Přejít na výpis diskuzí
Příběh StarCraftu II uzavře Artanis sjednocením všech protosských klanů
9.11.2014 | Adam Homola
39 příspěvků
-
Teprve teď, po tolika letech, mi došlo jak moc je SC trojúhelník Zergové vs Prothosové + motající se Terrani podobný trojúhelníku Alien vs predátor + motající se lidičkové *8*
-
-
přesně velká trojka, příběh tří... koukám taky znáš Babylon 5 *1*
-
-
Trochu me mrzi, ze do toho porad cpou Raynora, ne ze bych jeho pribehovou linii nemel rad. Ale nevadila by me samostatna linie se Zerathulem, kde by Raynor byl pouze jako doplnek v nejake jedne scene :)
-
StarCraft je space opera nejnižšího levelu, ale rozhodně si na nic nehraje, čili mi to nevadí, daleko horší je to např. u Mass Effect, kde je to podobné, problém je, že u Mass Effect si hrají na něco na co nemají, takže to dopadá hůře než u StarCraftu...
-
Když už jsme to tak nakousli. Která je Vaše nejoblíbenější mise v Sc? Počítáme do toho jak SC+datadisk,tak SC II+datadisk:)
Pro mě osobně je to tajná mise ze Sc II:) -
-
Moje nejoblíbenější mise je v prvním starcraftu předposlední mise terannské kampaně kdy se musí zničit protosská základna ale nesmí zničit zergská hlavní důvod proč se mi tak lbila je proto že mi bylo 8 když jsem to hrál v tý době to byla pro mě docela challenge bylo to moje první setkání s protossy mám na to tolik vzpomínek prostě nostalgie
-
p.s. já si prostě nemužu pomoct hrál jsem SC BW v 1999... pro mě to jako pro někoho Vesmírná Odysea, hru znám zpaměti a mohl bych vyjmenovat několik skvělých okamžiku v ději... zatímco v serii SC 2, možná jsem to moc rychle proletěl, možná jsem očekával jiný příběh, ale téměř žádná mise mi neutkvěla v paměti abych si ji připomínal... ale po herní stránce byly skvělé zábavné mise až na ten příběh. Možná mi chyběly i mise z SC BW, které trvali i 2-3 hodiny...
-
-
Tak tak, mise se mi v sc2 líbí, ale stejnak mám ty oblíbené v jedničce. Taky mi tu vadí ta délka, kde se velmi mnoho misí dokončí za 15-30 minut, přičemž tam chybí takový ty opravdu velký, kde se člověk mohl vyřádit, měl fůru času a minerálů. V HoTS mi přijde, že se to trochu zlepšilo, ale pořád to není ono.
Jinak, mně v hlavě dodnes utkvěla mise, jak se v Brood War za Zergy bráním Protosskému letectvu, přičemž já žádné stávět nemohu. Musel jsem po okrajích aktivovat nějaké "beacony" a nemohl jsem se vůbec dostat na evliký ostrov uprostřed, kde měli obrovskou bázi, která nešla tedy zničit. Poprvé když jsem to hrál, tak mi tahle mise dávala opravdu zabrat, ale později už jsem se na ní vždy těšil :)
-
-
jednoznačně SC BW, když Kerigenova zradí spojence a vlastnoručně máte zabít generála Duka a Fenixe... u Duka mi to nevadilo ale Fenix byl můj druhý nejoblíbenější hrdina z celé serie... Ten luxusní proslov Raynora jak ji slibil že ji zabije tomu dal skvělou třešničku na dortě. Celkově šestá epizoda SC na mě působila neuvěřitelně... skvělý nápad zakončit SC BW zergy
-
-
Tak díky za spoiler hned v nadpisu. Hlavně že se pořád obhajujete jak spoilery neděláte *10*
-
-
To nemá se spoilerováním nic společného, je to základní "pitch" Blizzardu pro to, co budeš ve hře dělat: http://eu.battle.net/sc2/en/legacy-of-the-void/#header
-
http://www.youtube.com/watch?v=Ne1DIkQMwjs
-
-
Jak jsem si psal nekde vedle, pokud to bude minimálně tak super jako minikampaň za tosse ve WoL, pak to bude asi nejlepší SC2 díl *14* *4*
-
Co to má bejt? Spoiler hned v nadpisu? *15*
-
-
pání, jste mne tady vzali nějak moc vážně, se mi zdá *1*
-
Bacha spoiler, na games.cz se muzete dozvet veci o hrach!!
-
To říkali vývojáři už před x lety přesně v době, kdy oznámili to "rozseknutí" hry na tři díly.
-
-
Těžko budeme vinit ze spoileru autora článku, protože to mohlo při sledování herních novinek přijít odkudkoliv, ale i tak mi příjde pro určitou část publika od Blizzardu nepěkné vyzrazovat klíčové zápletky. Zrovna u tohohle třetího dílu jsem si říkala, že konečně se nechám překvapit příběhem, protože první dva díly mi někdo vykvákal ještě než jsem si je zahrála. Ono ač je už v proroctví docela jasně naznačeno, o čem bude trojka a každý si to docela snadno domyslí, takovéhle potvrzení je jako rána pěstí. No, nechám se PŘEKVAPIT, jak asi bude vypadat pospojování všech už daných závěrů. Těším se, samozřejmě, jen nejsem nadšená, že se tohle ke mě dostalo.
-
-
Jejda to není žádný spoiler, vždyť se o tom píše hned v prvním odstavci na webu hry: http://eu.battle.net/sc2/en/legacy-of-the-void/#header
Navíc to vývojáři opakovaně říkali/naznačovali v minulosti, teď to není žádné velké odhalení.
Spoiler byl, když ještě dlouho před vydáním Wings of Liberty ukázali Blizzardi artwork vyléčené Kerrigan... -
-
Tak dik, ešte som wol nedohral a už viem o kerriganovej...
-
-
Nemyslím si, že článek o 3. dílu by neměl obsahovat spoilery z prvních dvou. Je logické, že je to určené pro ty, co už to hráli. Taky nechodím někam, kde si nechci kazit zážitek.
-
Chodit pod článek -->o příběhu třetího datadisku<-- a ztěžovat si na řešení/vzpomenutí lore předchozích dvou je hloupost. Asi se tu bude řešit jak je nebe modré...
-
No čtyři roky objektivně není dost dlouhá doba na to, aby se mohlo cokoliv bez následků spoilovat.
-
Je to 4 roky stará hra, tak sorry, ale pokud jsi nehrál, tak nečti a nechoď někam, kde se řeší už 3. díl....
-
Pak moc nerozumím tomu proč čteš diskuzi k příběhu "trojky" když jsi ještě nedohrál předchozí díly...
-
-
Ono to spíš je takové povzdechnutí nad tím, že oficiální zprávy někdy obsahují informace, které třeba fanoušek znát ani nechce. Je to subjektivní věc, asi tak jako když někdo chce vědět co dostane na vánoce a někdo další se zas raději nechá překvapit a chce si to objevit sám. Podobně se to řešilo ve FC: Bonus Round a docela jsem se s tím teď ztotožnila. Jinak si nemyslím, že by bylo něco špatného, že jsi o tom informoval, o tom novinařina přeci je. O tom artworku jsem ani nevěděla, to je docela síla.
-
-
Taková je holt dneska doba a můžou za to ty internety. Taky mi chybí časy, kdy bylo možno jít do kina na Matrix aniž by člověk o tom filmu víceméně cokoliv tušil - když jsem se snažil vyhejbat jakejmkoliv informacím o Interstellar, dalo to celkem práci. Jediný řešení je na Fb nelajkovat, z newsletterů se odhlásit a články nečíst.
-
Ok, to chápu. V dnešní době je to tuplem těžké, ostatně trailery na filmy taky ukazují příliš a když to člověk sleduje, tak si dá často dva a dva dohromady a pak je film hrozně předvídatelný.
-
-
-
-
-
Ale vždyť o tom se mluvilo už během HoTS a WoL, jestli je možnost spojení kvůli hrozbě.
-
-
proč sem nedáš link na tvuj battle net profil, kde uvidíme jak hraješ master/diamond ligu?
-
-
Tak píšu o tom rovnako aj na ich oficiálnej stránke, takźe
spoiler to asi nebude
-
-
Těšing...!!!
-
Ak bude príbeh a prepracovanosť tak kvalitná a na takej vysokej úrovni ako predošlé diely, tak sa máme na čo tešiť :)
-
-
Sarkasmus ?
-
-
Som veľký fanúšik starcraft hier takže určite nie.
-
-
To stupidni lovestory SC2 je humus, na SC1 to nema v zadnem pripade.
-
-
ale vždyť příběhy obou dvou dílů si jsou celkem podobný
-
To je vec názoru, mne zase pripadal príbeh prvého stracraftu viacej stupidný a miestami nelogický.
-
-
-
-