Přejít na výpis diskuzí
Praha v Deus Ex: Mankind Divided skýtá zábavu pro všechny druhy hráčů
15.12.2017 | Ladislav Loukota
36 příspěvků
-
Bohužel ta hra byla taková podivně spletená kdy úplně vypustila celkem ucházejicí příběh prvního dílu - vlastně to ani člověka nezajímalo co se zde děje a třešmničkou na už tak ne moc povedeném dortu, byl nic neříkajicí DLC v době kdy byl Jensen ve vězení... *7* a nemluvě o těch mikrosrancích na kterejch byl postavenej i preorder lol. Je dobře že to bude chvíly u ledu *3*
-
koupeno před půl rokem, zatím jsem to nehrál... každopádně ještě teď si pomatuju FC, kde Drda důkladně vysvětloval, proč je Praha špatný místo pro Deusex
-
-
Andrej zase v labůžu říkal, že mu k cyberpunku nejdou rohlíky a párky. Mně spíš vadí, že se to zase ani zdaleka nepříbližilo hratelnosti jedničky, což je hodně velkej fail, vzhledem k tomu jak moc zestárla.
-
-
hratelnosti jedničky se jen tak něco nepřiblíží. To je totiž jedna z mála her, které bych se nebál označit slovem dokonalá, geniální. Jenom těch různých možností, jak tu hru hrát, a všechny stejně životaschopné, spousta skillů, které nejsou zbytečné, promakaný cyberpunkový příběh plný zvratů. Prostě jedna z nej her jaké kdy byly udělány.
-
-
Alespon vidis jak funguji slevy: koupis neco co nechces. My chytrejsi jsme na podobne akce imunni.
-
-
GGG ale netvrdil, že to vůbec nechtěl, jenom že zatím neměl čas si to zahrát a to je dost velký rozdíl.
A osobně taky občas podporu kategorii her "sice si ji pravděpodobně nezahraju, ale chci aspoň trochu podpořit autory k vydání dalších dobrých dílů".
-
-
-
"Řešením jsou podle Douceho nikoliv separátní cesty, ale vzájemně se podporující "pilíře hratelnosti". Primárně hra nabízí pilíře dva, souboje a stealth, pod nimiž se nachází další trio v podobě hackování, dialogů a průzkumu. Příkladem budiž typická lokace, do níž se hráč může dostat překecáním postavy, nahackováním bezpečnostního kódu, plížením či prostřílením se přes nepřátele."
škoda len, že ten dizajn bol taký šablonovitý, neprekvapujúci a poprave očakávajúci ....všade "číhali" vetračné šachty, nepriatelia stali chrbtom k hracovi pravidelne a podobne ...ten dizajn ponukal sice roznorode postupy, ale tie postupy boli viditelne hned od zaciatku, boli ocividne a tak hrac vlastne nemal ten pocit z prieskumu nových lokalít ako v predchadzajucich dieloch ....to ma na hre najviac mrzelo -
-
Presne tak, skoda jen ze se tyhle chyby neobjevily v dobove recenzi
-
-
Hype je najvacsim nepriatelom recenzentov. Ti by mali byt voci hype imunni, no mnohokrat nie su.
-
-
-
Rozloha a propracovanost exteriérů je dost zoufalá, aneb, snad jste nečekali, že následovníci budou mnohovrstevnatější.
-
-
Mrtvější exteriéry by fakt pohledal, architektonické assety to teda nezachrání.
-
-
A bude už ta CZ do hry jak sliboval Xzone?
-
-
24.12. by podle všeho měla být beta češtiny dostupná pro všechny, Přeloženo bude vše kromě DLC. Psal to Marek Tvrdý na svém blogu.
-
Na stránkách překladu je aktualní hodnota 96% přeloženo
-
Ta už je, tet dodělávaj DLC.
-
-
Není. Je pouze alfa verze, kterou Xzone poskytnul. Čeština rozhodně není dodělaná. STačí se podívat na web http://cestinybeta.rpgcitadela.cz/portfolio/deus-ex-mankind-divided/
96% překladu, pouhých 15% korektury a testing prakticky žádný. Ze zákulisních informací jsem slyšel, že na češtině dělá v současné době asi jeden člověk... V každém případě 100% překlad se vším všudy bude ještě na dlouho... -
-
cool web.
-
-
-
-
I never asked for this.
-
jestli ma praha rozlohu 50x50 metru tak to bylo vážne presne zobrazení
-
-
Jo, s vyberem udelali chybu. Kdyby si vybrali Bratislavu, tak tech 50 x 50 metru by jim na historicke centrum bohate stacilo. *1*
-
-
Dovedeš si představit kyberpunkovou Petržalku? Kam se hrabe Neo Tokyo.
-
-
Lunik v Košicích to by bylo teprve maso *1*
-
-
jj, Adam za tři minuty rozebranej ve sběrně a za dalších 5 minut prohranej v automatech *1*
-
Lunik uz maso je.
-
-
-
-
-
za mě to bylo super ovšem dost úsměvný byl český dabing u lidí :D
-
Praha v Deus Ex je naprosto otresne zpracovana, vypada to jak vesnice ktera ma stanici metra na kazde ulici....
Hra neni zla ale ta prazska kulisa je fakt desna... -
-
Tenhle DeusEx jsem ještě nehrál, takže nedokážu posoudit.
Ale Praha se nepovedla ani dříve; kdo si pamatujete Soldier of Fortune 2, dáte mi jistě za pravdu. -
-
Naopak v COD ( už nevím kterém díle - byla celkem povedena mise z prahy )
-
Soldier of Fortune 2 LOL
-
-
A pritom vypadá ako vesnice, ktorá nemá stanicu metra na každej ulici.
-
-
Od slováka to fakt sedí xD xD
-
-
Ignorance is strong with this one
-
-
Souhlasím. Ignorantsví je druhé jméno USA. Divím se, že ti lidi ve hře nemluví rusky...
-
-
Marge jako suplentka: "Dnes děti v zeměpise hledaly na mapě dvě hodiny Kanadu!"
Homer: "Kanada se snadno přehlídne, je schovaná tam dole..." -
Hra sa robila v Kanade, ale hlavne, že si si tú sprostú rusofilnú papuľu otrel o USA. Dúfam, že Vám v tom Petrohrade aspoň pred Vianocami dávajú prémie.
-
-
Pravda o USA =/= rusofilie. Doufám, že vám v tom Cibulkově ústavu sestřičky dají nějaké dárky...
-
-
-
-