Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslím, že pořád jaksi zapomínáte, že je to jen hra. :-) Vypustit nebo přidat určité věci je prostě nezbytné aby to bylo vůbec hratelné. A já chci hrát hru, ne jít bojovat do "opravdové" války. Pro milovníky realističnosti tedy doporučím ARMU nebo SQUAD. Toto si na žádný simulátor nehraje, Hra používá reálie 1.SW, toť vše. Já se na to těším a jsem rád, že je to stále Battlefield. Klidně mě ukamenujte.
    • Pro mě by to bylo rozhodně víc hratelné, kdyby tam každej neběhal se samopalem, tanky nejezdily 50 km/h a ze Zeppelinu neudělali zbraňě hromadného ničení
  • To je zhavy tema. Nez vysel Medal of Honor Alied assault (nebo jeste lepe Brothers in arms), tak si nikdo nedovedl představit,jak tenhle konflikt ztvarnit.

    WW1 by mohla vypadat a fungovat uple stejne (min automatickych zbrani).

    Co v tom vidite za problem.... to jen manazeri diktuji dle svych fiskalnich vysledku, co maji velka studia delat.
  • Smutné je, že i když to bude totální, brak, bude se to zase prodávat dobře, ptotože je to naleštěný jak psí kulky a jsou tam výbuchy. Přál bych si, aby vznikaly AAA hry pro dospělý segment trhu.
    • Mozna mi to nebude verit ale dospely a inteligentni clovek si casto radsi oddechne pri hrani nejake opravdove oddechovky u ktery myslet nemusi a ktera je proste jenom zabavna.
      • Jistě, dospělý člověk si může sednout před TV a v kuse zkouknout všechny řady Včelích Medvídků, smutné by bylo, kdyby neměl na výběr a v televizi běželi jenom ti Včelí Medvídci od rána do večera, kdyby se jiné pořady než pro děti a teenagery ani nevyráběly, nabídnout různé alternativy, možnost volby ,to je oč tu běží, pokud chceš hrát dospělejší hry s nemusíš indie pixel art adventury, jsi v háji
        • Tak preju hodne stesti aby to s KC nakonec vyslo a aby takovych her bylo vic. My ostatni dospely zatim budeme hrat vceli medvidky bez presahu a historickeho vzdelavani.
    • Sranda je, kdyz si nekdo mysli, ze nalestenost a vybuchy jsou pro deti. Kazdopadne nedivim se, ze takova chybna myslenka vubec v tvy hlave vznikla, kdyz dokazes udelat naprosto epickou carku pred a za slovem "brak".
      • Nazigramatik.... Tohle je diskuze, nechces radeji delat korekturu u renomovaneho tisku?

        A ma pravdu. Vizual peknej, gameplay katastrofa (viz videa na yt). Hlavne, aby hra nevyzadovala skill a nebyla tezka, zahrat si musi preci kazdy.

        Ono je to v podstate stejny, jako kdyz Mozart kritizoval opery, ze jsou porad o tom sanem exkrementu a pouze v italatine. = inovace zadna, vari se podle stejneho receptu
        • Ne zadnej nazigramatik chlapce. Neskutecny, jak na cokoliv clovek poukaze, tak je okamzite nazigramatik. Ale jo, samozrejme je moderni neumet ani uz psat a zaroven desne chytre rozumovat o hrach.
          • "Ne, žádný nazigramatik, chlapče. Neskutečné, jak na cokoliv člověk poukáže, tak je okamžitě nazigramatik. Ale ano, samožrejmě je moderní neumět už ani psát a zároveň děsně chytře rozumovat o hrách."

            Trochu jsem ti to opravil, aby to bylo spisovně, doplnil diakritiku, chybějící čárku před "chlapče" a chybný slovosled v "ani už" , teď se to snad dá trochu číst. Nemáš žač.

            známkuji za 3
      • Tomu se říká překlep, to se časem naučíš, až ti rodiče koupí nějaký mobil nebo tablet.

        Faktem je, že dospělý člověk, nebo alespoň inteligentní dospělý člověk, chce od zábavy trochu víc něž obyčejné "ratatata bum vžum", které uspokojí jednoduchou dětskou mysl, nějaký přesah, myšlenku, nebo se ze hry dozvědět něco o historii. Myslím, že s přibývajícím věkem prvních generací hráčů se tento trh rozšířuje a bude na něj vznikat více her, protože roste poptávka.

        Za takovou dospělou hru považuji například Kingdom Come, tam se dozvíš něco o historii, je to v rámci možností realistické a herní obsah je tvořen tak, aby jsi u hry musel trochu myslet. Pevně doufám, že takových her bude vznikat stále víc.
        • Jestli je Kingdom Come hra pro dospele, tak to si koupim ve svych sestatriceti COD a rad to budu parit o stosest. V Kingdom Come zatim zadnou hru nevidim, spis rozmar. Ale to se mozna zmeni.
          • V porovnání s Battlefield 1 je KC dospělost sama, určité má ta hra přesah, minimálně jako herní skanzen *4*
            • Kingdom Come je pozerstvi, nikoli dospelost. Jakej Vavra, takovej produkt...
        • Mhm, tomu se jiste rika preklep. Preklep, hochu, je zcela neco jineho a ne tenhle epickej vyraz demence.

          Ne to co si napsal opravdu neni faktem, ale opet chybnym predpokladem.
          • Rozhodně! Překlep je nechtěná čárka v důsledku nepohodlného psaní na mobilu, "epickej projev demence" (nechtěl jsi napsat spíš "epický?") je tento tvůj příspěvek, pravdu díš chlapče!

            PS: Říká ti něco diakritika? Měl bys jí někdy vyzkoušet, psát bez diakritiky nemá žádné opodstatnění už pěkných pár let. *1*
  • Třeba to nèkoho nakopne, aby udělal realistickou 1st person hru z WW1, takovou, která ukazuje hrůzu a nesmyslnost celé té války, třeba i s častmi co ukazují život v zákopech, tresty za nedodržení rozkazů, náhodným generátorem útoků, nebo naopak obrany či bombardování artylerií nebo plynem. Celé by se to hrálo stylem ironman, tedy na jeden život, když by hráč zemřel, hrál by za jinou postavu v jiné části fronty, krajina by se mohla i náhodně generovat.. takovou hru bych si zahrál já
  • Jack1947
    Za první světové měli větší problémy než hry ... *2*

    Nicméně k věci takže BF1 ten zájem má obnovit či co ? *7* To snad ani z legrace, možná leda z legrace a jako hodně špatnej vtip žvdyt tam nebude snad nic autentického ( krom zbraní možná vozidel?)
    • ZvacA
      Jde o to, že videoherní zpracování velké války není i přes existenci strategií nebo leteckých simulátorů, arkád a počinů jako Valiant hearts nebo serioznějšího Verdunu pořád takovou samozřejmostí. A to i přes všeobecné povědomí třeba v souvislosti se stoletým výročím konfliktu. To téma u her prozatím nedosáhlo takového zenitu jako svého času druhá světová díky titulům jako CoD nebo MoH. Vzhledem k tomu, že značky, které se kdysi věnovaly historickým konfliktům dnes sází spíše na moderní a fiktivní zasazení, je čím dál tím více pozorovatelný, že se u hráčů zvyšuje hlad po něčem zase historicky založenějším a Battlefield je v tomto jistým zjevením a prvním z mainstreamových her, který se pokusil o zpětný chod až právě sem. Ať už to zpracování té látky dopadne jakkoliv, nelze vyloučit, že třeba může zarezonovat u ostatních velkých nebo malých vývojářů, kteří se tohoto tématu chytnou o něco více.
      • Jack1947
        Jo jasně ale brát BF1 jako nějaký ten předvoj a atp že takhlůe by to mělo být, to by nikdo nechtěl snad aby se ostatní firmy chytily a zjednodušily válku alá BF1. Bylo by to i neuůcta k obětem - nicméně naprosto chápu jak to myslíš jen at je více WW1 her ) kído i trocu WW1) hlavně at ty hry nejsou jak BF1.
        • Chudaci obeti z WW2. Ty uz zazily tolik neautentickych a zjednodusenych her a filmu... Ale je zase pravda ze to nebyl tak autenticky a vazny konflikt jako WW1.
          • Jack1947
            Chápu že trollit za každou cesnu milý Drasťo a ale mohl bys trochu ubrat - nemíchat hry a filmy v jednom kotli. Přeci jenom filmů zpracovavajicí téma 1sv je trocu více než her. Ano, mají tam i víc autenticity u těch her se o tom moc mluvit nedá prostě tam není kde co vybrat když žádná není. (skoro).
            • Ja ale mluvil o obetech 2. svetove valky...
        • ZvacA
          Šmarja, příteli, jde o téma jako takové, ne o to, že to každý musí udělat stejně a že by to takhle mělo být. Ovšem to tvoje spojení na zjednodušenou válku a s tím spojenou neúctu k obětem zrovna u videoher, to má teda rozměr, to se na mě nezlob.
          • Jack1947
            Jasně vždyt já vím, jenom oni se chytají kdejaké blbosti.

            WW2 nebo WW1 oběti byli jsou a budou, tak si zaslouží něco víc než je právě BF1 - Verdun je o hráčích a jiná hrqa vlastně ani zatím není. Navíc z WW1 nekape tolik peněz ( to samé WW2 a o oostatních neméně důležitejch konfliktech který ani nejsou zpracovaný nemluvě¨)
    • Ja myslim ze maloco na svete je tak autenticky jako tvoje prispevky...
  • taky to bude tím, že 1. světová je nudná až běda...
  • Hra z první světové války z pohledu pěšáka má smysl jen tehdy, pokud buden dodržen základní prvek dobových bojů: naprostá postradatelnost každého jednotlivce. Jednotlivec není sám schopný dokázat nic, a jeho přežití nezáleží na vlastních akcích, ale na shodě okolností. Když se důstojník z druhé strany rozhodne bombardovat vaši část fronty, game over. Když váš důstojník rozhodne, že půjdete na zteč kulometného hnízda, game over. Jenže arkádové střílečky jsou na idealistickém a efektivním osobním hrdinství založené, a proto v prostředí první světové války nemůžou fungovat.

    V první světové válce fungují jiné žánry. Funguje letecký simulátor/arkáda. Funguje libovolný druh strategické hry. Fungovala by depresivní a frustrující simulace pěšáka.
    • Ruský postup ve druhé světové byl celý o postradatelnosti jedince snad ještě víc, než celá první světová, a v CoD to byla jedna z nejlepších a nejikoničtějších částí.
    • No ale to je, s prominutim, blbost. Protoze to bychom to museli z velke casti vztahnout i treba na druhou svetovou valku. Protoze v te kulomety i dela existovaly taky. Ba co vic, taky bombardery a daleko vic tanku...

      Mimochodem, alespon na zapadni fronte se - navzdory pochybnym predstavam o prubehu boju - utocnici do nepratelskych zakopu casteji >dostali< nez ne. Prekonat takzvane uzemi nikoho nebylo jednoduche, ale zdaleka to nebyl ten hlavni problem. Tim byla obrana pred protiutokem, ktery byl pro nepritele jednodussi diky blizkosti rezerv v hlubsi siti zakopu. A zaroven tezsi pro puvodniho utocnika z opacnych duvodu - znasobenych predevsim mizivou motorizaci ci mechanizaci. Proto bylo tezke vytvorit prulom, posunout frontu, ziskat uzemi, zasadit rozhodujici uder. Ne proto, ze by nekdo fouknul do pistalky, vsichni vylezli a v tu ranu umreli.
      • Ono je nakonec jedno jestli umřeli při útoku nebo při zoufalé obraně průlomu v nepřátelské linii. Co je podstatné je myšlení a taktika velitelů. Život vojáka je nezajímal, prostě je ve vlnách posílali na smrt a doufali, že nepřátelské ztráty budou větší. Např. v bitvě na Sommě ztratili britové během 4 měsíců stejně vojáků jako za celou 2. světovou válku a přitom nedosáhli ničeho (pokud teda nepočítám podobně velké ztráty na životech na německé straně)..
        • To jsou ale nesmysly. Kazdy velitel posila vojaky do utoku a kazdy velitel chce, aby nepratelske ztraty byly vetsi. Stejne tak na Somme nebyly ztraty - at uz pouze zabiti, nebo vcetne zranenych, zajatych ci zmizelych - vyssi nez v cele druhe svetove valce, co je zase tohle za ulet.
          • No ale vzdyt o tom prece pisu. Tedy pardon, napsal jsem, ze nemeli vyssi ztraty - mel jsem jsem samozrejme na mysli, ze ani ty ztraty nebyly stejne.

            Coz docela logicky vyplyva ze skutecnosti, ze na Somme zemrelo cca 95 tisic vojaku britskeho imperia, za druhe svetove valky nekolikrat tolik. Pripadne i z dalsi pomerne logicke zalezitosti, ze ztraty, tedy vcetne zranenych a zmizelych, na Somme dosahly neco pres 400 tisic muzu... coz je priblizne pocet pouze zabitych, tedy nikoliv i zranenych a zmizelych a zajatych, ze druhe valky.

            Takze pokud jsi mel na mysli, ze "na Somme bylo zraneno, zabito a zajato priblizne tolik britskych vojaku, kolik jich ve druhe svetove valce bylo pouze zabito", tak jsi samozrejme mel pravdu... ale moc netusim, co bys tim chtel rict.
          • Napsal jsem, že angličani tam měli stejné ztráty jako v druhé válce (cca. 400 000) ne celkově, neumíš číst?
        • Důstojníci na frontě měli taky slušné ztráty, myslím že u Britů 12% řadových vojáků a 20% důstojníků, protože když jsi jako velitel zavelel k útoku, očekávalo se, že půjdeš příkladem a poběžíš první *3*
          • Velitelem jsem myslel ty hlavní generály. Důstojník v zákopu neplánoval taktiku na celém bojišti a nerozhodoval o tom kdy má vyrazit. Už jenom kvůli tomu, že to museli korigovat s dělostřelci, aby nestříleli do vlastních. Prostě velení mělo naučenou taktiku boje hrubou silou a odmítalo jí změnit i přestože jim muselo být jasné, že je neúčinná. Třeba při bitvě na Sommě ztratili jen za první den 30000 mužů ale to je neodradilo od toho aby stejnou taktikou nechali umírat vojáky další 4 měsíce. To samé jenom na opačné straně potom předvedli němci v bitvě u Verdunu.
            • Jasně začít ofensivu, kde v průměru každou minutu přijdeš o 4 vojáky a pokračovat v ní 4 měsíce aniž bys něčeho dosáhl, to si opravdu žádá strategického génia.
            • "Prostě velení mělo naučenou taktiku boje hrubou silou a odmítalo jí změnit"

              Prosim te, kdyz o prvni valce nic nevis, tak sem radsi nic nepis. Snad zadny jiny konflikt neukazal takovy vyvoj ve strategii a taktice jako velka valka.
    • Stejne jako WW2
    • ne tak docela, První Světová je plná přikladů osobního hrdinství, jako ten chlápek co sám zajal celý nepřátelský zákop *4*

      http://www.todayifoundout.com/index.php/2010/01/in-wwi-alvin-york-captured-132-german-soldiers-in-pretty-much-a-1-against-132-gunfight/
  • Irin Storm byl nej
  • Battlefield 1 i Ion Storm jsou zasazeny do alternativní historie z 1. světové. Markantní rozdíl ale je, že zatím co Ion Storm byla přiznaná retro sci-fi, Battlefield 1 tvrdí, že je historicky autentický i když je to ultimátní nesmysl.
    Ion Storm byla kravina, ale cílem byla zábava, cílem Battlefieldu je jen neomarxistická propaganda.
    • neomarxistická?
      a nebyla to náhodou židobolševická či LGBT nebo illumináti propaganda... a jaký prášky na to bereš,
    • jamar28
      Neomarxistická?
  • Tady je zase mudrců *1*
    • A já sem jejich král *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit