Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tenhle dil je dle meho jeden z nejlepsich, je dobre ze nezustal jen na gamecubu
  • nejduležitější je že se vubec něco děje a někam se to pohlo a já doufam že už tím správným směrem....poslední díly RE byli o ničem,byla to jen prachsprosta chodička a střílečka která byla o ničem.....nej tituli byli od 1 až po code Veronica,naboju malo,ten spravný strach když člověk nevěděl kam vlezl a hlavně spousta logických ukolu k řešení,tohle je ten spravný RE jak má být *1*
  • Jack1947
    Po AC na staré konzole další správa která mně celkem potěšila inu si to ted bude moc zahrát každý hlavně když to bude stejně hororové jako původní hra.
  • Remake prvního dílu na pc *3* tak to je pro mě nejlepší zpráva za poslední dobu od Capcomu, protože poslední dobou to stálo za nic
  • Já si myslím (doufám), že touhletou verzí chtějí připravit nové hráče na nový díl série, který se vrátí ke kořenům.
    Snad.
  • "příští rok na PC a konzolích"nieco z toho smrdi kludne by ho mohli spravit za hodinu,ale tu nieco nebude v poriadku. *5*
  • maros.goc
    vyzera to absolutne fantasticky, genialne temne a s do kolien zrazajucou atmosferou :))) ..paci sa mi ze zachovali staticke kamery, proste vsetko ako to bolo v GC remaku, len vylepsili zvuk a grafiku :) sprava roka pre mna, neviem sa dockat, uzasne!! :)) snad dojde aj na 2ku, ktora je moja absolutna srdcovka a asi najlepsi survival horor aky som hral :)
  • Loneck
    No vypadá to, že na pozadí hodili upscale, takže ve hrě budou postavy detailnější, ale pozadí jen roztáhnuté na 1080p. Bude to jak pěst na oko. Silně pochybuju, že by si v Capcomu dali tu práci a znova renderovali pozadí. To vše ještě k tomu předražené. No pro někoho asi lepší než drátem do oka. Po zmrvených remasterech RE4 a Veronicy přistupuju k pozdnímu Capcomu s velkou opatrností.
    • ucho
      na upscale to rozhodně nevypadá.
  • Spíše bych bral dvojku. A to zase jako budu muset hledat pásky do stroje pro ukládání?
    • presne tak:)) *15*
    • Kinet1c
      No rozhodne si myslim, ze to pridava na napinavosti situacie, ze mozes ulozit hru len ak mas pasku a ked mas povedzme 3 tak sa snazis aby si si ich rozlozil rozumne a ne save kazdych 5 minut. Mne by to nevadilo.
      • ucho
        jako dalo se to s těmi páskami přežít, ale rozhodně mi víc vyhovoval systém ukládání v RE4. u pásek totiž člověk netuší, jestli nepřijde nějaký těžší boj nebo ne. při hraní se moc neví, co hráče čeká.
        • maros.goc
          ale vsak o tom je survival horor..to slovko "survival" ..navyse tuto hru hral kazdy asi milionkrat, takze urcite budes vediet kde budu bosovia ;) ...nebud taky rozmazleny casual, tak ked tam bude boss a nebudes mat ulozene, tak proste skapes a ulozis si potom ...o co tu ide?
          • ucho
            nejde o umírání, jde o to, jaký úsek hráč bude muset opakovat, čímž hra může ztratit na atmosféře, protože pokud bude muset opakovat třeba hodinu, kde ho nic extra náročného a dramatického nečeká, může se dostavit nuda. velmi obtížně se s tímto způsobem ukládání vyvažuje hratelnost. a co si vybavuju z RE2, tak pásek na ukládání bylo dost. ano, člověk zvažoval, zda uložit či neuložit, ale ve finále to bylo jedno, stejně ukládal v určitých intervalech. a to víceméně řeší ukládání z RE4, kde je taky dovoleno hru uložit jen někde. pro survival hru to bohatě stačí...
            • Jak říkám, záleží na přístupu hráče a jeho mamagementu s páskami, ale není v tom vidět nic, co by mělo vyloženě sr*t hratelnost. Pravdou je, že vedle pár příkladů samostatných strojů na uložení, se tak děje především v save roomů, který při svým logickým, ale ne zase moc častým umístění, a dojmovým navržení u nových pasážích hry už intuitivně nutí hráče ukládat tak či tak. Že tak někdo neudělá a pak hned skončí třeba za rohem, protože se mu nepovede obyčejnej souboj s Hunterem nebo špatně se rozhodně při řešení puzzlu a nechá sebe něčím převálcovat, a je tak tím pádem nucenej opakovat zpětně slušnej úsek a nebo rovnou celou hru, protože neuložil, je extrém, kterej se myslím při prvním hraní stane málokomu. Každej z povědomé připodělanosti a atmosféry, že nikde není jistota, kterou hra úspěšně buduje a naučí chápat, bude ukládat po každým objevu nových chodeb. A i kdyby něko prostě musel opakovat celou hru, tak ho to alespoň naučí si dávat většího majzla a přehodnotit svý jednání a konání ve hře. Ale tím si prošla řada zarytých hráčů RE. Je to ten typ hry, která umí překvapit, ale nesnaží se dávat nic zadarmo, naopak kombinuje v sobě tu výzvu a motivaci se dostat dál, i když to třeba znamená hrát úsek dokolečka a lámat si hlavu nad tím, jak pořešit nějakej puzzle.

              Pořád si myslím, že tahle hra by neměla být o tom, aby někomu vyvážela jeho subjektivní dojem z hratelnosti a bourala jeho subjektivní nudu a rozhořčení nad tím, že něco sám podělal. Že mu pomůže s ukládáním a ukáže varovnej prst ve smyslu "tady se připrav, a doporučujeme uložit" jak koneckonců dělá právě RE4, kterej svým ukládáním skrz psací stroje rovnou naznačuje, že hráč tu bude čelit nějaké zásadní blbosti a děje se tak celou hru. Původní Resi tohle nedělá a je to dobře, zcela zbavuje hráče jistoty a nechává to na něm, zda zrovna teď pásek použije a uloží (ať už zbytečně nebo ne) a nebo to riskne a půjde dál, přežije a uloží na jiném vhodnějším míste. Prostě, ocitnul ses tady frajere, tak hraj jak nejlíp umíš s tím, že máš určitý možnosti, ale nikdo tě za ručičku držet nebude, naopak budeš mít klacky pod nohama. O tom původní Resi a survival horor je, na tom vyrostla jeho herní žánrová obliba. Někdo jeho mechaniky může považovat za frustraci, ale ta hratelnost, atmosféra i ty hratelnostní principy dokázaly, že je mega lidí, kteří ji přesto výrazně ocenili. Žádný zjednodušování...
        • Troufám si tvrdit, že to je právě ono. Ty máš možnost si ukládat jednak, pokud máš pásky a v závislosti na obtížnosti a hledání kolik jich vlastně máš, a jednak, zda a kdy a jak často je vůbec použiješ. To všechno je jen na tobě a s tebou se nese to rozhodnutí a následky a tím pádem i postup hrou. Že třeba nově získáš klíč od nějaký kadibudky a teď tě žene ta touha to tam ještě prohlídnout v domnění, že najdeš pár nábojů navíc nebo objevíš něco zásadního a pak si to půjdeš prostě po dlouhé době zase uložit, protože co v takové kadibudce může bejt kromě předmětů, že jo. A potom co tam vejdeš, tak na tebe nastoupí nějaká velká p*ča, která tě jedním máchnutím pošle do kytek a ty jen čumíš, co se právě stalo. Ale můj problém, neměl jsem si dělat místo v inventáři na blbiny, neměl jsem nechávat tu brokovnici s kytkama v suterénu a měl jsem dát na instinkt a prostě to uložit předtím.

          Survival horor jak vyšitej, ale o tomhle by ten žánr měl bejt - nekompromisní záležitost.
  • Tak to jsem fakt zvědavej, s čím se vytasej. V rámci survival horroru moje nej hra vůbec. Připadá mi to ale spíš jako obrovské plácnutí do vody. Přeci jen budou muset předělat hru kompletně do 3D a to určitě odnese kvalita prostředí, nasvícení atd. Nicméně hra je v současnosti v pohodě (do)hratelná přes Dolphin emulator. Stačí si jen obstarat iso hry.
    http://www.youtube.com/watch?v=xAtq7YZY9vA
    • ucho
      Podle screenshotů nic kompletně do 3D nepředělávají...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit