Přejít na výpis diskuzí

První záběry z Rage 2 ukazují olověné peklo plné mechů, bláznů a obrněných aut

15.5.2018 18:38
Václav Pecháček 50 příspěvků

Marketingová kampaň Rage 2 je sice poněkud otravně barevná, což ukázal už včerejší trailer, ale dnešní video poskládané ze záběrů z hraní ukazuje, že je nutné zbystřit a brát tenhle projekt vážně. Pod taktovkou vydavatele Bethesda a studií Avalanche a id Software vzniká něco, co bude drsné, explozivní...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Fuj to je humus *13*
  • MartinStary
    Několikrát jsem proletěl teaser a trailer a teď se po rozboru teaseru pustím do rozboru obou pro určení obsahu hry. Bez problému se dá usuzovat z předchozího dílu, dozoru od ID a výbavy hrdiny z traileru, že hrdinovým pomocníkem bude oblek s technologiemi původem z archy (jedné z mnoha hibernačních komor po planetě uložených před pádem meteoritu pod zem) s pokročilými vylepšeními až na úrovni exoskeletu nejspíš na základě technologií od The Autority (původně vojenské organizace z před apokalypsy která měla zařídit po probuzení bezpečnost a probuzení všech lidí z Arch. V prvním díle právě z archy začínáte a technologie obleku vás doprovází celou hru resuscitačním systémem při smrti. už máme jasno s open worldem, vozovým parkem a tím že mutanti a snaha jejich zneužití z rukou The Authority bude pokračujícím tématem a z hlediska arzenálu dostupného hráči se snad budou držet základů z minulého dílu a jen budou přidávat a věci jako šipka s nanobotama umožňující ovládat na krátkou dobu nepřítele a v příhodnou chvíli ho odpálit nebo speciální munice, které výborně účinkovali proti energetickým štítům a už potvrzený bumerang z traileru byli výbornými libůskami. Tak že podle všech indícíjí, to vypadá že příběh bude navazovat a hráč se chopí člena odboje ne-li rovnou postavy z prvního dílu. Stoprocentně od avelanch bude znát na pouštích a vozech určitá recyklace z Mad Maxe a gunplay si pohlídá ID a snad to bude stejná zábava až budeme procházet arénu Mutants Bash TV.
    • Jestli nebudee hrát spíš za člena The Autority
  • Punk je mrtvej. Věděl to Sid a Bethesda by to měla pochopit.
    • MartinStary
      PUKN NOT DEAD, vy volové!!!!!
  • Snad si to zahrame aj my s AMD chipsety.
    • možná zase nejdřív 2 měsíce po vydání hry
  • No já se musím přiznat, že jsem se na první RAGE hrozně těšil a po týdnu (hráno na PS3) jsem ho šel refundovat... později jsem ho ale hrál i na PC a jako jednoduchý akční výplach mi to najednou sedlo. Nějaký odklon směrem k "Borderlands stylu" mi nijak nevadí a docela ho vítám. Ukázka mi ten přerod celkem dobře prodala a jsem zvědavý, jak to dopadne... každopádně ten nově oznámený S.T.A.L.K.E.R. 2 mi udělal větší radost *1*

    Bohužel už si ale s ohledem na věk a pracovní vytíženost musím hry pečlivě vybírat a nejde jen tak v kuse vypálit šest hodin.
  • Jakmile jsem viděl Avalanche, tak to bylo jasný. Ne, že bych něco proti nim měl, Just Cause série je úžasná (i když trojka už byla dost přehnaná, tak mě bavila třicet hodin), Mad Maxe jsem nehrál (ale chci si to zkusit), jenže nevím, jestli udělat post apo Just Cause a pojmenovat to po hře, která tak nějak zapadla a dneska o ní ten, kdo jí nehrál, netuší, je dobrej nápad. Kord když to zatím spolu (očividně) nebude mít společnýho fakt nic. Kdyby udělali novou značku, prospělo by to všem včetně hry samotný víc.
    • Proč myslíš, že to spolu nebude mít nic společného?
  • Je dobře že to oznámili teď, jelikož jestli na E3 bude oznámený Borderlands tak jsou na hraný
    • Stejne jako destiny, hrozna sra*ka. Nechapu,ze tahle repetetivni srajda si ziskala tolik fandu...Doufam,ze Rage pojede v jinem duchu)vic maxe a vic akce pls(.Kazdopadne RAGE gameplay minimalne navnadil.
    • Nebude. Je potvrzené, že nebude.
      http://variety.com/2018/gaming/news/no-borderlands-3-at-e3-1202811686/
      • Tvrdit můžou co chtěj, ale věřím že letos to oznámí.
  • Kašlete na Rage, byl oznámen STALKER 2!!! *14* *14* *14*
    • Kašlete na všechny hry! Jiná hra je oznámena!

      Wtf? Proč? To není možné hrát víc her než jednu? *7*
      • Reaguješ takto nesmyslně i v reálu, nebo jen na fórech?
        • Čím dává smysl originální příspěvek:
          "Kašlete na Rage, byl oznámen STALKER 2!!!" ?

          Ty hry nemají zásadně moc společného (jedno je atmosférický survival a druhé je frenetická akce, takže čím je to relevantní informace? Navíc, jak jsem se snažil naznačit - proč bych měl "kašlat" na jednu hru jen proto, že byla oznámena jiná hra? Co mě omezuje v tom zkusit ty hry obě?
          • Pokud jsi po prvním příspěvku nepochopil, že to není myšlený smrtelně vážně, bylo to divné. Pokud jsi to nepochopil ani teď, není s tebou něco v pořádku. Vážně jsi takový umouněný hlupáček?
      • Ne
    • jsem si cvrkl do trenek
    • Zrovna včera jsem na gogu koupil CoP a zas to rozehrál, už jsem prozkoumal všechny vrtulníky a dorazil do Janova.

      Zkoušel jsem ten mod Misery 2, a po pravdě jsem totálně zhnusenej, po třech hodinách to letělo z disku. Spousta nových itemů, které k ničemu nejsou, třeba systém opravování předmětů limitovanej celkovým % údržby je šílený ... jezení nebo pití čehokoli vypadá jako bug, elitní voják neumí chodit zatímco žere salám? ... dobré zbraně jsou v zóně vzácné, takže když přinesete vendorovi sniperku i když na 50%, tak ji nekoupí? ... "challenging" je to tak akorát tak protože o 50% snížili damage hráčových zbraní a nepřátelům přidali 500% zdraví (nepřeháním, bandita v černým plášti přežije zásah z blízka brokovnicí do zad, myslel jsem že tyhle manýry umělého zvyšování obtížnosti jsou v dnešní době tabu), oprava zbraně stojí 40 litrů a to i když přinesete opravovací kit ... nerozumím tomu proč se nad tím paskvilem může někdo rozplývat. Módu dávám 2/10. 2 za nápady, které se mi líbí, ale složitost a provedení z toho dělá hru, kterou prostě nechci hrát, protože to už není zábava.

      Na druhé straně tu je český mod DATASTOR (googlit Altera Stalker), který hru posouvá správným směrem. Stáhnete 2 soubory a přetáhnete 1 složku. Jeho aplikací si zvolíte obtížnost, jakou chcete mít a DÁVÁ TO SMYSL. Dokonce je tam implementovaná i AtmosFear, který vykreslí parádní scenérie sám o sobě. Neuvěřitelný, že jeden Čech udělá lepší práci, než celej tým, kterej na to měl takovou spoustu času a úplně jiný finanční možnosti ... tohle je věc, na kterou bychom měli být hrdí :)
      • Kompost
        naprosty suhlas. tiez som nad tym krutil hlavou, skusal to dvakrat s casovym odstupom a proste ne. kazdopadne odporucam celkom este mod Call of Chernobyl. prepaja mapy zo vsetkych troch STALKER hier a je na to aj slusne mnozstvo addonov.
        • Ten znám, ale ještě jsem nezkoušel. Dík, v budoucnu zkusím :)
    • Jack1947
      To je nějakej hoax ?? *7*
    • PreidaQ
      Fakt že jo. To jsem nečekal. Doufám, že budou mít dost prachů na to, to dodělat a vydat.
  • Mám velký strach. Jedničku dělalo ID a ta ten openworld dobře pojala, jenže teď na to pracují ti vejškrabci z Avalanche a když si vzpomenu na Mad Maxe, tak mě píchá u srdce, protože čmuchám hromadu copy-paste obsahu ala Ubisoft, čemuž se jednička pod taktovkou ID úspěšně vyhnula.

    A vůbec se mi to nelíbí...
    • misho8723
      Ale id tiež na tom pracujú spolu s Avalanche.. podľa mňa zbrane, streľbu a AI nepriateľov majú na starosti id a open-world majú zas Avalanche, čo je podľa mňa fajn, lebo originál mal super gameplay ale svet bol dosť nudný
    • ten id4tech byla pekna blbost, ty textury tamn doskakovali jeste pul roku po vydani, celkove to zakapalo na tom enginu, jinak napad dobry. kazdopadne dynamika akce bude v tomto engine lepsi, o atmosfere bych uz trochu pochyboval
    • ja_nic_nevim
      Tak tak. RAGE je u mně nejvejs z pořadí (Doom, Wolf). Prostá radost ze střílení a nepřátel. To už dnes bohužel nikdo neumí.
      • Ale umi, jen dnes se herni svet ridi trendy.
  • *zív .... Zzzzzzzzzzzz

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit