Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Witchaven mě celkem bavil. Pamatuju si, jak sem to snažil rozběhnout snad 2 roky. Nakonec to byl nějaký problém s EMS pamětí nebo tak něco - ale než sem se k tomu jako noob dopracoval... *1*
  • kubi-wan
    Já to chci na GOGu! Sice jsem to nikdy nehrál, ale - stejně jako Honza - obdivoval jsem obrázky v časácích. A podle vašeho (opět velmi zábavnýho) gamesplaye si myslim, že by mě to mohlo dost bavit. Už jen kvůli tomu, že za poslední roky jsem moc nových her nehrál, jedu spíš takovejhle old-school, a proto mi nedělá problém smířit se s dneska už přežitejma herníma mechanikama.
    Tak... teď někdo ukecejte ty polský pány, ať na to seženou licenci a vydaj to! *1*
    • Tak to máš smůlu.
      Witchaven je už dávno abandonware, takže buď licence zanikla, nebo ji uvolnili.
      Můžeš si ho teda zdarma stáhnout a hrát, např. na Abandonii zde:
      http://www.abandonia.com/en/games/29783/Witchaven.html
  • Tekwar mě svého času fascinoval otevřeným světem. Bohužel byla to špatná hra, ten rádoby svět byl jeden velký krabicoid ve kterém jsem měl pocit, že jsem si šlehnul LSD a někdo uvěznil v krabici s jinýma krabicema.
    • mě uvěznil
  • Tekwar i Witchaven se sice snažily, ale byly to průměrné, spíše podprůměrné 3D střílečky, které postrádaly kouzlo přitažlivosti a znovuhratelnosti. Podle mě to nebyly dobré hry ani tenkrát a po letech jsou právem zapomenuté. Ale za připomínku určitě z historického pohledu na vývoj her stojí, je to lepší než představovat jenom všem známé legendy.
    • Odulin
      Tak Tekwar to byl slusnej bizar..nebo jako malymu mi to tak pripadlalo :)) Witchaven jsme měli o mnoho raději. Ale takovej Cybermage... :D
    • Tekwar průměr byl a byť obsahoval zajímavé nápady (kamera s pohledem za hráče, virtuálka, nepřátelé a NPC nascanovaní živí herci atd.), tak se úplně dobře zrovna nehrál (problémy se zaměřováním, zmatený leveldesign atd.).

      Witchaven osobně hodnotím jako velmi slušnou (7,5/10) záležitost. Převážně kontaktní boje, kde roli hraje i délka a rychlost zbraně, možnost bojovat dvěma zbraněmi současně, používání kouzel (včetně lahůdek typu Open), levelování hlavního hrdiny nebo lahvičky, poskytující ochranu proti ohni. Velmi nápaditá záležitost. A i ta podceňovaná dvojka (ve Score tuším 4/10) mi přišla jen o chloupek slabší než jednička.

      Jinak je zajímavé také to, že Tekwar i Witchaven vyšly před Dukem, ačkoli běžely na stejném engine, který právě proslavil pořádně až Duke Nukem 3D.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit