Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sledovala jsem různé gameplaye a vůbec nechápu, že se najde tolik lidí, kterým hra připadá hrozná. Moc barev, příliš lesklá zbroj, vymóděné postavy...atd, atd. Tahle hra má prostě stylizaci, aby potěšila oko. Prostředí vypadá fantasticky, takže se těším, jak budu objevovat svět DAI. Graficky je hra fakt parádní. Určitě to nebude hra pro lidi, kteří mají rádi střílečky, kde za 10 hodin mají hru dohranou. Nevadí mi, že po tomto čase se tahle hra teprve rozjíždí. Těch opravdu špičkových her je totiž málo a jsem ráda, že si hru budu moct tak dlouho užít.
    • existuje 5 možností romance mužů a jen 3 žen. Je to trochu postavené na hlavu, vzhledem k tomu, že hlavní konzumenti her jsou heterosexuální muži. Jde vidět že tu hru vytváří gay (Gaider).
      • "existuje 5 možností romance mužů a jen 3 žen" - což samozřejmě významně ovlivňuje kvalitu hry *1* *7*

        "hlavní konzumenti her jsou heterosexuální muži" - myslím že zrovna u současných bioware her by se o tomhle dalo docela polemizovat
        • Někde byli statistiky, a podle nich obecně RPG žánr hraje zhruba 50% žen a 50% mužů, kde ženy jen mírně převažují o 4 % (ale statistiky byli pravděpodobně z USA a Kanady). Při tom v populaci je údajně 15 - 20% homosexuálů, vyplývá to z novějších výzkumů. Hry jako DAI jsou udělány určitě tak, aby se líbili většině, protože je do jejich vývoje nalito obrovské množství peněz, které jsou samozřejmě na té hře znát. Pak už je to jen otázka subjektivního vkusu. Je jasné, že lidem, kteří mají rádi horory a drsné hry, se DAI moc líbit nebude,což je v pořádku. Žádná hra i se sebelepší grafikou se proto nikdy nebude líbit všem. A to, že hra je v pastelových barvách není nic divného. Byt si také nevymaluješ v černých a hnědých barvách jen protože jsi hetero muž. Myslím, že přestože budeš mít ložnici ve smatanové barvě, tak když ti přijde ženská, tak ti neřekne,hele ty máš vymalováno ve světlých barvách, takže nejsi náhodou gay?:)
      • Nevím jestli je Gaider gay nebo ne, je mi to celkem jedno. Protože tahle hra dává možnost na romanci všem, což se mi líbí. Navíc tito lidi mají většinou výborný vkus a jsou nadprůměrně tvořiví. V každém případě ta hra je skvělá. Almodovar je také gay a nic to nemění na tom, že je to jeden z nejlepších režisérů současnosti.
  • Když to spojím s ohlasem zdejší komunity, tak jsem asi divnej, že se na tu hru prostě těším. Ono totiž podle vás bychom pak hráli tak 5 her a to taky není ono. *3*
    • Taky se těším. :)
      Těšil jsem se i předtím, ale teď, když se po světě začínají objevovat v podstatě bezvýhradně pozitivní recenze, se těch devět dní začíná zdát fakt dlouho.
      • A co cekals? Ze tomu da nejake magazin odpovidajici znamku, nenech se vysmat. Je to hype AAA hra, devitka je jasna :-)
        • Femto
          http://www.telegraph.co.uk/technology/video-games/video-game-reviews/11221041/Dragon-Age-Inquisition-review.html
  • v tom bych nevidel problem... jedno vetsi mesto mel i Baldur's Gate 1 a 2 (dvojka mela vicemene jenom mesto), popripade Wyzima v Zaklinaci...
  • Tak jak to je s tim taktickym modem?je možné normalne kliknout na nepřítele a wsad posouvat nezsvysle kameru?také je možné nastavit podmínky v taktice?tak jak to bylo v 1 díle?a jak slibovali...
    • Vrať se do školy.
  • trošku mě zaráží jedna věc, zmíněná v mnoha zahraničních recenzích (ale pouze v jedné vypíchnuta jako zásadní nedostatek) - ve hře je všehovšudy JEDNO větší město (Val Royaux)... vždyť města jsou v RPG to nejdůležitější, ve městech jsou postavy, se kterými si povídáte, dostáváte questy, obchodujete, přespáváte v tavernách, provokujete stráže a prostě užíváte si ten RPG feeling... s růstem herní mapy jsem předpokládal samozřejmě, že projdu nespočet měst :(((((
    • Tak děkuju za spoiler.

      Někteří z nás doposud nevěděli, jestli to bude Val Royeaux, Halamshiral, nebo snad Montsimmard nebo Val Chevin.
      • tak to se omlouvám.. ale snad to není taková hrůza, jako kdybych ti vyzradil pointu Interstellar ;) .. no každopádně je to škoda, pro mě jsou města základ RPG
    • Postavy, s kterými si povídáš, questy, obchodování si užiješ i mimo město - mapy rozhodně nejsou prázdné a je tam toho víc než dost co dělat.
      Přespávání v tavernách tam, pokud vím, není - přespáváš (odpočíváš) buď v táborech inkvizice a nebo v pevnosti. Takže o to tě absence většího množství měst neobírá.
  • celoush
    Mně se líbí, že zatím téměř každý upozorňuje, že mu na té hře vadí nějaké maličkosti či individuální estetické problémy... ve výsledku to znamená, že ta hra se nejspíš fakt povedla.
    • spíš to znamená, že ji ještě nikdo nehrál a mají nutkavou potřebu šířit v diskuzi nějaké negativistické nálady a komenty, tak si vybírají různé nesmysly a kritizují grafiku (co jiného by taky mohli kritizovat, když nic jiného neviděli)
      • videli sme aj ovladanie, tj prisposobene na gamepad, a na pc
        to je len debilizmus vyvojarov, inac to neviem nazvat
  • správě postav. Na z nich každou navléknete brnění, přilbu, zbraň a někdy i štít. Většina z toho navíc obsahuje součástky, které jde vyjímat a montovat do jiných zbraní.

    I když jsem měl jen čtyři postavy, bylo občas obtížné si udržet přehled o tom, komu by se hodilo nové brnění.

    NOOB
  • TheGGG
    Počkám na patch, oddělávající saltující trpaslíky.
    • a co když se ti hra bude nečekaně líbit (i přes tu hroznou omalovánkovost a netemnost), pak se tu omluvíš za házení špíny na ni ještě předtím než vyšla? *5*
      • Já se na DAI ale docela těším, sem říkal že v dnešní době omalovánek člověk nemá mocna výběr.
        +hrál a dohrál jsem DA O a DA A a docela jsem se bavil.Vy lidi jste taky hrozně náchylný.
        PS: neříkej, že ti saltující trpaslík nepřipadá směšněj
        Na bloodborne si klidně nadávejte, šak na to máte svatý právo LoL
      • Nech ho bejt, jen se tu snazi provokovat, vzdycky ma zdaleka nejvic komentaru u her ktery se mu nelibi nez naopak. A pak kdyz nekdo jemu rekne neco spatnyho na Bloodborne tak hned prichazi s argumentem "co tu delas, kdyz se ti hra nelibi", takze asi tak...
        • Pritel mu dal kosem kvuli wowu, tak ted nesnasi trpasliky, elfy a cokoliv od blizzardu.
          • haha, blizzard vymyslel a elfy a trpaslíky? Ty máš dost.
            • To tvrdis ty, bezmozku :)
  • Lotr
    Nu až mi ze zátoky přistane kopie pak se rozhodnu zda si to koupím.
    Ono totiž DA2 ukázalo jedno.
    Hodnocení se pohybovalo okolo 8 z 10. Ale co jsem dostal? Paskvil který mne bavil jen díky příběhu. Vše ostatní bylo hrozné.
    • já jsem dostal hru 8/10. Možná bude chyba v tobě, že sis hru neuměl užít/nedokázal ocenit
      • Lotr
        Ano komu by se nelíbila rychlokvaška kde člověk navštívil 8krát jednu jedinou jeskyni v rámci 8 questů.
        Tedy ne budeme upřímní.
        Kde i hlavní hrdina ironicky komentoval zabití stejného bosse podruhé. Hru kde se pavouci spawnovali z oblohy.
        Ano to jsou jistě znaky skvělé hry.
        • já jsem si užíval příběh, společníky, dialogy, souboje, vybavení, příšery, lore DA universa a hra mne bavila až do konce. Ty opakující se lokace byly pravda otravné, ale ne natolik, aby mi pokazily zážitek ze hry.
          • Lotr
            Ok vezmu to postupně co mi jako kovanému hráči RPG vadilo.
            Příběh - výborný - ten mne udržel u hry. Ale stupidní rozuzlení kdy naprosto nezáleželo na volbě hráče bylo hrozné.
            Společníci - souhlasím - zajímavé sebranka kterou jsme u her od Bioware viděli poprvé v BG.
            Souboje - proměna taktických soubojů DA1 v podivnost kde zloděj házel láhve tím že do nich kopal. Souboje nejsou klad DA2. Naopak. Respawn nepřátel díky kterému šla jakákoliv taktika do pekel. To má být něco co si má hráč užívat?
            Vybavení - jo no....ono moci změnit brnění jen svému charakteru je přeci tak záživné. DLC zbraně byli tak OP (levelovali s tebou) že je člověk nemusel měnit dokud nepřišlo další DLC. Jo velmi záživné.
            Příšery - bez DLC se neustále opakovali. Stupidní AI tomu také nepomáhala. I na nejtěžší obtížnost nebyla hra výzva. S partou mágů byl schopný člověk umlátit saň během 45 sekund.
            Lore DA - oproti DA1? Děláš si legraci? Nebylo tam žádné rozšíření toho co jsme už neviděli v DA1. Nebylo. Ani jeden jediný zápis v kodexu.
            • del0
              "Řeknu vám jedno, ikdyž hrajete klidně 20 let, neznamená to, že máte vkus :)"

              Asi takhle. Kdybych neměl zkušenost s RPG, tak bych si určitě nechal poradit s výběrem radši od někoho, kdo hraje 20 let a dohrál jich desítky, ne-li stovky, než od někoho, kdo plácá nějaké obecné plky o vkusu. *7*
            • Femto, když těch RPG odehraješ pár desítek, tak už je docela zvládáš poměřovat. Já pamatuju ještě ty hodně staré hry - Wizardry, Dungeon Master, Albion, Realms of Arkanie, Stíny nad Rivou, Ultimy, Brány Skeldalu, Might and Magicy, Gothicy, všechny Bioware hry, Infinity Engine, různá JRPG jako Final Fantsy serie, Xenogears, Chrono Cross, Secret of Mana, Grandia atd. Řekněme že takových 40-50 RPG už mám odehraných. Takže ano, mám hodně velkého pindíka a dočůrám hodně daleko :-)

              Přesto beru, že jsou to všechno subjektivní názory na hry. Asi nikoho by nenapadlo se hádat, kdo má lepší oblíbenou barvu, zda modrou nebo oranžovou.
            • Femto
              a už jsme se dostali k poměřovaní pindíku, kdo je nejvíce kovaný RPG hráč historie a ten, který má právo hodnotit. Řeknu vám jedno, ikdyž hrajete klidně 20 let, neznamená to, že máte vkus :)
            • DA1 jsem hrál poprvé v době když vyšlo, tenkrát jsem si ho užíval. DA2 jsem hrál poprvé před měsícem, tj. DA1 už jsem si moc nepamatoval, a užíval jsem si ho. Teď jsem ho dohrál a řekl si, že bych mohl znovu rozehrát DA1. DA1 mně podruhé už nebaví!! Ty tzv. taktické souboje jdou dost nudné, grafika je meh (dvojka ji měla určitě lepší), příběh je nudnější než v DA2.
              Taky se považuju za docela kovaného RPG hráče (hraju všechny hlavní RPG od dob počátků PC) a DA1 i DA2 bych dal 85/100, tj. dobré, ale nijak zářné a výjimečné hry. Nedostaly by se ani do první dvacítky mých NEJ RPG.
  • Keyz
    Popis taktického módu od redaktora hrej.cz

    "On ten takticky mod vypada, ze je to prave pro klavesnici. Jenze pak zjistis, misto volneho pohybu kamery musis koleckem na mysi potahovat vycentrovany bod po mape a pokud chces zadat prikaz, tak nejdriv je treba ten bod pritahnout na vybranou postavu a pak na cil. Hra ignoruje to, ze na pocitacich existuji kurzory, pomoci kterych lze zvolit i neco jineho, nez co je uprostred na obrazovce."
    - Vypadá, že je pro klávesnice ale vlastně není, když se to tam údajně ovládá takto šíleně.

    *15*
    • Zajímavé - já sledoval několik PC gameplayí a tohohle problému jsem si tam teda nevšiml. Jediný "pozůstatek" po gamepadovém taktickém módu tam byl ten jakoby zaměřovač uprostřed obrazovky, který se pohybuje společně s kamerou (a osobně doufám, že jej umožní skrýt), ale vše šlo normálně ovládat myší.
      Nic se nemuselo na vybranou postavu "přitahovat" - prostě normálně se vše označovalo myší a nemuselo to být zrovna ve středu obrazovky.
      • Důkaz? - např. https://www.youtube.com/watch?v=bKSxPWkGFMw (cca 19:10) a kterékoliv jiné PC gameplay video *1*

        Jinými slovy "popis taktického modu od redaktora hrej.cz" je chybný a nechápu, jak k tomu došel..pochybuju, že by zrovna hrej.cz měli nějakou speciální verzi bez ovládání kurzorem :D . A nebo to hraje s gamepadem a gamepadovým UI a pak se diví, že mu v taktickém módu nefunguje myš *2*
        • Jo ten blb to hral s gamepadem.
          • Keyz
            Asi nějaký američan. *15*
        • Keyz
          Dík za video.
          Tam to opravdu vypadá na pohyb kamery zvlášť a pohyb kurzoru zvlášť. To, nevím co tam ten redaktor blekotal v komentářích.

          Jinak k čemu je ten nehybný zaměřovač netuším. Když tam jasně zadal útok kliknutí myši na postavu, která byla mimo zaměřovač. Ještě tam je otázka množství skillů a taktiky. Zda lze nějak nastavit věci aby se mohl člověk pochválit jak to bravurně vymyslel a jen se koukal, jak to během boje funguje :) To vždy potěšilo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit