Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hlavně ať vylepší multiplayer (matchmaking), který mě totiž přiměl hrát offline: To když jsem byl ještě v počátcích hry, učil se ještě jejím mechanikám, apod., a během hodiny jsem byl 2x zabit jedním a tím samým hráčem - mohl jsem ho sekat jak chtěl, škodilo mu to minimálně, zatímco on mě parkrát praštil nějakým magickým palcátem a bylo po mě. Přitom já jsem ještě ani neměl pořádné zbraně a brnění (natož magické), ani předměty pro multiplayer, prostě jsem byl ještě docela na počátku (Undead Burg) a přitom jsem natrefil na evidentně pokročilého hráče. Matchmaking jak fík. Měl jsem chuť zrušit zubní kartu jak tomu týpkovi, tak (hlavně) tvůrcům.

    Pak je taky trapné v dnešní době sledovat, jak postavy při rozhovorech vůbec nepohybují ústy, natož po nich chtít nějaké emoce. To by mohli v DS2, konečně, napravit.

    A vůbec už základní prvek příběhu, tak jak byl podán už v intru, mě za chvíli přiměl k smíchu: na spoustě místech se totiž svítí pochodněmi, někde je vidět i větší oheň, ale podle intra je světlo na ústupu - že zbývají pouze žhavé uhkíky. LOL. Doufám, že DS2 bude mít příběh podstatně profesionálnější.

    Co si teď ještě vybavuju jako těžkou nelogičnost (a pro mě je to zbytečnej opruz) je zároveň jedním ze základních stavebních kamenů hardcore obtížnosti původní hry - ono oživování nepřátel, když vaše postava zdechne. Až na to, že duše, získané za pobité nepřátele, se nevypaří, ale zůstanou na místě vaší smrti. Přitom až při další smrti postavy se původní duše ztratí (pokud tedy zemřete dříve, než se k místu původní smrti dostanete). Ale za znovu-porážku těch samých nepřátel získáváte opět co? Duše. LOL. Doufám, že v DS2 to bude jiné a/nebo logičtější.

    Jsem ještě docela v počátcích hry (koupil jsem jí nedávno a nejsem HC pařan), takže možná se to nějak s tím příběhem později dovysvětlí, ale minimálně ty ostatní uvedené věci do AAA hry nepatří - natož aby hra posbírala ocenění kolem 9. Tak jsem zvědav jak to bude s DS2.
    • Matchmaking je "v pohodě", srovnává podle úrovně (ve skutečnosti vlastně znevýhodňuje útočníky). Problém je, že při spuštění PC verze se do ní okamžitě nahrnula hromada vypařenců z konzolí, kteří udělali "trik", že nechali postavu na nízkém levelu, ale prošli pořádný kus hry, aby si opatřili luxusní věci, a pak gankovali. Je to podobné, jako twinkové ve WoWu (a jiných MMO). Imho žádná trága - mě to třeba pobavilo, a když mi to udělali potřetí, oplatil jsem jim stejně - namakal jsem postavu a neleveloval, útočili na mě a dostávali na frňák. Nového hráče to asi, pravda, nepotěší. Přesto je obrovská škoda hrát offline - připravíš se o půlku zážitku.

      Emocí byl příběh plný, klapání pusou mi fakt nechybělo, beztak byla většina NPC ve stínu nebo v brnění :) Ono kdyby otvírali ti lidé tam pusu, tak by člověk chtěl, aby chodili, gestikulovali, hráli scénky, a tak dále... Takhle to bylo ideálně ponuré.

      Příběh jsi evidentně nepochopil. Ale uznávám, že nepochopit ho není nic těžkého. ;)

      A duše? Pokud někdo v DS2 "upraví" duše, pojedu ho vlastnoručně donutit spáchat harakiri, koncept duší je na hře prostě dokonalý.

      Co do AAA hry "patří a nepatří" je asi docela složitá otázka, já jsem si nicméně jist, že do ní patří zejména prvotřídní zážitek. A vzhledem k tomu, že nic lepšího jsem za posledních deset let u hraní nezažil... *5*
  • Autor by mal checknut znovu sajtu EDGEu. Vypada to, ze namco mozno vypocuje kvilenie svojich fanusikov, tak ako urobili pri PC verzii :)
    http://www.edge-online.com/news/miyazaki-insists-dark-souls-ii-will-stay-true-to-what-fans-expect/
  • Cink Cink Cink, zas nejake howado podlahlo Mamonu.
  • Jelikoz japonci nikdy nic nereknou naprimo a jelikoz v Edge nejspis furu veci pochopili po svem, momentalne nikdo nevi co bude.
    Osobne si stojim za tim, ze pribeh je tam odvypraveny velmi spatne. Videl jsem na youtube lore videa a ENB co je delal mluvi japonsky, je do serie neuveritelne zazrany, a i tak dava pulku veci jako sve spekulace protoze ze hry to pochopit nejde. A to ma i informace z ruznych setkani s tvurci, kde vysvetluji dalsi veci co ve hre nejsou. Je hezke, ze to maji tvurci aspon v hlave, ale me jako hraci to moc nepomuze.
    A nejaky tutorial vysvetlujici aspon uplne zaklady by neskodil, ale kdyz jsou lini napsat to i do manualu, tezko po nich chtit davat to do hry. No a ta blbost s vypinanim a zapinanim hry aby se objevili nekteri mobove tomu tez moc nerozumim. Takze prostotu pro zlepseni je tam fura.
    Jinak bylo DS fajn akcni RPG a dvojka je jeste porad jedna velka neznama.
    • No a já třeba nechápu, proč by ten příběh měl být jasně odvyprávěný a jednoznačně vysvětlený. K čemu by to bylo? Není ta tajuplnost, spekulace a podněcování představivosti zajímavější?

      Osobně v této diskuzi vidím, že hodně lidí má dost rigidní představy o tom, jak mají všechny hry (nebo všechny hry určitého žánru/typu) fungovat, jak má vypadat příběh apod., což mi přijde trochu škoda.
      • Me proste pripada skoda, ze ten svet je podle vsech naznaku docela hodne promysleny, postavy maji motivace a pribeh by mohl byt zajimavy - a ty z toho pri maximalnim usili vydolujes docela malo. Proc tohle vsechno mit a nepodelit se o to, nacpat tam vic naznaku do nejakych tezce dostupnych svitku nebo co ja vim. Neni treba tam davat vsevysvetlujici cutsceny.
        Ja osobne jsem nemel zadnou motivaci po pribehu patrat, a co se tyce NPC, zadne pro me nebylo natolik zajimave abych patral co tam dela. Naopak nektere byly natolik otravne, ze jsem opravdu ocenil moznost zabit libovolne NPC a pak se vykoupit z hrichu ;-)
        • To si právě myslím, že je ten problém - při MAXIMÁLNÍM úsilí z toho vydoluješ opravdu hodně. A to nemusíš lézt na Youtube nebo DS wiki, jde to i přímo ze hry, prostě přemýšlíš, kombinuješ, čteš si popisky předmětů a dáváš všechno dohromady. A výsledek je pak mnohem přesvědčivější, než kdyby ti to někdo "poctivě odvyprávěl", viz třeba "pavoučí dáma" a její "příběh". Já jsem v okamžiku, kdy jsem nasadil prsten a začal s ní mluvit, zjistil, co je zač, a poprvé jsem u hry regulérně přemýšlel, že někoho zabiju ze soucitu. A to bylo naprosto fenomenální, mnohem lepší, než kdyby podobná situace byla v nějaké novější hře BioWaru, byl tam tklivý dialog a na konci možnosti a) zabij ji, b) nezabij. Právě v tom, jak ti to nikdo necpe, že si tohohle příběhu 80% hráčů ani nevšimne, že to tam prostě JE, je ta hra naprosto opravdová a unikátní. Cutscény a dialogy by to jenom rozbily - a zdá se, že ve dvojce teda i rozbijou...
        • No tak je to zvláštní, protože mě právě ty nepatrné náznaky zaujaly a díky ním jsem po tom trochu pátral a byl to pro mě zajímavý zážitek. Ostatně ty taky říkáš, žes neměl motivaci pátrat a přitom ses díval na videa o lore, tak nevím teda...

          Myslím si, že neurčitost lore a taky některých mechanik je v té hře udělaná s vědomím, že kolem toho vznikne online komunita. Je to určitě dost kontroverzní, ale taky zajímavé designové rozhodnutí. Osobně si v podstatě taky myslím, že by některé věci mohli udělat trochu jasnější (s důrazem na některé a trochu). V rozhovorech proklamovaná změna směru, nový director apod. spíše ukazují na nějakou větší změnu, uvidíme, jak velká bude.

          Tím, že to mají autoři všechno podrobně promyšlené, si teda nejsem jistý. Jasně, mají příběhy některých postav, které ze hry samotné nejde vytěžit, ale myslím si, že v tom taky mají hodně bílých míst a je to tak v pořádku.
          • Nemel jsem motivaci po tom patrat, ale pote co sem nepochopil ani konec, vyuzil jsem patrani nekoho jineho ;-)
            Nechtel bych zase znit jako troll nebo nekdo kdo to bere jako bezduchou rubacku, ale me osobne tenhle styl nesedi a pokud vypraveni pribehu vylepsi, budu to brat jako plus. Pokud ne, porad to jeste muze byt dobra hra (kdyz chci kvalitni pribeh, zahraju si pribehove RPG a ne to ktere klade duraz spis na akci, ze).
            • Nechapu proc porad nekdo potrebuje k tomu aby se bavil u hry pribeh. Neco nema pribeh tak je to spatne..tak ctete knizky,tam mate jen pribeh a nehrajte hry.
              Vetsina drivejsich her prakticky zadnej pribeh nemela a dneska se jim rika klasiky(Dungeon Mater,Golden Axe,UFo atd)
              S pribehem se priprdeli az hry jako Baldurs Gate a od te doby jak neco nema mega epicky pribeh ktere vymyslelo nejake grafomanske hovadko tak si plno lidi mysli ze to je spatna hra. Dobra hra jde udelat i bez pribehu , jen to je tezsi , a takova je treba DS , a kdo chce pribeh at si ho tam najde , nejakej tam je:)
    • To je spíš tvůj problém, že jsi příběh a lore nepochopil, respektive tak je ta hra postavená, že není všechno úplně jasné a má to mnoho interpretací. Ostatně je to jedna z podstat umění - on by da Vinci mohl namalovat ještě druhou ženskou, třeba Monu Máňu, a tentokrát s návodem, kam se kouká, co vidí, a proč se tak tváří, spoustu lidí by to určitě nadchlo, protože z tý Lízy tak nějak nevěděli, co si odnést, musel se do toho vložit a vysvětlit to, ovšem s tím, že umí italsky a francouzsky, mluvil s tvůrcem a znal Lízu osobně... a taky si spoustu domejšlí. No a některým to vyhovuje právě tak, jak to je...
      • Ja jsem DS nehral kvuli pribehu a je muj problem ze jsem ho nepochopil - nesnazil jsem se. Ale jsou lidi, kteri se fakt hodne snazili, skladali ho z vsemoznych stripku ktery nejaponsky mluvici ani nesezene, a tez ho neslozili. Podle me by to slo udelat lip a pritom to vubec nemusi byt primocare. Ale pokud to zustane jak je, nedela mi problem u DS2 pribeh tez ignorovat, kvuli tomu to nehraju ;-)
      • * musel se do toho NĚKDO vložit
  • MickeyMutant
    "Osobně si myslím, že systém covenantů v Dark Souls byl obtížný pro pochopení a dostatečné zažití. Já chci covenanty udělat hráčsky přístupnější... zde bylo tolik skrytých prvků příběhu, kterých si hráči nemuseli všimnout. Já doufám, že tohle udělám jasnější nebo přímočařeji vysvětlené. A nejde jen o příběh a celkovou komunikaci hry s hráči"

    Pochopitelnější bonusy systému covenantů a lépe odvyprávěný příběh. To není "au, au, au". To je "ok, držím palce".
  • maros.goc
    ja si myslím, že autor zbytočne preháňa ...tak prvý Dark Souls bola ťažká hra a v prvej polovici neľútostná, no samotnému svetu by rozhodne prospela určitá sviežosť, pestrosť, čo by sa dalo dosiahnuť ako väčším počtom NPC, tak dlhšími a bohatšími rozhovormi, tak končiac pri skutočnom príbehu a nielen trápne ututlávanom lore, ktoré je možno pekné, ale v hre to vďaka jej absencii vyzerá prázdno a pusto .....možno by to chcelo čítanie nejakých zápiskov, či kníh ako je to v sérii TES, to by bolo fakt super ...nikto by ti doslovne nepovedal, že toto sa stalo teraz a toto potom, ale vyčítavaním z kníh by každý hráč prišiel na podstatu príbehu a sveta úplne sám ..myslím, že toto by bol navjhodnejší kompromis ..

    ..tak isto je treba urobiť zmeny v obtiažnosti ..tak ako je prvá polovica DS s warriorom úplne ťažká, tak druhá vrátane konca je smiešne ľahká ..a to ani nepočítam sorcerera, s ktorým je hra normálne ľahká celá ....

    ...systém Covenantov by som zmenil úplne
  • Spomínam si na BG, kde bolo viac obtiažností, možno to urobia, že na easy bude warp a život bosov na 1/3, normal vypne blikanie, warp a /klikni E/ veci, normal DS, kde bude všetko po starom, iba budeme musieť pretrpieť úvodný tutorial.
    PS: To je ako "nádej" pamätám GIII ...
  • Ten polhodinový speedrun je odrb.....aby sa dostal k finálovému bossovi by musel prejsť ešte Londo Ruins celé, vypustiť vodu, prejsť New Londo Ruins a zabiť Four Kinga, prejsť celé katakomby, zabiŤ Bossa, prejsť Tomb Of Giants a zabiť Bossa, prejsť celé Dukes Archives a zabit Setha, kryštálového draka.

    Prejsť celé Lost Izalith a zabiť 2 bossov po ceste + Bed of Chaos, až potom by sa mu odomkol finálny boss.

    Nič z toho v tom speedrune nie je!!!!!!!!!!! To je dalšiu hodinku a pol speedrunu.
    Podivné je i že týpek má hned odzačiatku Gold Pine Resin asi 8, robí velký damage i bossom a hlavne medzi strihmi videa mu vždy narastie zázračne životnosť.....

    S takýmito speedrunmi mozu odrbkavat tych co Dark Souls nehrali *7* *12*
    • Je to cheater; nicméně "regulérní" speedrun (najdi na youtubu) se všemi bossy je kolem hodiny. V uvozovkách to píšu proto, že maličký glitch tam speedrunner přece jen využije, ale herní, ne tedy "save/load trik", konkrétně v archivech skočí z výtahu tak šikovně, že přeskočí celou fázi s prvním setkáním se Sethem. Jinak ale regulérně sejme všechny bossy, neudělá ani jednu chybu a za hodinu hotovo. Klobouk dolů. (Pochopitelně použije všechny zkratky, Master Key, vynechá optional bosse včetně Taurus Demona a celých Depths a Blighttownu, atd.) Viz třeba tu: http://youtu.be/Xmu-0DD2WCk
    • Inquisitor
      Nevim, prý využil nějaký bug ve hře.
      • Bug využije v 28:45 min, potiaľ je to OK.
  • A tak mě, asi narozdíl od valné většiny ostatních hráčů DS, tohle hodně zaujalo a zvýšilo má očekávání. Úpravu některých herních mechanik to rozhodně snese. Takže jsem zvědav, co z toho nakonec bude.
  • Hmm klasika. DS ziskalo u hc hracu status kultovnosti a ten je treba premenit v penize. Co na tom ze hc hraci uz se nepobavi, hru nazvem odkazujici k 'te slavne' predchudkyni, ale narocnou na mozek na urovni Diabla III si prece koupi hromada hypem nabuzenejch bambulaku.
    1. faze husta hra, 2. faze ???, 3. faze PROFIT!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit