Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Skoda, ze to nevyjde jen na PS4 *9*
    • zaty
      Proč? Jaký přínos by z toho měli ps4 hráči, kdyby to vyšlo jen na ps4?
      • Mohli by pak víc trollit, jak je to exkluzivní...
  • doufám, že nakonec vyjde nějaká trilogie GOTY verzí všech DS, čekám na to už několik let
  • Zajímavé, jak tahle hra zapadla...pár týdnů po vydání po ní neštěkl pes. Jakoby se všechen ten kultovní nádech přenesl na Bloodborne a série Dark Souls končí neslavně. Je to nízkou kvalitou třetího dílu, nebo za to může Sony exklusivita? Toť otázka...
    • Femto
      To si nemyslím. Dark Souls 3 je poměrně aktivní a hodně prodávána hra. Letos jsou kandidáty na zapadnutí Deus Ex a Dishonored 2, což mě trošku překvapuje. Lidi nemají rádi stealth nebo co?
    • To bude jen uhlem pohledu v ocich lidi, co ceni prvni Dark Souls a jeho pokracovani jim posilaji oci v sloup. Takovy lidi taky nejspis hrali novou, jinou a hodne povedenou inkarnaci Demons / Darks pristupu v podobe Bloodbornu. Faktem zustava, ze DNA serie, pocinaje dvojkou, zmutovala horce smerem k mainstreamu. Takze ne, serie nezapadla, jen zhloupla a vyrazne lip se prodava. Za me dobry, paklize to studiu vygeneruje financni polstar, pretavitelnej do dalsi svezesti jakou byl zmineny Bloodborne.
      • TheGGG
        DSIII rozhodně překroucenina není + pravý fan ví, že DS není o obtížnosti, ale atmosféře a designu monster + level designu, ne o tom, jestli hra dá nebo nedá nějakou nápovědu...
      • problém Bloodbornu je, že je na PS. Já si kvůli tomu konzoli kupovat nebudu. Ne že bych na ni neměl peníze, ale prostě ji nechci. Jedna gaming platforma mi stačí. Navíc hry na PC máš navždy, konzolové hry na jednu generaci konzole.
        • Kdybychom se znali, pujcil bych ti svou. Mam ji na HW narocny hry a takovejch si moc zahrat nechci, tudiz je konzole vyuzivana jen zridka. Urcite budes mit ve svem okoli nekoho, kdo to ma podobne.

          Nebo si jednu PS4ku protoc bazarem. Kup, zahraj, prodej.
          • díky za nabídku. PS3 i PS4 má brácha a nebyl by problém si to od něj vypůjčit. Třeba až nebudu mít co hrát, tak mu řeknu
            • Femto
              Bloodborne je poměrně kratší hra, platina mně zabrala kolem 100 hodin? Takže první hru dohraješ kolem 30-40 hodin, ale ten čas je velice dobře investovaný. Je to o dost více temnější než Souls, ty konce jsou promyšlené a zajímavé(na rozdíl od trojky), celkové vyznění hry je o dost více depresivní. Opravdu místy je to hororově nepříjemné a potom je to i děsivé, viz Upper Cathedral Ward. V dungeonech pořád na tebe vykukují noví nepřátelé. Combat je více hack and slash, což mně tedy vyhovovalo po Dark Souls. Dobře to využívá směs nápadu různých světu a architektura města je naprostý top. Ta hra má fajn zvrat. Ze začátku to vypadá na příběhového Van Helsinga, čili nic co by tě nějak ohromilo, pak přijde zvrat ve stylu Lovecrafta a tu hru budeš mít rád *14*
    • TheGGG
      anonymek si cosi cucá z prstů a snaží se to vydávat za fakt Lolz... pls už zaveďte tu povinnou registraci, je to fakt otrava, když tu někdo vystupuje pod x nicky aby to vypadalo, že ten názor má víc lidí.... pomatení sociopati...
      • Od notorického trolla jako jsi ty má podobné prohlášení váhu mušího lejna
        • TheGGG
          troll? Tak se dnes říká lidem s jinými názory...
          BTW: přestaň měnit nicky, stejně je poznat, že to je pořát ten samý cancer v pozadí....
          • Ty nemáš názory, ale antinázory a ignorantský plky. Bohužel tvoje sebevědomí silně převyšuje tvůj intelekt a schopnost argumentovat.
    • Kozy
      Úplně nerozumím tomu, kde jsi přišel na to, že Dark Souls končí neslavně.
      • Já to nemyslel tak, že je to špatná hra nebo že se neprodává. Ale vezmi si ten posun. První Demon Souls hráli jen fajnšmekři, kteří se tím vytahovali ještě pět let potom (dodnes). Z jedničky se stala kultovní hra, dokonce i největší taky-hráči (třeba tady na games) se neustále vytahovali tím, jak hráli Dark Souls. Milovali jí i harcovníci typu Andrej nebo Červ a až do vydání Zaklínače 3 byl skoro v každé diskuzi tady hate nebo flame kolem Dark Souls. U dvojky zapnuli recenzenti a dávali vysoká hodnocení, hráči byli pořád jakž takž nadšení, i když už míň. A o trojce neslyšíš, jak je měsíc dlouhý - nikdo na ní nevzpomíná, nikdo s pyšně nezmíní v rozhovoru, že jí taky dohrál... tuhle štafetu převzala Bloodborne, o té se mluví, ta se vynáší do nebe, ta je etalonem estetiky/hratelnosti/příběhu, jako kdysi Dark Souls.

        Já tu hru nehodnotím, jen mi přijde, že ta nadšená odezva vytratila, respektive přesunula se (částečně) na Bloodborne.
        • Kozy
          Jasně, já jsem to asi špatně pochopil. Takhle s tebou úplně souhlasím, vidim to na sobě. Bloodborne je opravdu skvělej a mám chuť si ho dát znova,přitom DS3 jsem ještě ani nehrál, a ani nemám moc chuť, spíš do toho půjdu jen tak z "povinnosti". Ale myslim si, že tohle si moc dobře uvědomuje i From Software a proto bych chtěl i nechtěl pokračování Bloodbornu.
        • tak šlo to do mainstreamu a pořád to není úplně mainstream hra pro masy. Nejblbější kombinace pro hru. Proto se možná o ní mluví méně než o jedničce či Bloodborne. Ty harcovníky bych vynechal. Poslouchal jsem toho Andreje a ten je mimo úplně. On hledá výzvu, stěžuje si, jak je to lehké a všechno to kosí v coopu *15*
    • Neviem, na akej platforme hras. Predpokladma, ze na ps, ked spominas Bloodborne. Ja hram ds3 na pc a je tam stale plno.
  • Tady už by si to zasloužilo nějakou otaku sekci, kde by se mohli bavit všichni místní panicové.
    • TheGGG
      a pak jednu neckbeard sekci pro fanboyz blizzardu, moba omalovánek a dalších blbinek pro lidi bez vkusu...
      • Vždycky mě pobaví, když tohle diskuzní jelito začne mluvit o vkusu. *15*
      • Tak to už by byl jen bonus navíc *3*
  • Vogon
    Zase napíšu pár domněnek a teorií, pokud hádání z dvou minutového traileru považujete za spoilery, tak nečtěte.

    Ringed City je zajímavý název. Odkazuje k původnímu názvu Dark Souls - Dark Ring, z kterého sešlo, což určitě nepřekvapí žádného angličtináře. Ale proč zrovna Dark Ring? Jedná se samozřejmě o cejch na hrudi a zádech každého nemrtvého(Dark Sign), který je váže k ohništím a brání jim v smrti. Ringed City tak pravděpodobně znamená město nemrtvých, což může být New Londo nebo pravděpodobněji Londor, pak by dávalo smysl, že Londor je prostě výraz pro svět uzurpátora ohně. Poutníci by tedy neputovali z Londoru, ale do Londoru.
    Dává to smysl také proto, že město(0:32), nebo spíše jeho zbytky, v traileru jsou zříceniny Lothricu, které vidíte na konci hry. Čemu na váze dodává lothrický rytíř s vlajkou lothricu a něco(0:49), co vypadá jako rytíři průzkumníci z Irithillu mimo zbroj, navíc se to potuluje okolo zničených knihoven, a jak každý loreznalý hráč ví, Pontiff Sulyvahn vyslal své rytíře do archívů něco hledat.
    V traileru taky můžeme vidět lokaci(0:42), která vypadá jako by prošla korupcí Abyss podobně jako Oolacile. Zajímavé je, že na pravé straně záběru můžete vidět něco zeleného, co vypadá jako jílec a hlavice svatebního prstenu Londoru, zarostlé krystaly abyssu.
    Ovšem přítomnost svatebních tradic Londoru naprosto potvrzuje záběr jiný(0:47), kdy na kopuli kostela uprostřed scény, je onen svatební prsten. Ve stejném záběru můžeme vidět obra sedícího na nádvoří, který je naštvaný v jiné části traileru(0:52). Obr samotný vypadá hodně staře a má podobný výraz jako Nameless King, takže pokud bych měl hádat, tak bych řekl, že se jedná o Všeotce Lloyda, rozhodně by se jeho přítomnost nesla v duchu DS3. Ale peníze bych na to nevsadil. *3* .
    Anděl z kostí(0:54) mi připomíná Darklurkera z DS2, což by se neslo v duchu Abyss. Panoráma za ním dokazuje, že se skutečně jedná o konec hry. Hádám, že vstup do DLC bude někdy po pasování a před SoC, možná ve specifickém Firelink Shrinu nebo u toho bonfiru, který slouží jen jako teleport do Kilnu.
    Už zbývá jen ženština a bubák. Ženština má vybodnuté oči a na hlavě má něco, co připomíná korunu Firekeepera, také má podobný účes. Ale mohla by to být Gertrude, protože to je jedna z mála jmenovaných postav, o které nevíme vůbec nic. Navíc v ruce drží vejce, ve kterém je peří. To vejce by mohlo být cokoliv, ona temná duše lidstva, kterou hledá Gael, nebo třeba vejce ze kterého se vylíhla ještěří malířka z předešlého rozšíření. Listí v pozadí má stejnou barvu jako listí v Lothric Castle.
    Nakonec bubák. Bude to asi ten netopýr, o kterém byly zmínky ve vystřiženém obsahu. Vypadá jako Old Demon King a démoni, navíc má podobný útok jako oni, tedy výbuch těla. Mohl by to taky být drak z Abyss, o kterém byla zmínka v AoA. Taky bymohl být spojený s ohněm, který sežehnul město, jemuž vládl Yhorm.
    • Kozy
      A taky to vypadá, že tam je Earthen Peak. Jo a v japonský verzi se to město jmenuje Pygmies City.
    • myslím že tvůrce DS musí mít z takových jako ty radost. Jen tak z p***ele si vymyslí nějaké věci, dá tam pár hintů a falešných stop, a lidi jako ty píší příběhy delší než samotný trailer/hra. Třeba tam ani žádný hlubší smysl není, ale lidská mysl v sobě má instiktivní potřebu ve všem ten smysl hledat. Takže stačí vytvořit hru, do které dám pár tajuplných hintů, pár falešných stop, a lidská mysl už si dotvoří své vlastní (iluze). Jinak DS byla dobrá hra, atmosféra a hratelnost byly skvělé. Ale toto cucání si lore z prstu mi přijde trochu ujeté.
      • Taky si řikám. Kdyby lidi jako Vogon pro ně pracovali místo toho, aby ztráceli čas psaním wall of textů tam, kde to přečte 5 lidí, tak by to tam mohli zakomponovat a hra by ve finále působila mnohem promyšleněji.
      • Femto
        a i kdyby jsi měl pravdu, že jsou to falešné hinty, tak to pořád podněcuje lidskou fantazii, což dnešním hrám chybí, jinak to co píše Vogon, není nějak fan fikce, ty stopy tam jsou. Ve trojce to šlo ještě dál než v jedničce a hinty jsou na obrazech, freskách apod. Je to už opravdu titěrné hledaní. Jinak těším se co se vyvine o hledaní temné duše lidstva.
        • "a i kdyby jsi měl pravdu, že jsou to falešné hinty, tak to pořád podněcuje lidskou fantazii, což dnešním hrám chybí"
          ----
          jo, proto jsou častokrát lepší staré kousky s horší grafikou, protože tam víc pracuje fantasie. Teď jsem si rozehrál Ultima VII, protože už dlouho jsem tuto hru chtěl hrát (přečti si recenze na gog nebo steam). Myslím že se to dostane do mých TOP5 RPG ever. Doba hratelnosti 300 hodin vč datadisků, žijící a otevřený svět lepší než ve Skyrimu, každá postava má co inteligentního říct (žádné "I took an arrow to my knee"), totální svoboda, parádní příběh a pracuje u toho fantasie. Zatím mám nahraných jen 20 hodin, takže do konce zimy mám co dělat. Navíc nepoužívám návod, a ta hra nemá žádné stupidní šipečky nebo otazníčky. Je třeba si u toho dělat ruční poznámky.

          a ještě k tomu DS, vůbec to není špatná hra. Určitě jedna z NEJ, jakou jsem hrál v posledních 10-ti letech. Ten příběh byl pěkně tajemný, výborná atmosféra, velmi originální svět. Jen mně nebaví hledat "hluboké" významy v názvu prstenu nebo designu lokací, protože tam nejspíš žádné nejsou.
          • Femto
            Tak hluboké významy v prstenech. Nejsem si jist, jestli mají být hluboké, prostě jsou to odkazy, střípky, občas možná japonský trolling *1* No, taky nejsem nějaký zkoumal každého prstenu, videa mě nebaví moc sledovat, občas něco najdu sám ve hře, ale nejvíce mi vyhovuje psaná forma ala lore kniha o Bloodborne, ta kniha navíc je dobře vyargumentovaná a pokud jsou tam spekulace, vždy to tam napíše.
      • Drizzt je na to moc pomalej.
  • flash789
    takze potom vyjde vyladena, vylepsena finalni verze jako Scholars of the First Sin?
    Ja nevim ty DLC a nedodelany hry, to je strasnej mor dnesni doby..
    • tady nic nedodelanyho a nevyladeneho neni
  • zaty
    Tak uvidíme. DS3 by potřebovalo nějaké důstojné zakončení, protože základní hra nic moc nepředvedla, AoA to mírně vylepšilo hlavně stylizací, takže teď bych si dal nějaké brutálně těžké DLC ve stylu Crown of * King z DS2.
  • Zkuste NiOH. Je to summa summarum Diablo Samurai Souls, respektive Souls jinak a soubojovým systémem rozhodně inovativním směrem.

    Beta zanechala dobrý dojem. A byť po naučení se a zažití ovládání, se jde kupředu snadněji než by jeden čekal, tak bossové pevnou půdou pod nohama otřásají s jistotou jim vlastní.

    Co se NiOH povedlo, bylo "ještě pět minut". I když toho motivací byla spíš nová halena, než příběh, nebo rafinovanost světa a přicházení mu na kloub.
    • Zkusil jsem, ale brzy vypnul. Nějak už nemám motivaci zkoušet rozdělané. Dark Souls III jsou pro mě taky ještě nedodělané, počkám, až vyjde nějaká GOTY verze, dám tomu ještě aspoň půlrok, spíš rok na patche a pak to zkusím.
      Takže Nioh tak za dva roky :-)
      • přesně tak to dělám taky. Hry je nejlepší hrát tak 2 nebo více let po vydání, až je kompletní verze. Takže si počkám na kompletní edici DS3, čekám až bude vyladěné Stellaris atd.
        • A paklize je nejaka hra skvela, neni skoda, nedat to tvurcum najevo kupni zpetnou vazbou? Dva roky po vydani ma takova podpora vyrazne mensi vahu. I malo pozde presto porad lepsi nez nic a nikdy ))
          • jo, ale sami si za to můžou svou politikou DLC, což se dnes zvhrlo k tomu, že se vydávají nehotové hry a pak se dodělávají pomocí DLC, za které je ovšem třeba platit navíc. V minulosti se hry prodávaly hotové, záplaty na bugy byly zdarma. DLC se jmenovala expansions a byla jen u her, které byly úspěšné.
            Občas udělám výjimky, že hraju hry brzo po vydání, protože jsem na ně natěšený. Naposled jsem to udělal u Witchera 3 a Pillars of Eternity. Nakonec to ale vedlo k tomu, že už jsem si nezahrál DLC a datadisky, protože vracet k těm hrám už se mi nechce (spousta jiného co se dá hrát a není na to čas)
  • jééééé, zámek v oblacích, moc kráááááásne *14* Těším se, vypadá to na nejhezčí oblast, co jsme měli možnost v Souls hrách vidět, Bloodborne nepočítám, to je kategorie sama pro sebe *14*
  • TheGGG
    jůůůůůůůůůůůůůůů konečně *14* *14*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit