Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Na další dungeon se těším, jen nevím, proč by se měl špatně ovládat na dotykovém zařízení - The Quest nebo Undercroft se na iPhone hrají perfektně
  • Jestli to bude o neustálém umírání tak mě to bavit rozhodně nebude, každý kousek smrt = nezábavná flustrace. Aspoň ať to dokážou dostat na úroveň Grimrocka, ten byl tak akorát. 3D efekt bude určitě skvělej na dungeonu *14*
  • Zajimave, jestli to vydaji na vitu, tak si to koupim. Muj sen je komplexni dungeon crawler ve stylu roguelike her s tahovymi souboji, pro vitu samozrejme. Posledni dobou uz na nicem jinem ani nehraju.
    • Ferdis2
      Som na tom podobne. Takýto žáner sa na vitu dokonale hodí a je škoda, že západné RPG-čka na tento handheld proste nie sú. Teraz na jar má síce vyjsť japonský crawler Demon Gaze, ale občas by to chcelo po tej mange zmenu. Taký Might & Magic X Legacy alebo Legend of Grimrock by som bral na PSV hneď.
  • super tesim se a drzim palce!!!! :)
  • MickTheMage
    Pri podobnych hrach ma zaujima vzdy jedno - budem si moct sam vytvorit svoju postavu / druzinu? Mena, povolania atd, vsak to poznate... A to je odpoved, ktoru mi tato novinka nedala :)
    • No je to zatim na nintendo, parta by mohla byt: italsky instalater valecnik, jeho bratr lucistnik a za puvabnejsi polovinu lidsta princezna Penelope jako carodejka.
  • Doufám, že hra vyjde i jako retail game na "3ds kartičce" eShop nepodporuju a updatovat 3ds nebudu!
  • Old-school realtime dungeon mě nějak nejde dohromady, teda jestli tím nemyslí pro mladší první "Diablo".
    • Nevim proc, dungeon master je take realtime.
    • MrSanta
      Je tam 'Old-school dungeon crawler with real-time combat' a to se mi moc zvláštní nezdá. Real-time combat je u těchto her snad celkem normální.
  • Inquisitor byl super. Pecková atmosféra, grafika i hudba. Příběh též super. Jen ten inventář mohl být lepší. Přeci jen, kupovat či prodávat věci po jednom dalo trochu zbytečné práce. Pamatuji si i celkem velké problémy s optimalizací a grafikou, které hru ze začátku provázely, což mohlo být částečně ovlivněno dlouhým vývojem hry, která se pak špatně adaptovala na nové grafiky apod. Ale nakonec se to díky asi deseti patchům spravilo. Ale například mě hra nešla na stolním PC spustit ve fullscreenu. Na notesu ano, ale tady prostě ne, ať jsem dělal co jsem dělal a řídil se i pokyny autorů. Nakonec jsem to hrál v maximalizovaném okně a užil jsem si to i tak:)
  • Nemůžu se dočkat!
  • jo kdyz si vzpomenu na jejich State of War,to byly casy...
    • jop s jednickou souhlas, ale dvojka byla tragedie

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit