Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když se to přirovnává k dwart fortress. Lze to dohrát?
    Ta dwarf fortress je schválně udělaná tak "blbě".že vždy hráč umře.


    A kdy to má vyjít v plné verzi?
    • nightborne
      No počkej, Dwarf Fortress sice nejde "dohrát", že by ti napsala, že hotovo šmitec, ale dá se postavit pevnost, která je už v podstatě nedobytná. Viděl jsem tuhle gigantický podzemní císařství snad o tisíci trpaslících, který střídavě hrálo asi pět lidí. Moc si nedokážu představit, co by se v takovou chvíli muselo stát, aby to padlo.

      Krom toho, prohrávat v Dwarf Fortress je zkrátka zábava.

      Mimochodem, samozřejmě jsem to nevydržel, a začal zkoušet i RimWorld... za sebe musím prohlásit, že ano, je to velice podobný a velice zábavný, ale do maniakální komplexnosti DF to má pořád ještě dost daleko.
    • Lze. Hra (ne)končí v okamžiku, kdy se kolonisté dostanou z planety (pak lze ovšem dál nechat hru bežet).
  • Jó, jedna z nejlepších her a taky největší žrout času. *1* Na nadcházející verzi 17 se těším víc než na na narozeniny.
  • To psal nějakej "sexi" mozek *2*
  • Factorio a Rimworld a obcas nestiham vidat denni svetlo *1*
    • Tyhle dvě jsou mor. Kolikrát si je NEzapnu jenom proto, že nemám odvahu je zapnout.
  • Zaplať pánu bohu, že se pořád dělají takhle komplexní hry. AAA produkce stojí na místě už roky. ;)
  • Sem si nedavno koupil herni masinu jak svina za 50k, abych po 6 mesicich zjistil, ze na tom stejne hraju jenom Factorio, Kerbal Space Program a Rimworld... Ale jede to plynule! *1*
    • Mám to podobně :D

      AAA nemají skutečně co nabídnout, je to furt to samé klišé. Komplexní do detailu propracovanou hru najdeš jen na indie scéně.
    • Já už měl objednanou novou grafárnu, ale než jsem ji šel vyzvedout tak že se ještě podívám na kolik fps mě jede to co hraju. BF1 neklesne pod 45fps, MEA taky v klidu a tak jsem si tu popelnici radeona HD 6950 ještě nechal.
    • Hehe. Jsem na tom dost podobně i když sem tam něco jinýho taky dám. Poměr hodin je ale jasný. Co se dá dělat, třeba časem zase vyjde něco graficky náročnýho a zároveň zábavnýho a komponenty se zase trochu prohřejou.
    • Haha, jojo, vítej do klubu. Co ale naplat, když jen indie vývojáři mají odvahu a prostor pro experimentování :)
    • Tak to si jednoduše hlupák. Protože koupit si PC za 50k, když hraješ jen tenhle typ her - na to se nedá nic jinýho říct. ;)
    • Ješte WeaponShop *3*
  • to jsem si takhle nedávno s modem Prepare Carefully připravil výsadek na planetu, velitel výpravy a budoucí základny byl zkušený veterán, 65 let, charismatický, vysoký social skill, managing, doktor, trochu vědec, dobrý střelec, v mládí vojenská akademie, později planetární politik, zkrátka rozený velitel a páteř výpravy.. načež 2 dny po přistání zemřel na vesmírný mor
    • Nebo jsem měl takhle v partě androida, co měl snad všechny implantáty co šly přidat, kybernetické ruce, nohy, oči, mozek, páteř, exo skelet, adrenalilové injektory, všechny kyber orgány. Byl opravdu ohromně užitečný, protože se pohyboval a pracoval tak o 400% rychleji než zbytek kolonistů a skoro nespal a nejedl. Když jsem ho viděl, jak tam jako blesk lítá po chodbách, jala mě neblahá předtucha, takové to "tak jestli tomuhle jednou hrábne, neexistuje nikdo a nic, co by ho dokázalo zastavit" (hned jsem si k němu mentálně přiřadil obličej Michaela Fassbendera z filmu Prometheus).. no, jak to nakonec dopadlo asi uhádnete *1*
      • Hahaha *1* *1*
        Po Rimmworldu už nějakou dobu pokukuji a podobné příběhy mě asi donutí jej konečně pokoupit *1*
  • Tilwaen
    Recenze dobrá, ale...
  • RimWorld mě naučil jedno: Pokud jsem naprosto spokojen se stavem mé kolonie, znamená to, že jsem něco přehlédl :D
    • Třeba: když budujete nedobytnou pevnost, nedopoučuji po jejím obvodu umisťovat automatické minomety, může se vám taky jako mě stát, že jedno ze zvířat v ohradě uvnitř pevnosti zdivočí, načež se všechny ty minomety otočí směrem dovnitř, udělají "píp, cíl zaměřen" a obrovskou plošnou salvou srovnají vnitřek pevnosti i většinu jejích obyvatel se zemí *1*
      • Clovek si rika, jakou logiku ma minomet u hradeb kterej operuje v 360 stupnich...
        • příliš arogantní předpoklad, že nedobytná pevnost je tak nedobytná, že se nepřítel nikdy neoctne uvitř (air dropy nepřátel jsem měl vypnuté) .. ale na případy, kdy se zblázní jeden z kolonistů nebo zvíře jsem jaksi nepomyslel *1*
  • Rimmworld mám už opravdu dlouho a musím říct jednu věc: z hromady her které jsem si za poslední tři roky koupil (investuji do her celkem dost) tak Rimmworld patří mezi ty opravdu nejzábavnější a rozhodně to je hra do které se velice rád a velice často vracím. V současné době vycházejí AAA tituly, kterou jsou nedodělané, plytké a prostě nezábavné... Rimmworld je oproti tomu indie hra která je prostě super: skvělý nápad (já vím, dwarf fortress), relativní komplexnost, pružná obtížnost až do míry, že brečíte krvavé slzy, super modovatelnost atd... .Rozhodně doporučuji zakoupit každému, kdo má rád budování, micromanagement apod... A asi jsem úchyl, ale ta grafika mi nevadí, dokonce se mi snad i líbí :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit