Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pan_Klobouk
    BTW s tim Raymanem je to ale zajimavy. Pamatuju si to jak jsem psal a vidim to z pohledu CR hrace. Vysel na PC a pak pozdeji na PSX, podobne jako dneska, nebylo tam moc co hrat a kazdy port se hodil, lidi jim utrhali ruce. :)

    Wiki to ale vidi jinak. :) Predne pobavila ta pohnuta historie, puvodne SNES hra na CD, kdyz to krachlo tak Jaguar exkluzivita, pak vsechny ostatni platformy. Jaguara melo u nas jen par silencu, malo her, vysoka cena, to uz snad i ten Saturn tady byl rozsirenejsi, nez se objevila PSX a vsechny konzole zvalcovala.

    Kazdopadne furt se v tom ztracim :) dle Wiki a dat vydani, nejdriv koncem roku 95 konzole a pak az v dubnu 96 PC. Jenze na Mobygames to maji presne opacne, verze pro DOS uvadeji na konci roku 95. No nektery veci asi nevyresime, zvlast po dvaceti letech. :D
  • Pan_Klobouk
    for flash: EA a UBI ti evidentne nejdou pod fousy. :) Ne ze bych jim nejak fandil, ale fakta jsou fakta. Specialne Skate or Die je klasika, to hral v casech DOSu fakt kazdy. Nebo Budokan, nebylo snad PC kde by nebyl, vedle Prince, Test Drivu a dalsich klasik te doby. Stejne tak nemuzu za to, ze i EA byli kdysi mala firmicka, mozna garazova. Nezacali jako mega korporace a distributor. Zacali jako tvurci her. A dobrych. Ale nevadi, mohl sis vybrat kohokoliv dalsiho. Zminoval jsem Codemasters, ti kupodivu az tak nezvlcili, porad maji dobre hry a porad funguji. Od 8-bitu, pres DOS, az ke zhave F1 2015. Podobne Team 17. Nejak se nam sice zasekli na Wormsech :) ale stejne jako Codies, od Amigy az doposud, stale zivi, stale svezi. DMA Design? Lemmings, GTA, pak zmena nazvu a furt jen GTA. Plus par dalsich her. Tech firem je fakt spousta a ne vsechny tak dabelske jako EA, nebo UBI, zlo tohoho sveta. :D
  • del0
    "assety, skripty nebo třeba textury co udelala bethesda tak to je jiste jen jeho práce"

    Lolík. Assety, skripty nebo třeba textury nejsou důvodem, že se ta hra hraje ještě 5 let po vydání. Tím je práce moderů. Bethesda si může udělat a vydat, co chce, ale když s tím modeři nebudou dál pracovat, tak se hra nebude vylepšovat. A pokud bude, tak jen díky moderům a ne Bethesdě, protože hra, která vyšla v základním stavu není ta, co se hraje ještě po 5 letech. Točíme se v kruhu, ty pořád opakuješ dokola ty samé nesmysly a mě už nebaví ti dokola dávat zdarma lekce výrokové logiky. *7*
  • del0
    "Nebejt bethesdy celkove, moderi by si tak akorát mohli honit suliny a ne delat mody..logicky."

    LOL. Takže:

    "Pak bych mohl vydat hru v alfa fázi s editorem a po 10 letech moderských úprav tvrdit, že je to desítková hra, která se hraje ještě 10 let po vydání a to vše díky mě - protože sem vydal i editor."

    ...tahle situace je vlastně podle tebe v pořádku - logicky. Twl, tvojí logiku bych fakt chěl mít... *15*
  • del0
    Začínám mít pocit, že skutečně si tak hloupý. Nebo jen nechápeš pojem revoluční... *7* S tím souložením si mě fakt pobavil. Nikde sem nepsal, že když něco dělá hodně lidí, tak je to špatně. Jen, že když něco kupuje hodně lidí, tak to AUTOMATICKY neznamená, že je to kvalitní. Ty máš fakt problém s chápáním textu.

    "Uvadis spatne priklady hochu..NHL vychazi kazdej rok..stejne tak jako CoD..."

    Ach jistě. Další straw man. To, jak často ta hra vychází s tím vůbec nesouvisí.

    flash: Každý další díl je revoluční, protože se furt prodává milionům!_____del0:Takže to je revoluční i NHL a CoD._____flash: NHL a COD ale vychází každý rok!

    Typcký de*ent, co nemá argumenty a jen tahá za stébla. *15*
  • jo a k tomu Raymanovi, první vysla verze pro Atari Jaguar a PSX v roce 1995 a pote byla byla portovana pro PC a mam dojem i na Segu Saturn..nekdy asi rok po PSX a Jaguaru.
  • Pro me jsou vyvojari ti co si na zacatku rekli budeme delat hry a ne ti co si rekli mi budeme distribuovat hry a po case když spolkli nebo odkoupily nejake vyvojare zacli delat hry. Je to pro me zasadni rozdil něco jako mezi prodejcem aut a automobilkou.
  • Ta tvoje vecna argumentace s UBI EA a MS je unavna. Uz jsme ti napsal ze ja je za to co je povazujes ty nepovazuju, kdyby sis vybral nekoho jiného, třeba Bitmap Brothers nebo tak (sice uz nic moc neprodukuji ale porad existujou) tak bych se nedohadoval. Ty tvoje slavny priklady zivila hlavne distribuce her, a parazitovani na praci druhých, samo to asi jinak neslo. Ja mel proste na mysli samostatna studia, která si bud hry vydavala sama nebo pomoci nekoho. EA nebo UBI me vůbec nenapadly, a nejaky jejich Skate it taky ne, preci jen nemam v hlave databanku, proste proto ze je do te skupiny nepocitam a podle me tam proste nepatri. Kdyby se to posuzovalo podle tvého tak by zrejme jasny vitez byla SEGA s datem zalozeni 1940. Proste většina zásadních vyvojaru z te doby, myslim ty co udavali takt v te době, je pryc. SSI,Bullfrog,New World Computing, Origin,FTL,SirTech atd..zamerne třeba neudavam Microprose protože to byla taky v te době z casti distribucni firma, i když jako vyvojari fungovali taky obstojne. Bethesda se stala distributorem pro jine az pomerne nedavno a zacla kupovat ostatní studia, a pomalu se z ni stava to co byli od zacatku EA nebo UBI.
  • TheGGG
    prd*láč se naučil s malováním a vytvořil si low quality profilovku LoL.
  • Pan_Klobouk
    for flash: Prakticky vsechno uz jsem ti vyvratil. :) "Bethesda je asi jediny studio který vydrželo od dob DOSu az do dneska" - ona a dalsich 10-15, to ti nevyslo. Rayman je hra z roku 95 pro DOS, na PSX vysla az se zpozdenim, to ti taky nevyslo. EA, MS, UBI a hromada dalsich tady byly uz pred rokem 90, funguji minimalne stejne dlouho jako Bethesda a fungovali i v casech DOSu. Ani tohle ti nevyslo. Takze ano, pokud bychom soutezili, ja vyhral ve vsech kategoriich, ty ses pokazde pletl. Ale medaile za to asi nebudou.

    BTW uz jsem rikal, ze jsem pametnik, takze to taky strilim od boku. A kdyz chci vedet kdy PRESNE se zacala prodavat PSX, nemusim hledat hodiny na Google. Staci otevrit wikipedii.

    A ve finale, pasaz o PSX jen dokazuje moji strelbu od boku "Se zbytkem souhlasim, rok 95-96 taky vidim jako zlom, tam se lamal chleba, nastoupily Windows 95, 3D akcelerace, PSX..." Na strelbu od boku docela presne, viz predchozi post. V CR to proste PSX rozjela az v prvni polovine roku 96, ani s tim nic nenadelas, pres vsechny tvoje "PSX - japonsko 1994, amerika 1995. A dal me to uz nebavi". Me to naopak prijde docela zabavne, jak se na tvuj puvodni omyl nabaluji dalsi a dalsi, coz i po x dnech odmitas uznat a dal se v tom placas. Muzeme v tom pokracovat jeste tyden, ale z Bethesdy to starsi a uspesnejsi spolecnost nez EA, MS, nebo UBI fakt neudela. :)
  • Hry od bethesdy spatne nejsou. Prodeje a recenze myslim mluvi sami za sebe.
  • Jelikoz nesoutezim tak nemuzu prohrat, ale jestli se cítíš jako internetovy diskuzni vitez, budiz ti prano, na premerovani pindiku sem uz starej.

    Ja nikdy EA nebo UBI nebudu povazovat za to co je mas ty. Desitky vyvojaru z dob DOSu uz neexistuje, to ze jich par prezilo stejne jako Bethesda neznamena ze když napisu ze je asi jedina, ze placam picoviny a melu z hladu, jak se snazis uz treti den urputne dokázat. Navíc jsem všechny ty datumy a další věci strilel od boku, zajímalo by me kolik casu si stravil hledanim na googlu. Myslim

    PS: a tu prostredni část o PSX co pises jsme vůbec nepochopil oc ti jde, asi aby to bylo delší?..nevim
  • Nj..ono taky miliony lidi soulozi a je to fajn..ale podle tebe když něco dela miliony lidi tak je to zasadne spatne..pfff.

    TES hry jsou revolucni uz od svojeho pocatku, je uplne jedno kterej to je dil..

    Uvadis spatne priklady hochu..NHL vychazi kazdej rok..stejne tak jako CoD...Skyrim lidi hrajou uz pet let..nevim jestli by dneska hralo 30k lidi denne NHL 10. Tak schvalne najdi mi ciste single hru z roku 2011 co ji hraje takových lidi ještě dneska..da ti to plno práce a asi nenajdes. Mozna Minecraft..
  • Nebejt bethesdy celkove, moderi by si tak akorát mohli honit suliny a ne delat mody..logicky.
    on když někdo pouziva pro svoje mody assety, skripty nebo třeba textury co udelala bethesda tak to je jiste jen jeho práce, ty jeden komiku..
  • Este par poznamok - pri strelbe rakiet sa da pozerat na chvilu z pohladu letiacej rakety. Skakanie nieje az take zlozite len si treba uvedomit ze Xngine mal probemy s citanim viacerych stlacenych klaves. Takze najlepsie je vyskoct s jumpom a potom uz korigovat pohyb len cisto sipkami. To lietajuce je HKcko. Skynet , co sa tyka MP, bol celkom zaujimavy lebo mal , v tej dobe este nie celkom beznu, klient/server architekturu. Jeden hrac zalozil server a ostatny sa mohli hocikedy pripajat a odpajat, co v 1996 nebolo uplne bezne. Aj ked oficialne pdporoval tusim 8 hracov , spolahlivo to fungovalo tak so 4, potom uz hra padala (synchronizacia a server). V jednej mape mohli behat hraci, jazdit s jeepmi alebo lietat v HK naraz. Tak isto mohol hrac hrat aj za terminatora - ma cervenu obrazovku a automaticky videl na obrazovke protihracov (ludsky hraci museli pouzivat detektor). Future Shock bola jedna z mala hier ktora mala priamo podporu pre VFX1 - okuliare/priblbu pre virtualnu realitu.
  • del0
    Faktem? Jistě. Akorát třeba u mekáče taky žerou miliony lidí a je to umělý, průměrný a ještě navíc nezdravý jídlo. Kvantita není přímo úměrná kvalitě, to je jeden z nejprovařenějších logických klamů. Flashíku, flashíku, ach ty tvoje školácké argumentační chyby a pořád dokola. Jen hlupák opakuje ty samé nesmyslné argumenty a očekává jiný výsledek. Už by ses měl sakra poučit. *15*

    "ze když něco nemas rad tak to automaticky neznamena ze to je obecne blbost"

    Stejně to platí i obráceně, viz nahoře. Mimochodem, nikde sem nepsal, že TES5 je blbost. Jen, že to je jen další TES v lepší grafice a rozhodně to není revoluční hra jako třeba Terminator, což těžko můžeš popřít.

    "Proste Skyrim v celku revolucne predvedl ze i pate pokracovani nejake serie muze mit miliony.hracu"

    LOL. Takže to jsou potom všechny díly CoD, FIFA, NHL, atd. a vlastně i různý telenovely revoluční. Mají pořád i po stopadesáté sérii miliony hráčů / sledujících. Teď už si fakt musíš dělat srandu. Nevěřím, že si tak hloupý. *15*
  • Terminator:FS a Skynet budu asi na vzdy jedny z najatmosferickejsich FPS a proste spolu s Doomom tvorili zaner FPS. Aj ked asi posledny film bude priemer az odpad (este som nevidel) tak nejak tajne dufam ze to prebudi znovu zaujem o znacku a ze sa toho chyti nejke schopne studio. Aj ked licencovane hry vecsinou stoja za prd (Salvation), mohla by prave Bethesda kupit prava a znovu spracovat Terminatora, zvlast ked maju pod sebou este aj ID Software.
    Mimochodom v gamesplay spominany Terminator 3 (hra), ak sa dobre pametam tak bola variacia na Battlefield - cisto MP zalezitost kde 2 teamy proti sebe bojovali na mape a zaberali jednotlive casti. Inak dost biedna hra.
  • Tak tvrdit ze era dosu zacala v 1981 je dost odvazne. Z hladiska vydania ano, v 1981 vysiel prvy DOS ale o ten by si ziaden hrac ani bicykel neoprel. To bola doba 8bitov a automatov. Dos zacal byt zaujimavy s masivnym nastupom PC co je minimalne druha polovica 80tych rokov ale skor zaciatok 90tych rokov. Ano Bethesda je jeden z veteranov ale treba si aj pozriet vdaka comu prezila, ostatne tak ako aj Blizzard a zopar dalsich. Mali investora/majitela ktory nebol z herneho businessu a pomahal im prezit. Ostatne vela hernych studii ktore pametali Dos neprezili az poslednych 10 rokov a vecsinou preto ze boli financovane iba z vlastnych hier.
  • del0
    Fakt, že hra obsahuje toolkit není důvodem, že se ta hra hraje ještě 5 let po vydání. Práce moderů je práce moderů a ne Bethesdy stejně jako výsledky práce moderů jdou na jejich zásluhy, protože u vývoje tráví svůj čas a ne Bethesdy, tak zalez, komiku. *15*

    Pak bych mohl vydat hru v alfa fázi s editorem a po 10 letech moderských úprav tvrdit, že je to desítková hra, která se hraje ještě 10 let po vydání a to vše díky mě - protože sem vydal i editor. Flashíku, flashíku, ty tvoje logic faily... *15*
  • del0
    low quality trollbait

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit