Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajimavosti je, ze ten PS3 renderer psal byvaly clen (anonymne i soucasny) Xentaxu Yazor. Ten uz nekolik let dela na predelavce Sierrackyho enginu pro adventury http://sourceforge.net/u/yazoo/profile/
    Po vyvoji Heavy Rain zdrhnul do Havoku
  • Je to banda ubožáků.
  • species
    Porty stojej stejne vetsinou za prd, at uz z konzoli nebo obracene. Samozrejme cest vyjimkam jako napr Max Payne 3.

    Navic zrovna hry jako je Heavy rain, Uncharted nebo treba i Last of us si myslim ze je lepsi hrat na konzoli, to se na ovladaci ovlada proste lip.

    No a pak tu mame takove GTA u kteryho clovek bez autoaimu netrefi ani vrata od stodoly, nemluve o strelbe za jizdy. (uz jen 25dni!!!!!)
    • Drakersss
      Když tohle člověk píše oceňuji když mluví za sebe. Hraju Gta na Ps4 bez autoaim a nemám žádný problém. Nejspíš to je proto že s gamepadem hraju už nějakých 13 let. Když někdo hraje na gamepadu poprvé a nejde mu to nedivím se ale chce to čas. Prosím nereagujte na to tak že ''na konzoli se nedá vypnout autoaim atd...'' Vypnout se dá vždy pokud ale není na výběr v options tak rozhoduje zvolená obtížnost. K tomuhle článku řeknu jenom to že jeden člověk nemá šanci zvládnout port když to kolikrát pořádně nezvládnou ani vývojáři...
    • Jack1947
      Chtěl si napsat že méně nebo nezkušný člověk, jinak uznávám že hodně lidí to asi bez autoaimu radši vzdá no. Než aby se poučily z vlastních chyb a naučily se GTA akční složku, pak už je to celkem brnkačka.

      Taky zkusím a doufám že nás zase nevypečou. To by je hráči už asi ukamenovali. *1*
    • To jako, že k Pc nejde připojit konzolový ovladač ?
  • michaliuz18
    omikron , fahrenheit, heavy rain .. beyond je slabsia hra radsej by som uvital pc port na heavy rain :D
  • Phillios191
    Jasně, Cage ho pozve na pracovní pohovor, kde se ho zeptá jak se do souborů dostal a pak ho dá k soudu :D :D
  • udelejte mi laskavost, nechte si tyhle jednotlacitkovy interaktivni videa na ty svoje topinkovace a nevydavejte to za hry, dekuji
    • *1* *1* Ty jsi kok0t, to je smutný
    • A ty bys nam mohl udelat radost a svou demenci si nechat take jen pro sebe a nevystavoval se s ni zde na foru. Dekujeme.
  • vše je o penězích, kdyby to vyšlo na PC tak by Sony klesli prodeje PS3 a firma co hru vyvíjela by přišla potenciální zákazníky kteří by si hru koupili pro PS3.
    Osobně bych byl rád za PC verzi ale chudák co ten port dělá tak by dopadl tak že by hra jela asi 1 člověku z 10 plynule a to by ještě museli mýt výkonný PC
    • Proč? Aby zbavili PC prachu? o.O
  • o tom remasteru na ps4 se píše už rok a pořád nic .. to všechno tak hrozně dlouho trvá ... já bych si to tak chtěl zahrát ... nechápu kdy to jako chtěj vydat ... za 10 let asi ... stejně jako journey a další ... sou to lůzři pomalí ... to je tak těžký vydat beyond na ps4 ? maj na to týmy velký jak prase a pořád nic ...
    • Quantic dream neni zadne megastudio typu Ubisoft. Spise pravy opak. Krome toho ani nikdy nepotvrdili, ze to vubec na PS4 vyjde. On neni moc duvod. Krome 1080p me nenapada, co by tam slo vylepsit. Hra i na PS3 vypadala graficky perfektne. Kdo to hral na PS3 tak si to tezko znova koupi a tech co prisli na PS4 z jinych platforem nemusi byt zase tolik, aby se jim to zaplatilo.
      • Phillios191
        v Quantic by voko maká sto lidí - http://en.wikipedia.org/wiki/Quantic_Dream což je proti takovýmu Ubi nebo Activisionu fakt troška
  • del0
    To mi nejde do hlavy. Proč portovat něco, co vzniklo na PC. *5*
    • Majkl
      99% her vzniká na PC, ono se gamepadem programuje dost blbě *1*
      • Na pc jen kresli,videls si nekdy ps4devkit?Kdybych mohl tak ti poslu foto,ale jako pc to urcite nevypada!
      • del0
        Já se ale bavil o konzolových hrách (a paradoxem portování) a ne o 99% všech her pane Nechápal. Je škoda, že i když to vznikne na PC a pak se to zoptimalizuje na konzoli (oseká), tak je to pak najednou na PC podělaný. KKK. Nevím jak tobě, ale mě tu něco smrdí.
        • C-BEAM
          konzolová hra sa na PC kompiluje priamo na danú konzolovú architektúru a testuje na prepojenom konzolovom HW. V tom stave to na PC spustiť nejde.

          navyše toto bol problém hlavne minulých generácií konzol, dnes je portovanie na PC extrémne jednoduché a vpodstate neexistuje dobrý argument prečo hru aj keď s oneskorením neposlať i na PC scénu (samozrejme okrem exkluzívnych titulov a pre obavy z pirátstva).
      • Phillios191
        jo, to by bylo krutý programovat ve stylu (Press skittles for adding function ab) lol
      • To jiste, vznika, ale to neznamena ze maji funkcni PC verzi. :)
    • bože :D
  • Jack1947
    Proč rozoruplný beyond ?a né parádní a dlouho nepřekonaný a asi i zatím nepřekonatelný Heavy rain?

    Vlastně je to dá se říct jedno, protože nebude nic no... na pc se taková hra asi moc nehodí no. Já bych to ale pcckářům přál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit