Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro mě nejlepší gamesa té doby :) nezapomenu na škrtící ruku z Adamsovic rodinky ^^
  • C-BEAM
    Blood je pro mě vrchol build engine her, vynikající zbraně, nepřátelé a leveldizajn v kombinaci s kvalitním výtvarným a zvukovým zpracováním.Díky za chvilku nostalgie.
  • Vsechny user mapy a addony v jednom archivu.

    http://blood.freeminded.de/index.php?section=maps&id=569
  • "I want JoJo, I want Jojo. Jojo, JoJo!"
  • Moc pěkny chlapci good komenty
  • chlapci vy ty střílečky hrajete jak ponocný, někdy budu muset přijet do toho vašeho retrostudia a převzít otěže klávesnice+myš ;)
  • Buildový hry byly skvělý (hlavně Duke), ale mě osobně se do hráčské duše nezapsali tak silně jako Doom nebo Heretic.
    • Nebo Hexen *14*
    • prave, ze duke mel koule, ale ty ostatni byly takovy pritroubly, vcetne shadow warriora, kteryho jsem sice tenkrat dohral, ale takova pachut po nem zustala
      • Paulcz
        Mě nejvíce sedl právě Blood a v coopu byl zábavný i přes častý umírání.
      • Za mě taky nejlepší Duke. Příjde mi, že měl nejkonzistentnější leveldesign. Dokázal udržet po celou dobu.

        U Shadowa a Blood některý levely geniální – zvlášť ty první na lankách, těžká nostalgie. Některý ale slabší.
    • Heretic *14*
  • Nam už ale skoro nikdo nebral vážně. Vlastně i ten rok 97, kdy vyšel Blood, mi na Build engine připadal dost pozdní... A Nam vydali ještě o rok později. Tzn až po Unrealu, MDK nebo Half-life. Build engine hry už prostě vypadaly zastarale ve srovnání s hrama který pracovaly s 3D akcelerací (3dfx). Já hodně hrál Duke3D, v Buildu jsem vyráběl i vlastní MP levely který jsme pak hráli o víkendech. Ještě pak bavil Shadow Warrior. Ale věci typu Blood nebo Redneck Rampage mě nikdy moc nezaujaly. I díky tomu, že v tu dobu vycházely hry, který mi prostě připadaly...lepší. 97 - 98 byly skvělý roky pro hraní her. GTA, MDK, Unreal, Quake2, Half-Life, Fallout2, Wing Commander Prophecy, Abe's Oddysey..
    • Tak Nam mi celkovo pripadal cisto sposob ako este nieco vymlatit z licencie Build enginu. Ale zasa priniesol vojnu vo Vietname a ta este nebola dovtedy moc obsiahnuta v hrach.
      Ken Silverman zacal pisat Build po tom co videl Dooma a sam to asi nestihal skor ako prave v case ked uz iD Soft finisoval Quake alebo idTech 2. Aj ked vlastne Ken pisal renderer a ostatne casti - audio, skripty atd. si zasa robil 3D Realms. No a zacali startovat 3d akceleratory a nasledne na to vysiel Quake2,HalfLife, Unreal a bolo vymalovane. Mimochodom aj Blood podporuje 3dfx glide ktore bolo aj pre Dos.
  • To Vam asi trochu uslo ze do svetej trojice build hier patri iba Duke, Shadow Warrio a Blood. Rozhodne tam patri aj Redneck Rampage. Ten bol tiez dost popularny a rozsireny aj ked asi trochu menej ako zvysne tri. Uz k tym fakt neskorsim a skor neznamym patri napriklad Nam.
    • solomon.short
      tohle vsechno zminovali v gamesplayi na Shadow Warriora... prece se nebudou opakovat v kazdem videu hry na Buildu :)
      • nebudem na konci diplomovky/prace/calnku atd. pisat zdroje sak som o tom hovoril x rokov dozadu. Tak asi tak. Ono strasne by sa predlzila ta veta v clanku ze.
  • hoo BLOOD, super hra s naprosto unikatni, podivnou atmosferou. NIkdy jsem ji snad celou nehdohral, ale nahral jsme se ji desitky hodin. Skoda ze dvojka nemela s jednickou uz vpodstate nic spolecneho.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit