Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moc zajimava věc je,ze ani po vydani na Xbox není moznost hrat s controllerem na PC..Ja vim ze to jde třeba s Pinacle,ale dohledávat se funkce na kazde tlacitko...:-/ Proc to neudelaji oficialne?
    • Zdar pokud znáte českou guildu ozvěte se mi dílec w.
  • mr.c
    Mě ta hra vůbec nechytla. Už jen první dojem byl hroznej. Ta moje postava běhala jak nějaký deviant. Takové nepřirozené pohyby. Jo a ono se ve hře nedá skákat? :) možná dá, ale já na to nepřišel. Mě osobně to nechytnulo a zustanu raději u diabla a občas pustim wowko :)
  • Rejsek
    Na xboxu to bude asi "mezi slepymi jednooky kralem", ale na pc je to tezka tuctovka, ktera ma spoustu zabavnejsich alternativ.
  • Máte tam screen z úplně jiné hry... *6*
    • blixa
      Jen preklik - uz je to opravene, diky za upozorneni.
      • Dík. *3*
  • "povedená" ? ta hra je všechno, jen ne povedená..
  • P2w jak svin ... zkusil sem, ale ke hrani to teda moc neni. Navic je to (nebo alespon kdyz sem to zkousel naposled tak bylo) totalne rozbity. System nakupu/prodeje placeny meny zcela mimo provoz, protoze tupi autori zavinili takovou inflaci, ze jednoduse prodejem za prachy koupeny veci v aukci ziskal dotycny mnohem vic, nez kolik mu kdo mohl vubec technicky nabidnout primo za placenou menu. A bez ty placeny meny se neda unlock bez placeni => zadna f2p se nekona.

    Dal rozbitej system sberatelstvi - jako proc by proboha mel nekdo sbirat treba spolecniky, kdyz se mu pak skladujou v inventari, ddto mounti a dalsi.

    Nehlede na to, ze zasadni problem byl, ze postava leveluje rychlejs, nez staci odehravat obsah, a k lowlv obsahu se pak uz nemuze vratit. Prakticky vsechny Qsty maji lv lock, a kdyz ho clovek preleze, tak smolik.

    Ve finale sem si koupil gear v aukci (jeste pred inflaci), protoze pravdepodobnost, ze padne neco co clovek potrebuje a zaroven to nevylootuje nekdo jinej ... temer 0. To "vyresili" tak, ze se ted vse binduje na postavu, takze to v aukci uz koupit nejde, nice.

    Finalni stadium hry pak vypada tak, ze clovek musi chodit trebas 14 dnu daily, aby dostal 10 nejakych bodu na unlock nejaky kraviny ...
    • P2W je marginální problém, skutečně jedinou věcí, kterou si musíš sehnat za placenou měnu jsou mounti, měnu lze získat ale i ingame - stačí hrát. Problém s jejím nedostatkem na burze tam sice je, dneska to je ale mnohem lepší než stav cca 6 měsíců nazpátek, kdy to ovládlo několik exploiterů. Co se týče levelování, tahle hra není o procesu "dostaň se na 60 lvl", proto je ten postup tak rychlej. O lvl locku na questy mi nic známo neni, maximálně se nedostaneš do low lvl skirmishů. Dnešním skutečně problémem je refinement systém pro levelování artefaktů, který tě nutí tomu věnovat abnormální množství času, snad se to v novym modulu částečně spraví.
      • Hele, kdyz se lognu, mam v qstlogu tak 30 qstu, ktery sou sedivy, protoze na ne mam moc velkej lv, takze tam budou smrdet uz navzdy. Jasne, asi se daj zahodit. Ale ta konkretni postava uz ty qsty nikdy nesplni.

        A muzem samo pokracovat, ve hre je (stejne jako v kazdy od nich) asi tak 150 ruznych men, ktery jsou ale se stoupajicim lv knicemu. Co mi skleroza slouzi, tak trebas takovy ty lvi, tusim ve 4ech variantach, da se za ne kupovat vybava na trzisti ve meste, je to per lv, a pro vymaxovanou postavu, ktera ma aspon T1, jsou vsechny jen zcela zbytecny a knicemu. A knicemu jsou vicemene i v prubehu levelovani, protoze je to takovej fofr, ze nez clovek stihne tech lvu nasbirat dost na nakup, tak ma lv a vybavu lepsi ...

        Dtto "oblecky", v kazdy normalni hre je na obecky extra inv. Jako vysvetli mi, proc bych mel hrat nejakej event, za kterej dostanes nejaky hadry, ktery ti pak budou zabirat misto v inventari?

        Pokud mi skleroza slouzi, unlock byl treba na rozsireni banky, na vic spolecniku, na lepsi delniky v profkach atd atd.
        • NWN bude 2 roky (myslim), ne všechna mmorpg měla od začátku co říkáš (pravda, některá je měla), speciální oddíly inventáře bych ale taky uvítal. S questama netuším co je za problém, to bys musel asi napsat z jaké adventure zóny jsou. Spíš se asi bude jednat o nějaké staré daily questy pro low lvl pro splnění skirmishů a dungeonů. Cokoli od Tower Districtu by mělo být dohratelné na jakémkoli levelu. K levelování: v téhle hře je v zásadě levelování postavy na 60 (s novým modulem 70) level jenom úvod a s cílem poznat svoje povolání, v extrémním případě to jde zvládnout za den. Systém skillů a featů tomu taky odpovídá. Prostě hra "začíná" až pro čerstvé 60 levely. K vybavení: Seals of něco (Lion apod) jsou myslím přežitek z prvopočátku hry, úplně k ničemu nejsou, pro nízké levely se občas hodí (Drakes a Pegasus se hodí na vydělávání AD), nedávno jsem leveloval postavu a využil jsem je, cirkulace vybavení tu je ale skutečně dosti výrazná. K zenům a nákupům za prachy: je to f2p hra a nějak vydělávat musí, ale cenová politika se mi nelíbí. Kromě fialovýho mounta a služeb (zmiňované sloty v bance a sloty pro postavy - defaultně jsou dva, která f2p jich dá víc) můžeš všechno nakoupit na aukci, otázka ceny je už na každém, jestli si na to ušetří ve hře nebo otevře peněženku, na základní věci se našetřit dá. Inflace na aukci byla způsobena hlavně změnama k potlačení prodavačů třetích stran (bound klíče a wardy). Btw. lepší dělníky a assety k profesím přímo za zeny nekupuješ, je to o náhodě v prof. packu nebo lockboxu (RNG je pak zase jinej příběh :/), takže se to většinou stejně nevyplatí a je lepší je koupit. Netvrdim, že je NWN kdovíjak dokonalá hra, ale v mezích možností to je poměrně kvalitní. Osobně jako největší problémy vidím ten refinement systém, problémy s highend vybavením (v podstatě to v současnym modulu vypadá tak, že čerstvej 60 lvl může hned jít po nejlepším vybavení a získá ho), jistá nevyváženost povolání (pvp mě v týhle hře nezajímá), repetetivnost v campaign zónách a celkový power creep, kdy dříve těžké dungeony jdou doběhnout vcelku snadno (to snad vyřeší novej modul)
          • Tech men je tam ale hafo, treba v kazdy zone pokud vim jeste neco pada, a zas, cast z toho ti pada primo do inventare, a muzes to v ty zone vymenit za veci pro ten lv.

            Dalsi vec je, ze prakticky postrada smysl vracet se do tech zon, takze s vymaxovanou postavou chodis porad jen do ty jedny a porad dokola tam delas totez (trebas v tom elfim lese nebo co to je, kdyz tam vlezes, je tam takova "predsin" se studnou a z ni portaly). Kdyz sem hral naposled, tak do nekterych zon pridali nejaky draky, ale ze by to bylo neco uber, to teda ne a navic to pekelne lagovalo.

            Jo jasne, po vybave jde kazdej po ty nej, proc by mel travit cas (a plejtvat mistem) pro neco horsiho. Ja mam na postave nejakej ten fialovej zaklad, pak uz sem to nehral, nemam ani naplneny sloty, protoze zase, davat tam "horsi" kamen a pak ho za prachy demontovat ... mi prislo chory. A to pak jeste nejak prekopali cely to slucovani sutru ... kde opet bez calovani s pravdepodobnosti uspechu 2% neco spojit ...

            Jasne ze $$$ potrebujou, ale f2p funguje (pokud je to f2p) tak, ze si muzes zaplatit support, rekneme inventar, obleceni, obecne vzhled, ale nemel bys ziskavat zadnou ingame vyhodu = trebas tokeny na 100% uspech na sutry. Vem si, ze jako free hraci se ti proste nemusi nikdy povist vymaxovat ani jedinej sutr. Ten kdo si to calne vymaxuje do vsech slotu za par minut.

            A samo, to se pak projevi i v pvp, kde je to nehratelny z presne tohodle duvodu a pak taky proto, ze jednotlivy povolani jsou totalne mimo, coz na stats bylo vzdycky videt. Mam tam maga a ten nemel v pvp prakticky zadnou sanci.
            • Tady bych se asi zeptal, kdy naposledy jsi to hrál. Já osobně to hraju prakticky od začátku (founder nejsem), takže jsem si prošel martyriem prvního modulu, kdy jsem nekonečně Sharandar běhal (ten elfí les), Přece jen to je dneska trošičku různorodější, Icewind Dale se mi naopak líbil (byla to alespoň výzva), do některých Adventure zón přidali dračí hereoic eventy (ty lagy spravili, respektive to bylo prostě způsobeno velkou akumulací hráčů na jednom místě, je to chyba enginu a vývojářů se tady zastávat nehodlám), takže se tam chodí relativně často, Adveture zóny jsou primárně o příběhu a pomoc při levelování. "Měny" je kapitola sama pro sebe stejně jako sealy, snad s nima do budoucna něco udělaj, naneštěstí mají už svůj inventář. Co se týče honbě za nejlepšim vybavenim, myslím, že asi nejlepší by bylo přes google hledat podle hesel "Tiamat low gs", aby bylo jasné, jak tohle chování spoustu lidí nasírá. Problematika ward a enchantů by byla fakt na dlouho, ve zkratce takto: v drtivé většině případů pro pve obsah není nutné mít obyč enchanty na vyšším levelu než 7, výš už to je dlouhodobej cíl, weapon a armor enchanty mohou být problém, zvlášť se změnama co přijdou a malou dostupnost ward pro 100procentní úspěch za normální cenu považuju za nejhorší fail na nové hráče co v tý hře je. Co se týče artefaktů, tak vymaxovat je taky trvá dlouho (nebo stojí skutečně VELKÉ množství zenů), mnohdy ale stačí je dostat na fialovou. I když je současnej systém děsnej, ten co tam byl při vydání byl ale daleko horší, navíc teď už sundaváš enchanty za zlato a ne za AD, což byl hnus. Jedinej kdo řve, že přidávaj další sloty (a v novym modulu i rank 11 a 12), jsou ryze pvp hráči, u kterejch to je zdůvodnitelný, pač potřebujou mít vyšší staty než ostatní a takhle jim přibudou náklady. Ve stavu, v jakym tam pvp je, se divim, že to někdo vůbec zkouší hrát, nicméně NWN je primárně o pve (kdo chce mlátit jiné stejně smýšlející tak ať jde jinam). Balanc povolání pro pvp je tvrdej oříšek, fakt to moc nehraju, takže nevim kam to směřuje, ale Control Wizardi byly svého času extrémně přesílený, dneska tam třeba nemá cenu chodit za nikoho jinýho než rogue. V pve to je přece jen trochu lepší, nadvláda CWs už je pomalu za zenitem a v novym modulu to budou mít náročnější. Btw. ani za dva roky času rekreačního hraní nemám žádnej "šutr" ani artefakt na maximálnim ranku, přesto jsem jako devoted cleric / guardian fighter, kterej ví co dělá, v partě platnější než nějaké dpsko a s novym modulem to bude pro mě jenom lepší a lepší
    • Jedine co ma na tej hre nebavi su tie questy ked prides na lvl 60. Potom musis denne grindovat a stracas tym hodiny casu nic nerobenim. Cize som to prestal hrat. Ale zasa toto je problem kazdeho MMORPG. Na druhu stranu dungeony a leveling je zabavny.
    • Krescz
      nejhorsi jsou ty oblasti...ze to neni open world tak fajn...ale ty lokace jsou velke asi jako maly dungeon ve wowku...navic PVE je hrozna nuda (blba arena kde se spawnuji krysy nebo co a sh*tty loot, ktery vydrzi tak 30 min do dalsiho questu) a PVP je taky ztrata casu
      • Asharak
        Ale na těch pár hodin, než to přestane pomalu bavit, za f2 je to skvělé odreagování :) Škoda že to nevylepšují herně jak jste tu popsali, koncepčně alespoň originálnější než ostatní MMORPG :/ O těch lock-lvl jsem ani nevěděl :(
        • Krescz
          tak objevovani sveta a zakladních mechanismu hry je vzdy nejvetsi zabava (aspon pro me)...pak trpke zklamani v tomto pripade
  • screen s Nosgothu...sup sup opravit

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit