do hry presne stejny omezeni.

        Red faction urcite znas ... hra sice nic moc, ale prvni ktera prisla se skvelym systemem volny destrukce (a dokonale ho posleze pohrbila). Necham te tezit presne nejak tak = bude "samovolne" vznikat system sachet a dolu, zavaly, ... a klidne te necham semo tamo nekde objevit nejaky jeskyne/stavby/... => tezba bude mit i dalsi smysl nez nej vykutat material. A klidne te necham si na to najmout NPC (nebo jiny hrace). A hned mas to online a spolupraci. Chces postavit hrad? Tak si ho postav, ale zadny ze udelas klik sem klik tam ... pekne sutr po sutru => potrebujes spoustu lidi. Staci, kdyz ti k tomu dam nastroje = ne vykrikovat kraviny do chatu typu WTB/WTS/... calni starostovi a on ti na uredni ceduli da listek, ze koupis libovolny mnoztvi kamene dopravenyno na kopec za mestem ... takhle to ma v ty hre vypadat. Nebo si najmi doprovod (hracu), protoze prevazis tunu zlata ... a nekdo by te moh obrat. atd atd ... a pak trebas nekdo prijde a ten hrad ti zbori ... no a? O tom to prece je, tak se postavi/opravi/... znova.

        Hra zkratka potrebuje, aby jednotlivy cinnosti mely nejakej herni smysl a nebyly "proste protoc" a potrebuje byt navrzena tak, aby hraci spolupracovali zcela prirozene, v intencich prave toho herniho sveta. Ne ze si budou dohadovat raid nekde na foru na webu ... Optimalne pak bez zadnych levelu a kastovani hracu na tema tvuj mec me tak sotva posimra (vyzkousej si to, i jako totalni nemehlo mecem vpohode sejmes naprosto cokoli, pokud se trefis samo). Zkusenejsi postava muze vydrzet dyl, muze se lip branit, lip zasahovat, ale i bridil se trefi ... nemelo by to byt o tom, ze o 2 lv vyssi postava je pro tebe neporazitelna.
  • osobne si myslim, ze je to cele jen věci osobnich preferenci, me osobne zase nebavi SP tituly, ta sterilnost kdy jsem ja ten jediny a nejhustsi hrdina na svete me proste nebere, mam rad kolem sebe komunitu s kterou se mohu delit o zážitky a zkusenosti, kecat jen tak na voice chatu a hlavne PvP nenahradi nic v hernich mechanikách, kazdyho bosse nakonec data je to jen souslednost preden jasne daného vzorce, ale jiny clovek pro ti vam je proste nepredvidatelny a chova se pokazde jinak, to je to co me bavi, neustale se zlepšovat a ucit se...
  • Podle mě je problém v tom že když se řekne multiplayer tak každej hned myslí ten MMO.
    Když je hra pro 1-4 lidi tak si hru užije jak jeden, tak 4 hráči. Podotýkám že to musí být kámoši a musí se hrát coop - aby každej necoural kde se mu zamane.
    Každej má právo volby, ale ta volba by neměla ovlivňovat právo volby někoho jinýho.
    V podstatě nechápu člověka kterej hledí v menu hry na položky "Singl player" a "Multiplayer" a ví že na mulťák v životě neklikne tak hejtí že tam ten mulťák je.
    • Ještě trochu jinak.
      Jsem starší sorta pařana odkojenýho na LANkách a bylo by fajn si zahrát nějaký sing RPG ve čtyřech.
      Asi lepší než udělat LANku, každej si spustí sing hru a budem si vyprávět zážitky.
      Ubrala nějak na zážitku možnost multiplayeru hrám jako Baldur's Gate, Icewind dale, NWN a podobným?
      • Myslis nejake karaoke hry? Ty jsou jiste ve vic lidech zabavne, ale mam dojem ze Baldurs Gate s timhle zanrem nemá nic spolecnyho (sing) *2*
  • Johnny
    Já mám svůj život, mam dvě zaměnstnání a do toho stavím barák, takže když si někdy najdu chvilku tak si chci sednout a v klidu si zahrát nějakou dobrou Singleplayerovku.... MP mě vubec nebere a když, tak něco jako Battlefront chvilku zapařit s bráchou. Jinak neé
  • MP není problém, MP je řešení
    • Tilwaen
      ... kolikrát neexistujícího problému.
  • Kozy
    Nejlepsi je, kdyz jsou obe slozky vyborny. M&B Warband, Last of Us, nebo novy Uncharted. Win, win.
  • cenzore proc furt mazes normalni prispevky? jakou mas mazaci logiku?
  • MP není špatný pokud nezastiňuje kvalitu SP. Vždycky hraju nejdřív SP a multi beru jako takovou nouzovku když už mě přestane singl bavit. Skvělé to měl Jedi Outcast nebo Academy, ten singl i multi se dal hrát pořád. Jako totální fail dnešní doby považuju Battlefront a to jejich legendární komické prohlášení, že hráči nechcou singl kampaň...taková demagogie.
    • Neřekl bych že jsou tato prohlášení komická. Jsou založená na prostém faktu, že multiplayer těchto her hrají lidé , které singleplayer nezajímá. Hráči, o kterých v těchto prohlášeních mluví, jsou ti, co danou hru hrají aktivně i rok po jejím vydání. Zastupují procentuálně mnohem větší čast publika, než ti, co by si hru koupili čistě kvůli singleplayeru. Chybou Battlefrontu je celkově chudý obsah a hloubka multiplayeru, což jsou prvky, u kterých se díky chybějícímu singlu předpokádal pravý opak.
  • Balancovat mezi MP a SP, to je jedina spravna cesta pro stastnou dusi kazdyho hrace.
  • MP je nesmysl....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit