Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak uz jsem psal, po zklamani z konce ME3 a zprzneni online v SW TOR nastane zprzneni RPG zanru. Jak uz tu prede mnou nekdo napsal, ztratili vizi a RPG dusi a jako pejsek s kocickou patlaj herni nechutnej trapas. A bez cestiny si u nas ani neprdnou.
  • Uz vidim ten konec. Jsou to zcela rodilne varianty zavisle na tom jak jste celou serii hrali. Budete mit tri volby jednu modrou, jednu zelenou a jednu cervenou. *1*
  • Najskor rozmyslaju ze to urobia ala Skyrim, lebo ved skyrim mal velke predaje. Potom rozmyslaju ze tam daju co-op. A asi aj dalsich milion alternativ.

    Jedna vec je zlepsovat sa a druha vec je zabudnut na svoje korene a prestat robit take hry, ktore z biowareu urobili jedno z najznamenjsich a najuspesnejsich RPG studii.

    Stratili dusu, stratili viziu, jedine co im zostalo je hlad po peniazoch.

    Ja by som bol najradsej keby skrachovali, potom by si mozno uvedomili co so sebou urobili
    • Cahir
      Když už mluvíme o kořenech, tak BG1 byl v podstatě openworld. *3*
  • Jen doufám, že DA3 bude víc jako jednička, než divná příliš akční dvojka (neustálé spawnování vln nepřátel "z ničeho" jen tak "ve vzduchu", předem označený charakter odpovědí - agresivní, neutrální, pozitivní atp.) ... a jinak kooperativní kampaň bych uvítal, hlavně ve split screenu, online co-op mne nezajímá (nebaví mne hrát s cizími lidmi, protože často je s nimi obtížná domluva), kooperativní hra by neměla hru jako takovou nijak ovlivnit, když vždy ovládáme celou skupinu hrdinů, neměl by být problém tam takovou možnost zakomponovat.
    • Ještě dodám, že doufám, že se nerozhodnou do hry nacpat QTE finishery, jako mají teď ve zvyku cpát úplně všude, to myslím by zrovna DA moc neprospělo. Stejně jako tím "zničili" poslední díl Ninja Gaiden (3).
  • a co takhle prasknout do stolu a a konecne jim rict at tahnou nekam. Jejich hry po skvelym DAO a vybornych ME1 a2 nestojej za nic. DA2 je primitivni bezducha mlatickaa ME3? Linearni koridorovka, kde oproti DA2 zmizeli i trapny ukoly najdi prines a nebo najdi zabij. V mE proste jdete koridorem a likvidujete vse co se hejba, navic barvicky na konci......skoda mluvitA SW TOR? Propadak roku.Takze DA3 s jejich coopem a barvickama na konci bude urcite gamesa roku :)
    • bez cestiny si ho muzou opet nabouchat do zadele hned za DA2
    • Robotron3
      Proč hráčí tak strašně přehání? Vidí buďto černě, nebo bíle, buď je něco absolutně skvělé, nebo absolutně špatné. Dragon Age 2 a Mass Effect 3 jsou možná v některých aspektech třeba horší, než jejich předchůdci, ale rozhodně mají daleko do bezduchých mlátiček a k odsouzení špatných her. Trochu barev do toho monochromatického vidění světa.
      • Souhlasím s Robotronem - DA2 mě sice zklamalo, ale když jsem si zvykl na ten trošku jiný styl hraní, tak to od zhruba první třetiny hry začalo bejt skvělý. Dějový zvraty, napínavý momenty, co se týče příběhu a jeho podání tak za jedna... samozřejmě herně o něco horší než DA:O. To samý ME3... herně horší, ale příběhově výborný, emočně vypjatý a ty konce? Já osobně mám raději konce, na který bude člověk vzpomínat, než aby to skončilo nějakým happyendem (hrál jsem s prodlouženýma koncema)... i když mě to teda ze začátku dost vzalo. Ale myslím, že ani jedno vyloženě propadák nebyl (kor ME3)
        • Navíc mi vedlejší úkoly v ME3 přišli lepší než v ME2 a i vylepšování zbraní jsem uvítal.
  • Veskoslav
    Jo dali jsme coop do DS 3, tak ho dáme i do DA 3. No ale třeba to bude lepší než hrůzostrašná a narychlo splácaná DA 2. Jenom by mě zajímalo, jak by se vyřešilo zastavování času:)


    P.S: To zase EA dělala průzkum u RP oddělení nebo v jídelně jako minule, když se ptali, co lidem vadilo na DS a oni řekli strach.....
  • Me osobne nejvice toci recyklace map pro nepovinne questy a neochota investovat do hrace. Schvalne spocitejte si kolik bylo v DAO map, ktere se netykaly hlavniho questu, ale pouze vedlejsiho. Tak kolik, 1-2 v DAO 1, 0 v DAO2 a 20 v BG2. *16*
  • Ta zápletka třetího dílu se mi moc nezdá. Je to shrnutí děje docela povedeného filmu Dragon Age.
  • Udělejte klasické izometrické RPG jako BG v pěkné moderní grafice.
    • Jseš blázen ne? Kdo by dělal izometrickou 2D grafiku? :D To je jako prosit ať se začnou vyrábět auta s parním motorem.
      • Já jsem o nutnosti 2D neřekl ani slovo. :)
        • Vildovi tece mleko po brade, ho si nesmis tak brat. A za chvilku mu asi praskne zlosti bedar na nose *4*
    • To bohužel nikdo neudělá, protože marketing. FPS = more casuals, more money.
      • Bohužel už mě štvou pořád se opakující hry typu Mass Effect DA2 s kolečkovými dialogy v každé druhé hře naposledy mě bavil jen Inqusitor pěkně ukecaná hra - http://inquisitor.cz/
  • Robotron3
    Že by se hrálo za inkvizitora a víc se odhalovaly ty politický čuňárny mezi templářema a mágama se mi líbí. Snad to tak bude. A do party víc lidí! Co maj bejt zalezlý někde po hospodách a čekat, až se na ně dostane, když můžou hned přiložit ruku k dílu :)
    • 13_11
      Přesně jak píšete. Když narazím na nové společníky, tak by mě zcela přirozeně měli následovat, že... být se mnou, být pohromadě, být SPOLU. Jedině tak má přece parta šanci přežít – opouštění parťáků u ohníčku jde nejen proti logice věci, ale taky je to naprosto hloupé riskování. (Teď pomíjím situace, kdy je výhodné se rozdělit, a tak zatímco jedna skupinka se dobývá tunely do hradu, druhá masakruje jeho okolí, aby jim pak, až se skupinky znovu spojí, nikdo nemohl vpadnout do zad.)

      „Menší armáda“ by mi vůbec nevadila, pokud by se jí přizpůsobila herní obtížnost – tedy více tužších nepřátel. S logickou možností mít parťáky furt po ruce by se taky pochopitelně mnohem hůř (ale mnohem reálněji hůř!) rozhodovalo v klíčových situacích. Ono by bylo něco jiného, když bychom byli postaveni před problém, k němuž by se každý z desetičlenné party vyjádřil (a při tom i třeba pěkně pohádal), než když v Dragon Age jeden společník plácne, že je proti, druhý že je pro a třetímu (pes) je to úplně jedno, hlavně že dostane kost. Jasně že by to bylo náročnější na tvorbu, jasně že by taková hra třeba vyšla později, než bychom si přáli, ale nebyla by to pak mnohem větší zábava?

      Kdyby v Dragon Age byli akorát Morrigan, Alistair a pes, a nikoho jiného by se nedalo zverbovat, nenutilo by nás to partu furt točit. Kdyby byl v Mass Effectu do party jenom Garrus a Tali, a ostatní coby posádka by se holt starali o loď, byl bych nejvíc šťastnej. Takhle se spoléháme na svůj vlastní úsudek, že bereme „správné“ parťáky na „správné“ mise, a doufáme, že těžíme maximum z poctivě napsaného scénáře. Chápu, že to nutí si hru znovu několikrát zahrát a rozhodnout se jinak, ale proč takhle?
      • Jenže oni jsou taky lidi, co Garruse a Tali nijak zvlášť nemusí.
      • Vic jak 6 postav bych asi nechtel, ale podle me by postavy v tabore nemely levelovat. Kdyby pak mela kazda postava vlastni questy, pak by to zvysovalo znovuhratelnost hry - jako v BG. Dale by asi mezi jednotlivymi postavami mely panovat normalni vztahy - napr. jako v Isharovi, pokud by se nenavidely, tak by nektere odesly ze skupiny.
    • Cahir
      Ale osobně bych šest viděl jako maximum, zase bych z toho nechtěl mít RTS...
      • Když sníží celkově počet hratelných postav, tak proč ne. Mě jen prostě štvalo, proč, když jdu na bosse, si musím většinu parťáků nechat doma? To není logický. Proto se mi alespoň líbila poslední mise v ME2, kdy se ji zúčastnily nějakým způsobem všechny postavy. *15*
        • Robotron3
          To je fakt, a mě zase trochu štvalo, že i když jako by jdu jen se třema parťákama, tak stejně jako ve Final Fantasy, když je nějaký dějový zvrat, najednou se tam ta postava, kterou ani v partě nemám, objeví a něco tam řeší, jako kdyby se mnou byla pořád.. Mělo by být víc lidí v partě a zároveň omezenější počet na výběr. A ty lidi, s kterýma vůbec nehraju, by pak neměli do dění zasahovat. I když to už by bylo možná technicky moc náročný udělat.
          • Jinak samozřejmě souhlasím ;-)
          • Myslím, že v Mass Effectu ani DA se nic takového nedělo (i když u DA:O si jistej nejsem, je to už nějakej pátek, co jsem to hrál) :) Tam pokud se ta mise/úkol nějak vztahovala k oné postavě, pak nešlo jinak a bylo nutné si ji vzít do party... :)
            • DAO to je ale v DA2 ne
            • Robotron3
              Je to tak, ale přesto se vyskytují takové momenty, kdy ti tam ta postava do příběhu skočí, i když sis jí nevybral, v nějakých opravdu předělových momentech. Není to tam sice nějak často, ale i tak to vypadá trochu nešikovně. V DA a DA:O už bych za to ruku do ohně nedal, ale co jsem hrál naposled DA 2, tak tam to určitě je.
      • Robotron3
        Souhlas. Ono víc jak šest lidí v partě by už stejně nebyla parta dobrodruhů, ale už malá armáda :)
        • Malé armády se používali ve W3, mix RTS a RPG. Myslím, že celkem úspěšnej koncept, ale ne do DA. DA je spíš po vzoru NWN, a BG.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit