Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Paulcz
    Tahle stylizace je trošku ujetá a vypadá to, že k legendárnímu X-Comu konečně přidali i sexuální menšiny, no skvělé :) Jistě společně zničí intergalaktickou lůzu.

    A naštěstí tu máme opravdovou UFO hru - OpenXcom..
    • Je to proste masova hra, tak to podle toho taky vypada. Kupni sila jsou lidi typu triplegee (za chvili prijde s brekotem, jak sem strasne hc, cimz tento fakt bohuzel nepopre), ne hardcore hraci...
  • Ja som tejto hre neprišiel na chuť, s Long war to síce bolo lepšie ale tie osekané mechaniky bolo priveľmi cítiť.
    • Dohrál jsem XCOM: Enemy Within, ale také jsem nebyl nadšený. To že osekaly herní mechaniky je jedna věc, ale ten systém AI nepřátel zmrazených dokud se hráč nedostane na dohled byl obrovským zklamáním. A jak jsem koukal herní videa z novinářských verzí, je to tam zase. Na jednom rohu ulice přestřelka, ale druhá skupina za rohem nereaguje. Navíc, nepřátelé na nejvyšší obtížnosti používali v dané situaci nesmyslné schopnosti.
      Ano, řemeslně to vypadá pěkně. Ano, tvůrci se snažili vnést tam trochu dynamiky - limitem na počet kol a jiným typem misí, conceal mechanikou. Ale jakmile musí reagovat AI samostatně, naplno se ukáže, že tady se toho oproti minulé části mnoho nezměnilo. Stále platí zásada - pull jen jedné skupiny najednou, nepřesouvat se příliš dopředu.
      Nebude to ale špatná hra a skutečně přeji tvůrcům úspěch. Nebude to ale tak dobrá, jak by mohla být. Pouze pokud by nějakým zázrakem dokázali mody změnit chování AI.
  • kostejnesmrtelny
    První recky napovídají, že se pokračování víc než povedlo *14*

    http://opencritic.com/game/1776/xcom-2
    • Coffin.Corner
      Tak exkluzivita musí být zpravidla vyvážena příznivějším hodnocením *3* Nicméně málo kdy jsem tak přesvědčený že to bude sázka na jistotu, jako teď *14*
  • Jak říkal jeden ze samotných vývojářů prvního XCOMu: "Vytvořili jsme 20 hodinový tutoriál pro Long War". (Tím měl na mysli původní kampaň v XCOMu).
    Long War byla naprosto luxusní modifikace jakou měl být XCOMu již od začátku. Doufal jsem, že dvojka bude už udělaná takto přímo od vývojářů. Na druhou stranu by se tím ale asi snížila přístupnost hry pro casual hráče. Takže je dobře, že spolupracují úzce s vývojáři Long Waru.
    • proč nepředělají Terror from the Deep nebo Enemy Unknown? Ten jejich nový XCOM byl kindergarten hra. Co tam byla navíc tak překáželo, a co tam chybělo, tak byl problém. Jejich herní mechaniky neměly žádnou logiku. Příklad - vím že tam byly jakési 4 urovně v základně, kam se daly stavě elektrárny, a na těch 4 úrovních byly náhodně rozmístěné jakési horké prameny. Když měl člověk smůlu, tak se mu všechny horké prameny vygenerovaly dole a hra byla těžká, když si párkrát saveloadnul, tak měl horké prameny nahoře a hra byla lehká, protože měl dost energie atd. A to nemluvím o mnohem horším systému paniky/ekonomiky/financí. Firaxis jsou lamy.
      • Ty ses prejmenovanej max vid ?
  • A co teprve az pridaji i nozni samopaly, to se bude teprve slapat do pedalu... ;)
  • Ok přiznám se. Předobjednal jsem si to a vzal si na týden dovolenou, abych si to řádně vychutnal.
    Pokud to bude alespoň stejně dobré jako jednička tak toho litovat nebudu :).
    A zbytek dovolené si schovám na nový Torment.
  • TheGGG
    předobjednáno a natěšeno, fakt se na tuto pecičku těším... a prvních x hodin asi budu jen budovat svůj awesome team... cant wait
    • slysel sem, ze si tam muzes nastavit velikost poprsi a dokonce budou i DLC s ucesy od svetovych kaderniku
  • neni nad to se vzít si maskáčovou kapucu a k tomu exoskleleton z leštěného chromu doplněný červenýma a modrýma hadičkama, maskování zaručeno
    • stealth skills level 1000 *1*
    • Hlavní je, že má kšiltovku a přes to kapuci *1*
    • Kdyz sebou tahas 30 kilovou zbran tak se asi nechystas stealthovat.
      Je to proste cepice, podivej se v cem chodi lide po ulicich.
      • dívám, dívám, ale kšiltovku a přes to maskáčovou kapucu, to jsem viděl naposled před mnoha mnoha lety někde na Czechteku
        • pro lidi co mi dali mínus, jestli se u vás maskáčová kapuca přes kšiltovku běžně nosí, nemám s tim problém, móda je holt móda *5*
    • Je to stylizace.
  • Mám pocit, že sami LWS se nechali slyšet že samopaly budou mít menší poškození, menší kapacitu munice a větší mobilitu?

    Pak samozřejmě Muton Centurion a velitelská role pro XCOM.

    Vigilo Confido!
    • ales.smutny
      Upřesněno, opraveno, díky :)
    • Lukyz
      jj, psali to tady.
      • Už to zpravili. Předtím Games psalo o tom, že samopaly mají naopak menší spotřebu munice.
  • myslíte ze 30-ti hodinové nudy udělat pomocí "long" modu 80-ti hodinovou nudu? Proč teda Firaxis ty modery nenajme a řádně jim nezaplatí?
    • Blue.Shark
      Chladná logika: Z jakého důvodu by Firaxis platilo za featuru, kterou samo do hry neplánuje? Také nemohu nepoznamenat, že 95 % z 28 441 lidí (zdroj: Steam) se už základní XCOM líbil. Pokud patříš do zbývajících 5 %, přemýšlím, proč sleduješ druhý díl, který má mít velmi podobné mechaniky?
      • Nekrm ho nebo pukne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit