Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • SeriousSam
    Koupeno díky Retro Gamesplayi. Nářez jak s**ň. Pamatuji si to kvůli demu z Pc Gameru. Koupil jsem to na Steamu. Nedávno jsem to dohrál a velmi mě to bavilo. Škoda že to tak propadlo *9* . Za mě 3 x ***. Mazec. John Romero RULEZ *14* .
  • x_ander
    Propadák to byl jen díky Romerově nenažranosti. Ale hra to byla dost slušná. Shodou náhod jsem ji (celkově už asi po třetí) dohrál nedávno, a vyjma debilního úvodu mě to pořád baví. Fajn příběh, výborná atmosféra, hratelnost těch "starých dobrých" stříleček. Určitě stojí za zahrání, už jen pro doplnění vzdělání kvůli osudu té hry.
    • Vitekb
      No vidíte, já ji dohrál včera.
      Nehrál jsem ji poprvé, ale porprvé jsem došel až do konce
      Ta hra má strašnou až katastrofální umělou inteligenci, spoustu bugů (třeba an konci, když se Mishima objevil ve mně a nemohli jsme se zranit*15* ), vypadá hůř než mnoho starších her, příběh je dosti pitomý, level design nic moc (a power-upy skoro vždy po vybití většiny nepřátel v oblasti), nezajímaví, až blbí nepřátelé (krysa, krysa s raketometem, žába, moskyt).
      Některé zbraně jsou celkem zajímavé, ale obecně taky nic super. Polovinou je snažší zranit sám sebe než nepřítele a to nejen explozivními. Už jen kvůli úhlavnímu nepříteli ve hře, tedy dveřím. *4*
      A hlavní zbraň hry je lepší nepoužívat protože saje zkušenost a na vyšších levelech z ní bolí oči.
      A ten úplně úplně finální souboj je výsměch, nechápu, proč to tam dávali.
      Snad v ničem bych ji nenazval dobrou hrou.

      Pro pohodový zážitek bych si zahrál téměř každou jinou střílečku.
      • Souhlasím až na vizuální dojmy - ta hra měla pěknou, neotřelou, grafiku v té době, byl to Q2 engine (Half-Life), krom Unreal her (a to jen v některých aspektech) nic lepšího nebylo.

        Se zbytkem souhlas, v té době se například objevil Kingpin - což je další kousek z tehdejší "nové vlny stříleček" a ten byl teda mnohem lepší (?retro?).
  • Kluci to takhle ukázat v dalším Retro Gamesplay třeba vynikající československou strategii Spellcross Poslední Bitva nebo takový Deus Ex... to už se dá taky považovat za retro i přesto, že je to kult. x-)
    • nightborne
      Abych citoval: "Pod videem máš odkaz na anketu..."
      • Jakým videem ? Tady je něco důležitého mimo diskuze ?
        • nightborne
          To je Honzovo a Pavlovo tradiční odpověď na prosby o hru, kterou by mohli hrát =). Pod videem na youtube je odkaz na google dokument, ve kterém lze hlasovat o hrách pro příští gamesplaye.
          • Na který se už nikdo z hlasujících nikdy nepodíval znova, aby upravil své volby a hlasoval i pro nové nápady a tak je tam asi bambilion kvalitních her s 0 hlasy. *1*
  • Ja katanu hral zhruba v době když yvsla a libila se mi, nejak jsem nechapal proc to je propadak. Ta hra mela plno originálních věci, z kterých zrejme propadakove tezi hry podobného stylu dodnes.
    Romero se mozna choval jako fracek, ale koneckonců tenkrat byl velka hvezda, tak se holt nestydel, a kazdej rozumnejsi clovek vi ze se radi mezi par vyvolenych kteří psaly dějiny hrani a na velke casti jejich tehdejsi práce stoji hry dodnes. S klidem se da rict ze Romero i Daikatana jsou legendy.
    • Pethulla
      Tak on to byl propadák hlavně z prodejního -> finančního hlediska. Jednoduše řečeno, nezaplatila se - a hodně za to mohl právě Romero tím svým chováním, kterým si obrátil komunitu proti sobě. Herně to samo žádný propadák, vyjma děsivé první kapitoly, nebyl. Ale co už nikdo Daikataně neodpáře je to, že položila ION Storm, studio, které udělalo Deus Ex, Anachronox a třetího Thiefa.
      • tak to je škoda, protože DE a Anachronox jsou pecky. Thiefa jsem nehrál. Anachronox je jedno z mých nejoblíbenějších RPG a myslím že to taky byl propadák, alespoň ho skoro nikdo nehrál, nikdo ho nezná, nikdo na něj nevzpomíná.
        • nightborne
          Anachronox byla famózní záležitost a těší mě, že ji má v oblibě ještě i někdo další... za to vám snad i odpustím toho Zaklínače, pánové *1*
        • Anachronox většina lidi moc nepobrala, mel hodne z japonských rpg a to jak znamo se na PC moc nenosi. Ta hra samozrejme byla super, urcite by si zaslouzila nejakej moderni facelift.
          • Anachronox byla parádní sci-fi jízda plná humoru. Sice to v sobě mělo něco z japonských RPG, ale postatné je, že to nemělo ten jejich typický a stále stejný grafcký styl. V podstatě šlo jenom zvyknout si na začátku na ovládání a pak už to bylo fajn.
    • https://www.youtube.com/watch?v=9v_0HD7iOz4
      • Jakoby se celej nemohl rozhodnout, jestli je stuck in 70's nebo stuck in 80's. Vizáží byl out koukám už v době Dooma, ale aspoň je sranda. *1*

        Obsahem ovšem výborný video, díky!
      • fajn, akorát me krapet rozhodily ty jeho cerne nalakovany nehty:)
  • Multak nebyl tenkrat zas tak spatnej po siti.
  • Tuhle hru jsem hrál, když vyšla u Levelu a nemůžu říct, že by to byla úplná blbost. Dohrál jsem ji do konce a že bych se nějak nudil, to asi ne. Už si to moc nepamatuju, ale určitě jsem ani netrpěl (ne)inteligencí pomocníků, že by mě to štvalo. Ano, hra byla vyhypovaná a výsledek tomu neodpovídal, ale dneska je to tak skoro u každé větší hry, herní média se také na vlně hypu vezou a výsledek často nedopadne podle očekávání a nikdo se nad tím moc nepozastavuje.
  • Byl to propadák, ale stejně Romerovi musíme přiznat zásluhy za prostředí Ion Storm (Deus Ex, Anachronox) a to dělá z bídáka rockovou hvězdu...
    • BangMeInBangladesh
      Romero je sympatak, na yt je spoustu rozhovoru s nim. A nezapomen na jeho zasluhy v id softu :)
      • Já ho nesnáším, ale musím uznat je i když je to špatný producent, má něco, co těm dobrým často zoufale chybí - vizi...
  • Pořád slyším slovo propadák, jen že propadák se stahuje k finančnímu výsledku, víte někdo kolik hra stála / vydělala peněz? Když se tu pořád omílá cosi o propadáku ?
    • BangMeInBangladesh
      Vyvoj Daikatany stal Eidos asi 40 milionu $ a prodalo se ji neco malo pres 200 tisic kopii.
      • Tolik? Tolik stal snad posledni Witcher, nebo tretina GTA V... celkem hrozny, ze takova konina stala tolik penez.
        • Coffin.Corner
          Ono to souviselo s tehdejší tzv. dot-com-bubble, kdy do podobných konin cpali investoři, co tomu vůbec nerozuměli, neskutečný peníze. A asi bylo těžký říct ne... :)
          • No ono hlavně Romero byl tehdy ještě neotřesitelný pojem, spojovaný s tím nejlepším co ve videoherním byznyse vzniklo (shareware, id software)...
        • BangMeInBangladesh
          A navic v dobe kdy se Daikatana delala byla financni narocnost na vyvoj her mnohem menci nez je dnes, takze ty naklady v letech 1997-2001 a dnes se nedaji vubec srovnavat.
  • BangMeInBangladesh
    Tato hra neznicila jenom ION storm, ale prakticky i cely Eidos. Skoda te proklinane prvni epizody Daikatany, protoze zbyle 3 jsou mnohem lepsi. Problem teto hry byl, ze i kdyby to byla nejlepsi hra vsech dob, tak by se jeji vyvoj nezaplatil.
  • No já nevím. Propadák vzhledem k hypu co hru provázel, to určitě. Jinak když pominu první epizodu a supertupou Supermouchu, tak mě Daikatana celkem bavila. *2*

    Asi jsem holt divnej. *1*
    • Nejsi, taky jsem se u toho celkem bavila dohrál to až do konce.
    • Inquisitor
      On ji tenkrát taky málokdo spustil, trochu víc hw náročná :)
    • ani nejsi ..zacatek byl tedy pekne na prd...ale pak se to casem uz rozjelo trosku lip

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit