Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No co tak zatim zkousim posledni buildy tak se slovem "simulator" bych byl trochu opatrnejsi :) "simulator pro masy" dejme tomu... Nicmene za vizual uz ted maji celou MASU v kapse protoze zjevne z procitani ohlasu vsude mozne toje UPLNE JEDINA vec na ktere vetsine lidi zalezi nejvic. Postrance fyziky je to z myho pohledu stale NUDA a temer zadna vyzva. Nedokazu si ani realne predstavit multiplatformni sim bez moznosti modovatelnosti na konzolich... Sim je o fyzice ne o grafice a s tou ma pcars porad trochu mezeru a ani si nemyslim ze se to nejak zmeni. "vztyceny prostrednicek forzam" :)) heh.. vtipne kdyz jde vlastne o totozny typ HRY (a slovo HRA pouzivam umyslne protoze mezi simulatorem a hrou bude vzdy rozdil) i kdyz uz FM ani GT (krom academy) nikdy nezapnu tak v obou hrach vidim obrovsky kus prace a je dost zcestne na oba tituly hazet spinu.... a pritom se opirat o neco co nema jako primarni ucel mit fyziku hodnou simulatoru... :) Vizualne je to TOP ale vsichni simracers co znam po testu fyziky se smejou ... a treba me za to tady ukamentujte :D Takovy rfactor 1 ktery zije diky bezpoctu modu a trati dodnes - to je simulator. A nebudu se tady opakovat a vypisovat co ma vyjit za simulatory, kazdy zasvedceni vi...
    • Haters gonna hate. Nebudu se přít o to jestli to bude simulátor (podle HC sim hráčů "simulátor jízdy na ledu") nebo "simcade". Mě stačí názor lidí, kteří nějaké ty závodní vozy řídili a především člověka co řídil i F1, myslím tím samosebou Bena Collinse aka former Stig, který je velký milovník závodních simulátorů (ano, myslím tím ty jakože správné simulátory) a podle jehož názoru je potenciál fyziky pCars velký a podle jeho slov revoluční. To že je ve hře teprve zkoušena poslední verze fyz pneu (FlexiCarcass) a bude potřeba dlouhé doby, aby se s tím vývojáři naučili, tak to taky znamená, že je hodně rozhozena velká část aut (ať už opotřebování, teploty atd.). To jenom tak na okraj pro lidi, kteří nemají přístup ke hře.
  • A tak pravda je, že Toca simulace nebyla ale kdo si pamatuje na díl Toca Race Driver (tuším 3), tak finální podnik s jedinými licencovanými F1 monoposty, a sice značky Williams, kdy proti sobě stály modely FW11B, FW18 a FW27, kdy hráč řídil prostřední specifikaci, byla celkem výzva. Zvlášť na šipkách uřídit několikaset koňový F1 zadohrab, vedlo ke konstantním hodinám na výjezdu ze zatáček. Nebo průjezd městským okruhem Surfer's Paradise?... Kdo z Vás tam v zadní části okruhu v tý třikrát lomený vlásence očesal V8 Supercar speciál?? :D V kontrastu s tím, jsou opravdu dnešní GRIDy, NFS a jim podobné o velkém houně. Takže vzhledem k dnešním závodním hrám se opravdu o Toce dá s nadsázkou mluvit jako o simulaci *3*
    • V kontrastu s NFS nebo Burnoutem se o Gridu taky dá mluvit jako o simulaci, že? Ale pan Trisektor to napsal moc hezky.
    • Ale jistě. Auta se ve hře chovají na první pohled více méně jako auta. A hra umí být i obtížná. To není v rozporu s označením arkáda. Ale fakt, že hra nic nesimuluje, je v přímém rozporu s označením simulace. Ten "fyzikální" model je kompletně smyšlený s cílem, aby se to nějak řídilo. TOCA je prostě a jednoduše arkáda jako řemen, stejně jako třeba CMR4. Pojem simulace není relativistický, nemá žádnou toleranci. Simulátor je to právě a jen tehdy, pokud jediným kompromisem ve výpočetním modelu je výkon a paměťová kapacita stroje. Označit TOCA jako simulátor, byť v nadsázce, je jako říkat lžičce topení, protože je mnohem více topením, než je strom topením. Neboli totální matlanina.
    • *aj chtěl jsem reagovat na vlákno, který rozjel Stephano. No nevyšlo...
  • doufam že se to bude dát dobre ovladat na klavesnici
    • hrat auta na klavesnici je asi jako hrat fotbal s krychli ...
    • doufam ze to byl vtip *3*
      ale u pcars myslim ze se ti to splni *3* ...
  • jj bude to zazitek, hlavne po pameti smatrat na mackatka na volantu a razeni....
    ale urcite to bude lepsi nez trackIR, nebo 3-5 monitoru
  • Všimli jste si loga oculus rift na konci traileru ? to bych chtěl vidět na vlastní bulvy :D
    • Myslel jsem to spíš tak že jestli Vás něco vtáhne do hry bude spíš 3D obraz než samotný pohyb viz playset. Jestli stále věřím ve 3D budoucnost tak právě kvůli tomuhle zážitku. Vemte si, že jen odhad vzdáleností brzdné dráhy apod. bude ve 3D mnohem přirozenější než na plochém monitoru. *5*
    • Mimochodem...
      http://www.youtube.com/watch?v=1Rv65lPzZAw
      *3*
    • Bude to zážitek, ale pochybuju, že s Oculusem bude člověk rychlejší než se zafixovanou kamerou (což je v podstatě trošku cheating).
      • GlaDOS
        S Oculusem rychlejší nebudeš právě kvůli tomu zážitku, takže než si na to zvykneš, instinktivně pojedeš pomaleji. Ale OR je hlavně kvůli tomu zážitku, ne rychlosti.
  • Mohli byste prosím přestat o n a n o v a t (proč je toto slovo filtrováno?) nad grafikou hry, u které je grafika snad ta nejméně důležitá věc?
    • filtrováno je asi proto, aby uživatelům naznačili, že nechtějí, aby to slovo používali - pravděpodobně přesně v tom významu, v jakém jsi ho použil ty :-)
    • kazdej ma jiny priority, to ze tobe nejde o grafiku neznamena ze ostatnim taky ne... kdyby to tak bylo tak by sme porad jeste hrali v grafickym kabatku Stunts....
    • Nemohli...
  • Že bych po letech konečně našel nástupce TOCY, která přinesla věrnou simulaci a tuny soutěží? Za tuhle hru jsem dlouho lobboval v diskuzích, že to bude benzínový ráj - a asi jsem nelobboval nadarmo :D. Ještě teď nemám česlist v původní poloze... Držím place.
    • Věrnou simulaci? Tak to fakt ne. TOCA je pravověrná arkáda. Rozumná a dobrá arkáda, na hony vzdálená těm hnusům, které jsou v posledních letech produkovány.
      • Souhlasím. Taky jsem to myslel v porovnání se závodními hrami na PC. Na rozjezd jsem vždycky v TOCE začal nejdříve u cestovních vozů, formule nebo třída B byly dost drsné.
        • Když souhlasíš s tím, že je to čistá srkáda, proč jsi napsal, že je to věrná simulace?
          • Je to simulace vzhedem ke GRIDu, Ridge Raceru, NFS, DIRTu apod. Není to ale tak dotažené, aby to mohl zvládnout i příležitostný hřáč, ale jelikož už to je nějaký pátek, je to stále jedna z nejlepších automobilových her.
            • Ne, není to simulace vzhledem k ničemu.
  • Tak nevím jestli jsem se koukal na in game záběry nebo na sestříhané video. Trošku mi to tu jiskří, jak mi sliny natekly do klávesnice. Jestli je to opravdu ze hry tak tu není nad čím přemýšlet a konečně si užijeme i pohledu na volant *14* . Jestli to vide tak bude mít PC konečně slušný simulátor závodění. Doufám že se tam objeví i model poškození, aby byla jízda stala adrenalinovou záležitostí. Držím palce.
    • mam zaplacenyho membera takze mam pristup ke kazdemu buildu a musim ti rict ze to tak opravdu vypada. Graficky je to silena hra. :)
    • Jednoznačně na záběry ze hry, protože tam jsou vidět nejen vizuální nedodělky (alfa).
  • Tato hra je zvlastni. Vybral se komercni engine u ktereho bylo dopredu jasny ze simulator z toho nebude at si pisou do titulku co chteji. Podarilo se z nej ale vymlatit pomerne hodne po vizualni strance to klobouk dolu. Jenomze to ma hacek. Grafiku na full plus vetsi pocet aut a zaroven plynuly framerate 60fps z toho nedostane snad nikdo.
    Jaky tedy bude vysledek pro hrace s beznym hernim PC o konzolich nevmluve? Obavam se ze vysledek bude v nejlepsim pripade neco jako GT nabo Forza akorat si to uzijou hraci vsech velkych platforem. Ale vlastne i to je dobry posun. Pokud se to povede. *3*
    • ucho
      no mně popravdě tohle video překvapilo, vypadá to dobře. ale všechny záběry ze hry, co jsem doposud viděl, mi přišly hnusný... tak jsem zvědav, co z toho ve finále vyleze.
      • Ale hra opravdu vypada dobre. Jenomze presne jak jsem psal. Pokud si grafiku nastavis pro plynuly framerate je cele kouzlo v cudu a bude vypadat presne tak jak si videl v ingame zaberech. Takze dobra hra pro zberatele auticek kteri si budou delat hezky screenshoty svych milacku. *4*
        • Ghost47
          rFactor vyšel před 8 lety a jezdí se pořád, simulátory nejsou COD aby se do roka vyhodily a nahradily novou verzí... s takovouhle životností se pak vyplatí tu grafiku udělat tak, aby i za pár let byl počítač využitý naplno...
        • Radioaktivni_surikata
          Mně ta hra šlape na velice rozumný detaily v 60 fps i s 560ti, a to i když dám na startovní čáru víc aut. Úplně na max to s hratelným frameratem nedám, hlavně s AA se člověk musí krotit, ale to hlavní si dovolit zapnout můžu. Photorealistic HDR dělá hodně jak po stránce výkonu, tak grafiky, takže doporučím dát stíny třeba jen na high/medium a tohle nechat zaplý. Na to žádnou mašinerii nepotřebuješ *3* Navíc to plánujou vydat až za rok, takže čekám, že se optimalizace ještě zlepší.
          • Mam to stejny i kdyz teda na gtx 770ce ale zase na druhou stranu v dost vysokym rozliseni. Nutno ale podotknout ze momentalne hra prepina lod u aut protivniku na nizsi v docela maly vzdalenosti a nevypada to nic moc. No uvidim za par verzi to zase vyzkousim a treba to bude lepsi.
        • Ja bych nepredbihal. Ta hra jeste porad nevysla a vyjit ma az 2014 a do ty doby se toho jeste muze pomerne dost zmenit.
  • To s těma konzolema mě taky trošku překvapilo a lehce ubralo naděje.. kdyby to aspoň bylo pro novou generaci, ale takhle to bude pc verzi jen brzdit ...
    • ucho
      myslím, že to chtějí dostat i na novou generaci. vlastně jsem měl chvíli dojem, že nová generace má prioritu před tou starou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit