Přejít na výpis diskuzí

Příští generace her od Blizzardu poběží na novém sdíleném enginu

5.11.2018 14:46
Patrik Hajda 35 příspěvků

Blizzard si pro účely multiplayerové střílečky Overwatch udělal vlastní interní engine. Na druhou stranu, při vývoji Hearthstonu tvůrci sáhli po Unity, což platí i o některých mobilních hrách momentálně ve vývoji (těžko říct, jestli sem spadá i oznámené Diablo Immortal). Avšak v budoucnu poběží všechny...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Morlang

    Skvělý nápad, pokud soustředí veškeré své assety na nový engine, prominul bych jim i to outsourcované, mobilní Diablo. Pokud se jim to povede, vytvoří parádní rybník pro designéry, kteří by poté mohli přijít s rybami, které budou osbahovat originální gameplay, svět a příběh. Za mě rozhodně pecka.

  • i586

    Super. Možná, že ten nový engine bude umět i vychytávky z DirectX 10.😂

  • Už se těším na Blizzcon 2019 jak oznámí Diablo pro hodinky....

    • Derp_1337

      a nebo Starcraft Battle Royale !

  • kkING

    Titan😈

  • iSpirit

    https://www.youtube.com/watch?v=juWZLlH4tBM


    WarCraft 3 vs. Warcraft Remaster.


    Modely postav ok, ale in game je ten skok opravdu malinký. 

    • navíc je to remake, nauč se už laskavě rozdíl 

      • iSpirit

        Tak ve snu 😉

      • czlukas

        No... Je to remaster přesně podle definice :D

        Stejná hra, lepší grafika :D

        • dělají to celé odznova, takže jasný remake 

        • KrejciPetr

          Budou upravovat i některé mapy, takže to není čistý remaster ;).

          • iSpirit

            Jj třeba odstraní déšť 🙂

      • XorxoxTalarius

        Remaster ;)

        • Jack1947

          REFORGED -pravdu mají oba víceméně.

    • KrPa

      co chces jako za 30€ 😀

  • iSpirit

    Blizzard je ale strašně šikovná firma. Co hra to finanční úspěch. V tomhle směru jsou obdivuhodní. Nemyslím si, že bychom se do budoucna mohli dočkat nějaké čistě single-playerové hry bez lootboxů a mikrotransakcí. Takhle už dávno Blizzard nesmýšlí, proto Diablo 3 dostalo jen jeden datadisk.

    • Bobrkola

      Přesně... Po odstranění RMAH (aukce za reálné peníze) se frekvence updatů pomalu a zvolna prodlužovala a prodlužovala... 

  • Jack1947

    Takže nějaký ten UNITY 2, 0? ne počkAT TO BUDE BLIZZARD engine 2,0 😎

    počínaje jejich novou hrou hah.

  • MickeyMutant

    Engine bude muset pokrýt všechny platformy včetně mikrovlnek. Možná pak ale nastane doba, kdy si konzolisti začnou stěžovat, že jim ty mobily brzdí vývoj🙂

    • Zaho

      Blizzard nikdy nedělal náročné hry na HW a to je jeden z důvodů jejich úspěchu.

      Napsat že nějaká platforma brzdí vývoj jiné platformy, je hloupost.

      Ty hry by bez konzolí třeba vůbec nebyly, nebo by nebylo dostatek peněz na jejich vývoj a nakonec by to bylo znát na obsahu. Když už, je to vždy obráceně.

      • Jack1947

        Sám píšeš hlouposti, konzole zbrdzdily vývoj hardware už jen proto že prostě není potřeba, stačí průměrně výkonné pc a nebýt DENUVO stačil by i procesor starší 5-8let, mrvý to hlavně nevyladěná většina portů.

        Vždyt si vem ještě za PS3, X360 byl upgrade docela důležitý nové hry náročnější a dnes se to vyrovnalo. Nějaké I7/FX , 16gb ram , 1050/1060/(1070) a zahraješ si v poho FHD 60fps+-.

        • Zaho
          Třeba to je tím, že vývojáři musí řešit optimalizaci a to je rozhodně dobrý krok vpřed.
          HW není jediná cesta vpřed.
  • Jo Bli$$ard to jsou mistři v recyklaci vlastního obsahu a jeden engine jim to nesmírně zjednoduší = zlevní 😍🤮

  • Bobrkola

    Hmm tipuji, že nový engine bude upravený Game maker :D.

    • jj vylepšený o port na chytré hodinky myslím, že klidně až tam můžou klesnout...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit