Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To si nekdo vazne mysli, ze se 170 auty se bude jednat o simulator? Proboha... Co je teda iRacing podle toho? Co rFactor? Co je, dejme tomu, AC?
    • Množství aut rozhoduje o tom, jestli je to simulátor ? :D To máš asi taky hozený jinam viď :D
      • samozrejme. kdyz neco simuluju musim mit nejake vychozi data. to se dela tak, ze ti auto pujci a ty si to nasnimas. v pripade iR je to nekolik mesicu na jedno auto. uz to chapes? nebo to potrebujes dovysvetlit prostacku? mysli si co chces, ale ta zabugovano silenost ma do simulace daleko...
        • No pokud máš auta licencovaná (což v PC2 jsou), tak ti údaje o vozidle kompletně může poskytnout automobilka. Záleží pak na programátorech a schopnostech enginu, jak moc jsou schopni tato data implementovat.
  • Zdravim. Nemate uz nekdo cirou nahodou odzkouseno ve VR? Zajima me odladenost oproti puvodnimu PCars.
    • Ano vyzkouseno, sestava: intel I7 6700, 16GB DDR 4 2133 Mhz, GTX 1060 6Gb, deska: B150 Pro. Oculus rift.
      Ve hre 1920:1080, Anisotropic 8 x, msaa, post procesing vypnuto, stiny low, Track : High, Cars High, textures High, Vsync Off, a bezi to hezky. Podle me nejlepsi sim na oculus. Ale chce to 1080, nebo 1080Ti. Jakmile zapnu postprocesing, tak sekacka docela
  • Tak jestli zde dostal první díl 8 z 10, dvojka musí dostat tak 15 z 10...
    pCARS 1 byl neskutečný propadák, jehož ale , díky investici, nelituji. Z výplaty za první díl jsem pořídil dost titulů, vymaloval byt, pořídil sedačku a Project CARS 2. Byť jsem byl dosti skeptický, koupě druhého dílu nelituji. Po tech demu, které SMS vydali pod názvem pCARS tu máme konečně plnohodnotný simulátor se vším všudy. Dynamické počasí, LiveTrack - kaluže na trati fakt dokážou znepříjemnit život. Přepracovaný FFB konečně dává ty správné informace a vy tak víte co se s autem děje. Diverzita zpětné vazby u různých aut je pochopitelná, každé auto se chová jinak ;-) Jízdní model parádní, zpracování tratí taktéž. Grafický kabátek - vylepšený první díl s lepší optimalizací - co je alfou omegou této hry ? to že dokáže předhodit takový grafický skvost a ještě k tomu dokáže parádně zpracovávat fyziku těch x aut, které se prohání po okruhu..vše při stabilních 60 FPS. AI jistě bude chtít přepracovat, ale je to asi to nejmenší co mne trápí, vzhledem k tomu, že jezdím jen online.
    Pokud jsem fanoušci simulátorů, s koupí Project CARS 2 jistě neváhejte.


    Bob mi tu za chvilku nechá jeho plnohodnotný komentář ale nám je to co, jedno.
    • `pokud jste samozřejmě. Telefon se rozhodl, že jsem je lepší .. :D
  • Zatím mě pC2 taky docela překvapilo. Nečekal jsem moc veliký pokrok a s koupí jsem fakt váhal. V porovnání s pC1 je ten pokrok ale vidět. Vylepšili snad vše. Slabá je pouze AI podle prvotního dojmu. Jinak jízda je uvěřitelnější. Zatím jsem neotestoval zdaleka vše, ale přijde mi, že i v obsahu jsou docela rozdíly. Některá auta na některých tratích dávají lepší odezvy do volantu, jak jiná. Třeba formule mě v pC2 až tak moc nenadchly - teda to je můj první dojem. Co se jim ale opravdu povedlo je LiveTrack a jízda přes kaluže je fakt skvěle zpracovaná, to mě doslova nadchlo. To, že se dají aktuální simulátory spočítat na jedné ruce je, dle mě, dobře. I tak mi přijde, že konkurence mezi závodními simulátory je velká: AMS, AC, rF2, R3E a pár starších. Doufám, že recenzent nebude mluvit jen o grafice, UI a podobných věcech, ale soustředí se na vlastnosti jízdy a ffb, a bude to porovnávat opravdu se simulátory. A snad si to zajezdí i na lepším volantu.
    • Lukass
      Podle me je to zamer, kazdy auto se chova jinak a ridi se jinak, tak je to i s odezvou.
      V jednicce to taky tak bylo.
    • U her, kde je příliš mnoho různých vozů bude force feedback vždy problémem. Právě proto tam bývá (snad je to tedy i v pCARS2, určitě je to v AC) nastavení FFB u každého vozu zvlášť, kde si to už musí hráč doladit sám.
  • Lukass
    Jeste by me zajimalo jak to slape na konzolich, protoze tam to musi zdimat vykon uplne do maxima.
    • zmen si profilovou fotku. nemyslím že erotika je tady povolená
      • Tak ti máš zajímavé představy o tom, co je erotika. Ti je 12?
      • Puritáne
        • Bob, nejspíš Američan. A ti mají panický strach z bradavek.
  • Lukass
    Je to skvely, jde videt ze do hry narvali hromadu penez a jde to videt.
    Dokonalost, moznosti pocasi, moznosti nastaveni, prehledne interface, uzasne force feedback, kaluze, snih, rallycros, je toho tuna. Takhle ma vypadat hra, zadna reklamni masirka, ale poctiva prace a vysledek je ultimatni.
    A ty stary kary, to je radost.

    Su nadsene, prekonalo to moje predstavy, tleska, bravo.!!!

    A nesmim zapomenout na skvelou optimalizaci a vzhledem k tomu co hra vsechno umi, je optimalizovana dokonale.

    Jedina vytka miri k ponekud divne AI, ktera se chova agresivne a nepredvidatelne. Ale tahle hra je hlavne o multaku :)
    • AI je dost špatná, ale vzhledem k tomu, jak moc je tam proměnných, které ovlivňují podmínky na trati, se nelze divit. Člověk nemůže čekat, že AI bude umět se všemi auty dokonale za všech podmínek, to je fakt na dlouho něco takového udělat.
      • Lukass
        Jj souhlasim, tech podminek je tam skutecne mraky :)
    • škoda jen že to jsou nudné okruhy a ne otevrený svet. V realite jezdí závodníci po okruzích aby neomezovali premávku, ale ve hre takova omezení nejsou potreba.
      • Bob: Simulátor asi něco simuluje.
      • Lukass
        Netroll prosim.
        • proč bych trolil zkus se nad tím zamyslet
          • Lukass
            Zamyslim, a nedava to smysl.
            Navic je to nerealny
            • smysl to dáva, závodení v reálnem provozu je mnohem zábavnejší. proto taky vznikli hry jako NFS nebo crew
  • Odpoved k dotazu na track k intru.Je to remix od Tiesta Silence... ;)
  • Jinak PCARS2 mě příjemně překvapilo. Zpočátku jsem měl smíšené pocity, ale jakmile se mi podařilo pořádně nastavit ovládání a monitory, tak jsem si to začal užívat. Není tam tak komunikativní feedback jako třeba v AC, ale fyzika je podle mě lepší. Není tady ta otravná nedotáčivost v nízkých rychlostech jako v AC a konečně je při driftu cítit ten moment, kdy se gumy přestanou protáčet a znovu se zakousnou. Rallycross je úplný strop, být SMS, tak se úplně vykašlu na okruhy a udělám čistě rallycrossovou / rallyovou hru.
    • Lukass
      Rallycross je perfektni, uplne mas pocit ze v tom aute fakt ses :)
  • Jo, tech simulatoru je ted spousta .. akorat se mi porad nechce dat 10 litru za poradny volant ..
    • si to zahraj na gamepadu. na klavesnici to nebude uplne ono asi
    • 10 litrů? To je ještě v pohodě, v případě pořádného volantu od Fanatecu (proti kterému je cokoliv jiného hračka) počítej s 3x vyšší sumou, ale budou k tomu i pedály a řadička... I těch 30 litrů je pořád velmi levná záležitost oproti zábavnému reálnému autu
      • Fanatec jsem před cca 6 lety měl. Ano je to vymazlená kvalita, ale neřekl bych, že volant za 8-10K je proti tomu hračka (ty stojí do 2K) Takovej Thrustmaster T300 je velice slušný volant se stejnou možností konfigurace (rozuměj různé volanty, pedály, řadička) jako Fanatec. A i top volant Thrustmasteru stojí 20K, což jsi ve stejný cenový jako u současného Fanatecu. Spíš vidím škodu v tom, že se sem oficiálně nedováží a tím pádem o této značce moc lidí ani neví.
  • exmaxx
    Co je to za pisnicku v podkresu? Je to cover neceho znamyho, ale nemuzu si to vybavit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit