Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Cinematic moc pěkný ... akorát ta hudba? Si někdo dělá srandu? Ta to úplně podělala.
  • tam pod tou gilotinou divně leží ne?
  • Coop na nic, jelikoz nepratele neumi utocit ve skupine, ale vzdy jen v rade cekaji, az dostanou po tlame. Clovek ani opice nedokaze takhle splhat, takze hrajete za mimozemstana (*mozne odhaleni ve 126. dile). Ta kape, ve ktere vypada nenapadne, jak ruzovy h*vno na chodniku urcite natahne radu cool decek, pro ktere je tato hra primarne urcena. No tesime se strasinky moc ! *14* *14* *14*
    • Řeklo děcko.
  • Vojta_Ilavsky
    Lepší coop než multiplayer zrovna u AC.
    Konečně pěkná grafika na celý tý E3, osvětlení je naprosto nádherný, jsou tam naprosto plynulý animace a celý to působí nesmírně přirozeně. :) Když si pomyslím, že po Brotherhoodu jsem nad AC zlomil hůl, protože to šlo do sraček, tak teďka konečně možná vyproštění se z osidel NEAssassínů(3a4). :)
  • Nápad s coopem dobrý, uvidíme jak se ujme ;)
  • tady si myslím že násilí ve hrách presáhlo jistou unosnou mez. jinak jak pristupovat k teto serii, jako k stealth nebo jako k mlatičce? nevim to presne zaradit, je tam parkour, jako z prince of persia, zabijeni jako v hitmanovi, stealth, souboje, dokonce i namorni bitvy. jeste jsem ani jeden dil nehral a jsem docela zmatenej
    • Jack1947
      Zahraj si 1čku, to byl 1a jedinný díl co měl nejvíce co do sebe. 2Jka už začínalo být takové no řekněme ne uplně ideální a Brotherhood/Revelations se trochu přiblížily... ale určitě si jako 1 zapař 1 díl. Třeba už ani další chtít hrát nebudeš.

      Kvalita hry je jak na houpačce, když tedy pominu všudepřítomné bugy a občasné glitche. 1dobré 2 docela taky no 3-4 takové intermezzo před horší 3 a zase naopak štavnatější 4tkou. Liberation trpící neduhy původní hry a taky asi i portací sem nepočítám.
      • nekdo rika že nejlepší byla dvojka a že jednička byla repetitivní a navíc jsem videl videa ze soubojoveho systemu z jedničky, kdy byl assassin obkolesenej 5 nepriteli - a současne do nej bušil jenom jeden.

        praveže mne to kdysi velice lákalo protože jsem čekal v podstate neco jako hitmana v stredoveku + socialni stealth (zamichani se v davu) a parkour. Ale pak jsem četl recenze a pry to skončilo jako nejaka nudna mlatička s blbou AI
        • Jednička už bude bohužel z dnešního pohledu a nabídky nuda. Byla ovšem první, atmosféra středověké Svaté země jedinečná, každé město mělo svou specifickou hudbu, barevný filtr, architekturu, takže z tohoto pohledu se jedná o stále nepřekonanou záležitost. Ta repetitivnost tam je, obávám se, že už by u toho málokdo vydržel. Dvojka toho v tomto ohledu nabízí mnohem víc, především přesun do interiérů, vedlejší úkoly atd. Také ovšem díky tomu určitá rozplizlost příběhu, ten v jedničce mě svou uzavřeností oslovil víc.

          A nemůžu si pomoct, ale v jedničce byl nejlepší soubojový systém, asi i proto, že další díly už se soustředily na efektní zabíjení, řetězení a komba. Jednička přidávala dovednosti a schopnosti postupně, především v první polovině je to z důvodu omezených schopností a méně nepřátel lepší než v pozdější fázi, kdy už je stráží všude plno a je z toho sekaná a mlýnek na maso, jak ho známe především z posledních dvou dílů.

          Jednička je pro mě prostě jednička, ale je to záležitost pro lidi, kteří se dokážou přenést přes nedostatek vedlejších úkolů a opakování několik věcí stále dokola.
          • Jack1947
            Souhlas, já ve 4tce a předtím taky už celkem kašlal na vylepšováky zbytečné a zdlouhavé. Dalo se to uhrát v poho bez nich pomalu říct že to byla větší výzva by se dalo. *3*
        • Jack1947
          To vůbec jen to bylo moc krátké nato aby to mělo co ukázat ale byla to pecka před tím nikdy doposud neviděná a já když jsem četl preview/dojmy v tehdejším OPS2 z PS3 verze fakt jsem na to koukal no neskutečné to bylo. Není to ovšem o tom že bych si kté hře vybudoval větší vztah s tím že bych jí odpouštel to ne.

          1čka taková preview celého assassina , 2jka už byla v leččems někde jinde a Hitman to není je to takové no jiné , mlátička to taky není Ai je diskutabilní. Prostě pořid a uvidíš sám mě jen u 1čky mrzelo že to skončilo tak rychle.
  • Lawliet
    Teda... jak to vypadá? Vypadá to skvěle. Assassin konečně vypadá v mezích nenápadně. Žádnej papoušek. Ale splývavej hábit, jak to mám u assassína rád. (Myslím toho pravého z jedničky) Pohybuje se řekl bych o dva stupně líp. Hra se dokonce jeví, že bude schopná vyrenderovat pořádnej dav. (Konečně se taky vrátilo moje oblíbené prodírání davem)

    Konečně to také vypadá, že po vlítnutí do interieru nenaskočí pouze trapná cutscéna a modlím se za to, aby interérů bylo ne-poskromnu, tvořili jisté alternativní cesty s protivníky a celkově, aby misi nějak rozšiřovaly. Nicméně po tom, co mi za zády roztříkají krev vojáčka všude okolo, by se dav mohl chovat trochu zajímavěji. Třeba ženská by mohla začít řvát. Dav by se mohl zbouřit. Stejně, jako se to událo po napadení panáčku v předu. Chlápek prostě jen mávne rukou a ženská (všude vykreslována, jako od přírody histerické stvoření a navíc žena "prostého" původu) ani neštěkne. Představoval bych si nějaké kouřové bomby, nebo něco ninjovského před tím, než odstraním panáčky branící mi zaujmout smluvené pozice. Nicméně možná to je daň za přístup hry k realitě.

    Avšak samotný co-op působí velmi svěže a jako něco, co do téhle hry patří a když to tak pozoruji jako něco, co hře dlouhou dobu chybělo, jak useknutá končetina,který Na-rozdíl od multiplayeru, kde si navzájem podřezáváme krky. Ten mi přišel, jako odbočka. Slepá. Na vyblbnutí, ale né plynoucí z žánru assassinovského. V jedničce byl assassin ten pravý vrah. Pích ho a zdrhej, zbytečně se nezdržuj, nebo dostaneš tipec. Dvojka až trojka se z assassina stal stroj na zabíjení, kdy pomocí kompo killů mohl projíždět nepříteli, jak rožhavenej nůž máslem. Čtverka to samo stím, že npc zasazovalo snad větší rány? Přišlo mi to obtížnější zejména vtom, že malokdy jsem viděl nad panáčkem varování bránit se, tudíž jsem předpokládal, že panáček třeba nedosekne. Někdy ano někdy ne. Někdy naopak to snad i vykrýt kvůli chybějícímu znamení nešlo.

    Takže co-op je něco, co by tuto "vraždící mašinu", která překoná armádu, nebo dvě mohla elegantně nahradit a já v tento prvek vkládám velké naděje a doufám ,že to tvůrce napadlo právě z tohoto důvodu.
    • Jsme spřízněné duše. *14*
  • Animace při soubojích hrozný. Kolik bude potřeba ještě AC her, aby to konečně vypadalo tak nějak... nedebilně? A to není vše...

    Jé, dají tam co-op a my všechny neduhy, které se s AC sérií táhnou už několik dílů, klidně odpustíme. Vydlabaný ovečky jak se patří, pojďme to za 60€ koupit. Pojďme podporovat někoho, kdo nám neustále lže a my si to jak buzíci necháme líbit. *7*
    • tak jim to napys a porad jim jak seto ma spravne delat posli jim nakej navrch udelej engin souboje ne ?? proc v betmenovi je soubojovej sistem stejnej ??? se zamysli treba nato prides tobe sto treba nelibi ale ale je treba vecina kterim to vihovuje tak proc by meli davat prostor mensine ? sorry za cz sem pol
    • Lawliet
      AC nemá být o soubojích podle mě.
      • No nemá, ale ovce stealth neumí a vývojáři se mase musí přizpůsobit, protože $, takže AC už bude JEN o soubojích.
        • Lawliet
          Já jen, že jsi si stěžoval právě na animace SOUBOJŮ a ty by podlě mě měly plnit minimální úlohu v celé hře. Veškerá animace, co by mě ve stealth hře zajímala je ta, pro stealth park-ourový pohyb, plížení a tiché zabíjení ve skupině assassinů, kteří by měli nahradit jednoho nesmrtelného rambo hrdinu.
  • Kozy
    Jako jo, vypadá to pěkně ale dokuď nebude díl z rudolfínský Prahy tak nezájem )
  • Jooo tak doufám že to po Ne zrovna povedeném Black Flag zase vylepší :-P . Graficky se mi to moc zamlouvá. Jen aby to nedopadlo jako WD. :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit