Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Amylee.Anderson
    Šájze, to vypadá děsně, takže se na to budu těšit :)
  • To vypadá dobře mysteriozní atmosféra a jistě i příběh určitě koupim!
  • to bude u Slendermana doma a jeho spolubydlící bude SCP-173
  • To vypadá na únos ufounama.
  • It's a reaper? :D
  • michaliuz18
    uzasne nieco , urcite to bude kvalitka
    neviem jak vy mladsi ale pamata si niekto na darkseed 2 ?
    tato hra vyzera hodne podobne ,akoby trojka :)
    ta nostalgia
    • C-BEAM
      samozrejme, dokonca i jednotku *3* Ale dvojka bola lepšia.
  • Přesně tak. Udělejte vetřelčí hru, plosím, plosím. Jinak to vypadá bombově.
    • Creative Assembly dela na nove alieni hre. Tusim pro next gen a PC.
  • Proboha proč tam prostě nedáte video z YT než tendle váš šílenej přehrávač.... :X
    • Jack1947
      Pch... porad jen breceni ktere navic ani nejsou z vasi hlavy. Prehrat to slo tentokrat tak to chce klid. Vychladnout a nechat brek na jindy. *3*
      • A jakej je ten důvod proč tu nejsou rovnou videa z YT?
        • Janun
          Rešilo se to tu snad tisíckrát... Na YT ti video muzou smazat kdyz se jim cokoliv nebude zdát takhle je jistota ze prehrajes videa i za par let.
          • Jazz
            Opravdu hodně velký problém ho hodit jako soukromé!
          • Jack1947
            Nekdo byl ale v indispozici nebo slepy takze pro nej to treba , resit jeste vicekrat nez si to sam uvedomi. *3*
        • Jack1947
          Reklama... *7*
  • Hra vypadá zajímavě, ale netuším co vidí tvůrci za problém udělat postavě za kterou hrajete alespon ruce když ne celé tělo, prostě vzduch co otevírá dveře vypadá divně.
    • ucho
      je to prakticky neřešitelný problém. pohybem myši pohyb ruky v prostoru nenasimuluješ.
      • smejki
        systém ovládání může zůstat stejný. jen dopočítáš animaci té ruky. inverzní kinematika.
      • Pamatuji si na hru the Trespasser. Tam pohybovat rukou bylo dokonce nutné, každý kámen, každá zbraň - vždycky hezky sehnout, natáhnout ruku, uchopit zbraň a pět minut štilovat zápěstí do správné podoby, aby se dalo střílet :D
        • C-BEAM
          nevyzeralo to moc dobre alebo bolo to super, navyše to bola jediná hra ktorú som hral, kde to vyzeralo že zbrane majú hmotnosť, vôbec mi nevadilo, že chvílu trvalo kým sa zbraň vycentrovala, skôr to zlepšovalo atmoféru v stresových situáciách.
      • Teoreticky by se to dalo udělat tak, že máš pro každou osu jednu animaci a pak ty animace mícháš.
    • GlaDOS
      Tady jde o to, že kurzorem přesně vytváříš pohyby. Kdybys takto navigoval končetinu, vzešel by z toho Surgeon Simulator 2013. Samozřejmě chceš hrát horor a ne variaci na QWOP. To je ten problém.
  • fakt? sci-fi ve vesmíru a dveře jsou na kliku? :D
    • Klika je pořád lepší, než dveře na všelijaký kódy, otisky prstů a podobný ptákoviny. Když se ti z toho něco vyse*e, dveře neotevřeš a jsi víš kde... Je to totéž jako mechové a vůbec roboti s mechanickýma nohama. Vypadají dobře, ale v reálu jsou naprosto nepoužitelní pro vojenské účely. Jsou moc velcí a lehko záměritělní, ustrelíš mu jednu končetinu a mech je K.O. oproti tankům, který se armáda snaží dělat co nejnižší, aby se snížila šance zaměření a následně zásahu.
      • Tanky jsou taky dnes k ničemu. Stačí jedna raketa a je z něj hromada šrotu.
        • BookerDeWitt
          Záleží jaká raketa a jakej tank. Přečti si něco o jihokorejském tanku K2 Black Panther. Má speciální typ modulárního kompozitního pancíře spolu s bloky explozivního reaktivního pancíře. Ochranu tanku proti řízeným protitankovým střelám zajišťuje soft-kill protiraketový systém. Black Panther je vybaven třemi laserovými detektory, které určí směr, ze kterého je tank ozářen. Dále je tank schopen pomocí systému se zabudovaným milimetrovým radarem automaticky detekovat přilétající střely, okamžitě varovat posádku tanku a vystřelit kouřové VIRSS granáty, které umožňují efektivně zabránit vizuálnímu, radarovému i tepelnému zpozorování tanku ve směru přicházející střely. To způsobí, že střela ztratí svůj cíl a mine tank, zatímco ten se může přesunout do bezpečnější pozice.
          • Jack1947
            Ano a ,me to prijde jeste tak ze, pokud to tak pujde dal a budou zachvily veci fungovat nezavisle na majitely bude to jeste horsi nez z tech Sc-fi a zanikne lidstvo pod nadvladou Elektronickych jejich vlastnich vydobytku. Budoucnost uz ruzovejsi byty nemuze.
          • A přesto stačí jeden Javelin a je vymalováno.
          • MickeyMutant
            Ty o tanku a přitom jde o kliku. Napiš aspoň, jestli má nějakou kliku a jakou.
            • BookerDeWitt
              Tak pardon, že jsem se tu trochu rozpovídal a napsal nějaké to přirovnání ke klice. Jen jsem narážel na to, že vzdálená budoucnost nemusí nutně vypadat "futuristicky, jak běžně vídáme ve sci-fi filmech/hrách, jelikož tu jsou stále účínnější a méně nákladné mechanismy. Ty informace navíc o tanku jsou jen reakce na TheGGGho nevědomost.
            • Jack1947
              Mozna ze myslel , ze i prestoze je to tank tak ma kliku na poklopu. *15*
      • zaměřitelní* pardon, psáno z mobilu.
      • záměřitelní* pardon, psáno z mobilu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit